KREACJE

Celem każdej kreacji reklamowej jest sprawienie, że wybrany komunikat dotrze i zostanie zapamiętany przez odbiorców marki i potencjalnych klientów. Każda kreacja ma wpływ na pozycjonowanie i zakotwiczenie marki w świadomości klienta. Firmom zależy na tworzeniu zapamiętywalnych komunikatów reklamowych, takich, które będą efektywnie zachęcały do zakupu produktu, lub zapadną w pamięci na tyle, że gdy klient zdecyduje się na zakup w danej branży to wybierze właśnie produkt danej marki. Odmienne cele mają kampanie kampanie sprzedażowe i kampanie wizerunkowe i konstruując kampanię trzeba koniecznie o tym pamiętać. Udana kreacja, niezależnie od celu, powinna odpowiadać na potrzeby marki. Kolejnym krokiem jest stworzenie pomysłów na kampanię – najczęściej za te działania odpowiadają kreatywni w agencji marketingowej.

Random entry RSS

  • reklama papierosy

    Opublikowano w:

    Jak zakaz reklamy zwiększył zyski firm tytoniowych

    Druga połowa lat 60. w Stanach Zjednoczonych to okres wzmożonej walki z paleniem tytoniu, wywołanej raportem Głównej Izby Lekarskiej. W przeciągu pięciu lat, amerykańscy prawodawcy ogłosili trzy duże ustawy, które zmusiły producentów tytoniu do zamieszczania ostrzeżeń zdrowotnych na paczkach papierosów oraz wycofania reklam produktów tytoniowych z radia i telewizji, władze wsparły również produkcję wartych 50 […]

    Czytaj więcej

  • mike mary

    Opublikowano w:

    Hotpoint podsumowuje współpracę z blogerami Mike&Mary

    Hotpoint, producent sprzętu AGD, podsumował swoją roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary. Zapytaliśmy ich, dlaczego postawili na influencer marketing, wybrali właśnie tych blogerów i dlaczego przez rok współpracowali tylko z dwójką blogerów i jak oceniają tą współpracę. Na nasze pytania odpowiedziała Beata Trzcińska, Brand & Digital Team Leader Whirlpool Corporation w Polsce. Czy Hotpoint zdał egzamin blogerskiej rodziny? Na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Akcja społeczna agencji Mother London

    Kilka dni temu w Londynie na dachu jednego z budynków pojawiła się wielka pierś. Okazało się, że jest to akcja społeczna #freethefeed przygotowana przez Agencję other London. Akcja ma na celu pokazanie, że każda matka nie powinna czuć się źle i niekomfortowo karmiąc własne dziecko piersią w przestrzeni publicznej. Co więcej, każda matka ma prawo […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Phi Phi szuka… project managera #polishboy #polishgirl #wojtek #bożena #yolo

    Po fali emocji, rozpętanej przez piękną DeeDee w połączeniu z marką Reserved, czas na ciekawy przykład real time marketingu bazujący na #szukamchopaka. Na kanale yt Shoplo pojawił się piękny, nieśmiały i brodaty PhiPhi, który szuka Project Managera… “Hey guys! I know it sounds weird, actually I’m still little bit confused but please, please share this […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #DziewczynyRządzą w sklepach Deichmann

    Ruszył kolejny etap wiosenno-letniej kampanii marki Deichmann. Dziewczyny głosując na stronie DziewczynyRządzą.pl, zdecydują, jaką zasadę Deichmann wprowadzi do swoich sklepów na weekend i jaki rabat będzie obowiązywał na „zwycięski” model butów. W ramach kampanii firma będzie promowała również wartości związane z przyjaźnią. W kolejnej odsłonie kampanii #DziewczynyRządzą to dziewczyny, poprzez głosowanie zadecydują jaką zasadę wprowadzi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Przekrój z nową stroną www od Huncwot

    Wraz z nowym wiosennym numerem Przekroju (już do kupienia) uruchomiona została nowa strona internetowa zaprojektowana przez studio kreatywne Huncwot. Strona internetowa ma stanowić uzupełnienie papierowego wydania magazynu i graficznie do niego nawiązuje. Marta Wardin (dyrektor wydawnicza) i Katarzyna Tyszkiewicz-Borawska (sekretarz redakcji) są autorkami koncepcji portalu, a za szatę graficzną odpowiada dyrektor artystyczna Przekroju – Joanna […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Z czego zrobione są dziewczynki

    Marka Nike wypuściła ostatnio bardzo ciekawy spot reklamowy, z którego możemy dowiedzieć się, z czego zrobione są… dziewczynki. Cała scena rozgrywa się w trakcie szkolnego pokazu uczniowskich talentów. Mała, delikatna dziewczynka staje na scenie, przed dużym audytorium i zaczyna śpiewać. A głos ma anielski. Dziewczynki to oczywiście sam brokat, i są zrobione z “cukru, słodkości […]

    Czytaj więcej

  • polskichlopak

    Opublikowano w:

    #Polskichlopak od Reserved

    Pamiętacie dziewczynę, która szukała Wojtka, chłopaka z Polski? Nie była to niestety historia miłosna, a nowa kampania Reserved. Jakiś czas temu na YouTube pojawiło się video, na którym piękna dziewczyna z Ameryki mówiła, że szuka chłopaka z Polski, Wojtka, którego poznała na koncercie. Video wpraktycznie w jeden dzień stało się hitem internetu. Dzisiaj już wiemy, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nie potrzebujemy “specjalnej troski”

    Kampania społeczna #NotSpecialNeeds na rzecz osób z Zespołem Downa udowadnia, że takie osoby nie mają “specjalnych potrzeb”, potrzebują tego co wszyscy – edukacji, pracy i miłości. Oczywiście, osoby z zespołem Downa mogą potrzebować dodatkowej pomocy, w celu zaspokojenia określonych potrzeb. Ale nie są to jakieś wyjątkowe “specjalne potrzeby”. Ta kampania ma to uświadomić. Thanks Sean! […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bez postprawdy i faktów alternatywnych – nowa kampania The New York Times

    Teraz prawda jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Tak głosi hasło nowej kampanii reklamowej magazynu The New York Times. Koncepcja kampanii Truth (Prawda) została przygotowana przez agencję Droga5. Jak powiedział Executive Creative Director agencji Tim Gordon punktem wyjścia do opracowania koncepcji była aktualna sytuacja polityczna, w której opinie stają się faktami, nosząc miano postprawdy i faktów […]

    Czytaj więcej