BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • Rada reklamy

    Opublikowano w:

    Reklama Żubra w wykop.pl pod lupą KER

    Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi o sygn. K/64/16/01,03,04,05,06,07,08,09,10,11. Przedmiotem skarg była reklama internetowa piwa Żubr. Skarżący w prawidłowo złożonych skargach podnieśli, iż: „opis reklamy: Reklama na pół strony piwa połączona z funkcjonalnością serwisu. Brak informacji zajmującej 20% o szkodliwości alkoholu. Treść skargi: Reklamuje ona piwo, strona nie jest w żaden sposób powiązana z producentem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe!

    Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy standardowego myślenia i zaskoczyć odbiorców nietuzinkowym konceptem? Anita Wata, Key Account Consultant w Optivo, an Episerver Company radzi, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Black Friday, czyli nadchodzące żniwa w e-commerce

    Zamówień w sklepie internetowym podczas Black Friday może być nawet o 70 proc. więcej, a ruch na stronie kilkukrotnie wyższy niż przeciętnie – wynika z analiz RTB House, polskiej spółki technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych. Firma wzięła pod lupę setki kampanii zrealizowanych w ubiegłym roku na blisko 40 rynkach, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rekordowe wydatki handlu na reklamę, Lidl na prowadzeniu [ Analiza Codemedia]

    Wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję tylko w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85% wydatków całego sektora w całym 2015 r. W porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku jest to wzrost o 26%. Najwięcej inwestują reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety – pokazuje analiza domu mediowego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Raport TNS: Polska przoduje w blokowaniu reklam

    Najnowsze badanie TNS dotyczące zachowań konsumenckich w kontekście intensywnego korzystania z internetu, bierze pod lupę również stosunek poszczególnych nacji do reklam. Polacy blokują je w sieci najchętniej spośród 57 badanych nacji – z rożnych odmian adblocka korzysta co drugi z nas. Badanie Connected Life, obejmujące 70 tys. użytkowników z 57 krajów służy zdobyciu informacji na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    MEC VideoTrack: torrenty tracą na popularności w Polsce

    Zmienia się obraz polskiego piractwa w obszarze wideo – pokazuje MEC VideoTrack II. Ściąganie filmów i seriali z internetu ustępuje miejsca korzystaniu z serwisów streamingowych. Dla większości internautów kwestia legalności źródła z jakiego czerpią film lub serial wciąż nie ma dużego znaczenia. Torrenty i serwisy hostingowe tracą na popularności wśród internautów korzystających z wideo w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak i gdzie przeglądamy ogłoszenia mobilnie? Badanie serwisu OLX

    Już 60 procent ruchu w serwisie OLX pochodzi z urządzeń mobilnych. Aplikacja OLX jest zainstalowana obecnie w ponad 3,5 miliona telefonów w Polsce (najczęściej na telefonach z systemem Android). Każdego dnia uruchamia ją średnio 800 000 osób by przeglądać oferty i dodawać nowe ogłoszenia – średnio 40 000. By lepiej poznać ich preferencje użytkowników serwis […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowe standardy i dobre praktyki dla rynku reklamy online w dobie adblocka

    Opublikowany właśnie raport z badania zrealizowanego przez IAB Polska w kwietniu 2016 roku wykazuje, że obecnie ok. 36% (7,6 mln) użytkowników Internetu w Polsce blokuje reklamy online. W roku 2015 było to 29% (5,9 mln użytkowników), a w 2014 roku 25% (4,9 mln użytkowników). Co ciekawe, 78% użytkowników adblocków nie blokuje całkowicie komunikatów działań reklamowych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Moda rozkręca się w Internecie

    Aż 72% polskich internautów wskazuje odzież, akcesoria i dodatki jako najczęściej kupowaną w Internecie kategorię produktów. Wychodzi na to, że niebawem wszyscy internauci będą kupować ubrania online. Czy właściciele sklepów z odzieżą doceniają potencjał Internetu? Więcej inspiracji w najnowszej publikacji agencji Bluerank ,,Moda rozkręca się w Internecie”. Odzież to numer 1 w e-commerce Polacy wydają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?

    Duże formaty i wiele produktów na jednym banerze – to działa najlepiej na potencjalnych klientów. Eksperci z RTB House, sprawdzili co wpływa na efektywność realizowanych w sieci działań. Dane dotyczące skuteczności reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych zostały uzyskane na podstawie kampanii reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych, prowadzonych przez firmę w niemal 40 krajach. W […]

    Czytaj więcej