Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + JUNG v MAT

    Martin Winther, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT, z końcem listopada kończy pracę w agencji. Zmiany w dziale kreacji 180 podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów 180: – Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę – wyjaśnia Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180. Planujemy zatrudnić […]

    Czytaj więcej

  • Współczynnik konwersji

    Opublikowano w:

    Współczynnik konwersji, czyli jak sprzedawać więcej w e-Commerce

    Prowadzenie biznesu w branży e-commerce jest dla przedsiębiorców dużym wyzwaniem. W sieci biznes prowadzić może każdy. Nie potrzeba do tego wielkich nakładów, a liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Rynek internetowy jest jednak mocno konkurencyjny, a coraz większe wymagania mają też klienci. Przedsiębiorcy, którzy chcą odnaleźć się w wirtualnym świecie sprzedaży, muszą zainwestować w pozycjonowanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

      Widmo upadającego Facebooka w polskich mediach. Jak jest naprawdę?

    Minęło pół roku od wybuchu niesławnej afery, której przyczyną były informacje o wykorzystaniu danych użytkowników Facebooka do manipulowania wynikami wyborów, i niemal pół roku od przesłuchań Marka Zuckerberga przed amerykańskim Kongresem. Czy Facebook upada? Czy odpływ użytkowników pogrążył największy na świecie serwis społecznościowy? Kiedy afera trwała, a w mediach przybierała na sile narracja podkreślająca wartość […]

    Czytaj więcej

  • Agata Rychlik

    Opublikowano w:

    Agata Rychlik awansuje w Leo Burnett Warszawa

    Agata Rychlik, dotychczasowa Senior Copywriter, objęła stanowisko Creative Group Head w agencji Leo Burnett Warszawa. Agata Rychlik z branżą reklamową związana jest od 2006 roku, do agencji Leo Burnett Warszawa dołączyła w 2016 roku. Wcześniej pracowała w  agencjach  takich jak: MullenLowe Warsaw, JWT, LemonSky, Scholz & Friends Warszawa. Tworzyła kampanie reklamowe dla klientów takich jak […]

    Czytaj więcej

  • storytelling

    Opublikowano w:

    Storytelling - jak pogłębić storytelling w kinie?

    Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę[1]. Natomiast formą przekazu, którą zapamiętujemy najlepiej, jest opowieść. Jest ona ponad dwudziestokrotnie lepiej zapamiętywana niż same […]

    Czytaj więcej

  • anja rubik sexedpl

    Opublikowano w:

    LOCAL HEROES X #SEXEDPL w showroom.pl

    Wraz z premierą książki „#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie” do sprzedaży wchodzi specjalna mini kolekcja stworzona w kolaboracji Local Heroes x #Sexedpl. We współpracy bierze udział także Showroom.pl. Tylko i wyłącznie tam będziecie mogli kupić różowy tshirt, głoszący hasła tolerancji i miłości. Dzięki tej współpracy misja otworzenia Polaków na temat edukacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pepsi Vintage

    PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 roku. Od początku września do grudnia 2018 roku legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju. – Przez […]

    Czytaj więcej

  • Answear x oesu oskar podolski

    Opublikowano w:

    Answear x Oskar Podolski O.ESU™1 – premiera Manifest Your Style

      Internetowy sklep ANSWEAR.com startuje z limitowaną kolekcją Manifest Your Style. Kampania oraz kolekcja ubrań i akcesoriów została zrealizowana wspólnie z grafikiem i typografem Oskarem Podolskim.             Manifest Your Style to owoc współpracy sklepu ANSWEAR.com i Oskara Podolskiego – artysty, projektanta i typografa, którego wielką pasją są przede wszystkim litery. Limitowana kolekcja łączy w sobie oryginalny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

     Havas PR Warsaw dla IKEA

    IKEA Centres rozstrzygnęła postępowania przetargowe dotyczące obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park. Obsługa w zakresie Public Relations została powierzona agencji Havas PR Warsaw i rozpoczęła się od września 2018 roku. W ramach współpracy, Havas PR Warsaw opracuje nową strategię komunikacji centrum, zajmie się relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym Centrum Handlowego oraz wsparciem w realizowanych […]

    Czytaj więcej

  • brainly

    Opublikowano w:

    Brainly zgarnia najważniejszą nagrodę od Naspers - Founder Award

    Koncern Naspers ponownie nagrodził przedsiębiorców i firmy z całego świata podczas Global Summit Naspers w Nowym Delhi w Indiach. W 2018 roku najważniejsze wyróżnienie – Founder Award trafiło w ręce Michała Borkowskiego, współzałożyciela Brainly – największej na świecie edukacyjnej sieci do wzajemnej nauki (peer-to-peer learning) dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Naspers, międzynarodowy koncern mediowy i […]

    Czytaj więcej