Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Marketing kontra sprzedaż

    Opublikowano w:

    Marketing kontra sprzedaż – zmiana roli działów marketingu w erze transformacji cyfrowej 

    Nieustannie rozwijające się technologie oraz rosnące i zmieniające się preferencje konsumentów sprawiają, że biznes funkcjonuje dziś w „erze klienta”. Wpływa to na zmianę roli działów i dyrektorów marketingu. Jak wynika z Polskiego badania „CMO Survey” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, dla 77 proc. szefów marketingu firm w Polsce priorytetem jest pozycjonowanie i strategia marki. Z […]

    Czytaj więcej

  • Freelancing

    Opublikowano w:

    Raport: Freelancing w Polsce 2019

    Branża freelancingu nabrała rozpędu już nie tylko za granicą, ale także w naszym kraju. W tym roku bowiem wartość rodzimego rynku zwiększy się o ponad 1/6 i wyniesie prawie 10 mld zł. A liczba osób pracujących na nim wzrośnie o 1/8 do blisko 0,5 miliona pracowników. Co różni wolnych strzelców w Polsce i na świecie? […]

    Czytaj więcej

  • mbank logo

    Opublikowano w:

    Jedna z pierwszych na świecie kampania banku w TikTok

    200 milionów pobrań w pierwszym kwartale tego roku i jeszcze więcej wszystkich użytkowników – aplikacja TikTok cieszy się ogromnym uznaniem młodzieży na całym świecie. Agencja GetHero przy współpracy z agencją VMLY&R wykorzystały jej potencjał, aby wspólnie zrealizować jedną z pierwszych na świecie kampanię reklamową dla banku za pośrednictwem TikTok. Stale rosnąca wśród nastolatków popularność aplikacji […]

    Czytaj więcej

  • jak sprzedawać na instagramie

    Opublikowano w:

    Polskie sklepy internetowe sprzedają na Instagramie

    “Miała 2 miliony fanów, nie sprzedała 36 koszulek” – taki nagłówek obiegł niedawno sieć, sugerując, że influencerzy z Instagrama nie potrafią sprzedawać. Tymczasem 41 proc. sprzedawców na platformie Shoper wykorzystuje ten serwis do promocji, a sukces sklepu Nancy Accessories pokazuje, że Instagram może znacząco wpłynąć na rozwój sklepu. Głośna historia 18-letniej influencerki Arii i jej […]

    Czytaj więcej

  • centrum sztuki wspołczesnej zamek ujazdowski

    Opublikowano w:

    Kampania Leo Burnett Warszawa dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

    Każdy z nas lubi krytykować, a Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to przecież miejsce stworzone dla urodzonych krytyków. Dlatego znana warszawska instytucja we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na […]

    Czytaj więcej

  • Nowe logo PZU

    Opublikowano w:

    PZU i PKN ORLEN chcą stworzyć własny dom mediowy

    Lider rynku paliwowo-energetycznego w regionie oraz największa polska grupa finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej pogłębiają swoją strategiczną współpracę. Łącząc swoje działania w wielu różnych obszarach, chcą realizować synergię wynikającą ze skali działalności. Jednym z kolejnych pól współpracy obok działań związanych z wprowadzeniem PPK czy projektów CSR, będzie polityka zakupowa. Pierwszym obszarem współpracy będą między innymi zakupy […]

    Czytaj więcej

  • martyna wojciechowska gong

    Opublikowano w:

    GONG z kampanią dla marki Lipton z udziałem Martyny Wojciechowskiej

    Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton, przygotowana przez agencję GONG. Kampania “Smaki inspirowane światem” obejmuje spot telewizyjny, komunikację w mediach społecznościowych, display oraz instore. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska, znana z inspirowania ludzi do zdobywania nowych doświadczeń. Kampania “Smaki inspirowane światem”, za której koncept kreatywny i kreację […]

    Czytaj więcej

  • katarzyna bonda lange rover

    Opublikowano w:

    Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover

    Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque – I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina Gorczyca oraz Anna Halarewicz. Życie […]

    Czytaj więcej

  • ikea przestrzeń pełna dobra

    Opublikowano w:

    W 4 dni kilka tysięcy przedmiotów znalazło nowe domy! IKEA podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”

    Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy nieużywanych już przedmiotów. Pomysł na „Przestrzeń Pełną Dobra” zrodził […]

    Czytaj więcej

  • a co gdyby reklama olx

    Opublikowano w:

    Triumf kampanii “A co gdyby?” – filmy OLX zajęły wszystkie miejsca zestawienia!

    Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard, spoty jednej marki uplasowały się na wszystkich pozycjach rankingu. Kampania “A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora w obrazowy, ale i humorystyczny sposób przekonuje użytkowników OLX do zachowania kultury w trakcie rozmów pomiędzy kupującymi a sprzedającymi. W spotach zobaczymy, jakie konsekwencje może przynieść używanie wulgaryzmów w konwersacji, oszukiwanie drugiej […]

    Czytaj więcej