• urlop ojcowski ikea

    Opublikowano w:

    Urlop Ojcowski w IKEA – nowa forma wsparcia dla obojga rodziców

    IKEA wierzy, że równość leży u podstaw praw człowieka. Kwestia ta ściśle powiązana jest również z rodzicielstwem. Każdy rodzic powinien mieć równą szansę spędzenia z dzieckiem najważniejszych chwil życia. Zmiana podejścia do urlopów rodzicielskich jest niezbędna, aby zapewnić jednakowe możliwości i pozytywne zmiany w społeczeństwie. W przyszłości może skutkować to zrównoważonym podejściem do pełnienia ról […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach 

    W dniach 28 i 29 listopada br. w Rzeszowie samorządowcy oraz marketingowcy z całej Polski spotkają się po raz dziewiąty, aby rozmawiać o najnowszych trendach w  promocji miast i regionów z  wykorzystaniem mediów społecznościowych. Temat przewodni Kongresu  brzmi „Miejsce w mediach społecznościowych”. Na stronie IX Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach można zapisać się na wydarzenie. […]

    Czytaj więcej

  • Rogal świętomarciński

    Opublikowano w:

    Rogal świętomarciński który pomaga! [kampania społeczna]

    Rusza kolejna edycja akcji RogaLOVE, której celem jest niesienie pomocy w zakresie poprawy warunków leczenia dzieci chorujących na nowotwór. Akcja RogaLOVE to kontynuacja tradycji wypiekania rogali świętomarcińskich, a jednocześnie przedsięwzięcie promujące postawy charytatywne w okresie obchodów Święta Niepodległości. W ubiegłym roku osoby indywidualne oraz firmy zakupiły w ramach kampanii ponad 10 tys. sztuk charytatywnych rogali, […]

    Czytaj więcej

  • MIXX Awards

    Opublikowano w:

    Kto zwycięży w digitalu? 56 nominacji do IAB MIXX Awards 2019 

    Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 180 zgłoszeń wyłoniło 56 nominacji do nagród. Laureatów konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 27 listopada br. w Warszawie. O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2019 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. […]

    Czytaj więcej

  • recykling szkła w polsce

    Opublikowano w:

    Bez eko-ściemy – także dzięki greenwashingowi rośnie poziom recyklingu szkła w Polsce

    62,49% – tyle wyniósł poziom recyklingu butelek i słoików w Polsce w 2017 roku. Oznacza to wzrost aż o 9,65% w skali roku i jest jednym z najwyższych w Europie. Taki wynik to efekt prowadzonych działań edukacyjnych i akcji marketingowych, ale i rosnącej świadomości, także dzięki greenwashingowi. Najnowsze dane branżowe – opublikowane przez Europejską Federację […]

    Czytaj więcej

  • employer branding

    Opublikowano w:

    PR Talks Łódź: agencja Bluerank opowie o swoich działaniach employer brandingowych

    W ramach PR Talks Łódź, cyklicznych spotkań o public relations, marketingu i komunikacji, we wtorek 15. października br. odbędzie się spotkanie poświęcone  employer brandingowi. O dobrych praktykach w budowaniu wiarygodnej  marki pracodawcy opowiedzą eksperci firmy Bluerank. Pomysłodawczyniami wydarzeń PR Talks Łódź są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Patronem wydarzenia jest Polskie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak Polacy szukają i kupują produkty w internecie?

    Już po raz drugi IRCenter przeprowadziła badanie, w którym analizujemy ścieżki zakupowe on-line w Polsce. W tym roku pod lupę wzięliśmy początek i koniec ścieżki zakupowej konsumentów, aby dowiedzieć się, z jakich witryn korzystają polscy klienci, na jakich urządzeniach szukają i kupują produkt oraz w jakim czasie decydują się na jego zakup. Najbardziej popularne to Allegro i Google Okazuje się, że w Polsce dwie najbardziej popularne witryny dla wszystkich robiących e-zakupy […]

    Czytaj więcej

  • e-commerce

    Opublikowano w:

    Połowa Polaków kupuje w zagranicznych sklepach internetowych

    W internecie wypad na zakupy do USA nie trwa wcale dłużej od wizyty w rodzimym e-sklepie, a cały proces wygląda niemal identycznie. Już połowa polskich internautów odwiedza zagraniczne sklepy, ale kupuje w nich w inny sposób niż u krajowych sprzedawców – wynika z raportu Autopay Research “Jak kupujemy w zagranicznych sklepach”. Ponad połowa badanych internautów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Infolinia dla niesłyszących w usługach pocztowych WP

    Wirtualna Polska wprowadza projekt „Poczta bez granic”. Osoby niesłyszące mogą swobodnie połączyć się z Biurem Obsługi Klienta przy udziale tłumacza języka migowego Migam. Z całkowicie bezpłatnej pomocy mogą skorzystać użytkownicy poczty WP i o2. WP jest pierwszym polskim wydawcą oferującym obsługę osób niesłyszących. „Poczta bez granic” umożliwia użytkownikom poczty z dysfunkcjami słuchu nieskrępowany kontakt z […]

    Czytaj więcej

  • ikea

    Opublikowano w:

    Pracownicy IKEA Polska z misją w Rwandzie

    Kwestie społeczne są integralną częścią strategii zrównoważonego rozwoju IKEA. Dlatego szwedzka marka poprzez IKEA Foundation wspiera programy pomocowe organizacji partnerskich i angażuje się w poprawę jakości życia w najbardziej zagrożonych środowiskach. O praktycznym wymiarze tej pomocy przekonali się polscy pracownicy IKEA, którzy w maju br. pojechali do Rwandy, aby poznać działalność organizacji One Acre Fund. […]

    Czytaj więcej