Informacje prasowe

Random entry RSS

  • spotify gra o tron

    Opublikowano w:

    Czego słuchają fani Westeros: Spotify udostępnia muzyczne trendy “Gry o Tron”

    Fenomen “Gry o tron” wykracza poza uniwersum literatury i serialu, to także fenomen natury muzycznej. Przy okazji premiery ósmego, a zarazem finałowego sezonu ekranizacji przyglądamy się, jak “Gra o tron” wpłynęła na użytkowników Spotify. Słuchacze Spotify kibicują Tyrionowi? Ponad 380 milionów streamów ścieżki dźwiękowej “Gry o tron” i powiązanych z nią playlist pokazuje nam co […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #agencyjnytrashchallenge: branża kreatywna przyłącza się do akcji sprzątania świata

    Obok pojedynku na kreatywne koncepcje, rywalizacja w sprzątaniu świata. Wspólny cel? Czyste i zadbane miasta bez śmieci. Grupa Me & My Friends z Wrocławia włączyła się do społecznej akcji #trashchallenge i rzuciła wyzwanie agencjom z całego kraju, dając początek inicjatywie #agencyjnytrashchallenge.  W ubiegły piątek 5 kwietnia, w ramach akcji drużyna Grupy Me & My Friends […]

    Czytaj więcej

  • kobiety kupują przez smartfon

    Opublikowano w:

    Kobiety kupują ze smartfonem, mężczyźni wybierają komputer

    Aby odszukać w sieci idealną ofertę, co druga kobieta wyciągnie telefon, a 72% mężczyzn usiądzie do komputera. Podobnie jest z czytaniem promocyjnych wiadomości, przeglądaniem sklepów internetowych czy płatnością online – na każdym z tych etapów kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają smartfona. Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez SMSAPI potwierdza, że internet mobilny jest kobietą. Jeszcze dekadę […]

    Czytaj więcej

  • Grzegorz Kowalczuk

    Opublikowano w:

    Grzegorz Kowalczuk Business Development Directorem w AżTuNagle

    Od marca br. do zespołu AżTuNagle, butiku kreatywnego specjalizującego się w tworzeniu zintegrowanych kampanii 360, dołączył Grzegorz Kowalczuk. Objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora. Do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynowanie i nadzorowanie realizowanych projektów. Ze względu na chęć rozwoju i rozszerzenia kompetencji, firma AżTuNagle podjęła decyzję o utworzeniu nowego stanowiska […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Big Picture poprowadzi PR marki Coca-Cola

    Do grona klientów Big Picture dołączyła jedna z najbardziej kultowych światowych marek: Coca-Cola. Firma powierzyła Big Picture obsługę działań PR w ramach flagowej kampanii „Razem smakuje lepiej”. Tegoroczna kampania ma wymiar szczególny – obok klasycznych narzędzi, sięga do korzeni zaangażowania społecznego marki i adresuje wyzwanie w postaci towarzyszących dziś Polsce  i Europie podziałów społecznych. Współpraca […]

    Czytaj więcej

  • ben jerry

    Opublikowano w:

    Ben&Jerry’s rozdaje 50 tys. lodów

    Pięć smaków w pięciu miastach. W kwietniu miłośnicy lodów Ben&Jerry’s z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska będa mogli wziąć udział w darmowej lodowej wyżerce w ramach święta marki – Free Cone Day. Free Cone Day to doroczny event, którym od 40 lat Ben&Jerry’s dziękuje fanom za wsparcie i przywiązanie, rozdając porcje lodów zupełnie za […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    H2O Creative ponownie reklamuje PwC w międzynarodowej kampanii „Be a game changer”

    Już po raz drugi H2O Creative zrealizuje kampanię employer brandingową dla giganta z branży konsultingowej. Kampania obejmie aż 30 krajów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Wygrany przez H2O przetarg oznacza kontynuację zeszłorocznej strategii komunikacji, jednak w nowej odświeżonej odsłonie. Działania w środowisku digitalowym i offline’owym wystartują z początkiem kwietnia br. W czasach rosnącego znaczenia inteligentnych […]

    Czytaj więcej

  • napoleoncat

    Opublikowano w:

    NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews

    Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka. Od marca 2019 r. klienci NapoleonCat obok obsługi stron na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn mogą z tego samego miejsca zarządzać recenzjami klientów w Google. Google Reviews to część narzędzia Google My Business […]

    Czytaj więcej

  • leo burnett

    Opublikowano w:

    Nowa kampania eurobanku przygotowana przez Leo Burnett

    5 kwietnia startuje kampania reklamowa nowej promocyjnej pożyczki eurobanku. Za jej kreację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Starcom. Oferta promocyjnej pożyczki jest skierowana zarówno do obecnych, jak i nowych klientów eurobanku. Jej podstawowym atutem są jasne i czytelne dla każdego zasady: „500 zł rocznie za każde […]

    Czytaj więcej

  • monika sokkołowska, os3

    Opublikowano w:

    Monika Sokołowska nową prezeską oS3

    Właściciele spółki kapitałowej pod marką oS3 wprowadzili zmiany w zarządzie agencji. Stanowisko Prezeski Zarządu w oS3 sp. z o.o. objęła Monika Sokołowska, pełniąca dotychczas obowiązki Client Service Director. David Meister, dotychczasowy Prezes, rozstaje się z firmą. Monika Sokołowska, jako Prezes oS3, odpowiedzialna będzie za kształtowanie wizji, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategię agencji w nadchodzących latach. […]

    Czytaj więcej