Ludzie

  • Nikodem Witkowski

    Opublikowano w:

    Nikodem Witkowski – Head of Creative w Unilever Polska

    Nikodem Witkowski na stanowisku head of creative będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania kreatywne – w tym kreacje digitalowe, eComm oraz wsparcie kampanii ATL dla wszystkich marek z portfolio Unilever Polska, zarówno w ramach działań in-house, jak również we współpracy z agencjami kreatywnymi. Witkowski doświadczenie zdobywał m.in. w obszarach marketingu cyfrowego, projektowania graficznego, produkcji i postprodukcji […]

    Czytaj więcej

  • sebastian umiński

    Opublikowano w:

    Sebastian Umiński w Pathfinder 23

    Z początkiem lipca Sebastian Umiński dołączył do Pathfinder 23, agencji E-commerce wchodzącej w skład holdingu Brand New Galaxy. Objął stanowisko Account Director & Client Partner. Sebastian Umiński to manager z ponad 16-letnim doświadczeniem w tworzeniu międzynarodowych struktur i strategii marketingowych. Przez pierwsze 10 lat pracował po stronie sieciowych agencji takich jak MRM Worldwide, Saatchi & […]

    Czytaj więcej

  • Piotr Pilewski_fot. Aleksander Żebrowski

    Opublikowano w:

    Piotr Pilewski szefem money.pl 

    Od 1 września 2021 stanowisko szefa serwisu money.pl i obszaru finanse w Wirtualnej Polsce obejmie Piotr Pilewski. Sebastian Ogórek, dotychczasowy szef money.pl, przejdzie do WP Magazynu. Piotr Pilewski skupi się na rozwoju serwisu i umacnianiu pozycji lidera w tej kategorii wydawniczej. Wesprze też zespół money.pl w dostarczaniu użytkownikom wysokiej jakości treści ekonomicznych i finansowych.  – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adam Puchalski awansuje w Httpool Polska na stanowisko Strategic Sales Lead

    Adam Puchalski awansował w Httpool Polska na stanowisko Strategic Sales Lead. Będzie raportował bezpośrednio do CEO firmy – Justyny Duszyńskiej – oraz współtworzył z nią strategię sprzedaży, jak również wspierał managerów poszczególnych zespołów w jej wdrażaniu i realizacji. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, […]

    Czytaj więcej

  • Paulina Wróbel Whites

    Opublikowano w:

    Paulina Wróbel w Whites

    Paulina Wróbel, poprzednio Szefowa Sekcji Produkcji Video w TVN Media, dołączyła w maju do zespołu Content, Social & Kreacja. Paulina objęła stanowisko Video Lead i będzie odpowiedzialna za ofertę wideo od etapu strategii po realizację. Jako producentka wideo realizowała projekty na potrzeby Link4, Skoda, Rossmann i Apart. „Chcę, by jeszcze w 2021 r., każdy, kto […]

    Czytaj więcej

  • sławomir szwaj

    Opublikowano w:

    Sławomir Szwaj digital transformation & business director w 180heartbeats + JUNG V MAT

    Sławomir Szwaj został digital transformation & business directorem w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Powierzono mu zadanie rozwijania kompetencji technologicznych agencji, która od lat inwestuje w kreatywność napędzaną technologią. We współpracy z Szymonem Gregorczykiem, technology directorem i szefem TECH & LAB, odpowiedzialnym za innowacje oraz rozwój IT, a także zespołami kompetencyjnymi agencji, Szwaj będzie […]

    Czytaj więcej

  • marta michałowska

    Opublikowano w:

    Marta Michałowska Sutainable Growth Managerką w Nieagencji

    W maju zespół Nieagancji powiększył się o kolejną osobę. Marta Michałowska objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Sustainable Growth Managera. W związku z rozwojem spółki Nieagencja inwestuje w nowych pracowników i wzmacnia kompetencje z obszaru marketingu i new business. Od maja bieżącego roku do zespołu dołączyła Marta Michałowska, zatrudniona wcześniej w Synerise na stanowisku […]

    Czytaj więcej

  • Mela Melak

    Opublikowano w:

    Mela Melak jako producentka kreatywna w Genomedia

    Scenografka Mela Melak (EROTICA 2022, HIGH LIFE, WSZYSCY MOI PRZYJACIELE NIE ŻYJĄ), rozpoczęła pracę jako producentka kreatywna w Genomedia w Dubaju. Mela współtworzy procedury oraz koncepcje artystyczne, odpowiada również za definiowanie jakości przy wszystkich produkcjach i Genomedia. Genomedia to firma powstała w 2016 roku, specjalizująca się w produkcji telewizyjnej. Flagowym projektem firmy jest serial KINGDOMS […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Monika Witoń nowym Head of Marketing & PR w HRK

    Monika Witoń, jako Head of Marketing i PR, pokieruje zespołem komunikacji HRK S.A. Na nowoutworzonym stanowisku będzie odpowiadać za strategię i realizację działań marketingowych offline i online, projekty brandingowe, content marketing oraz relacje z mediami. Monika Witoń ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu i PR, employer branding i CSR. Do HRK […]

    Czytaj więcej

  • Anita Ryng

    Opublikowano w:

    Anita Ryng objęła stanowisko Dyrektorki ds. Komunikacji w IKEA Retail

    Z początkiem 2021 roku Anita Ryng objęła stanowisko Dyrektorki ds. Komunikacji w IKEA Retail, zastępując czasowo nieobecną Katarzynę Broniarek. Wśród wyzwań stojących przed zespołem, kierowanym przez Anitę Ryng, jest m.in. komunikacyjne wspieranie działań związanych z 60-leciem obecności IKEA w Polsce oraz realizacją długofalowej strategii People & Planet Positive. Anita Ryng dołączyła do IKEA Retail trzy lata temu […]

    Czytaj więcej