Informacje prasowe

Random entry RSS

  • allegro zmienia system komentarzy

    Opublikowano w:

    Allegro Smart! kupiony ponad 100 tys. razy w ciągu 7 dni od startu

    Zaledwie w tydzień od startu usługi ponad 100 tys. osób zaczęło korzystać z Allegro Smart! aby cieszyć się bezpłatną i wygodną wysyłką. Klienci z wykorzystaniem tej usługi kupili w tym czasie ponad 850 tys. produktów. – To potwierdza, że ​​polscy klienci świetnie liczą i widzą oszczędności, jakie zapewnia im Allegro Smart! – mówi Francois Nuyts, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zuzanna Motaska dołącza do działu social media INSIGNII

    Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie. Zuzanna Motaska od […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

    1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową ekspansję i za zapewnienie uczestniczącym w nim konsumentom przyjaznych i efektywnych narzędzi do korzystania z jego funkcji. Na nowym stanowisku Marcin Klimkowicz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mariusz Szczygieł współpracuje z Wirtualną Polską

    Dziesięć reportaży wybranych przez Mariusza Szczygła stanie się częścią akcji specjalnej WP z okazji stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę. „Polska Pro100” to próba stworzenia wspólnego portretu Polaków. W jej ramach powstaną historie zainspirowane hasłami od użytkowników. Trzy materiały tygodniowo przez kolejnych 10 tygodni. Polaków portret wspólny na stulecie odzyskania niepodległości „Polska Pro100” rusza już w środę, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Platforma REACHaBLOGGER.pl osiągnęła 0,365 mln zł przychodów w I półroczu br.

    Przychody influencer marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 365 tys. zł, co oznacza wzrost o ponad 100 proc. rok do roku. Platforma pozyskała szereg nowych klientów – w I połowie 2018 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Zalando, Pracuj.pl, Furgonetka, RankHouse, Edrone, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Magdalena Stawinoga i Dariusz Wichowski w Cape Morris

    Agencja Cape Morris nie ustaje w powiększaniu swojego zespołu. Na przełomie sierpnia i września do załogi dołączyli Copywriter – Dariusz Wichowski i Account Manager – Magdalena Stawinoga, która wróciła do agencji po niespełna dwóch latach. Nowe osoby swoimi kompetencjami wesprą obsługę obecnych Klientów, a także wezmą udział w działaniach na rzecz pozyskania nowych. Magda doświadczenie […]

    Czytaj więcej

  • Adam Kregielewski

    Opublikowano w:

    Adam Kręgielewski wzmacnia dział strategii Labcon jako Digital Strategist

    Do zespołu Labcon, agencji contentowej, należącej do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Adam Kręgielewski. Na stanowisku Digital Strategist, będzie odpowiadać za opracowywanie i koordynację strategii komunikacji dla klientów Labcon/Group One. Adam Kręgielewski, dołączył do zespołu strategicznego agencji Labcon na stanowisko Digital Strategist. Z branżą mediową związany jest od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wirtualna Polska właścicielem Domodi

    WP Holding SA nabyła pozostałe 14% udziałów w spółce Domodi. Wartość transakcji wyniosła 33,4 mln złotych. WP stała się jedynym właścicielem Domodi. To kolejny etap transakcji. W marcu br. WP nabyła 35% udziałów w Grupie Domodi. W pierwotnym planie założono, że zakup pozostałych 14% udziałów będzie możliwy po zakończeniu roku obrotowego 2018. – W gronie udziałowców […]

    Czytaj więcej

  • ikea nowa kampania

    Opublikowano w:

    Nowa kampania IKEA o tym, jak ważne są relacje w domu

    Kampania komunikująca nowe wydanie Katalogu IKEA 2019 jest pierwszą w odświeżonej odsłonie platformy „Niech żyje dom”. Tegoroczna edycja katalogu jest wyjątkowa, gdyż pokazuje aranżacje całych domów, podzielonych ze względu na styl życia ich domowników, nie skupiając się już na modułowych i pojedynczych rozwiązaniach.   Spot promujący nowy Katalog IKEA 2019 to emocjonalna historia pokazująca, że […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Semilac i YES ze wspólną kampanią social media

    Semilac podjął kolejną współpracę z producentem biżuterii YES, tworząc szereg wspólnych działań marketingowych. Obie marki połączyło zamiłowanie do kobiecego piękna, spójność idei i nieszablonowe podejście do komunikacji marketingowej. Niedawno marka Semilac ogłosiła alians marketingowy z jednym z najpopularniejszych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce – DeeZee. Owocna współpraca stała się bazą do rozpoczęcia nowych kolaboracji. Kolejną […]

    Czytaj więcej