Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Wracaj do Afryki! #gobacktoafrica

    Rasizm jest wszędzie. Pod każdą szerokością geograficzną. Ludzie o odmiennym kolorze skóry spotykają się z nim na co dzień. Wyrażenie „Go Back To Africa” to rasistowska obelga często używana przeciwko społeczności czarnoskórych osób (nie tylko w Stanach Zjednoczonych). Dziś pojawia się prawie 5000 razy w miesiącu online – oczywiście w negatywnym wydźwięku. Platforma podróżnicza Black&Aboard […]

    Czytaj więcej

  • Marta Tomaszewska_Michal Korycki_Walk Events

    Opublikowano w:

    Michał Korycki i Marta Tomaszewska w Walk Events

    Do Walk Events dołączyli Michał Korycki – Project Director oraz Marta Tomaszewska – Senior Project Manager. Będą wspierać zespół swoim doświadczeniem i wiedzą w realizacji projektów eventowych oraz formatów własnych agencji. Michał Korycki posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży koncertowo-eventowej. Jako wieloletni Project Manager agencji STX JAMBOREE koordynował realizację największych projektów własnych Agencji, jak również dla […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #najlepiej – VMLY&R Poland z nową kampanią eKonta dla młodych w mBanku

    Ruszyła nowa kampania reklamującą eKonto, skierowana do osób w wieku 15-20 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, która w estetyce i językiem młodych opowiada o benefitach płynących z posiadania konta w mBanku. Kampania jest oparta na serii spotów pokazujących sytuacje z codziennego życia młodych osób. Przydatne są wtedy różne funkcje oferowane przez mBank […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wszyscy jesteśmy multi-screenersami. Najnowszy raport IAB Polska

    W ramach współpracy Grupy Roboczej Audiowideo IAB Polska zrealizowano trzecią edycja badania WWW+TV = Razem lepiej, które koncentruje się na współkonsumpcji ekranów wśród polskich internautów. Jak wynika z Raportu, zjawisko multiscreeningu dotyczy już 93% badanych. To o 10 punktów procentowych więcej niż 4 lata temu. Badanie pokazało, że zachowania Polaków dotyczące korzystania ze środków masowego […]

    Czytaj więcej

  • czego szukamy na święta w google

    Opublikowano w:

    Czego Polacy szukają w internecie przed Wielkanocą?

    Wielkanoc to jedne z najważniejszych świąt w kalendarzu. Spędzamy je zazwyczaj w rodzinnym gronie, więc spotkanie poprzedza wiele przygotowań – gotowanie i przygotowywanie ozdób świątecznych czy kartek z życzeniami. Inspiracji szukamy oczywiście w internecie, a w razie jakichkolwiek wątpliwości – zwracamy się do wyszukiwarki Google. Wielkanoc to święto ruchome, które przypada na pierwszą niedzielę po […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Gdzie jest nowa Ikea?

    Chcąc zachęcić mieszkańców dzielnicy Greenwich do odwiedzin nowej IKEI marka postawiła na lokalną reklamę na billboardach. Wraz z agencją Mother przygotowano kampanię, która nie tylko wskazuje drogę, ale dosłownie zachęca do pójścia tam na piechotę. IKEA ‘Steps’ from Mother on Vimeo. Już od jakiegoś czasu sklep stawia na zmianę wizerunku na bardziej “zielony”. W londyńskim […]

    Czytaj więcej

  • empik, mój empik

    Opublikowano w:

    Grupa Empik po raz kolejny doceniona przez ekspertów z branży

    Empik konsekwentnie dąży do utrzymania pozycji lidera w sprzedaży wielokanałowej, co zostało docenione przez Jury SCF Retailers’ Awards statuetką w kategorii Other Omnichannel. Sukces strategii wspierającej różne formy sprzedaży i kontaktu z klientem, został też zauważony przez ekspertów konkursu Loyalty Awards. Komisja przyznała nagrodę dla programu Mój Empik w kategorii The best use of mobile […]

    Czytaj więcej

  • logo lifetube

    Opublikowano w:

    Trzy awanse w LifeTube

    Magdalena Talma objęła kierownictwo nad całym działem Sales, Sandra Drażba awansowała na Senior Sales Managera, a Mateusz Bill został nowym szefem działu Rozrywka (Head of Management – Entertainment)  – to trzy nowe awanse w zespole LifeTube – największej w Polsce sieci partnerskiej YouTube. Magdalena Talma – Head of Sales LifeTube Magdalena Talma, związana z LifeTube od trzech lat, jako Head of […]

    Czytaj więcej

  • marcin prokop w reklamie

    Opublikowano w:

    Marcin Prokop z rolą życia w reklamie marki Schweppes od H2O Creative

    Schweppes to nie tylko Tonic, to marka posiadająca najszersze portfolio smaków na rynku napojów gazowanych. Głównym celem tegorocznej kampanii jest ukazanie różnych twarzy marki Schweppes z wykorzystaniem nowego ambasadora, Marcina Prokopa. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawi się 6 materiałów wideo, w których Marcin Prokop prowadzi sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie. Bohater […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Oto fakty o programistach. Zbadano 90 tys. z nich

    Znamy wyniki największego badania o programistach z 2019 roku. Tym razem ceniona analiza Stack Overflow Developer Survey objęła aż 90 tys. pracowników IT na całym świecie. Jak wypadają Polacy? Najszybciej zyskującym popularność językiem programowania jest Python. Wyprzedził już Javę, a szybciej rośnie tylko Rust. Stereotypy o świecie IT niestety nie biorą się znikąd: ok. 90 […]

    Czytaj więcej