BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Instagram vs Snapchat

    W sierpniu ubiegłego roku Instagram wprowadził Stories, czyli funkcjonalność, na której opiera się serwis Snapchat, a która polega na stworzeniu materiałów dostępnych tylko przez 24 godziny. Ostatnio na Instagramie dodano też możliwość używania naklejek. Instagram z imponującą liczbą użytkowników (w 2016 było to 600 milionów) pozostaje jednak w tyle jeśli chodzi o ich przyrost – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polskie marki modowe w internecie

    Polskie marki modowe mogą pochwalić się coraz lepszą sprzedażą na rynku pełnym tanich, sieciówkowych ubrań. Jak się jednak okazuje młode polskie brandy poza szyciem modnych i dobrych jakościowo ciuchów, szyją także dobre story w internecie, szczególnie w social media. Agencja monitoringu mediów Newspoint wraz z Mustache.pl i NapoleonCat przeprowadziła badanie dotyczące aktywności polskich brandów modowych […]

    Czytaj więcej

  • machine learning

    Opublikowano w:

    Jak Machine Learning zrewolucjonizuje branżę mody?

    Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co inteligentne aplikacje mogą dla nas zrobić pod względem mody i stylu? Jak branża modowa może wykorzystać potencjał, który drzemie w Machine Learning (ML) i sztucznej inteligencji (AI)? Tworzone obecnie algorytmy przewidzą, co konsumenci będą chcieli nosić, zanim oni sami będą tego świadomi. Będą prognozowały styl i upodobania oraz naprowadzały klientów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wyniki badania Gemius/PBI za grudzień 2016

    Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, jak i zestawienie najpopularniejszych domen. Liczba internautów w Polsce w grudniu 2016 roku wyniosła ogółem 27,5 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,5 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 20,9 mln. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    User Experience – klucz do stworzenia aplikacji idealnej

    User Experience (UX) to ważny aspekt podczas projektowania nowoczesnych aplikacji. Również tych, które mają optymalizować biznes, czyli usprawniać działanie różnych procesów w firmie – logistycznych, magazynowych czy na przykład utrzymania ruchu. Doświadczenie lub – jak to woli – emocje, które wzbudza używana aplikacja w jej użytkownikach, mają bowiem kluczowe znaczenie i przekładają się na funkcjonowanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Trendy w e-commerce

    Rynek e-commerce rośnie, a oprócz branż, które już tradycyjnie generują największe zyski – czyli elektronika, odzież i buty oraz kosmetyki pojawiają się nowe, na które warto zwrócić uwagę. Jak wynika z badań Kantar TNS w sektorze FMCG branżami, które mają największy potencjał wzrostu w e-commerce na całym świecie są napoje, alkohole, suplementy diety i środki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Najpopularniejsze serwisy zakupowe w Polsce

    Najpopularniejszym serwisem zakupowym w Polsce jest Allegro.pl – 61 proc. zasięgu wśród internautów. Drugi w rankingu jest Ceneo.pl (35 proc.), a trzeci – Euro.com.pl (17 proc.). Sprawdź pozostałe miejsca w zestawieniu TOP10 polskiego e-commerce według analizy Gemiusa. Czterech na pięciu Polaków to e-konsumenci Rynek e-commerce w Polsce miesięcznie gromadzi ponad 22,6 mln użytkowników sieci, co stanowi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rynek reklamowy spowolnił. Branża finansowa najbardziej ograniczyła wydatki

    W trzech kwartałach 2016 r. wartość rynku reklamy wyniosła 5 714 mln zł, wynika z analiz agencji mediowej Starcom. Jest to 2,5 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Trzeci kwartał był zdecydowanie gorszy od oczekiwań. Dynamika wzrostowa wyniosła jedynie 1,8 proc., w porównaniu z 3,3 proc. w pierwszym kwartale i 2,5 proc. w […]

    Czytaj więcej

  • strony internetowe bankow

    Opublikowano w:

    Kto odwiedza strony internetowe banków? [raport Gemius]

    Już blisko 70 proc. polskich internautów zagląda na strony internetowe banków. Kim są, gdzie mieszkają, w jakim są wieku i jakie mają wykształcenie? Szczegółowy profil odwiedzających serwisy bankowe przedstawia analiza firmy Gemius. Bankowanie na ekranie Strony WWW banków odwiedza miesięcznie ponad 17,5 mln osób, co stanowi 67 proc. wszystkich użytkowników sieci (źródło: badanie Gemius/PBI). Ponad […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jakich informacji szukamy w Google przed świętami [raport Google]

    Ponad połowa Polaków zamierza zrobić zakupy świąteczne w pierwszych dwóch tygodniach grudnia lub jeszcze w listopadzie. 50% konsumentów do zakupu prezentów wybierze kanały online. 40% użytkowników skorzysta z komputerów, a 10% z urządzeń mobilnych. Produkty najchętniej kupowane przez internet to multimedia, nowoczesna technologia, książki i moda. W Polsce na dobre zagościły amerykańskie tradycje związane ze świątecznymi […]

    Czytaj więcej