Informacje prasowe

  • ccc

    Opublikowano w:

    Przekaż materiały do recyklingu i zgarnij zniżkę w CCC

    Grupa CCC, w ramach działań podejmowanych na rzecz zrównoważonego rozwoju, który jest jednym z filarów jej strategii GO.22, nawiązała współpracę z firmą EcoTech System, operatorem Motywacyjnego Systemu Gospodarki Odpadami. Celem partnerstwa jest promowanie wśród klientów idei recyklingu i zachęcanie ich do segregacji odpadów przy użyciu specjalnej aplikacji mobilnej. Uczestnicy akcji, oddając zużyte materiały, mogą nie tylko […]

    Czytaj więcej

  • effie awards

    Opublikowano w:

    Maciej Herman na czele Jury Effie Awards 2021  

    Tegoroczny skład Jury Effie Awards to ponad 170 ekspertów i praktyków z branży marketingu i reklamy. Gremium jurorskiemu przewodniczyć będzie Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel. edycja konkursu Effie Awards Poland podsumuje nietypowy rok 2020. Jurorzy będą oceniali działania, które często wymykały się przyjętym standardom i owocowały efektywnością.  Komunikacja marek od dawna wychodzi daleko poza […]

    Czytaj więcej

  • Wykres 6. Udział klas mediów w rynku reklamowym, Q1 2021 vs Q1 2020

    Opublikowano w:

    Wydatki na reklamę w internecie większe od wydatków na reklamę TV

    Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2021 r. wyniosła 2,2 mld zł, co oznacza wzrost o 2% w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Reklamodawcy przenoszą budżety do internetu Internet zwiększył swój udział w rynku do 44,2% Udział telewizji i internetu wzrósł z 82,4% w 2019 do 86,9% w br. Wartość wydatków na reklamę […]

    Czytaj więcej

  • loccitane dzien matki

    Opublikowano w:

    Dzień Matki w L’occitane

    W tym roku świętujemy Dzień Matki wyjątkową kampanią, której bohaterkami są Dziewczyny na co dzień pracujące w biurze i salonach L’Occitane en Provence. Kampania z okazji Dnia Matki to już drugi projekt L’Occitane opierający się na idei Employee Advocacy, w którym pracownicy stają się również Ambasadorami marki. W ubiegłym roku oddaliśmy głos 7 wspaniałym Dziewczynom, […]

    Czytaj więcej

  • informacje prasowe

    Opublikowano w:

    Informacje prasowe mogą być skutecznym sposobem promocji firmy. Jak w pełni wykorzystać ich potencjał?

    Informacje prasowe nie stanowią podstawowej metody na rozpowszechnianie wiadomości firmowych. Nie oznacza to jednak, że powinny odejść w niepamięć. Wręcz przeciwnie – mogą okazać się skutecznym narzędziem do promowania wydarzeń czy oferty, rozpoczęcia dyskusji na temat firmy czy dotarcia do nowych klientów. Kiedy informacje prasowe mają sens? Krótka i angażująca informacja prasowa może być świetnym […]

    Czytaj więcej

  • kurs netflix kipa

    Opublikowano w:

    KIPA x Netflix – cykl szkoleń rozwijających Kompetencje Przyszłości

    Od pracy z ekipą bezpośrednio na planie, przez postprodukcję z użyciem najnowszych technologii wyświetlania obrazu, tworzenie imponujących efektów specjalnych i zachwycających ścieżek dźwiękowych, po administrację i kwestie organizacyjne – Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych wraz z Netflix wystartowały z cyklem warsztatów, które mają rozwijać kompetencje specjalistów branży filmowej. To ponad 100 godzin spotkań z ekspertami, które […]

    Czytaj więcej

  • Ile zarabia programista w Polsce

    Opublikowano w:

    Ile zarabia i kim jest polski programista – freelancer?

    Co czwarty wolny strzelec działający w IT bazuje na stałej współpracy i projektach długofalowych. Co drugi to mężczyzna w wieku 25-34 lata. Ile zarabia programista w Polsce? Blisko co piąty zarabia powyżej 10 tys. zł miesięcznie na rękę. Choć nierzadko zdarzają się także kwoty przekraczające 17 tys. zł wynagrodzenia, pomimo lub właśnie dzięki pandemii. Nie […]

    Czytaj więcej

  • spersonalizowane reklamy reklama online

    Opublikowano w:

    Jak spersonalizowane reklamy mogą pomóc rozwijać marketplace’y? RTB House publikuje insight dla specjalistów

    RTB House, globalny lider technologii marketingowych opartych na Deep Learningu, opublikował raport „Efektywna promocja platform zakupowych poprzez  spersonalizowane reklamy”, omawiający w jaki sposób skupiające wielu dostawców platformy e-commerce mogą rozwinąć się dzięki rozwiązaniom martech i maksymalizować zwrot inwestycji z reklamy. Pandemia COVID-19 wyraźnie uwydatniła, jak dużą wagę mają dziś platformy zakupowe.  Powracające lockdowny znacznie przyspieszyły obecny […]

    Czytaj więcej

  • Cała Polska po sąsiedzku

    Opublikowano w:

    Cała Polska po sąsiedzku w nowej kampanii OLX

    Przesyłki OLX – cała Polska po sąsiedzku. Tak brzmi hasło nowej kampanii serwisu OLX.  Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek. Social distancing, którego nauczyliśmy się przestrzegać w ostatnim roku jest ważny i zostanie z nami na dłużej, ale serwis OLX znalazł dobry sposób, by choć odrobinę zbliżyć do siebie ludzi.W rolę przewodnika po […]

    Czytaj więcej

  • millenialsi

    Opublikowano w:

    Millenialsi – główne paliwo rynku e-commerce

    Badanie “Generacja #sfintechowani – millenialsi i fintech” przeprowadzone przez portal Fintek.pl jasno wskazuje na dużą popularność zakupów online wśród przedstawicieli pokolenia Y. Miażdżąca większość badanych, bo aż 98,5 proc. deklaruje kupowanie w sieci. Dane wskazują również na ogromną rolę, jaką odgrywają w procesie zakupowym smartfony. Uczestnicy badania w zdecydowanej większości wskazują na dokonywanie zakupów poprzez […]

    Czytaj więcej