Ludzie

Random entry RSS

  • Jagoda Bujak

    Opublikowano w:

    Jagoda Bujak w Catvertiser

    Do zespołu Catvertiser dołączyła Jagoda Bujak. Objęła stanowisko Performance Analyst. Jagoda doświadczenie zawodowe zdobywała w Isobar Poland, gdzie odpowiedzialna była za kampanie na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Zajmowała się również tworzeniem strategii marek w social media oraz optymalizacją działań reklamowych. Przed dołączeniem do Catvertiser, pracowała jako media planner w agencji Feno. Do zadań Jagody należało […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zespół MOSQI.TO powiększył się o trzy nowe osoby

    Do zespołu agencji kreatywnej MOSQI.TO właśnie dołączyły trzy osoby.  Zuza Jaroszewska wzmocniła Dział Kreacji, a Olga Szymkowiak i Łukasz Pietrowski – Client Service. Zuza Jaroszewska jest świeżo upieczoną absolwentką Wydziału Technologii Materiałowych  i Wzornictwa Tekstyliów na Politechnice Łódzkiej. Posiada dwuletnie doświadczenie w DDP. W MOSQI.TO będzie pracować jako Junior Graphic Designer. Olga Szymkowiak i Łukasz […]

    Czytaj więcej

  • piotr ciechowicz

    Opublikowano w:

    Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube

    Do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami. Piotr Ciechowicz, jako project manager w sieci LifeTube, jest odpowiedzialny m.in. za rozwój platformy raportowej dla klientów – funkcjonującego już narzędzia pozwalającego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + JUNG v MAT

    Martin Winther, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT, z końcem listopada kończy pracę w agencji. Zmiany w dziale kreacji 180 podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów 180: – Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę – wyjaśnia Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180. Planujemy zatrudnić […]

    Czytaj więcej

  • Agata Rychlik

    Opublikowano w:

    Agata Rychlik awansuje w Leo Burnett Warszawa

    Agata Rychlik, dotychczasowa Senior Copywriter, objęła stanowisko Creative Group Head w agencji Leo Burnett Warszawa. Agata Rychlik z branżą reklamową związana jest od 2006 roku, do agencji Leo Burnett Warszawa dołączyła w 2016 roku. Wcześniej pracowała w  agencjach  takich jak: MullenLowe Warsaw, JWT, LemonSky, Scholz & Friends Warszawa. Tworzyła kampanie reklamowe dla klientów takich jak […]

    Czytaj więcej

  • alicja caban insignia

    Opublikowano w:

    Alicja Caban dołącza działu mediowego INSIGNII

    Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing. W marketingu internetowym pracuje od 2014 roku. Najpierw jako Account Executive, a następnie Account Manager w Agencji Novem, gdzie realizowała kampanie performance’owe dla takich klientów jak Aviva, Raiffeisen Polbank, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Artur Pęksyk na czele Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta

    Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu utworzonego w Porta KMI Poland w wyniku strategicznej decyzji o konsolidacji dwóch departamentów. W ramach swoich obowiązków będzie koordynował działania w obszarze sprzedaży i marketingu, a także logistykę oraz eksport. Operacyjnie silne wsparcie będzie mu zapewniał Jacek Woźniak w nowej funkcji Dyrektora Sprzedaży. Porta KMI Poland […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zuzanna Motaska dołącza do działu social media INSIGNII

    Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie. Zuzanna Motaska od […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

    1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową ekspansję i za zapewnienie uczestniczącym w nim konsumentom przyjaznych i efektywnych narzędzi do korzystania z jego funkcji. Na nowym stanowisku Marcin Klimkowicz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Magdalena Stawinoga i Dariusz Wichowski w Cape Morris

    Agencja Cape Morris nie ustaje w powiększaniu swojego zespołu. Na przełomie sierpnia i września do załogi dołączyli Copywriter – Dariusz Wichowski i Account Manager – Magdalena Stawinoga, która wróciła do agencji po niespełna dwóch latach. Nowe osoby swoimi kompetencjami wesprą obsługę obecnych Klientów, a także wezmą udział w działaniach na rzecz pozyskania nowych. Magda doświadczenie […]

    Czytaj więcej