Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Czy Polacy słuchają podcastów? Pierwsze badanie zjawiska podecastów

    Połowa polskich internautów deklaruje, że zna pojęcie podcastu, ale pierwsze badanie tego zjawiska w naszym kraju pokazuje, że wciąż sięgamy po nie rzadziej niż za oceanem. Storytel Polska zamierza to zmienić. Nikt do tej pory nie badał zjawiska podcastów w Polsce. Dlatego wyniki pierwszego takiego badania* warto porównać z zachodnimi trendami. Według badań Nielsen przeprowadzonych na zlecenie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kawa i kultura – niestandardowe działania marketingowe Etno Cafe

    Etno Cafe to polska marka kawowa, która od początku swojej działalności stawia na niestandardowe działania marketingowe. Wspiera lokalne inicjatywy kulturalne i promuje początkujących, nierzadko off-owych artystów. Misja Etno Cafe to dużo więcej, niż spotkania przy dobrej kawie. Przestrzenie kawiarni to miejsca, w których odbywają się wernisaże, wystawy czy kameralne koncerty. Marka dostarcza dobrą energię na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Żeby Cię lepiej widzieć: kampania świąteczna Empiku

    Prowadząc bajkową narrację, Empik porusza w swojej wizerunkowej reklamie istotny społecznie temat zachowania zdrowej równowagi między światem wirtualnym a rzeczywistym. Za kreację reklamy „Żeby Cię lepiej widzieć” odpowiada Leo Burnett, kampania 360 obejmuje działania w prasie, TV, kinie, radiu, social mediach i digitalu. Spot ubarwia postać Baby-Jagi granej przez Helenę Norowicz, a muzykę do całej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    3. edycja kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”

    Ruszyła trzecia już edycja kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”. Firma od lat działa na rzecz zapewnienia dzieciom z całego świata prawa do rozwoju, wiedząc, że zabawa edukuje, pozwala prawidłowo dojrzewać i daje poczucie szczęścia. Tym razem włącza się również w listopadowe obchody Globalnego Miesiąca Zabawy, łącząc siły z Lego Foundation, markami Unilever – […]

    Czytaj więcej

  • account dyrektor k2

    Opublikowano w:

    Marta Krakowska – Sochacz nową account directorką w K2

    Z początkiem listopada br. agencja K2 zyskała nową account directorkę. Na wspomniane wyżej stanowisko awansowała Marta Krakowska – Sochacz. Krakowska – Sochacz objęła zarządzanie siedmioosobowym zespołem accounckim, który odpowiada za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen oraz jednej z najbardziej rozpoznawalnych platform VOD […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA na Black Friday: odkryj kolekcję „PRZYDA SIĘ” w swoim domu

    Czarny Piątek – święto kupowania, wyprzedażowej gorączki oraz niezliczonych okazji cenowych. W dniu, kiedy większość zakupów jest spontaniczna i impulsywna, IKEA chce zwrócić uwagę na ilość oraz wartość posiadanych przez nas już przedmiotów. W tym celu została stworzona specjalna kolekcja „PRZYDA SIĘ”, która przypomina o rzeczach leżących na strychach, w piwnicach oraz w szafach. Odłożone […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Skuteczne kampanie retargetingowe  - wskazówki przed sezonem świątecznych zakupów

    Przed sezonem świątecznych zakupów Criteo, reklamowa platforma w otwartym Internecie, opublikowała zestaw wskazówek dotyczących retargetingu. Mają one pomóc markom i sprzedawcom detalicznym w ponownym zaangażowaniu użytkowników, którzy porzucili swoje koszyki przed dokonaniem zakupu. W Black Friday  sprzedaż internetowa w Polsce jest prawie czterokrotnie wyższa niż w ciągu przeciętnego tygodnia zakupowego (375 względem 100 indeksowanych sprzedaży […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adidas x Chodakowska na łódzkim muralu

    Do końca listopada Ewa Chodakowska będzie motywować do działania na jednej z łódzkich ulic. Konkretnie, na muralu, który pojawił się w samym centrum miasta. Ta wyjątkowa realizacja to efekt wspólnej akcji trenerki z marką Adidas Adipower. Mural, oprócz wizerunku Chodakowskiej przedstawia pięć najlepszych odpowiedzi, które zostały przez nią wybrane spośród kilku tysięcy zgłoszeń w ramach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Durex w kampanii profilaktyki AIDS

    Durex w kampanii profilaktyki AIDS 20 listopada 2018 Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith. Z okazji […]

    Czytaj więcej