Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Kto cię namierzył

    Opublikowano w:

    Wydatki na reklamy polityczne w serwisach Google i na Facebooku największych partii politycznych w Polsce

    SmartNet Research & Solutions (dostawca Sotrender), firma specjalizująca się w analizie i optymalizacji marketingu w mediach społecznościowych, konsekwentnie poszerza swoją ofertę badań i raportów na życzenie. W tym roku zespół analityków pod kierownictwem dr. Dominika Batorskiego, we współpracy z Fundacją Panoptykon i Fundacją ePaństwo, zbadał reklamy polityczne w mediach społecznościowych. Celem badania było sprawdzenie czy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #StopMowieNienawiści – nowa kampania WP

    „Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka”, „Musimy walić przeciwnika”. Naganne wypowiedzi osób publicznych, w kampanii Wirtualnej Polski, są powtarzane przez dzieci. W ten sposób WP zwraca uwagę na język debaty publicznej i chce wpłynąć na jego zmianę. Wirtualna Polska tworzy też własny system moderacji komentarzy publikowanych w serwisach, oparty na sztucznej inteligencji. Wirtualna Polska przygotowała […]

    Czytaj więcej

  • noski noski sklep

    Opublikowano w:

    Polki zakładają e-sklepy na macierzyńskim

    Kiedy wrócić do pracy po urodzeniu dziecka? A może nie wracać i pójść na swoje? Dane Shopera pokazują, że sklep internetowy to łatwy sposób dla start w biznesie, a do jego założenia wystarczą środki z programu 500+. Historie mam-właścicielek dowodzą, że plan z firmą na macierzyńskim może świetnie wypalić. Co trzecia polska firma zarządzana jest […]

    Czytaj więcej

  • webinar home.pl

    Opublikowano w:

    Dzieci w sieci. Webinary o cyberbezpieczeństwie

    Bezpieczeństwa w sieci dotyczyć będą najbliższe darmowe szkolenia online organizowane przez firmę home.pl. Dzięki wrześniowemu webinarowi Internauci dowiedzą się, w jaki sposób chronić dzieci przed cyfrowymi zagrożeniami i jak tworzyć serwisy WWW, które będą bezpieczne dla najmłodszych. Webinar. Co to takiego? Webinary to seminaria on-line, które pozwalają na spotkanie słuchaczy i prelegenta w wirtualnym świecie. […]

    Czytaj więcej

  • strategia komunikacji

    Opublikowano w:

    Strategia komunikacji: LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B

    Większość firm doskonale rozumie potrzebę inwestycji w wizerunek. Poświęcają one duże zasoby finansowe, aby zaistnieć w świadomości odbiorców i powiązać swoją markę z pozytywnymi emocjami. Tymczasem media społecznościowe umożliwiają firmom komunikację po o wiele niższych kosztach. Jak w takim razie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w budowaniu świadomości marki? Komunikacja jak i również obrany kanał mediów […]

    Czytaj więcej

  • Tesco dostarczy e-zakupy w papierowych torbach

    Opublikowano w:

    Mniej plastiku przy zakupach online – Tesco dostarczy produkty w papierowych torbach

    Tesco zapowiedziało zmianę w formie dostaw zakupów online. Od 2 września zakupy zamówione drogą internetową będą dostarczane w torbach papierowych – nie plastikowych, jak dotychczas. Jest to kolejny krok firmy w kierunku zmniejszania negatywnego wpływu opakowań plastikowych na środowisko. Jak wynika z analiz Tesco Polska, rezygnacja z foliowych toreb w ramach serwisu e-zakupy pozwoli zapobiec […]

    Czytaj więcej

  • logo mcdonalds, łazienki królewskie, warszawa, reklama

    Opublikowano w:

    Złote łuki McDonald’s w Łazienkach Królewskich, czyli… nowy pokaz Gosi Baczyńskiej

    Uwielbiają ją gwiazdy i  dziennikarze. Kocha ją Paryż. Jako jedna z pierwszych projektantów postanowiła otworzyć salon na warszawskiej Pradze. Pełna kontrastów, utalentowana, z twistem.  Symbolizuje to, co najciekawsze w polskiej modzie. Gosia Baczyńska to zmiana, ruch, energia. 27 sierpnia w Łazienkach Królewskich odbędzie się pokaz tej niezwykłej projektantki. Pod rozgwieżdżonym niebem rozbłyśnie tymczasowa instalacja – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Powstała pierwsza agencja marketingu podcastów „SŁUCHAM”

    Powstała „SŁUCHAM” – pierwsza polska agencja specjalizująca się w rozwiązaniach  marketingowych wykorzystujących podcasty i w obsłudze managerskiej twórców tego segmentu. – Dynamiczny wzrost słuchalności podcastów, a także profil słuchaczy jest niezwykle ciekawy dla marketerów. W ostatnim roku ilość polskich słuchaczy w serwisie Spotify wzrosła o ponad 300%, z każdym kolejnym miesiącem przybywa kolejnych 40%, a […]

    Czytaj więcej

  • wyprawka dla dziecka

    Opublikowano w:

    Wyprawka szkolna, czyli jak sklepy szykują się na pierwszy dzwonek?

    Na wyprawkę szkolną przeznaczamy już więcej niż na Święta, a uruchomione niedawno programy rządowe zachęcają do większych wydatków. Mimo to zwlekamy z zakupami do samego końca wakacji. A sklepy? Są gotowe na początek roku szkolnego już od dawna. Popularność hasła “wyprawka” co roku powoli rośnie, by nagle wystrzelić do góry w ostatnim tygodniu sierpnia – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Niemal 50% polskich subskrybentów nie monitoruje swoich wydatków

    Z nowej odsłony raportu „Subskrypcje PL” wynika, że niemal połowa polskich subskrybentów nie monitoruje swoich wydatków. Osoby unikające kupowania w modelu subskrypcyjnym i płacenia za takie zakupy w sposób automatyczny są natomiast pełne obaw dot. transparentności i bezpieczeństwa. Prezentujemy 9 praktycznych wskazówek, dzięki którym można w pełni cieszyć się wygodą, jaką dają subskrypcje, zachowując przy tym kontrolę nad swoim […]

    Czytaj więcej