Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Twój Weekend, Gazeta.pl kupuje i… zamyka kontrowersyjny magazyn erotyczny

    Opublikowano w:

    Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”

    “Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach “Good”. To pierwsze […]

    Czytaj więcej

  • polska górą peugeot

    Opublikowano w:

    Polska górą – dealer roku marki Peugeot pokaże Polskę z lotu ptaka

    Należący do Grupy Pietrzak katowicki salon sprzedaży Peugeot Pietrzak w wyjątkowy sposób postanowił uczcić przyznany mu przez Peugeot Polska tytuł Dealera Roku. Projekt „POLSKA GÓRĄ” to seria unikatowych fotografii pokazujących nasz kraj z perspektywy lecącego ptaka. W pierwszej kolejności przepiękne zdjęcia regionu Górnego Śląska. Katowicki dealer Peugeot Pietrzak otrzymał w tym roku wyjątkowe wyróżnienie – […]

    Czytaj więcej

  • lokalne podróże

    Opublikowano w:

    Lokalne podróże w wakacyjnej edycji #JedziemyWPolskę                   

    Lokalne podróże: Wirtualna Polska rusza z drugą edycją wakacyjnego cyklu #JedziemyWPolskę. Reporterzy pojadą w trasę autobusami, pociągami i autostopem. W ubiegłym roku odwiedzili 12 miejscowości, a wiele reportaży powstało dzięki zgłoszeniom w serwisie dziejesie.wp.pl. W tym roku cykl zmienia swoją formułę. Reporterzy WP wybiorą się w kilkudniowe trasy, korzystając wyłącznie z publicznego transportu. Będą poruszać […]

    Czytaj więcej

  • EF Education First

    Opublikowano w:

    Druga edycja kampanii rekrutacyjnej na Instagramie – praca marzeń od EF

    Odkryj #3StanySkupienia z EF – ruszyła druga edycja kampanii Tester Wyjazdów Językowych. EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”. Po zeszłorocznym sukcesie kampanii pod hasłem „Zostań Testerem Wyjazdów Językowych”, oferującej wyjazd do Singapuru, EF rusza z kolejną edycją. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji, trwającej pod hasłem „Odkryj #3Stany Skupienia” wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Cape Morris dla Muzeum Polskiej Wódki

    Muzeum Polskiej Wódki, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Warszawy, podjęło współpracę z Cape Morris w ramach obsługi w zakresie działań promocyjnych i komunikacyjnych. Dotychczas Cape Morris, agencja specjalizująca się w marketingu w wymiarze 360⁰, odpowiadała za promocję otwarcia Kina Muzeum Polskiej Wódki, które po zamknięciu słynnego Kina Praha stało się jedynym obiektem tego typu na […]

    Czytaj więcej

  • Opowieść podręcznej

    Opublikowano w:

    „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO

    Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu Opowieść podręcznej. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland. Wszystkie sezony serialu „Opowieść podręcznej” są dostępne w HBO GO. W trzecim […]

    Czytaj więcej

  • Booksy rozpoczyna współpracę z L’Oréal Polska

    Opublikowano w:

    Booksy rozpoczyna współpracę z L’Oréal Polska

    W zeszłym roku Booksy połączyło się z głównym konkurentem w Polsce i zdobyło prawie 50 mln zł od inwestorów, teraz rozpoczyna współpracę z L’Oréal Polska. Współtworzy globalny program Appointments on Facebook jako jedna z pierwszych 4 firm na świecie.  Twórcy polskiej platformy online do umawiania wizyt u fryzjera i kosmetyczki, od samego początku działają ambitnie. […]

    Czytaj więcej

  • Platforma content marketing

    Opublikowano w:

    Platforma content marketing WhitePress® wychodzi za granicę

    Największa w Polsce platforma content marketing WhitePress®, wspierająca tworzenie, dystrybucję i promocję treści, ogłosiła wyjście na rynki zagraniczne. Pierwsze biura zostały otwarte na terenie Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Powstały już także zagraniczne zespoły, prowadzące zaawansowane działania operacyjne. Jak podkreśla Paweł Strykowski, CEO WhitePress®, firma dąży do pozostania wiodącą platformą dystrybucji treści marketingowych nie tylko […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Symboliczne adopcje jako forma marketingu – case study z wrocławskiego Zoo

    Urodzona we wrocławskim ZOO, niedźwiedzica Kora, znalazła opiekuna – firmę DONE! Deliveries, specjalizującą się w transporcie. Taka współpraca to korzyść dla każdej strony – zwierząt, ogrodu zoologicznego, a także firmy. Adopcja symboliczna mieszkańca ZOO to nie tylko działanie marketingowe, to również narzędzie realizacji polityki odpowiedzialnego biznesu. Nie wystarczy bowiem mieć świadomości, że działalność firmy wywiera […]

    Czytaj więcej

  • Hashares, agencja influencer marketingu

    Opublikowano w:

    Hashares - nowa platforma influencer marketingu

    „Influencer marketing prościej” – takie hasło przyświeca nowo powstałej platformie, łączącej marki ze zweryfikowanymi oraz zasięgowymi twórcami obecnymi w szeroko pojętych mediach społecznościowych. Hashares wspiera Klientów w zakresie realizacji kampanii marketingowych z udziałem influencerów. Model działania opiera się na łączeniu produktów dostępnych na platformie z twórcami, zainteresowanymi ich ekspozycją na własnych kanałach społecznościowych. Rolą Hashares […]

    Czytaj więcej