Ludzie

Random entry RSS

  • albo albo 

    Opublikowano w:

    Miłosz Jacyna przechodzi z K2 do albo albo 

    Z początkiem października do agencji kreatywnej albo albo dołączył Miłosz Jacyna, obejmując funkcję Head of Social Media and Content. Miłosz Jacyna z branżą reklamową jest zawodowo związany od 9 lat. Przez ostatnie 5 lat pracował w grupie K2, w której zaczynał jako Social Media Manager, zaś przed przejściem do albo albo pełnił funkcję Social Media […]

    Czytaj więcej

  • Magdalena Szlasa

    Opublikowano w:

    Magda Szlasa awansuje w strukturze Publicis Worldwide Polska

    Magda Szlasa awansowała na stanowisko Account Supervisor w Publicis Worldwide Polska i pokieruje zespołem odpowiedzialnym między innymi za budowanie marek z portfolio PG Health Europe, w tym koordynacją projektów w 7 regionach i 23 krajach. Dotychczas pełniła rolę Account Managera w strukturach agencji. Magda to osoba obdarzona niezwykłą energią, intuicją i wiarą w to, co […]

    Czytaj więcej

  • Magdalena Korczak Scholz & Friends Warszawa

    Opublikowano w:

    Magdalena Korczak awansuje na Client Service Director w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

    Magdalena Korczak, dotychczas Account Director, awansowała na stanowisko Client Service Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzanie całym zespołem Client Service agencji, wsparciem szefów zespołów w prowadzeniu najważniejszych klientów oraz zarządu spółki w zakresie zarządzania procesami i finansami. Będzie raportować bezpośrednio do Anny Koszur, Managing Director […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Witold Woźniak doradcą w Wirtualnej Polsce

    Wieloletni prezes polskiego oddziału Bauer Media Group, Witold Woźniak, został doradcą strategicznym Wirtualnej Polski. Jego zadaniem będzie współpraca z zarządami spółek Wirtualna Polska Holding w zakresie analizy rynku e-commerce i mediów, usprawniania procesów biznesowych oraz konsultacje przy tworzeniu nowych narzędzi produktowych.  Chcemy wykorzystać olbrzymie, wieloletnie doświadczenie menadżerskie Witolda w rozwoju naszych spółek i pracy nad […]

    Czytaj więcej

  • Justyna Szmidt

    Opublikowano w:

    Justyna Szmidt dołącza do zespołu ContentHouse

    Justyna Szmidt będzie odpowiedzialna za rozwijanie projektów eventowych agencji – przede wszystkim organizowanej przez ContentHouse konferencji Akademia Marketingu oraz szkoleń na temat efektywnego content marketingu – „Content Standard”. Z branżą związana jest od 2015 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w zespole FreshMail, gdzie odpowiadała za współorganizowanie konferencji M@il My Day oraz licznych szkoleń i wydarzeń […]

    Czytaj więcej

  • Mariusz Kukwa

    Opublikowano w:

    Mariusz Kukwa dołącza do zespołu Amplifi

    Z początkiem września do Amplifi (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mariusz Kukwa obejmując stanowisko Head of Multiscreen Investment. W ramach pełnionych obowiązków Mariusz odpowiedzialny będzie za koordynację inwestycji multiscreen Grupy Dentsu. Na stanowisku tym ściśle współpracować będzie z pozostałymi spółkami Grupy, tj.: Carat, Vizeum, dentsu X, Amnet, iProspect oraz z Partnerami Amplifi, w celu dostarczania […]

    Czytaj więcej

  • agata wiśniewska

    Opublikowano w:

    Mfind z nowym PR Managerem

    Od połowy sierpnia stanowisko PR Managera w porównywarce ubezpieczeń Mfind zajmuje Agata Wiśniewska. Odpowiada za całość działań public relations firmy, w tym strategię komunikacji i współpracę z mediami. Wspiera działania contentowe firmy. Wiśniewska specjalizuje się w doradztwie strategicznym i komunikacji korporacyjnej, CSR oraz zarządzaniu kryzysowym. Od ponad 10 lat związana jest też z branżą ubezpieczeń. […]

    Czytaj więcej

  • ewa rychlik

    Opublikowano w:

    Ewa Juszczuk i Marcin Rychlik teamem kreatywnym w Scholz & Friends

    Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył team kreatywny, Ewa Juszczuk objęła stanowisko senior art directora, a Marcina Rychlik, senior copywritera. Oboje pracują ze sobą od wielu lat, razem zdobywali doświadczenie m.in. w GPD Agency, Deloitte Digital czy Grey Group Poland. Na swoim koncie mają wspólne kampanie m.in. dla Raiffeisen Bank, Frisco, Grolsch […]

    Czytaj więcej

  • michał gąś

    Opublikowano w:

    Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia

    Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia i objął stanowisko Head of Programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD. W Codemedia jest odpowiedzialny za całość działań związanych z obszarem programmatic, w tym za optymalizację i integrację procesów wewnętrznych, jakość i innowacyjność strategii, rozwój oferty, tworzenie nowych narzędzi analitycznych oraz za zarządzanie zespołem. Gąś […]

    Czytaj więcej

  • michał chruściel walk

    Opublikowano w:

    Michał Chruściel i Natalia Wierzejska w Grupie Walk

    Walk rozbudowuje dział New Business. Dołączyły do niego kolejne dwie osoby. Michał Chruściel – New Business Manager oraz Natalia Wierzejska – New Business Assistant będą wspierać działania Walk w pozyskiwaniu nowych klientów. To naturalny krok w rozwoju Grupy, która stawia na łączenie kompetencji spółek. Michał Chruściel doświadczenie zawodowe jako new business manager zdobywał w agencjach […]

    Czytaj więcej