Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Empik mecenasem „Pisma”

    Od stycznia 2019 roku Empik objął mecenatem miesięcznik „Pismo. Magazyn opinii”. Współpraca pomiędzy Empikiem a tytułem publikującym teksty najlepszych felietonistów i reportażystów skupi się na projektach kulturalnych i literackich, wymianie materiałów redakcyjnych oraz rozwoju treści audio. – Wiemy, że Empik stawia na dobrą kulturę. Cieszymy się, że możemy być częścią tej inwestycji. Przed nami wiele […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    180heartbeats + Jung v Matt dla Absolut

    Agencja 180heartbeats + Jung v Matt pozyskała nowy projekt. Rozpoczęła współpracę z Pernod Ricard Global Travel Retail w Londynie, dla którego realizuje międzynarodową kampanię marki Absolut w kluczowych portach lotniczych na świecie. Promuje w niej nową limitowaną butelkę Absolut Drop of Love, dostępną między innymi w sklepach bezcłowych. Komunikacja digital adresowana jest do podróżujących millenialsów, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Labcon wygrywa przetarg firmy adidas

    Agencja Labcon, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki adidas na polskim rynku. Labcon będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacji dla wszystkich kategorii wspieranych lokalnie przez adidas, w kanałach digital, social media, PR & influence oraz event management.  adidas to jeden z największych producentów obuwia i odzieży sportowej na świecie oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Otylia Jędrzejczak, Kamil Stoch, Bartek Kurek, Marek Konrad i Jurek Owsiak wysyłają “Wiadomość w słoju” na WOŚP

    Pomaganie jest dziecinne proste, zwłaszcza, gdy gra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Friends of Glass Polska już po raz kolejny postanowiło przyłączyć się do akcji Jurka Owsiaka, tym razem wysyłając na licytację tajemniczą „Wiadomość w słoju”. W ubiegłym roku licytacja szklanych słoi z podpisami Jurka Owsiaka cieszyła się ogromną popularnością. Friends of Glass Polska wraz z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Grey Group Poland z reklamą świąteczną dla mBanku

    Agencja Grey Group Poland stworzyła emocjonalną reklamę świąteczną dla jednego z najpopularniejszych banków w Polsce. Ideą, która przyświeca reklamie mBanku, było zwrócenie uwagi na relacje z najbliższymi podczas zbliżających się świąt.Świąteczny spot mBanku nawiązuje do poprzednich reklam marki. Pojawia się bohater, który rozmawia ze sobą z przyszłości. W myśl „bądź bogatszy o dobre decyzje” odbiera […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rośnie liczba polskich podcastów w Spotify – czego warto słuchać

    Od 2017 roku obserwujemy gwałtowny wzrost popularności podcastów na platformie Spotify – w ciągu jednego roku ich słuchalność wzrosła na całym świecie oponad 350%. Zainspirowane tym wzrostem, Spotify pracuje narzędziami dla podcasterów. Jednym z nich jest Spotify for Podcasters – specjalna platforma, która pozwala twórcom podcastów łatwo udostępniać swoje treści gronu ponad 191 milionów słuchaczy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wdrożenie e-sklepu – łatwo, prosto i przyjemnie? Czy to możliwe?

    Na polskim rynku, pod koniec stycznia 2018 roku, było zarejestrowanych ponad 29 tysięcy e-sklepów.[1] Prawie 1/3 z nich pozostaje w „uśpieniu”, ale jak się temu nie dziwić? Wdrożenie dobrze działającego projektu e-sklepu, zgodnie z wcześniej określonym terminem, to nie lada wyzwanie, szczególnie dla początkujących. Na szczęście prawie każdy tego typu projekt można włożyć w ramy pewnego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zwycięzcy drugiej edycji JustBrief wyłonieni

    W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez UberEats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio pierwszego zrealizowanego projektu zwycięski zespół otrzymał 10 tysięcy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jesteś zagrożonym gatunkiem

    2012 Agency autorem kampanii WWF na COP24 Na czas trwającego właśnie w Katowicach szczytu klimatycznego ONZ COP24 pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy – to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency. Celem kampanii jest szerokie uświadomienia realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi. Na potrzeby kampanii […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy Polacy słuchają podcastów? Pierwsze badanie zjawiska podecastów

    Połowa polskich internautów deklaruje, że zna pojęcie podcastu, ale pierwsze badanie tego zjawiska w naszym kraju pokazuje, że wciąż sięgamy po nie rzadziej niż za oceanem. Storytel Polska zamierza to zmienić. Nikt do tej pory nie badał zjawiska podcastów w Polsce. Dlatego wyniki pierwszego takiego badania* warto porównać z zachodnimi trendami. Według badań Nielsen przeprowadzonych na zlecenie […]

    Czytaj więcej