Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Durex w kampanii profilaktyki AIDS

    Durex w kampanii profilaktyki AIDS 20 listopada 2018 Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith. Z okazji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Bielak dołącza do Neon Shake

    Do Neon Shake Advertising dołączył Paweł Bielak. Na stanowisku Account Managera odpowiada za obsługę kluczowych projektów agencji oraz działania związane z influencer marketingiem. Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększyła zespół. Do grona ekspertów firmy dołączył Paweł Bielak, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie i marketingu, w tym branży FMCG. Współpracował z takimi markami jak Tesco czy Tymbark, a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

    „Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi Handlowy.  Celem kampanii jest zachęcenie do założenia konta bankowego lub […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    180heartbeats + JUNG v MATT z kampanią dla Google Pay w Polsce

    Google Pay to płatności online oraz w sklepach stacjonarnych. W internecie pozwala płacić wszędzie tam, gdzie widnieje logo Google Pay – wystarczy jedno kliknięcie. Płatności zbliżeniowe są dostępne dla klientów kilkunastu polskich banków i instytucji finansowych. W Polsce usługa została uruchomiona w listopadzie 2016 r. (wcześniej funkcjonowała pod nazwą Android Pay). – Każdemu z nas […]

    Czytaj więcej

  • Harold_Union Investment

    Opublikowano w:

    „Oszczędź sobie” to pierwsza kampania w historii Union Investment skierowana do branży reklamowej

    Jakie zdanie mają „kreatywni” na temat takich produktów jak IKE i IKZE? Najczęściej żadne. Oczywiście jeśli ich jeszcze nie reklamowali. Temat jest równie sexy i catchy, co sama nazwa tych produktów. Union Investment, wraz z agencją reklamową INSIGNIA oraz agencją content marketingową ContentHouse, podjął się przygotowania kampanii edukacyjnej dla najbardziej wymagającej grupy docelowej w Polsce […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    People – working together, nowe logo, strona www i strategia agencji doradztwa personalnego

    Nowe logo, identyfikacja wizualna oraz odświeżona witryna internetowa – agencja pośrednictwa pracy People przeobraziła się zewnętrznie i wewnętrznie na swoje 20. urodziny. Jak na eksperta od rynku pracy przystało, do wymyślenia i wprowadzenia zmian znaleziono najlepszych specjalistów. Gdy spojrzeliśmy na siebie zobaczyliśmy młodą firmę, która dorosła. Jasno zauważyliśmy, że jesteśmy już trochę inni niż  kilka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Święta w Google

    Google udostępnia w Polsce nowe narzędzie reklamowe – kampanie inteligentne, które dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego pozwoli przedsiębiorcom w prosty sposób zarządzać kampaniami reklamowymi online. Rozwiązanie powstało z myślą o małych firmach, które często samodzielnie tworzą swoje kampanie online. Przyjazny interfejs oraz zautomatyzowane funkcje pozwolą im zoptymalizować pracę oraz jej efekty. Kampanie inteligentne przedsiębiorcy mogą […]

    Czytaj więcej

  • raport marketingowy white press

    Opublikowano w:

    Aż 60 proc. budżetów marketingowych trafia do internetu

    Biznes przenosi się do sieci – ta teza ma potwierdzenie w wynikach najnowszego badania dotyczącego polskiego rynku e-marketingu, które przeprowadził WhitePress. Średnio aż 60 proc. budżetów marketingowych polskich firm przeznaczane jest na działania online. Za to dla 19 proc. badanych przedsiębiorstw sieć jest jedynym miejscem, w którym lokują swoje budżety marketingowe. Wydatki online stanowią coraz większą część […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IMAGINE z identyfikacją wizualną dla Igrzysk Wolności

    Igrzyska Wolności to jedno z ważniejszych wydarzeń intelektualno-edukacyjnych w Polsce. W tym roku na Igrzyskach, odbywających się pod hasłem “Bitwa o historię”, pojawi się Donald Tusk, Agnieszka Holland, Robert Biedroń, Dorota Masłowska czy Leszek Balcerowicz. Identyfikację wizualną wydarzenia zaprojektowała agencja IMAGINE. Igrzyska to jedyna tego typu wydarzenie w Polsce, które przez trzy dni potrafi zgromadzić […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mela Koteluk śpiewa... opinie o firmach i robi to naprawdę świetnie

    W nowejkampanii agencji GONG dla ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Dzięki temu, dobre opinie niosą się po sieci jak dobra muzyka. “Dobry Głos dla Firm” to nazwa kampanii, która ma pomóc firmom zdobywać nowych klientów, dzięki większej liczbie dobrych opinii. Żeby […]

    Czytaj więcej