• e-commers branże koronawirus

    Opublikowano w:

    E-commerce – które branże straciły, a które zyskały przez epidemię?

    Witryny e-commerce notują więcej wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google. Wzrost ten można szacować na 20% w stosunku do początku marca. To o ok. 20% więcej ruchu z Google w sklepach internetowych w porównaniu ze stanem sprzed epidemii – wynika z analizy przeprowadzonej przez Senuto. Polacy kupują przez Internet dużo chętniej. Bez względu na fakt, że […]

    Czytaj więcej

  • serwisy streamingowe

    Opublikowano w:

    Netflix,Disney+ Hulu – serwisy streamingowe podczas pandemii koronawirusa

    Epidemia koronawirusa spowodowała kryzys większości sektorów gospodarki, jednak nie tylko nie zaszkodziła serwisom przesyłania strumieniowego, ale wręcz spowodowała ich niespotykany wcześniej rozkwit. W samym kwietniu liczba użytkowników platform streamingowych w USA wzrosła czterokrotnie. Według najnowszego sondażu ExpressVPN, Netflix to niezbędne narzędzie dla większości Amerykanów podczas kwarantanny: czterdzieści procent subskrybentów Netflix twierdzi, że subskrybuje nowe usługi […]

    Czytaj więcej

  • Haribo

    Opublikowano w:

    Haribo wybrało agencję do obsługi social media

    Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na pełną obsługę social media marki Haribo. Do zadań agencji należy opracowanie strategii marketingowej, prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, współpraca z Influencerami oraz realizacja kampanii mediowej, wspierającej działania organiczne. NuOrder jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji w social media na 2020 rok, której celem jest budowa świadomości marki, […]

    Czytaj więcej

  • aplikacje e-commerce

    Opublikowano w:

    2 łatwe triki SEO dla większego CTR twojego sklepu!

    Artykuł ekspercki Andrzej Połatajko, Specjalista SEO w Dostrzegani Prowadzisz sprzedaż internetową we własnym sklepie i wiesz już jak wiele zależy od jego dobrej widoczności w wyszukiwarce. Chcesz cieszyć się możliwie największymi dochodami a to zależy od kondycji sprzedaży wynikającej m.in. z ruchu, który sklep generuje czyli liczby odwiedzin. Godzinami czytałeś o technikach pozycjonowania i najlepszych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Influencer marketing: Rynek influencerów w Polsce według reklamodawców [raport REACHaBLOGGER.pl]

    Nieco ponad 1/4 marketerów wstrzymało działania w obszarze influencer marketingu w czasie epidemii, ale jednocześnie prawie taki sam odsetek zamierza tego typu działania poszerzyć – wynika z badania „Koronawirus a rynek influencerów w Polsce”, przeprowadzonego w  drugiej połowie kwietnia przez platformę REACHaBLOGGER.pl. Największa grupa spośród badanych, 40 proc. z nich, nie zamierza wprowadzać większych zmian. […]

    Czytaj więcej

  • sonia bohosiewicz roleski

    Opublikowano w:

    „Jedz mniej, ale smaczniej!” − nowa kampania marki Roleski

    Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe. W nowym spocie występuje Sonia Bohosiewicz, która zachęca do korzystania z produktów marki Roleski. Aktorka zapewnia, że produkty te eliminują […]

    Czytaj więcej

  • pszczelarium pasieki miejskie

    Opublikowano w:

    Miejskie pszczoły w pszczołowozie

    Katowickie pszczoły zyskały wyjątkowy środek transportu – PSZCZOŁOWÓZ, czyli samochód dostosowany do przewożenia pszczół,  uli i sprzętu pszczelarskiego. Motoryzacyjne marzenie pszczół spełniło się dzięki współpracy rodzinnej firmy PSZCZELARIUM, specjalizującej się w instalowaniu miejskich pasiek z GRUPĄ PIETRZAK, która dostarczyła odpowiednio skonfigurowany model Peugeot Expert. Pszczołowóz będzie prawdopodobnie najsłodszym samochodem w Polsce! Auto do obsługi miejskich […]

    Czytaj więcej

  • more bananas

    Opublikowano w:

    More Bananas gra w karty z Muduko

    W styczniu 2020 More Bananas nawiązało współpracę z kolejnym klientem. Agencja marketingowa zadba o spójny wizerunek marek Muduko i Zu&Berry w social media. Do zadań agencji należy zarówno opracowanie komunikacji graficznej dla obu marek, działania reklamowe, jak i konsultowanie działań marketingowych w mediach społecznościowych obu marek.  Współpraca z tym Klientem, to sama przyjemność! Przed nami […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Vogue Polska z kolejną odsłoną akcji #zostanwdomuzvogue wspiera polskich projektantów.

    Pandemia koronawirusa odcisnęła swoje piętno nie tylko na naszej psychice, ale również na światowej gospodarce. Z widmem kryzysu mierzy się między innymi branża mody. – Każdy z nas ma w swojej szafie rzeczy ulubionych polskich projektantów. Wspierajmy ich w tej trudnej sytuacji – mówi redaktor naczelny „Vogue Polska” Filip Niedenthal. Odpowiedzią na potrzeby rodzimych twórców […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #ZostańWDomu – jak mieszkańcy trzech europejskich państw ograniczają rozprzestrzenianie się koronawirusa

    Analiza danych geolokalizacyjnych z Polski, Włoch i Wielkiej Brytanii. Warszawska spółka specjalizująca się w Big Data – Cloud Technologies – wzięła pod lupę aktywności Polaków, Włochów i Brytyjczyków. Trzy diametralnie inne nacje, z trzech różnych regionów Europy o trzech różnych nastawieniach. Analiza danych geolokalizacyjnych pokazuje, że Polacy na tle innych narodów dotychczas najbardziej ograniczyli swoją […]

    Czytaj więcej