NEWS

  • kurs

    Opublikowano w:

    Twitter & Pinterest bez tajemnic [kurs]

    “280 znaków i tablica z obrazkami to mają być poważne narzędzia marketera?” Okazuje się, że w erze nadmiaru treści, największą wartością jest właśnie przemyślany dobór. Szukasz oszczędnej formy wyrazu i miejsc, w których poprowadzisz skuteczną komunikację swojej marki? “Twitter & Pinterest bez tajemnic” – nowy kurs online krakowskiej agencji More Bananas to szansa dla pracowników […]

    Czytaj więcej

  • jak znaleźć freelancera do współpracy

    Opublikowano w:

    Jak znaleźć freelancera do współpracy?

    W dobie pandemii rośnie lawinowo liczba firm, które korzystają z usług wolnych strzelców. Jednak spora liczba przedsiębiorstw dopiero rozważa lub testuje taką możliwość. Gdzie umieścić zlecenie, aby dotarło do odpowiednich freelancerów? Jakie kryteria przyjąć, aby wyłonić najlepszego? W jaki sposób, najkorzystniejszy od strony prawno-podatkowej dla firmy, sfinalizować współpracę z wolnymi strzelcami? Optymalizacja budżetów, zdobycie nowych […]

    Czytaj więcej

  • marketing dotykowy

    Opublikowano w:

    Jak stosować marketing dotykowy?

    Najsilniej pobudzającym zmysłem, bez wątpienia jest dotyk. Jest on swego rodzaju uzupełnieniem wzroku – człowiek widząc przedmiot i mogąc go następnie dotknąć, wchodzi w proces pełniejszego doświadczenia poznawczego. Zasada ta, sprawdza się także w biznesie. Jeśli tylko to możliwe, powinniśmy umożliwić klientom fizyczny kontakt z towarem. Wówczas będzie on mógł poczuć się jego właścicielem, jeszcze […]

    Czytaj więcej

  • facebook rozpoznawalność marki

    Opublikowano w:

    5 błędów najczęściej popełnianych przy prowadzeniu fanpage na Facebook

    Prowadzenie profilu w social mediach to nie taka prosta sprawa! Nieważne czy prowadzisz swój własny fanpage, czy jesteś administratorem firmowej strony na Facebooku- nie popełniaj tych 5 błędów! W dzisiejszym artykule podpowiemy wam jak uniknąć najczęściej popełnianych wpadek i jak sprawić by wasz profil był atrakcyjny dla odbiorców. Po pierwsze – brak zabezpieczeń Niestety, coraz […]

    Czytaj więcej

  • brainwriting 635

    Opublikowano w:

    Jak podczas 5-minutowych sesji burzy mózgów wygenerować aż 108 pomysłów, czyli kilka słów o brainwriting 635

    Wydaje się, że scenariusz na burzę mózgów zawsze wygląda podobnie. Wystarczy, że zespół zgromadzi się przy stole, organizator przedstawi problem, a potem cała grupa zabierze się za jego omawianie. Tak naprawdę istnieje jednak wiele różnych sposobów na zorganizowanie takiego spotkania. Niekoniecznie musi ono trwać godzinami albo wymagać długich rozmów. Wręcz przeciwnie. Jedną z metod prowadzenia […]

    Czytaj więcej

  • toyotabank

    Opublikowano w:

    Grupa K2 dla Toyota Financial Services Polska

    Toyota Financial Services Polska uruchomiła odświeżony serwis dla klientów. Kompleksowe wsparcie przy wdrożeniu toyotabank.pl. zapewniły Agencja K2, K2 Precise, Fabrity, K2 Digital Products i Oktawave, wchodzące w skład Grupy K2. Nowy serwis zyskał przejrzystą szatę graficzną, intuicyjną nawigację oraz rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online. Został przygotowany w oparciu o trzy zasady: patrzenie w przyszłość, synchronizację z urządzeniami […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Więcej wiary w lekarzy, mniej w celebrytów [raport Healthwave 2]

    Polacy narzekają na jakość usług medycznych, ale bardziej niż przed pandemią ufają lekarzom. Wrócili oni na szczyt rankingu autorytetów zdrowotnych detronizując Ewę Chodakowską. Reklamy farmaceutyków irytują najbardziej spośród wszystkich kategorii, odsadzając wicelidera, czyli elektromarkety, pokazuje HealthWave 2, badanie agencji Wavemaker. Pandemia nieznacznie wpłynęła na nasz system wartości pozostawiając zdrowie na szczycie priorytetów Polaków*. Zmiana stylu […]

    Czytaj więcej

  • employer branding

    Opublikowano w:

    Pandemia, która zmieniła Employer Branding

    Nowa rzeczywistość na nowo zdefiniowała zachowania liderów i oczekiwania pracowników. Jakie wyzwania czekają nas wraz z „powrotem do normalności”? Pandemia Covid-19 wywróciła system, w jakim od lat pracowały firmy. Wraz z tym, zmianie uległ sposób komunikacji, a employer branding zyskał na znaczeniu. Łatwe dostosowanie Przestawienie się na pracę zdalną było dla ponad 80% pracowników w […]

    Czytaj więcej

  • płatne webinary

    Opublikowano w:

    Płatne webinary w 2020 –  rekordowe spotkanie online w Polsce zarobiło 57 tys. zł

    W 2020 roku na popularności bardzo zyskały platformy do spotkań online i webinarów – częstotliwość wyszukiwania przez polskich Internautów hasła „webinar”* wyniosła 3294 proc. w porównaniu do 2019 roku. W zeszłym roku wzrosło również zainteresowanie płatnymi spotkaniami online – rekordzista w Polsce za pośrednictwem platformy webinarowej ClickMeeting zarobił jednorazowo 57 tys. zł, a łącznie wszystkie […]

    Czytaj więcej

  • Magdalena Chybicka

    Opublikowano w:

    Magdalena Chybicka Operations Director w Spacecamp

    Magdalena Chybicka poszerza zakres odpowiedzialności w strukturach Spacecamp (Brand New Galaxy), obejmując stanowisko Operations Directora. Od lutego będzie nadzorować optymalizację procesów w obszarach: produkcji digital, projektów, a także komunikacji. Do tej pory związana była z agencją jako Production Director. Chybicka pracuje w Brand New Galaxy (holdingu marketingowo-technologicznym, do którego należy Spacecamp) od 2018 roku. Swoją […]

    Czytaj więcej