KREACJE

Celem każdej kreacji reklamowej jest sprawienie, że wybrany komunikat dotrze i zostanie zapamiętany przez odbiorców marki i potencjalnych klientów. Każda kreacja ma wpływ na pozycjonowanie i zakotwiczenie marki w świadomości klienta. Firmom zależy na tworzeniu zapamiętywalnych komunikatów reklamowych, takich, które będą efektywnie zachęcały do zakupu produktu, lub zapadną w pamięci na tyle, że gdy klient zdecyduje się na zakup w danej branży to wybierze właśnie produkt danej marki. Odmienne cele mają kampanie kampanie sprzedażowe i kampanie wizerunkowe i konstruując kampanię trzeba koniecznie o tym pamiętać. Udana kreacja, niezależnie od celu, powinna odpowiadać na potrzeby marki. Kolejnym krokiem jest stworzenie pomysłów na kampanię – najczęściej za te działania odpowiadają kreatywni w agencji marketingowej.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Adoptuj człowieka - nowa kampania Pedigree

    Pedigree w nowej kampanii przygotowanej przez BBDO odwraca tę sytuację. Tu ludzie zamknięci w klatkach rywalizują o uwagę zwierzęcia. Taka zmiana ról ma zwrócić uwagę na problem psów w schroniskach, ale też jest  jest zainspirowana słowami wielu ludzi, którzy mówiąc o nowym zwierzaku przygarniętym ze schroniska, mówią “to on mnie wybrał”. W obecnych czasach człowiek […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zupy od Biedronki z kreacją

    „Zupy z Naszej Kuchni” są sprzedawane w sklepach Biedronki od zeszłego roku. Agencja Duda Polska przygotowała na potrzeby promocji kreacje reklamujące produkt. Agencja reklamowa: Duda Polska, Warsaw, Poland Creative Director / Art Director: Daniel Barrocas Zdjęcia: Miod Malina Studio   Biedronka z innym obliczem   Minimalistyczna Biedronka na Dworcu Centralnym w Warszawie

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Opowiadać historie zamiast kręcić reklamy...

    Fair Play Dance Camp to jeden event gromadzący ponad 1300 historii. Ponieważ każdy uczestnik Fair Play Dance Campu ma za sobą swoją własną taneczną przygodę, którą warto byłoby opowiedzieć… Tytułowy “Anjay” jest symbolem określonej postawy i stanu umysłu kogoś, kto żyje przeszłością, jest uparcie przekonany, że wszystko wie i nie musi się dalej rozwijać. Film […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Top 6 reklam w reżyserii Spike’a Jonze’a

    Tym razem prezentujemy Wam top 6 reklam w reżyserii Spike’a Jonze’a. Efekty jego pracy oraz talentu możemy podziwiać między innymi w kultowych filmach “Być jak John Malkovich” oraz “Adaptacja”. Karierę zaczynał od kręcenia reklam i teledysków. W naszym zestawianiu mamy dla Was najlepsze projekty reklamowe utalentowanego reżysera. 1. Kreatywna reklama marki Adidas „Hello Tomorrow” bez […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dove, Mindshare i hackowanie Shutterstocka

    Zgodnie z sondażem przeprowadzonym przez firmę Dove w 2016 roku, 68% kobiet w żaden sposób nie potrafi się zidentyfikować z bohaterkami skierowanych do nich reklam. Jedną z głównych przyczyn tego faktu, jest brak zróżnicowania kobiecych wizerunków na stronach ze stockowymi zdjęciami, z których czerpią agencje reklamowe i media. Aby to zmienić, Dove, we współpracy z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zawsze znajdzie się miejsce

    Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny / retuszer Pranav Bhide wykorzystując koncepcję iluzji optycznej stworzyli ciekawą kampanię zachęcającą do adopcji zwietrząt. Na obrazach przedstawiających szczęśliwych ludzi i rodziny widać biały zarys kota, psa lub królika wyłaniający się z jasnego tła. Reklamy są częścią kampanii promującej adopcję zwierząt: “Zawsze znajdzie się miejsce. Adoptuj.”   Klient: World For […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Femvertising w praktyce, czyli 8 rad, jak stworzyć skuteczną kampanię skierowaną do kobiet

    Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale czy taka linia komunikacji się opłaca? I co ważniejsze, jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych kobiet? – Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. […]

    Czytaj więcej

  • shadu baba o baba

    Opublikowano w:

    Shadu Baba'o'Baba powraca w wersji online

    Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu. Historie przedstawione w spotach, zgodnie z hasłem kampanii „Sprawdź, czy nie szukasz”, […]

    Czytaj więcej

  • reklama papierosy

    Opublikowano w:

    Jak zakaz reklamy zwiększył zyski firm tytoniowych

    Druga połowa lat 60. w Stanach Zjednoczonych to okres wzmożonej walki z paleniem tytoniu, wywołanej raportem Głównej Izby Lekarskiej. W przeciągu pięciu lat, amerykańscy prawodawcy ogłosili trzy duże ustawy, które zmusiły producentów tytoniu do zamieszczania ostrzeżeń zdrowotnych na paczkach papierosów oraz wycofania reklam produktów tytoniowych z radia i telewizji, władze wsparły również produkcję wartych 50 […]

    Czytaj więcej

  • mike mary

    Opublikowano w:

    Hotpoint podsumowuje współpracę z blogerami Mike&Mary

    Hotpoint, producent sprzętu AGD, podsumował swoją roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary. Zapytaliśmy ich, dlaczego postawili na influencer marketing, wybrali właśnie tych blogerów i dlaczego przez rok współpracowali tylko z dwójką blogerów i jak oceniają tą współpracę. Na nasze pytania odpowiedziała Beata Trzcińska, Brand & Digital Team Leader Whirlpool Corporation w Polsce. Czy Hotpoint zdał egzamin blogerskiej rodziny? Na […]

    Czytaj więcej