• Opublikowano w:

    Vogue Polska z kolejną odsłoną akcji #zostanwdomuzvogue wspiera polskich projektantów.

    Pandemia koronawirusa odcisnęła swoje piętno nie tylko na naszej psychice, ale również na światowej gospodarce. Z widmem kryzysu mierzy się między innymi branża mody. – Każdy z nas ma w swojej szafie rzeczy ulubionych polskich projektantów. Wspierajmy ich w tej trudnej sytuacji – mówi redaktor naczelny „Vogue Polska” Filip Niedenthal. Odpowiedzią na potrzeby rodzimych twórców […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #ZostańWDomu – jak mieszkańcy trzech europejskich państw ograniczają rozprzestrzenianie się koronawirusa

    Analiza danych geolokalizacyjnych z Polski, Włoch i Wielkiej Brytanii. Warszawska spółka specjalizująca się w Big Data – Cloud Technologies – wzięła pod lupę aktywności Polaków, Włochów i Brytyjczyków. Trzy diametralnie inne nacje, z trzech różnych regionów Europy o trzech różnych nastawieniach. Analiza danych geolokalizacyjnych pokazuje, że Polacy na tle innych narodów dotychczas najbardziej ograniczyli swoją […]

    Czytaj więcej

  • Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina

    Opublikowano w:

    Timecode Film Production z animacją promującą Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina

    Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował animację przewodnią na 18-ty Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina. Będzie ona towarzyszyć promocji Konkursu oraz transmisjom z przesłuchań i koncertów, prowadzonym w internecie przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina.  Dzięki streamingowi online wydarzenie to będzie miało zasięg globalny. Jak można przeczytać w komunikacie NIFC:  Śladem Konkursu z 2015r. wszystkie […]

    Czytaj więcej

  • New Balance

    Opublikowano w:

    WE GOT NOW – nowa kampania New Balance

    New Balance wystartował z nową globalną kampanią We Got Now, stworzoną wokół idei, według której wszystko co najlepsze zaczyna się właśnie “teraz”. Bohaterem premierowego spotu jest gwiazda NBA Kawhi Leonard, który dzięki niezłomnemu duchowi walki i grze na własnych zasadach stał się najlepszym koszykarzem na świecie. Leonard jest także twarzą najnowszej odsłony koszykarskiego buta OMN1S, […]

    Czytaj więcej

  • Boiler Room x Ballantine's True Music

    Opublikowano w:

    Ballantine’s i Boiler Room wspierają artystów nowej fali polskiego hip-hopu

    Właśnie ruszyła kampania, zapowiadająca tegoroczną edycję akcji Boiler Room x Ballantine’s True Music, w ramach której na całym świecie organizowane są wyjątkowe wydarzenia. Projekt jest odzwierciedleniem idei, która przed laty połączyła obie marki: najlepsza muzyka tworzona jest przez ludzi, dla których najważniejsza jest pasja, autentyczność i odwaga w przekraczaniu barier. Właśnie tacy artyści zaproszeni zostali […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    GroupM: ponad połowa CMO to kobiety, rynek agencyjny wciąż zmaskulinizowany

    Na czele marketingu w strukturach 53 proc. spośród 200 największych reklamodawców w Polsce stoją kobiety – podsumowuje GroupM w kontekście zbliżającego się Dnia Kobiet. Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane – większością spółek zarządzają mężczyźni.  W 53 proc. firm z listy 200 największych polskich reklamodawców marketingiem kierują kobiety – pokazuje […]

    Czytaj więcej

  • ubrania do oddania

    Opublikowano w:

    Niepotrzebne ubrania? Oddaj je w drodze do pracy i wesprzyj wybraną fundację

    UbraniaDoOddania.pl to inicjatywa, która umożliwia przekazywanie zbędnej odzieży oraz jednoczesne wsparcie finansowe wybranej akcji charytatywnej bez ponoszenia żadnych kosztów. Dzięki współpracy z partnerem logistycznym, firmą kurierską DPD, na portalu pojawiła się możliwość samodzielnego nadania paczki z ubraniami w jednym z 2500 punktów DPD Pickup w całej Polsce.   Przemysł odzieżowy znajduje się na drugim miejscu, zaraz […]

    Czytaj więcej

  • branded content

    Opublikowano w:

    Czy branded content sprzedaje? Mindshare publikuje wyniki nowego badania

    Branded content ma potencjał wpływania nie tylko na świadomość konsumentów, ale też na ich decyzje zakupowe. Przy tym niekoniecznie trzeba być obecnym w telewizji i kanałach digitalowych. W pewnych sytuacjach mniej oczywiste, ale bardziej prestiżowe działania mogą okazać się skuteczniejsze – wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare. W oczach polskich konsumentów promowanie marek za pomocą […]

    Czytaj więcej

  • jak założyć sklep internetowy

    Opublikowano w:

    Jak założyć sklep internetowy?

    Sklep internetowy wydaje się dość prostym sposobem na biznes. I taki w istocie może być, jeśli właściwie do niego podejdziesz. Co mamy na myśli? Przede wszystkim wiedzę o specyfice branży e-commerce oraz o tym, jak założyć i prowadzić sklep internetowy. Przeczytaj nasze rady, a nic nie zaskoczy Cię na żadnym etapie wdrażania i rozwijania swojego […]

    Czytaj więcej

  • urlop ojcowski ikea

    Opublikowano w:

    Urlop Ojcowski w IKEA – nowa forma wsparcia dla obojga rodziców

    IKEA wierzy, że równość leży u podstaw praw człowieka. Kwestia ta ściśle powiązana jest również z rodzicielstwem. Każdy rodzic powinien mieć równą szansę spędzenia z dzieckiem najważniejszych chwil życia. Zmiana podejścia do urlopów rodzicielskich jest niezbędna, aby zapewnić jednakowe możliwości i pozytywne zmiany w społeczeństwie. W przyszłości może skutkować to zrównoważonym podejściem do pełnienia ról […]

    Czytaj więcej