influencer marketing

Random entry RSS

  • TikTok monitoring mediów

    Opublikowano w:

    Monitoring TikToka

    Od początku 2020 roku Newspoint – platforma monitoringu mediów – rozszerza swoją ofertę o kolejne kluczowe źródło – serwis TikTok. Tym samym mocno powiększa globalne pokrycie monitorowanych źródeł, które przekracza już 150 tys. serwisów informacyjnych, 50 mln źródeł social media, 1200 tytułów prasowych i 200 stacji RTV z 75 języków i 170 krajów świata. TikTok […]

    Czytaj więcej

  • new balance

    Opublikowano w:

    New Balance z influencerkami w kampanii dla Sizeer

    New Balance wystartował z nową kampanią dla sieci sklepów Sizeer.  Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki  w trendzie chunky shoes – model 608. Kampanii The Original Stories of 608 towarzyszy aktywacja konsumencka, w ramach której trzy osoby wyjadą razem z bohaterkami do Nowego Jorku.  […]

    Czytaj więcej

  • Wojtek Kardyś

    Opublikowano w:

    Wojtek Kardyś i Bartek Foszer wystartowali z programem o marketingu i biznesie

    Wojtek Kardyś i Bartłomiej Foszer uruchomili nowy video podcast o marketingu i biznesie. W programie, prowadzący zapraszają ekspertów z branży digitalowej, twórców, managerów, przedsiębiorców by rozmawiać o marketingu, pieniądzach i biznesie. To pierwszy tego typu program w Polsce. Kolejne odcinki programu  będą publikowane w każdy poniedziałek. Obecnie można go usłyszeć (i zobaczyć) na kanale w serwisie YouTube oraz w formie audio na popularnych platformach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wygląda polski rynek influencerów? [raport]

    jak wygląda polski rynek influencerów? Kogo marketerzy poszukują do współpracy? Czy influencer marketing jest dla każdego? Gdzie szukamy influencerów i jak znaleźć tego wymarzonego? O tym m.in. mogli przekonać się uczestnicy piątej edycji Internet ASAP open, która miała miejsce 29 października w klubie The Stage w Krakowie, odbyła się premiera ważnego raportu: Influencer Marketing 2019. […]

    Czytaj więcej

  • influencer marketing

    Opublikowano w:

    Robot sprawdzi influencera

    Coraz więcej marek podejmuje współpracę z influencerami w social media, aby dotrzeć do jak największego grona potencjalnych odbiorców. Jak ocenić skuteczność takiej współpracy z perspektywy oczekiwań firmy? Pomocne mogą być sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i analityka danych. ITMAGINATION stworzył i wdrożył prototypowo u klienta system rozpoznawania obrazu w social media. Głównym jego celem jest weryfikacja jakości pracy […]

    Czytaj więcej

  • Poznaj mojego psa

    Opublikowano w:

    Gwiazdy w cyklu wideo „Poznaj mojego psa” na pudelek.pl [kampania społeczna]

    W nowym programie serwisu Pudelek.pl gwiazdy prezentują swoich czworonożnych przyjaciół. W pierwszym odcinku „Poznaj mojego psa” wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan. Emisja już w piątek, 18 października. Format powstaje w ramach akcji #zerwijmyłańcuchy. Redakcja i gwiazdy zachęcają w niej do zbiórki pieniędzy na nowe budy, miski i elastyczne linki, które zastąpią ciężkie łańcuchy najbardziej potrzebującym pomocy psom. „Poznaj […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Warsaw Creatives wyprodukowało najnowszą kampanię Reserved z Kendall Jenner

    Agencja Warsaw Creatives była odpowiedzialna za produkcję oraz casting najnowszej kampanii reklamowej marki Reserved „Cio Kendall”, której twarzą została amerykańska modelka i celebrytka Kendall Jenner. Tegoroczna kampania, której akcja toczy się we Włoszech, została wyreżyserowana przez kanadyjsko brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera, który współpracował z marką również przy okazji poprzednich np. z Cindy Crowford czy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    TalentMedia kupuje Gamellon. Razem z LifeTube tworzą grupę LTTM

    Zgodnie z zawartą 7 października umową spółka TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejmuje 100 proc. udziałów firmy Gamellon. Wspólnie, razem z LifeTube, spółki tworzą grupę LTTM. W jej skład wchodzą również dwie nowo powstałe marki: HubYT – kreator kampanii z youtuberami oraz Mellon Media – spółka produkująca wideo i własne formaty na YouTube. LTTM pod swoimi skrzydłami skupia 62% branży profesjonalnych youtuberów w Polsce. Po […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepach

    Na pierwszy rzut oka wyszukiwarka znajdująca się w górnej części sklepu internetowego może wydawać się tematem błahym. Jednak coraz więcej internautów, według badań Nielsen Group jest to 50%, reprezentuje podejście search-dominant. Przechodzą bezpośrednio do paska wyszukiwania poszukiwaniu konkretnego produktu lub informacji – bez wcześniejszego przeglądania zawartości sklepu. Trend na search-dominant Zwiększający się udział tego typu […]

    Czytaj więcej

  • Karolina Cwalina przechodzi z Grupy Abstra do sieci LifeTube

    Opublikowano w:

    Karolina Cwalina przechodzi z Grupy Abstra do sieci LifeTube

    Karolina Cwalina – nominowana do Kobiety Roku Glamour, autorka bestsellera o rozwoju osobistym i mentorka wielu kobiet – rusza z nowymi odcinkami i formatami na swoim kanale YouTube, które zrealizuje we współpracy z siecią partnerską LifeTube. Na kanale Karoliny Cwaliny pojawiać się będą dwa formaty filmów – #girlTalk oraz #girlAsk. Specjalistka będzie odpowiadała na pytania, które nurtują kobiety, doradzała i edukowała […]

    Czytaj więcej