Informacje prasowe

Random entry RSS

  • chatbot

    Opublikowano w:

    Jak Chatbot Travelplanet.pl pomaga w wyborze wakacji

    Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I najważniejsze – ile pieniędzy przeznaczasz na urlop? A w odpowiedzi spersonalizowane propozycje wyjazdów, które od razu można rezerwować. Tak, 24 godziny na dobę, na Facebooku, wakacje kupuje się z Panem Walizką, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rolling2Zwrotnik – podopieczni Fundacji Rak’n’Roll chcą dotrzeć na Zwrotnik Raka

    Już za dwa miesiące, 5 września, z Warszawy na Zwrotnik Raka w Saharze Zachodniej wyruszy wyjątkowa, 27. osobowa sztafeta rowerowa Rolling2Zwrotnik. Organizowana przez Fundację Rak’n’Roll wyprawa ma na celu wyznaczenie Rak’n’Roll Track – szlaku symbolizującego siłę, energię i radość życia osób, które doświadczyły choroby nowotworowej. Od dziś zawodnikom można kibicować za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, gdzie […]

    Czytaj więcej

  • Runmageddon Charity

    Opublikowano w:

    Runmageddon Charity czyli sportowy wymiar pomagania

    Organizator Runmageddonu proponuje firmom i ich pracownikom udział w ekstremalnym biegu z przeszkodami w konkretnym i ważnym społecznie celu. Zachęcając tym samym do połączenia sportu, integrującego wyzwania z pomaganiem innym. – Współpracując z Runmageddon Charity mamy poczucie, że rozwijamy ideę biznesu odpowiedzialnego społecznie w najlepszej z możliwych form – ta inicjatywa to nie tylko możliwość osobistego rozwoju, ale też […]

    Czytaj więcej

  • Basia Jagoda

    Opublikowano w:

    Basia Jagoda: z Imagine do ECHO Marketing

    Od lipca Basia Jagoda odpowiada za działania komunikacyjne w ECHO Marketing – agencji marketingu online. Jako PR Manager Basia była wcześniej związana z agencją Imagine, z software house’em BinarApps i agencją kreatywną MOSQI.TO. Od niedawna prowadzi projekty komunikacyjne pod własną marką Mrs. PR – konsultuje głównie firmy z branży IT i marketingu. – ECHO to […]

    Czytaj więcej

  • Ci od jabłek - pierwsza odsłona kampanii Bracia Sadownicy

    Opublikowano w:

    Ci od jabłek - pierwsza odsłona kampanii Braci Sadowników

    Ideą, która przyświeca Braciom Sadownikom jest przede wszystkim autentyczność. Swoją filozofię marka prezentuje w serii filmów, których pierwszą odsłonę można oglądać już na YouTubie. Bohaterami spotów są sami Bracia Sadownicy – Adam i Paweł oraz pracownicy sadu i ludzie z nim związani. Każdy z odcinków to szczera i nieprzerysowana opowieść  o wartościach, którymi kierują się […]

    Czytaj więcej

  • subskrypcje

    Opublikowano w:

    90% polskich konsumentów korzysta z subskrypcji – co i jak subskrybujemy

    Nowa odsłona pierwszego przekrojowego opracowania na temat ekonomii subskrypcji w Polsce – „Subskrypcje PL” – ujawnia stan gospodarki abonamentowej nad Wisłą. Eksperci dowodzą, że znajdujemy się u progu prawdziwej rewolucji w handlu i konsumpcji. Dokonać jej mają wspólnie milenialsi i pokolenie Z. Z nowej edycji raportu „Subskrypcje PL”, opublikowanego przez fundację Digital Poland i firmę Straal we […]

    Czytaj więcej

  • Video Brothers

    Opublikowano w:

    Dynamiczny rozwój Video Brothers i sukces filmu braci Sekielskich

    Video Brothers – certyfikowana agencja YouTube (MCN) m.in. dzięki sukcesowi filmu braci Sekielskich, odnotowała w maju 2019 rekordowy zasięg: 226 milionów wyświetleń i przyrost ponad 765 tysięcy nowych subskrypcji na zgrupowanych kanałach (źródło: CMS YouTube, 06.2019). W sprawozdaniu za rok 2018 spółka wykazuje dodatni bilans z ponad milionem złotych zysku netto. Umowy partnerskie z siecią […]

    Czytaj więcej

  • Selfie Project

    Opublikowano w:

    Selfie Project wspiera kobiety w świecie gamingu

    Świat gamingu jest niewątpliwe zdominowany przez mężczyzn. Nie oznacza to jednak, że granie w gry komputerowe jest wyłącznie męską domeną. Mimo to, grające kobiety często spotykają się z dyskryminacją i hejtem tylko dlatego, że są kobietami. Polska marka kosmetyczna Selfie Project zainicjowała akcję, która nagłaśnia ten temat, walczy ze stereotypowym myśleniem, a jednocześnie dodaje dziewczynom […]

    Czytaj więcej

  • Twój Weekend, Gazeta.pl kupuje i… zamyka kontrowersyjny magazyn erotyczny

    Opublikowano w:

    Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”

    “Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach “Good”. To pierwsze […]

    Czytaj więcej

  • polska górą peugeot

    Opublikowano w:

    Polska górą – dealer roku marki Peugeot pokaże Polskę z lotu ptaka

    Należący do Grupy Pietrzak katowicki salon sprzedaży Peugeot Pietrzak w wyjątkowy sposób postanowił uczcić przyznany mu przez Peugeot Polska tytuł Dealera Roku. Projekt „POLSKA GÓRĄ” to seria unikatowych fotografii pokazujących nasz kraj z perspektywy lecącego ptaka. W pierwszej kolejności przepiękne zdjęcia regionu Górnego Śląska. Katowicki dealer Peugeot Pietrzak otrzymał w tym roku wyjątkowe wyróżnienie – […]

    Czytaj więcej