BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    LuxHub prezentuje wyniki badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce

    LuxHub, dedykowana komunikacji marek luksusowych struktura w Havas Media Group, przeprowadził unikalne badanie jakościowe dotyczące polskich affluentów. Wyniki badania zostały dziś przedstawione podczas konferencji Polish Luxury Market Summit 2017. Celem badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce jest poznanie i zrozumienie polskiego “affluenta” z perspektywy prowadzenia skierowanej do niego komunikacji marketingowej. Badanie obejmuje takie zagadnienia jak […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sektor Podróże i Turystyka tnie wydatki reklamowe

    W pierwszym kwartale 2017 roku reklamodawcy z sektora Podróże i Turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln mniej niż rok wcześniej, co stanowi spadek o ok. 13% – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. Najwięcej na reklamę wydała branża gastronomiczna – 17,2 mln zł (43% SOS całego sektora PiT), przed […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampanie AdWords w e-commerce

    Reklama w wyszukiwarce jest jedną z podstawowych metod promocji sklepów internetowych. Z danych platformy Shoper wynika jednak, że tego typu działania prowadzi jedynie co drugi e-sklep. Powodem jest brak środków i doświadczenia. 56 proc. e-sklepów nigdy nie prowadziło kampanii AdWords – tak wynika z danych platformy Shoper. Tymczasem wyszukiwarka to miejsce, od którego klient bardzo […]

    Czytaj więcej

  • mobile e-commerce

    Opublikowano w:

    Jaki „mobile” dla „e-commerce?

    Zyskują na popularności i powszechności, a firmy coraz częściej decydują się na nie chcąc dostarczyć użytkownikom komfort korzystania z platformy, który… od dawna mogą znaleźć już u konkurencji. Mobile to jednak nie tylko użyteczność – to interesująca forma promocji, nowy kanał sprzedaży i większy zasięg dotarcia do nas potencjalnych klientów. Może pora przestać myśleć o […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    PizzaPortal z kampanią na Wykop.pl [case study]

    Ciekawe case study z kampanii przeprowadzonej przez pizzaportal.pl na portalu społecznościowym Wykop.pl. CEL KAMPANII wzrost sprzedaży wzrost świadomości marki ZAŁOŻENIA KAMPANII PizzaPortal.pl wraz z serwisem Wykop.pl są organizatorem największej rywalizacji miast w kraju o nazwie PizzaPortalChallenge. Przez miesiąc czasu zbieramy i zliczamy wszystkie zamówienia złożone na stronie pizzapotal.pl z kodem rabatowym WYKOP, który wynosi 5%. […]

    Czytaj więcej

  • reklamy internetowe

    Opublikowano w:

    Kto najczęściej klika w internetowe reklamy?

    W reklamy online najczęściej klikają internauci z Ukrainy, najrzadziej użytkownicy sieci z Chorwacji. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wśród wykorzystywanych formatów reklam dominują banery. Komputery osobiste i laptopy to urządzenia, na których niezmiennie jest najwięcej emisji reklam. Jak na tle innych krajów wypada Polska? Sprawdź w najnowszym raporcie Gemiusa. Analizie poddano dane z raportu gemiusAdMonitor, obejmującego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Science of Attention, czyli co zapamięta użytkownik z content marketingu

    W powszechnym rozumieniu content marketing to treści (najczęściej) tekstowe promowane w internecie. Okazuje się, że artykuły contentowe, choćby były napisane ultra poprawną polszczyzną i z kosmicznym polotem przez Katarzynę Bondę po prostu są zapominane… Dlaczego? Bo tak działa nasz mózg. Stworzyłeś wspaniały content tekstowy, napracowałaś się przy CMSach, żeby jakoś to wyglądało, i co? Jak wykazuje […]

    Czytaj więcej

  • nikt nie ogląda reklam

    Opublikowano w:

    Nikt nie ogląda reklam

    Wyskakujące okienka, filmy z automatycznym odtwarzaniem i nieprzewijalne reklamy w serwisach takich jak YouTube, doprowadziły do tego, że już 26% użytkowników internetu, stara się aktywnie blokować wszystkie reklamy pojawiające się w internecie. Badania przeprowadzone przez Milward Brown, wykazują, że 34% użytkowników czuje się „prześladowanych” przez reklamy, a ponad połowa badanych, należących do młodszych pokoleń deklaruje, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Niestandardowe formaty reklamowe w internecie

    Reklama w internecie stała się nieodłącznym elementem wszystkich marketingowych budżetów. Nic w tym dziwnego – na świecie jest ponad 3,5 miliarda aktywnych użytkowników sieci. Jak skutecznie dotrzeć do nich z przekazem reklamowym? Ze względu na brak jakichkolwiek reguł, co do których wydawcy w Internecie powinni się dostosowywać, użytkownik jest bombardowany dziesiątkami reklam. Według badań przeprowadzonych […]

    Czytaj więcej

  • kryzys w mediach

    Opublikowano w:

    Kryzys w mediach czy kryzys z mediami, czyli jak mieć dziennikarzy po swojej stronie

    Wnioski ankiety przeprowadzonej wśród 40 osób ze środowiska mediów i powstała na potrzeby prezentacji na Kongresie Profesjonalistów PR. Pokazujemy na podstawie największych kryzysów 2016 roku oraz wyników ankiety i rozmów przeprowadzonych wśród przedstawicieli mediów. Sprawdzamy też, czy sposób na skuteczną komunikację z dziennikarzami zmienia się z upływem czasu, analizując sytuację kryzysową sprzed kilku lat. Choć […]

    Czytaj więcej