BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+

    Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie, jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy – wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP. Biuro Reklamy TVP przeprowadziło badanie reklam telewizyjnych zainspirowane przez głośną zeszłoroczną publikację domu mediowego Wavemaker. Agencja alarmowała, że tylko w co dwudziestym spocie pojawia się osoba w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Badania konsumenckie w służbie innowacji

    Konsumenci otwierają drzwi lodówki średnio 66 razy dziennie, przy czym aż 32 razy tylko w celu sprawdzenia zawartości, bez wyjmowania żadnych produktów, co prowadzi do wypływania zimnego powietrza i strat energii. Innowacyjna funkcja w lodówce LG pozwala zobaczyć wnętrze lodówki bez otwierania jej drzwi, wystarczy… zapukać. Firma LG Electronics (LG) udostępniła żartobliwy film prezentujący funkcję […]

    Czytaj więcej

  • mobile e-commerce

    Opublikowano w:

    6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym

    Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. Jednak sam wybór tego narzędzia nie zagwarantuje sukcesu, jeśli nie zwrócimy uwagi na kilka ważnych aspektów. Aż trzech na czterech przedstawicieli […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak ich nie zanudzić czyli lifestylowe treści w komunikacji B2B

    Tworzenie contentu w komunikacji B2B nie jest tak sexy i nie wymaga takiego poziomu kreatywności jak w wypadku komunikacji B2C. Tak myśli większość marketerów. Ale nie my. Warto nie zapominać, że za literkami w skrótach zawsze i niezmiennie stoją ludzie. Niezależenie więc czy to C jak Klient czy B jak Biznes –odbiorcą komunikacji jest nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jeśli myślisz, że reklama display skierowana do kibiców piłki nożnej do nich trafia, to jesteś w błędzie

    Wielkie piłkarskie święto trwa. Nawet Ci, którzy nie interesują się piłką nożną wiedzą o rozgrywkach przez ogrom reklam bezpośrednio lub pośrednio nawiązujących do turnieju w Rosji. Ostatnie tygodnie to gorący czas dla marketerów, którzy musieli walczyć między sobą o uwagę kibiców. Przed nami apogeum intensywnych kampanii, o milionowych budżetach, które atakują nas różnymi kanałami. Zanim […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zenith: rośnie udział internetu w reklamie dóbr luksusowych

    Udział internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej − w tym roku do internetu trafi 50% nakładów na reklamę luksusowych hoteli, restauracji i klubów. Udział internetu w globalnych wydatkach reklamowych branży dóbr luksusowych sięgnie w tym roku 33%, wobec 30% w 2017 – wynika z raportu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Piwna rewolucja wśród internautów

    Jak wygląda piwna rewolucja w internecie? 82% internautów sięga po piwo. Są to coraz częściej młode kobiety, głównie z dużych miast. 25% internautów pije zarówno piwa koncernowe, jak i kraftowe. Eksperymentatorzy i zwolennicy piwnej rewolucji stanowią 23% internautów – te osoby intensywnie korzystają z internetu; wyróżnia ich otwartość na doświadczenie, ugodowość i niezbyt duża sumienność.   Przeprowadziliśmy badanie CAWI na reprezentatywnej próbie n=1004 internautów (kontrolowaliśmy płeć, wiek i miejsce zamieszkania internautów; badanie zostało […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 sposobów na zmiany w algorytmie Facebooka

    W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników. W poniższym artykule, Sebastian Lipka, Performance Analyst Catvertiser, przedstawia sposoby na to, jak nie stracić interakcji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czym są nagłówki Hx i jakie jest ich wykorzystanie?

    Stosowanie nagłówków treści na stronach WWW to popularny temat, wokół którego narosło wiele mitów pokutujących do dziś. Czym zatem są, po co się je stosuje i jak wdrożyć optymalną strukturę nagłówków na swojej stronie? Czym są nagłówki Hx? Nagłówki (ang. heading tags) służą do prezentowania struktury treści użytkownikom oraz robotom wyszukiwarek. Istnieje sześć rozmiarów nagłówków […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polscy freelancerzy optymistyczni, lecz mający problemy z otrzymaniem wypłaty

    Freelancing to jeden z najważniejszych trendów współczesnej gospodarki – korzystają na nim głównie ludzie młodzi, od urodzenia obeznani z siecią, którzy aktywnie wykorzystują szanse jakie daje, tzw. GIG economy. Freelancerzy to osoby, pracujące na zlecenie a ich dochód (główny lub łączony z innym źródłem finansowania) generowany jest przez pracę na własnym komputerze przez Internet. Polscy […]

    Czytaj więcej