BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Marki luksusowe w social media

    Firma Tribe Dynamics opracowała własną metodę badawczą Earned Media Value (EMV), która określa wartość treści oraz poziom zaangażowania użytkowników i influencerów, w odniesieniu do contentu który pojawił się w mediach. Do każdej zamieszczonej treści i późniejszego zaangażowania przyisuje się konkretną wartość kwotową, co pozwala na porównanie działań marketingowych, jakie prowadzone są przez marki. Brane są pod uwagę następujące […]

    Czytaj więcej

  • telewizja kablowa

    Opublikowano w:

    MEC: Rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

    Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Polsatu i nc+. Jak pokazuje badanie MEC – 72 proc. odbiorców kablówek i 75 proc. odbiorców platform jest przeciwnych temu, by ich operator przekazywał Poczcie Polskiej dane osobowe. Duża część wolałaby zrezygnować z kanałów TVP, by uniknąć tego scenariusza, a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Seniorzy w świecie cyfrowym – jak pokolenie 55+ korzysta z Internetu? [Infografika]

    Agencja UX Symetria przygotowała infografikę przybliżającą temat korzystania z Internetu oraz produktów cyfrowych przez Silver Generation (pokolenie 55+). Publikacja przedstawia m.in.: charakterystykę tej grupy, ograniczenia i bariery napotykane przez jej przedstawicieli, skutki wykluczenia cyfrowego oraz wskazówki jak tworzyć produkty uwzględniające potrzeby i ograniczenia seniorów. Populacja osób powyżej 60 roku szybko wzrasta. Szacuje się, że w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Gdzie szukamy nowej pracy? W pracy

    Serwisy z ofertami pracy odwiedza 9,9 mln użytkowników sieci ─ to 40,8 proc. pełnoletnich internautów w kraju. Polacy zwykle zaglądają na nie w dni robocze (najchętniej w środy), nierzadko będąc właśnie w pracy. Na domowym komputerze przeglądają oferty średnio przez 20 min w miesiącu, w miejscu pracy o 5 min krócej. 20 mln odsłon w […]

    Czytaj więcej

  • ecocar

    Opublikowano w:

    Kampanie nastawione na zwiększenie instalacji aplikacji mobilnej - case study EcoCar

    W 2013 roku do rynku taksówkowego w Polsce dołączył też EcoCar – nowoczesna firma działająca w trzech aglomeracjach, Warszawie, Trójmieście i Wrocławiu, dysponująca własną, jednorodną flotą maksymalnie dwuletnich i ekologicznych aut hybrydowych. Oferuje ona szeroką ofertę usług dedykowanych zarówno klientom indywidualnym, rodzinom, jak i różnej wielkości przedsiębiorstwom, dając przy tym gwarancję komfortu i bezpieczeństwa ich […]

    Czytaj więcej

  • aktywność w internecie

    Opublikowano w:

    Aktywność polskich internautów w internecie [badanie]

    Prezentowaliśmy badania Comarch i Kantar TNS „PRZYSZŁOŚĆ ZAKUPÓW. NAJWAŻNIEJSZE TRENDY W RETAIL DZIŚ I W ROKU 2030”, które pokazują co kupujemy w internecie, a co w offline. Dzisiaj przedstawiamy badania przeprowadzone przez Fundację Fundację CBOS, która zbadała aktywność Polaków w internecie pod kątem zakupów, aktywności w social media i publikowania własnych treści. Znacznej części Polaków […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Połowa młodych millenialsów jest online cały czas

    Życie bez internetu i serwisów społecznościowych? Takiej rzeczywistości nie wyobraża sobie większość młodych millenialsów –  wynika z raportu INEA „Internet – dzieli czy łączy?”. Połowa z nich jest online cały czas, a 94,7 proc. uważa, że dostęp do sieci ułatwia im kontakt ze znajomymi. Sprawdzamy, w jaki sposób internet wpływa na życie ludzi urodzonych pomiędzy […]

    Czytaj więcej

  • dzień dziecka w google

    Opublikowano w:

    Dzień Dziecka w Google

    Liczba zapytań dotyczących Dnia Dziecka zwiększyła się o 65%. Początek wzrostu wyszukiwań przypada na 25 maja, a maksimum na 31 maja i 1 czerwca. Zabawki, które najszybciej zyskują popularność to: Filly Royale +6018% Misie Episie +5130% Littlest Pet Shop +477% zestawy Lego Star Wars +475% Domek Barbie +455% Natomiast zabawki, które były najpopularniejsze w pierwszej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Korzystanie z internetu w Polsce - badania CBOS

    Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta w Polsce dwie trzecie dorosłych (67%) – minimalnie więcej niż w roku ubiegłym – takie informacje przedstawia najnowsze badanie internautów przeprowadzone przez CBOS. Wprawdzie wzrost liczby użytkowników, który obserwujemy w ostatnich latach, nie jest już – ze zrozumiałych względów – tak spektakularny jak w ubiegłej dekadzie, jednak warto […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czego szukają w google młodzi rodzice?

    Coraz częściej poszukując wiadomości na temat opieki nad dziećmi czy rozrywki dla rodziny korzystają oni z urządzeń mobilnych – liczba zapytań na ten temat pochodząca ze smartfonów zwiększyła się aż o 56% w ciągu roku. Analiza danych z wyszukiwarki Google wskazuje, że tendencja ta może jeszcze przybrać na sile w nadchodzącym sezonie letnim, bowiem w […]

    Czytaj więcej