• Marta Tomaszewska_Michal Korycki_Walk Events

    Opublikowano w:

    Michał Korycki i Marta Tomaszewska w Walk Events

    Do Walk Events dołączyli Michał Korycki – Project Director oraz Marta Tomaszewska – Senior Project Manager. Będą wspierać zespół swoim doświadczeniem i wiedzą w realizacji projektów eventowych oraz formatów własnych agencji. Michał Korycki posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży koncertowo-eventowej. Jako wieloletni Project Manager agencji STX JAMBOREE koordynował realizację największych projektów własnych Agencji, jak również dla […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Smartfonizacja - zamawianie jedzenia w erze mobile

    Smartfonizacja społeczeństwa ma duży wpływ na branżę zamawiania online. Z najnowszych badań PizzaPortal.pl wynika, że aż 60 proc. zamówień internetowych składanych jest za pośrednictwem aplikacji lub mobilnych stron www. Ponad połowa z nich to aplikacje na systemy Android i iOS. O tym, że Polacy są mobile nie trzeba nikogo przekonywać – ponad 80 proc. polskich […]

    Czytaj więcej

  • logo lifetube

    Opublikowano w:

    Trzy awanse w LifeTube

    Magdalena Talma objęła kierownictwo nad całym działem Sales, Sandra Drażba awansowała na Senior Sales Managera, a Mateusz Bill został nowym szefem działu Rozrywka (Head of Management – Entertainment)  – to trzy nowe awanse w zespole LifeTube – największej w Polsce sieci partnerskiej YouTube. Magdalena Talma – Head of Sales LifeTube Magdalena Talma, związana z LifeTube od trzech lat, jako Head of […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Podopieczni domów dziecka otrzymają darmowe okulary – kampania społeczna Grupy Essilor Polska

    8000 przebadanych dzieci, ponad 2000 przekazanych par okularów – to dotychczasowy bilans programu Zobacz Lepszą Przyszłość realizowanego przez Grupę Essilor Polska. Właśnie rozpoczęła się kolejna edycja kampanii. Pracownicy ponownie ruszyli do placówek opiekuńczych w całym kraju, by sprawdzać wzrok ich podopiecznych, a potrzebującym przekazać okulary. Program Zobacz Lepszą Przyszłość rozpoczął się ponad dwa lata temu. […]

    Czytaj więcej

  • Grzegorz Kowalczuk

    Opublikowano w:

    Grzegorz Kowalczuk Business Development Directorem w AżTuNagle

    Od marca br. do zespołu AżTuNagle, butiku kreatywnego specjalizującego się w tworzeniu zintegrowanych kampanii 360, dołączył Grzegorz Kowalczuk. Objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora. Do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynowanie i nadzorowanie realizowanych projektów. Ze względu na chęć rozwoju i rozszerzenia kompetencji, firma AżTuNagle podjęła decyzję o utworzeniu nowego stanowiska […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 wspiera Centrum Praw Kobiet

    Agencja K2 zrealizuje kampanię społeczną dla Centrum Praw Kobiet. K2 odpowiada za strategiczno-kreatywną koncepcję projektu oraz całościową jego realizację w tym: stworzenie spotów video oraz content marketing. Kampania będzie prowadzona  w mediach społecznościowych. Zaplanowane działania mają na celu zachęcenie odbiorców do przekazania 1% swojego podatku na Centrum Praw Kobiet. Przygotowane przez agencje aktywności pokazują, w […]

    Czytaj więcej

  • monika sokkołowska, os3

    Opublikowano w:

    Monika Sokołowska nową prezeską oS3

    Właściciele spółki kapitałowej pod marką oS3 wprowadzili zmiany w zarządzie agencji. Stanowisko Prezeski Zarządu w oS3 sp. z o.o. objęła Monika Sokołowska, pełniąca dotychczas obowiązki Client Service Director. David Meister, dotychczasowy Prezes, rozstaje się z firmą. Monika Sokołowska, jako Prezes oS3, odpowiedzialna będzie za kształtowanie wizji, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategię agencji w nadchodzących latach. […]

    Czytaj więcej

  • walk kinga muszytowska

    Opublikowano w:

    Kinga Muszytowska PR Group Account Directorem w Walk PR

    Do Walk PR dołączyła Kinga Muszytowska, obejmując stanowisko PR Group Account Directora. Odpowiada za strategiczne doradztwo klientom agencji w zakresie komunikacji produktowej. Wraz z przyjściem Kingi Muszytowskiej Walk PR wzmocnił kompetencje w obszarze komunikacji marek luksusowych oraz sektora beauty na poziomie globalnym i lokalnym. Kinga Muszytowska przeszła do Walk PR z Coty Luxury z siedzibą […]

    Czytaj więcej

  • Bartek Popławski w K2 Precise

    Opublikowano w:

    Bartek Popławski w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2

    Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE. W jego nowych obowiązkach kluczowe będzie doświadczenie zdobyte po stronie korporacyjnej w GSK, w którym przez 5 lat był odpowiedzialny za komunikację i marketing digitalowy w regionie CEE. Wcześniej doświadczenie zdobywał w domach mediowych: Starcom MediaVest Group […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Katarzyna Kruszewska Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa

    Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial. Katarzyna Kruszewska specjalizuje się w editorial design. Pracę zawodową rozpoczynała w Gazecie Wyborczej doskonaląc swoje umiejętności z zakresu typografii i projektowania […]

    Czytaj więcej