Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Esportowe kampanie, które pokochała społeczność. Co w 2018 roku podbiło serca graczy

    Opublikowano w:

    Esportowe kampanie, które pokochała społeczność. Co w 2018 roku podbiło serca graczy?

    12 lutego oficjalnie zakończył się prestiżowy plebiscyt Polish Esport Awards 2019, w którym pasjonaci oraz kibice sportów elektronicznych mogli głosować na swoje ulubione wydarzenia, kampanie oraz postacie polskiej branży esportowej zeszłego roku. Na polu działań marketingowych, największym wygranym okazała się agencja gamingowa Fantasy Expo, która prowadziła aż 8 z 10 najlepszych projektów. Aktywności polskiej agencja […]

    Czytaj więcej

  • e-ccommerce kupowanie

    Opublikowano w:

    Polacy wśród najwolniej kupujących w Internecie

    Polacy coraz częściej kupują w sieci. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce”, aż 56% internautów dokonało zakupu w sieci przynajmniej raz w przeciągu ostatnich miesięcy. I choć do krajów Europy Zachodniej jeszcze trochę nam brakuje (dla porównania w Wielkiej Brytanii, czy w Niemczech odsetek ten przekracza 80%), można już stwierdzić, że Polacy cenią sobie […]

    Czytaj więcej

  • promocja płać ile chcesz

    Opublikowano w:

    “Płać ile chcesz” jako model promocji produktu

    Choć model “płać, ile chcesz” nie jest modelem powszechnie znanym na rynku, może być doskonałym narzędziem promocji produktu. Udział klienta w kształtowaniu ceny jest postrzegany jako interesujący i atrakcyjny zarówno dla konsumentów, jak i dla firm – wynika z badań przeprowadzonych przez Akademię Leona Koźmińskiego. Co więcej, niemal połowa badanych (49 proc.) z chęcią skorzystałaby […]

    Czytaj więcej

  • milena wieleńska

    Opublikowano w:

    Milena Wieleńska dołączyła do LifeTube

    Milena Wieleńska dołączyła do działu Beauty w agencji infuencer marketingu i sieci partnerskiej LifeTube. Wieleńska, wcześniej związana z Agorą   S. A., Marquard Media Polska i Edipresse, obejmie stanowisko Account Managera.Milena Wieleńska wesprze zespół kierowany przez Małgorzatę Dumin (Head of management – Beauty LifeTube). Będzie odpowiedzialna za obsługę menadżerską ośmiu kanałów YouTube związanych z segmentem […]

    Czytaj więcej

  • reklama medycznej marihuany

    Opublikowano w:

    On Board Think Kong edukacyjnie na rzecz marihuany leczniczej

    Grupa On Board Think Kong współpracuje z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie w zakresie edukacji na temat marihuany leczniczej. Wspólnie z Canadian Cannabis Clinics zorganizowali międzynarodową konferencję naukowo-szkoleniową dla lekarzy pt. „Etyczne, psychologiczne i praktyczne aspekty medycznych zastosowań marihuany”. Współpraca ma charakter projektowy. Zadaniem On Board Think Kong jest wsparcie organizacyjne wydarzenia skierowanego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Go-working – tak wygląda praca przyszłości

    Poniedziałkowy ranek to zmora wszystkich, którzy pracują na etacie. Na uprzywilejowanej pozycji są freelancerzy, którzy mają większą swobodę wyboru czasu i miejsca pracy. Dotychczas spotykani głównie w kawiarniach i biurach coworkingowych, zaczęli przenosić się… do hoteli! Przedstawiamy najnowszy trend – goworking. Freelancer, czyli kto? Z roku na rok w Polsce przybywa osób, które świadomie rezygnują […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Influencerzy dla PizzaPortal.pl – case study

    6 tysięcy złożonych zamówień w trakcie zaledwie 3 tygodni – to efekty kampanii #GłodniRozgrywki zrealizowanej za pomocą 6 filmów opublikowanych przez 2 znanych gamerów – Kalucha oraz PLKD. LifeTube prezentuje case study przedstawiające kulisy skutecznej współpracy marki z influencerami. Dzisiejszy widz to widz wymagający. Przede wszystkim ze względu na nadmiar informacji i produktów dostępnych na […]

    Czytaj więcej

  • Cut the Mustard

    Opublikowano w:

    Cut the Mustard wygrywa przetarg na prowadzenie kanałów social media H&M na 5 rynkach

    Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej. Od 1 lutego agencja wspiera szwedzką markę odzieżową w zakresie strategii, kreacji i egzekucji w kanałach social media marki H&M. Przez 2 lata Cut the Mustard będzie odpowiadać za działania na 5 rynkach Europy Środkowo – Wschodniej: polskim, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Cut The Mustard przejmuje media społecznościowe marki Iwostin

    Grupa Sanofi poszerza zakres współpracy z agencją Cut The Mustard. W marcu ubiegłego roku agencja wygrała przetarg na ideę kreatywną i wprowadzenie nowej platformy komunikacji dla dermokosmetyków Iwostin. Teraz odpowiadać będzie również za komunikację w mediach społecznościowych. Od stycznia Cut The Mustard realizuje działania z zakresu kreacji contentu, social media managementu, community managementu oraz wdrażania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    OMD z unikatową kreacją dla McDonald’s

    Dom mediowy OMD po raz pierwszy w Polsce wykorzystał w kampanii mobile angażującą kreację: Understital Blow Effect. Unikatowa technologia uruchamiana poprzez dmuchnięcie w mikrofon telefonu do tej pory nie była wykorzystana w kampanii reklamowej w Polsce. Najnowsze rozwiązanie zostało wykorzystane w ramach komunikacji McDonald’s „Drwal – lepsza strona zimy”. Dzięki użyciu angażującej kreacji zostały podkreślone atrybuty produktu: […]

    Czytaj więcej