Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    H2O Creative ponownie reklamuje PwC w międzynarodowej kampanii „Be a game changer”

    Już po raz drugi H2O Creative zrealizuje kampanię employer brandingową dla giganta z branży konsultingowej. Kampania obejmie aż 30 krajów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Wygrany przez H2O przetarg oznacza kontynuację zeszłorocznej strategii komunikacji, jednak w nowej odświeżonej odsłonie. Działania w środowisku digitalowym i offline’owym wystartują z początkiem kwietnia br. W czasach rosnącego znaczenia inteligentnych […]

    Czytaj więcej

  • napoleoncat

    Opublikowano w:

    NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews

    Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka. Od marca 2019 r. klienci NapoleonCat obok obsługi stron na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn mogą z tego samego miejsca zarządzać recenzjami klientów w Google. Google Reviews to część narzędzia Google My Business […]

    Czytaj więcej

  • leo burnett

    Opublikowano w:

    Nowa kampania eurobanku przygotowana przez Leo Burnett

    5 kwietnia startuje kampania reklamowa nowej promocyjnej pożyczki eurobanku. Za jej kreację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Starcom. Oferta promocyjnej pożyczki jest skierowana zarówno do obecnych, jak i nowych klientów eurobanku. Jej podstawowym atutem są jasne i czytelne dla każdego zasady: „500 zł rocznie za każde […]

    Czytaj więcej

  • monika sokkołowska, os3

    Opublikowano w:

    Monika Sokołowska nową prezeską oS3

    Właściciele spółki kapitałowej pod marką oS3 wprowadzili zmiany w zarządzie agencji. Stanowisko Prezeski Zarządu w oS3 sp. z o.o. objęła Monika Sokołowska, pełniąca dotychczas obowiązki Client Service Director. David Meister, dotychczasowy Prezes, rozstaje się z firmą. Monika Sokołowska, jako Prezes oS3, odpowiedzialna będzie za kształtowanie wizji, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategię agencji w nadchodzących latach. […]

    Czytaj więcej

  • eobuwie

    Opublikowano w:

    ScholzFriends Warszawa (Grupa S/F) autorem międzynarodowej kampanii eobuwie.pl

    Agencja Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl – Radość nie może czekać. Reklama telewizyjna będzie realizowana w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Grecji, oraz na Węgrzech i Litwie. Agencja odpowiada za przygotowanie kompleksowej strategii, koncepcji kreatywnej platformy, produkcję i realizację kampanii 360 w kanałach online i offline także na pozostałych rynkach, na […]

    Czytaj więcej

  • dzień osób z zespołem downa

    Opublikowano w:

    21 chromosom - #zespolkolorowychskarpetek

    21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji. Główną osią kampanii jest spot, który ma obalać stereotypy związane z zespołem Downa. Do akcji zaproszono 8 osób z […]

    Czytaj więcej

  • gadżety erotyczne

    Opublikowano w:

    Scream your own name – czyli jak zareklamować erotyczne zabawki dla kobiet

    Woody Allen mawiał, że masturbacja to seks z osobą, którą się kocha”. Kanadyjski sklep z gadżetami erotycznymi dla kobiet zdecydowanie wziął do serca to motto i przygotował kampanię billboardową, której głównym hasłem “wykrzycz swoje własne imię”. U nas, podobnie jak w Stanach Zjednoczonych i w Kanadzie reklama produktów związanych z branżą dla dorosłych jest zabroniona, […]

    Czytaj więcej

  • walk kinga muszytowska

    Opublikowano w:

    Kinga Muszytowska PR Group Account Directorem w Walk PR

    Do Walk PR dołączyła Kinga Muszytowska, obejmując stanowisko PR Group Account Directora. Odpowiada za strategiczne doradztwo klientom agencji w zakresie komunikacji produktowej. Wraz z przyjściem Kingi Muszytowskiej Walk PR wzmocnił kompetencje w obszarze komunikacji marek luksusowych oraz sektora beauty na poziomie globalnym i lokalnym. Kinga Muszytowska przeszła do Walk PR z Coty Luxury z siedzibą […]

    Czytaj więcej

  • Bartek Popławski w K2 Precise

    Opublikowano w:

    Bartek Popławski w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2

    Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE. W jego nowych obowiązkach kluczowe będzie doświadczenie zdobyte po stronie korporacyjnej w GSK, w którym przez 5 lat był odpowiedzialny za komunikację i marketing digitalowy w regionie CEE. Wcześniej doświadczenie zdobywał w domach mediowych: Starcom MediaVest Group […]

    Czytaj więcej

  • etno cafe

    Opublikowano w:

    Etno Cafe wycofało plastikowe słomki

    Pierwsza duża sieć kawiarni, która oferuje wyłącznie słomki biodegradowalne. Przy okazji Dnia Morza Etno Cafe ogłosiło całkowitą rezygnację z plastikowych słomek i zastąpienie ich słomkami biodegradowalnymi. To kolejny proekologiczny krok polskiej firmy kawowej, dla której rok 2019 jest czasem tworzenia przyjaznego środowisku ekosystemu kawowego. Słomkowa waga ciężka Mieszkańcy Unii Europejskiej zużywają rocznie ponad 36 miliardów słomek, dwa […]

    Czytaj więcej