BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster rządzą na YouTube

    Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku. Dwadzieścia pięć najczęściej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co zostało po San Escobar?

    W przeszłości, wcale nie tak odległej, rekordy wyświetleń w internecie biła lista dowodów na to, że Albania nie istnieje. Z małej sprawy, temat z czasem zrobił się większy — argumentów przytaczanych w sieci wciąż przybywało. W 2012 roku podczas protestów przeciwników ACTA, stanowisko wójta nieistniejącej gminy Kraszewniki opublikowane zostało na horyzontalnych portalach informacyjnych, cytowane było […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Instagram vs Snapchat

    W sierpniu ubiegłego roku Instagram wprowadził Stories, czyli funkcjonalność, na której opiera się serwis Snapchat, a która polega na stworzeniu materiałów dostępnych tylko przez 24 godziny. Ostatnio na Instagramie dodano też możliwość używania naklejek. Instagram z imponującą liczbą użytkowników (w 2016 było to 600 milionów) pozostaje jednak w tyle jeśli chodzi o ich przyrost – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polskie marki modowe w internecie

    Polskie marki modowe mogą pochwalić się coraz lepszą sprzedażą na rynku pełnym tanich, sieciówkowych ubrań. Jak się jednak okazuje młode polskie brandy poza szyciem modnych i dobrych jakościowo ciuchów, szyją także dobre story w internecie, szczególnie w social media. Agencja monitoringu mediów Newspoint wraz z Mustache.pl i NapoleonCat przeprowadziła badanie dotyczące aktywności polskich brandów modowych […]

    Czytaj więcej

  • machine learning

    Opublikowano w:

    Jak Machine Learning zrewolucjonizuje branżę mody?

    Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co inteligentne aplikacje mogą dla nas zrobić pod względem mody i stylu? Jak branża modowa może wykorzystać potencjał, który drzemie w Machine Learning (ML) i sztucznej inteligencji (AI)? Tworzone obecnie algorytmy przewidzą, co konsumenci będą chcieli nosić, zanim oni sami będą tego świadomi. Będą prognozowały styl i upodobania oraz naprowadzały klientów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wyniki badania Gemius/PBI za grudzień 2016

    Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, jak i zestawienie najpopularniejszych domen. Liczba internautów w Polsce w grudniu 2016 roku wyniosła ogółem 27,5 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,5 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 20,9 mln. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    User Experience – klucz do stworzenia aplikacji idealnej

    User Experience (UX) to ważny aspekt podczas projektowania nowoczesnych aplikacji. Również tych, które mają optymalizować biznes, czyli usprawniać działanie różnych procesów w firmie – logistycznych, magazynowych czy na przykład utrzymania ruchu. Doświadczenie lub – jak to woli – emocje, które wzbudza używana aplikacja w jej użytkownikach, mają bowiem kluczowe znaczenie i przekładają się na funkcjonowanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Trendy w e-commerce

    Rynek e-commerce rośnie, a oprócz branż, które już tradycyjnie generują największe zyski – czyli elektronika, odzież i buty oraz kosmetyki pojawiają się nowe, na które warto zwrócić uwagę. Jak wynika z badań Kantar TNS w sektorze FMCG branżami, które mają największy potencjał wzrostu w e-commerce na całym świecie są napoje, alkohole, suplementy diety i środki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Najpopularniejsze serwisy zakupowe w Polsce

    Najpopularniejszym serwisem zakupowym w Polsce jest Allegro.pl – 61 proc. zasięgu wśród internautów. Drugi w rankingu jest Ceneo.pl (35 proc.), a trzeci – Euro.com.pl (17 proc.). Sprawdź pozostałe miejsca w zestawieniu TOP10 polskiego e-commerce według analizy Gemiusa. Czterech na pięciu Polaków to e-konsumenci Rynek e-commerce w Polsce miesięcznie gromadzi ponad 22,6 mln użytkowników sieci, co stanowi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rynek reklamowy spowolnił. Branża finansowa najbardziej ograniczyła wydatki

    W trzech kwartałach 2016 r. wartość rynku reklamy wyniosła 5 714 mln zł, wynika z analiz agencji mediowej Starcom. Jest to 2,5 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Trzeci kwartał był zdecydowanie gorszy od oczekiwań. Dynamika wzrostowa wyniosła jedynie 1,8 proc., w porównaniu z 3,3 proc. w pierwszym kwartale i 2,5 proc. w […]

    Czytaj więcej