Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Biegi OCR, w tym Runmageddon nowym zawodnikiem w raporcie sponsoringu sportowego

    Po raz pierwszy biznesowa wartość biegów OCR została zauważona przez autorów corocznego raportu „Rynek sponsoringu sportowego”. W tegorocznym opracowaniu zyskujące na popularności biegi przeszkodowe dołączyły do grona 10 dyscyplin ujętych w rankingu przychodów ze sprzedaży praw sponsoringowych. – Jest to ważny moment dla biegów OCR, w tym Runmageddonu. Po raz pierwszy zostały one przebadane pod kątem […]

    Czytaj więcej

  • gong agencją kreatywną playstation

    Opublikowano w:

    GONG nową agencją kreatywną PlayStation

    Agencja kreatywna GONG, działająca w ramach największej polskiej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na długofalową obsługę marki PlayStation w obszarze strategicznym, koncepcyjnym i egzekucyjnym. Współpraca zaczyna się z początkiem maja. GONG będzie odpowiedzialny za realizację i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digital oraz social media. Celem prowadzonych przez agencję GONG działań będzie budowanie […]

    Czytaj więcej

  • H&M z kolekcją Stranger Things

    Opublikowano w:

    H&M z kolekcją Stranger Things

    H&M ogłasza współpracę z Netflix i ich przebojowym serialem Stranger Things, który wkroczy w ich oczekiwany trzeci sezon latem. Kolekcja skupia się wokół społeczności Hawkins. Znajdziecie tu inspirowaną przez serial gamę odzieży, strojów kąpielowych i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn.       W nadchodzącym trzecim sezonie Stranger Things zostaną wprowadzone nowe lokalizacje w fikcyjnym […]

    Czytaj więcej

  • Youtuberka, blogerka czy może programistka - „Uniwersytet Sukcesu” ułatwi dziewczętom z domów dziecka start kariery zawodowej

    Opublikowano w:

    Youtuberka, blogerka czy może programistka - „Uniwersytet Sukcesu” ułatwi dziewczętom z domów dziecka start kariery zawodowej

    Wraz z początkiem wakacji wystartuje ogólnopolski projekt edukacyjno-zawodowy „Uniwersytet Sukcesu”, orgaznizowany przez Fundację Digital University. Jego celem będzie wsparcie podopiecznych domów dziecka i placówek opiekuńczo-wychowawczych w wejściu na rynek pracy. W pilotażu projektu 350 uczestniczek będzie miało szansę rozwijać swoje kompetencje w zakresie nowych technologii. Dla najbardziej zmotywowanych dziewcząt partnerzy projektu przewidzieli staże zawodowe. W […]

    Czytaj więcej

  • hashfm, weryfikacja influencerów

    Opublikowano w:

    Fameshop: sprawdzamy wszystkich instagramerów pod kątem analizy struktury ich fanów

    Wszyscy instagramerzy, z którymi współpracujemy w ramach Fameshopa, są przez nas wcześniej sprawdzani pod kątem struktury ich fanów – informuje Konrad Traczyk, CEO Hash.fm. Zainwestowaliśmy w narzędzie, dzięki któremu mamy wgląd w strukturę obserwatorów instagramerów. Sprawdzamy, z jakich krajów pochodzą obserwatorzy oraz czy nie są to boty lub inne podejrzane konta – wyjaśnia Traczyk. Weryfikacja […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Visa kibicuje wszystkim kobietom podczas Mistrzostw Świata Kobiet FIFA 2019

    Visa zaprezentuje we Francji innowacje w dziedzinie płatności w postaci rozwiązań z obszaru identyfikacji dźwiękowej i wizualnej marki oraz opasek na nadgarstek z funkcją płatności. Podczas turnieju odbędzie się także finał programu Visa Everywhere Initiative: Women’s Global Edition. Visa (NYSE: V), oficjalny partner FIFA w zakresie płatności, rozpoczęła globalną kampanię marketingową promującą Mistrzostwa Świata Kobiet […]

    Czytaj więcej

  • hejter, kampania sprite

    Opublikowano w:

    It’s haters season. Stay fresh / Trwa sezon hejterów. Żyj rześko

    Marka Sprite, należąca do portfolio Cola-Cola, startuje z polską odsłoną niezwykłej globalnej kampanii, w której pokazuje, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość i hasło „I love you hater”. W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych, ciągłego poddawania ludzi ocenom i eskalacji uprzedzeń oraz hejtu, kampania niesie ważny manifest: Sprite wierzy w autentyczność i różnorodność. W […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Szumiący Leniwiec z Polski trafi do royal baby

    Pierwsze dziecko Księcia Harry’ego i Księżnej Meghan przyszło na świat, a to okazja do gratulacji i prezentów. Polskie mamy, założycielki firmy Whisbear, podarowały książęcej parze multimedialnego szumiącego Leniwca E-zzy zapakowanego w specjalnie przygotowany na tę okazję atłasowy woreczek z wyszytą złotą nicią koroną królewską. Wiadomość o tym, że Księżna Meghan zostanie mamą, przywołała niezwykłe wspomnienia […]

    Czytaj więcej

  • pszczoly na dachu ferrari

    Opublikowano w:

    Hodowla miejskich pszczół na dachu Ferrari

    Grupa Pietrzak, właściciel m. in. salonów sprzedaży Renault, Ferrari, Peugeot i Alpine rozpoczęła swoją aktywność w nowatorskim nurcie społecznej odpowiedzialności biznesu. 7 maja na dachu, należącego do spółki kompleksu budynków otwarta została minipasieka. Hodowla miejskich pszczół to najnowszy światowy eko-trend. W ramach swoich działań w zakresie CSR katowicka Grupa Pietrzak na dachu kompleksu budynków, w […]

    Czytaj więcej

  • Akcja Kundelek Tygodnia_zdj1

    Opublikowano w:

    Kundelek Tygodnia w Pudelek.pl

    Koce, dziesiątki kilogramów żywności i ponad 12 tys. złotych udało się zebrać dla Fundacji Dom dla Kundelka z Poddębic niedaleko Łodzi. Pomoc zorganizowała redakcja Pudelka w ramach akcji „Kundelek Tygodnia”. Organizacja zbiórki i promowanie adopcji psów spotkały się z entuzjastyczną reakcją użytkowników. Pudelka każdego miesiąca odwiedza ponad 5 mln realnych użytkowników, a redakcja codziennie pisze o gwiazdach […]

    Czytaj więcej