Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Podlaskie Travel: viralowe wow

    SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosą się wirusowo. Nowa odsłona kampanii Podlaskie Travel w social media oparta jest na prostym zabiegu – odnalezieniu prawdziwych emocji w najbardziej atrakcyjnych miejscach regionu. A konkretnie – w ich nazwach. SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, ŁOOO!mża wywołały na […]

    Czytaj więcej

  • olx

    Opublikowano w:

    Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci

    “W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym” – namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci. Kampania to odpowiedź na hejt i brak kultury w sieci. Wulgarne odzywki, oszustwa, brak szacunku, spam – to zjawiska, które na […]

    Czytaj więcej

  • Runmageddon

    Opublikowano w:

    Runmageddon S.A. – siła polskiej marki

    Twórcy Runmageddonu robią kolejny krok naprzód. Powołują nową spółkę, której głównym celem jest wyjście poza granice Polski i zagraniczna ekspansja marki. Runmageddon – marka ekstremalnych biegów z przeszkodami każdego roku zyskuje na popularności i zachęca do startu coraz większą grupę Polaków. W 2014 roku Jaro Bieniecki, pomysłodawca Runmageddonu powołał do życia spółkę Extreme Events, która do […]

    Czytaj więcej

  • lgbtq

    Opublikowano w:

    Powiedz tak! Małżeństwa dla wszystkich – kampania Ben&Jerry’s

    Czas na równość małżeńską, nie tylko związki partnerskie – z tym postulatem marka Ben&Jerry’s i Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza ruszają na tegoroczną Paradę Równości w Warszawie. Nie idą po ochronę praw mniejszości, ale po uznanie podstawowych praw człowieka i jego godności. Hasło #MałżeństwaDlaWszystkich, bo miłość nie wyklucza! wzywające do poparcia równości małżeńskiej znalazło już wyraz […]

    Czytaj więcej

  • Hotele dla pszczół

    Opublikowano w:

    Soplica buduje hotele dla pszczół

    Dziko żyjące owady zapylające ogrywają niezwykle ważną rolę w przyrodzie. Dzięki nim możemy cieszyć się wspaniałym smakiem owoców czy kojącym widokiem ukwieconych łąk, rabatek czy parków miejskich. Chcąc wspierać naszych skrzydlatych przyjaciół Soplica postanowiła stworzyć na terenie Warszawy i okolic hotele dla pszczół. W Polsce żyje aż 470 gatunków pszczół, które pozwalają zachować różnorodność biologiczną […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Hand Made w gronie czterech najlepszych agencji reklamowych w Polsce

    23 maja, podczas uroczystej Gali Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku, poznaliśmy najlepszych z najlepszych w branży reklamowej. Już po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska” wraz z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje. Kolejny raz Hand Made znalazła się w gronie najlepszych agencji reklamowych w […]

    Czytaj więcej

  • Nowe logo PZU

    Opublikowano w:

    PZU z nową kampanią ubezpieczeń dla dzieci na wakacje

    Od poniedziałku trwa wsparta intensywną kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”. Jej grupą docelową są rodzice.  Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych, czyli do 1 września. Polisa dla dziecka na całe wakacje działa 24 godziny na dobę na całym świecie. Ubezpieczenie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Relaksuj się, kto może! Kampania Lusette x Dziadek do orzechów

    Producent wafelków impulsowych Lusette zorganizował ogólnopolskie badanie pod hasłem „Relaksuj się, kto może!”. Według marki „chwila dla siebie” należy się każdej kobiecie – w dowolnej formie, ilości, i o każdej porze. I chociaż bywa, że o ten moment wytchnienia trzeba stoczyć walkę ze światem, to warto ją podjąć. Lusette wspiera te dążenia i motywuje kobiety, […]

    Czytaj więcej

  • Copywriting, Jak napisać informację prasową

    Opublikowano w:

    Copywriting, czyli 6 kroków do skutecznej sprzedaży słowem

    Oferujesz rewelacyjny produkt, wiesz o nim wszystko i masz pewność, że zadowoliłby wielu klientów… gdyby tylko go kupili. Lista zamówień od dawna nie napawa Cię optymizmem, tak samo, jak liczba porzuconych koszyków. Może to oznaczać tylko jedno – najwyższy czas zmienić podejście do sprzedaży internetowej. Nie martw się jednak, masz dobrą ofertę i świadomość, że […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Serviceplan Niezależną Agencją Roku w konkursie New York Festivals Advertising Awards

    Serviceplan Group, siostrzana spółka należącej do Group One agencji Change Serviceplan została wyróżniona tytułem Niezależnej Agencji Roku 2019, a cała Serviceplan Group zdobyła aż 24 nagrody na zakończonym w zeszłym tygodniu New York Festivals Advertising Awards. Nagrodzone zostały kampanie m.in. dla takich klientów jak: Andros, Beck’s, BMW, Dot Incorporation, MINIi, PENNY, Reporters without Borders, czy […]

    Czytaj więcej