Informacje prasowe

Random entry RSS

  • PwC kampania

    Opublikowano w:

    Startuje nowa kampania rekrutacyjna PwC „People story”

    Najnowsza kampania rekrutacyjna PwC „People story” to cykl 17 wideorozmów z ekspertami firmy. Tematem przewodnim wszystkich odcinków jest podejmowanie decyzji, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. W osobistych historiach konsultanci, managerowie i partnerzy PwC opowiadają o swojej zawodowej codzienności, pasjach, wyzwaniach. Za realizację materiałów odpowiadają podcasterka Kamila Goryszewska oraz vloger Adrian Kilar. „Za sukcesem […]

    Czytaj więcej

  • Justyna Izydorczyk_Strategist imagine

    Opublikowano w:

    Awans i nowy dział strategii w IMAGINE

    Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii. Justyna Izydorczyk, do tej pory client service director, zajmie się rozwijaniem strategicznych kompetencji IMAGINE. Będzie nadzorować opracowywanie strategii działań digital oraz zarządzać przygotowywaniem strategii komunikacyjnych. Justyna jest związana z branżą marketingową od 12 lat. W Imagine […]

    Czytaj więcej

  • gra o tron logo

    Opublikowano w:

    Czego fani GoT szukają w internecie?

    Po ośmiu latach emisji żegnamy największy fenomen kulturowy ostatnich lat. Finałowy odcinek „Gry o tron” – serialu, na którego punkcie oszalały miliony, będzie miał w Polsce premierę w nocy z 19 na 20 maja. Przez cały czas trwania produkcji użytkownicy na całym świecie poszukiwali informacji m.in. o bohaterach, ich historii oraz przyszłości. „Gra o tron” […]

    Czytaj więcej

  • Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt

    Opublikowano w:

    Nowy team w 180heartbeats + Jung v Matt

    Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt. W reklamie pracują od czterech lat, ostatnio m.in. w Walk, a wcześniej w Gutenberg Networks i 2012 agency. Pracowali dla klientów takich jak McDonald’s, Tchibo, Traficar, Volkswagen, nc+, Ibuprom, LOTTO. Wspólnie przygotowali launch marki About You na […]

    Czytaj więcej

  • Aleksandra Franas Account Managerem w Walk PR

    Opublikowano w:

    Aleksandra Franas Account Managerem w Walk PR

    Aleksandra Franas z początkiem maja awansowała na stanowisko Account Managera w Walk PR. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy kilkuosobowego zespołu, a także rozwój w obszarach PR-u korporacyjnego oraz CSR. Z Walk PR związana jest od czerwca ubiegłego roku, odpowiadała za realizację projektów m.in. dla ADAMED SmartUP oraz AirHelp. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji Procontent […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kandydat do parlamentu z reklamą na PornHub

    Już 5 czerwca w Danii odbędą się wybory parlamentarne. Kandydaci starają się jak mogą, żeby zwiększyć zasięgi i pokazać się jak największej liczbie potencjalnych wyborców. Joachim B. Olsen – jeden z kandydatów postanowił wykorzystać swoją szansę i część kampanii reklamowej puścił przez najpopularniejszy serwis z treściami dla dorosłych, PornHub. Reklama oczywiście jest kontekstowa i promowana […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Carlsberg zmienił kolor dla fanów Liverpool FC

    Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu. Drużyny w czerwonych barwach wygrywają częściej – to przekonanie skłoniło Bill’a Shankly’ego, menedżera Liverpool FC, do podjęcia decyzji o zmianie koloru szortów i skarpet zawodników z białych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tradycyjny obiad gotowany z tabletem w ręku, czyli skąd gospodynie domowe 2.0 czerpią inspiracje i jak marki żywnościowe mogą to wykorzystać?

    W ciągu ostatnich 10 lat można było zaobserwować 2 ciekawe zjawiska. Pierwsze: Polskę (i Świat) ogarnęła mania gotowania, początkowo za sprawą programów telewizyjnych takich jak Ugotowani, Kuchenne Rewolucje, czy Masterchef. Drugie: mania  ta praktycznie od razu znalazła swoje ujście w przestrzeni internetowej, w szczególności w mediach społecznościowych, co można było zaobserwować dzięki rozwojowi blogosfery kulinarnej, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    “Po prostu reaguj”. Nowa kampania uczy, jak odpowiadać na przemoc wobec osób LGBT

    45 proc. badanych osób z Polski deklaruje, że czułoby pełną empatię dla pary gejów zaatakowanej na ulicy, a zaledwie 26 proc. z pewnością zareagowałoby w takiej sytuacji (np. wzywając Policję). Tę bierną postawę ma zmienić nowa kampania społeczna “Po prostu reaguj” organizowana przez stowarzyszenia Lambda Warszawa i Miłość Nie Wyklucza. 13 maja podczas konferencji prasowej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Startuje kampania społeczna z udziałem Agaty Buzek

    „Wciąż jestem tym, kim byłem” to kampania organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową, która ma na celu uświadomienie, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej. Leczenie przeciwnowotworowe jest zazwyczaj długotrwałe, agresywne i może wiązać się z wieloma skutkami ubocznymi oraz trwałymi zmianami w […]

    Czytaj więcej