Ludzie

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180heartbeats + JUNG v MATT 

    Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu. Zadaniem połączonych kompetencji social media oraz PR, będzie zbieranie insightów od społeczności zbudowanych wokół marek oraz reagowanie na nie w kreatywny […]

    Czytaj więcej

  • Pathfinder_Szymon_Domzal-(1)

    Opublikowano w:

    Szymon Domżał i Tomasz Waligóra awansują na stanowiska Executive Vice President w Pathfinder 23

    Szymon Domżał, który dotychczas kierował częścią działów Client Service, obejmuje stanowisko Executive Vice President – Growth. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za całościowy rozwój i wzrost agencji. Tomasz Waligóra, który obejmował dotychczas rolę Chief Strategy Officera, przejmuje stanowisko Executive Vice President – Strategy & Innovation i będzie odpowiadać za strategie, produkty oraz innowacje w agencji. […]

    Czytaj więcej

  • 180hb

    Opublikowano w:

    180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła dział kreacji i designu 

    Kamil Kuć dołączył do działu kreacji agencji 180heartbeats+JUNG v MATT. Natalia Grabowska została zatrudniona w dziale design. Kamil Kuć jako copywriter pracuje w teamie z art directorem Adrianem Zwierzyńskim. Z reklamą związany jest od 10 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Neon Shake oraz VML&YR. W portfolio ma projekty m. in. dla Western Union, Decathlon, […]

    Czytaj więcej

  • Cezary Rogulski

    Opublikowano w:

    Cezary Rogulski nowym szefem Biura Reklamy Grupy OLX

    Biuro Reklamy Grupy OLX ma nowego szefa. Od marca na stanowisku Head of Advertising Revenue zespół poprowadzi Cezary Rogulski. Cezary Rogulski jest w strukturach Grupy OLX od 2011. Swoją przygodę zaczynał w GG Allegro, aby następnie w 2015 dołączyć do Biura Reklamy OLX jako account manager. Od 2017 przez ponad 3 lata z licznymi sukcesami […]

    Czytaj więcej

  • Digital Kingdom 

    Opublikowano w:

    Jakub Lewandowski Senior Graphic Designerem w Digital Kingdom 

    Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)  Jakub Lewandowski to  designer z ponad 10 letnim doświadczeniem zdobytym  w pracy dla największych Klientów w Polsce między innymi: Santander Bank Polska,  Kompania Piwowarska, Cyfrowy Polsat, PZU, Honda, Master Card , Samsung i wielu innych. „Od 6 lat […]

    Czytaj więcej

  • 180heartbeats

    Opublikowano w:

    Większy zespół 180heartbeats + JUNG v MATT 

    Anna Stolarz dołączyła do działu client service agencji 180heartbeats+JUNG v MATT. Katarzyna Pereta została motion designerem w dziale design, a team social media zyskał nowego junior community managera – Maksa Gronowskiego. Anna Stolarz w dziale obsługi klienta została account manager. W reklamie pracuje od ośmiu lat, w agencjach takich jak: The & Partnership, Publicis, McCann […]

    Czytaj więcej

  • Patrycja Lukjanow THE ONE SHOW JURY

    Opublikowano w:

    Patrycja Lukjanow w jury The One Show

    Patrycja Lukjanow, Creative Director w Saatchi & Saatchi, zasiądzie w tegorocznym jury nowojorskiego konkursu The One Show. The One Show to międzynarodowy konkurs, który rozdaje jedne z najbardziej prestiżowych nagród w branży kreatywnej na świecie. Słynne ołówki przyznawane są od ponad 40 lat przez grono składające się z wybitnych creative directorów, art directorów, designerów i […]

    Czytaj więcej

  • monika jaworska

    Opublikowano w:

    Monika Jaworska nowym kierownikiem postprodukcji w LocoMotive

    Z początkiem lutego do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyła Monika Jaworska obejmując stanowisko kierownika postprodukcji.  Do kluczowych zadań Jaworskiej będzie należało prowadzenie bieżących projektów postprodukcyjnych studia, również tych z obszaru VR i AR, oraz wsparcie rozwoju biznesu nowych techonologii w LocoMotive. Monika Jaworska ostatnie trzy lata pracowała jako head of producers w Foszer Sawicki, gdzie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowy dyrektor działu strategii agencji Leo Burnett Warszawa 

    Począwszy od połowy lutego stanowisko Strategy Director w agencji Leo Burnett obejmie Bartek Hanus, doświadczony strateg z wieloletnim stażem w branży reklamowej, związany wcześniej z agencjami MullenLowe Warsaw i TBWA. Przejmie tym samy obowiązki Adama Nowakowskiego, który przeszedł do polskiego oddziału Facebooka. „Cieszymy się, że Bartek dołączył się do naszego zespołu. Jestem przekonana, że jego wiedza, […]

    Czytaj więcej

  • Dorota Adamczyk-Mroczek

    Opublikowano w:

    Dorota Adamczyk-Mroczek odpowiedzialna za przychody cyfrowe Gazety Wyborczej

    1 stycznia 2020 r. Dorota Adamczyk-Mroczek objęła nowo utworzone stanowisko Chief Digital Revenue Officer w strukturze”Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii wzrostu wpływów dziennika zarówno z reklamy online, jak i z subskrypcji. Do jej zadań będzie należała również realizacja nowych przedsięwzięć biznesowych w obszarze cyfrowym. W nowej roli Dorota Adamczyk-Mroczek będzie nadzorować dział […]

    Czytaj więcej