NEWS

  • trendy e-commerce

    Opublikowano w:

    Trend wzrostowy w e-commerce utrzymuje się nawet po otwarciu handlu stacjonarnego

    Choć mogłoby się wydawać, że efekt pandemii powodujący wzrosty w e-commerce minie z powodu odmrożenia gospodarki, nadal wiele branż notuje potężne zyski ze sprzedaży internetowej. W e-sprzedaży akcesoriów ogrodniczych, domowych czy elektronicznych cały czas utrzymuje się trend wzrostowy. Tak wynika z danych ze sklepów internetowych działających w home.pl. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się otworzyć sklepy internetowe […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Światowy Dzień Emoji na Facebooku

    W sobotę 17 lipca obchodzony był Światowy Dzień Emoji. Z tej okazji Facebook przygotował zestawienie najpopularniejszych emotikon na swojej platformie w Polsce. Każdego miesiąca miliardy ludzi na całym świecie używają Facebooka i Messengera do kontaktu z rodziną, przyjaciółki i społecznościami – często w tym kontakcie wykorzystują emoji.  Dodają one koloru i radości i nieraz uzupełniają […]

    Czytaj więcej

  • lojalny klient

    Opublikowano w:

    Typy lojalnych klientów – dlaczego wracają?

    To, czy klienci będą wracać do sklepu lub firmy usługowej po kolejne zakupy, zależy od wielu czynników, w tym od przywiązania do marki konkretnego kupującego. Ale bez względu na to, jaki typ reprezentuje klient – jeśli jest zadowolony z zakupów, jego lojalność można wzmocnić. Nie da się ukryć, że dla wielu klientów – szczególnie gdy […]

    Czytaj więcej

  • darmowy spotify

    Opublikowano w:

    Darmowy Spotify Premium dla użytkowników TikToka

    TikTok nawiązał współpracę ze Spotify, najpopularniejszym na świecie serwisem streamingowym audio. Co to znaczy dla użytkowników TikToka w Polsce? Darmowy dostęp do Spotify Premium przez okres 3 miesięcy. Oferta jest dostępna dla osób powyżej 18 roku życia, które nie korzystały wcześniej ze Spotify Premium i posiadają aktywny profil na TikToku. Użytkownicy, którzy spełniają wymogi otrzymają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie 

    Jak będzie wyglądał świat bez ciasteczek 3rd party? Kto na tym zyska, a kto straci? Jak te zmiany wpłyną na cały rynek oraz na jego poszczególne segmenty? Te i podobne pytania zadaje sobie dzisiaj cały ekosystem reklamy cyfrowej. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) we współpracy z ekspertami rynkowymi stworzyli […]

    Czytaj więcej

  • more bananas webinary

    Opublikowano w:

    „Marketing vs biznes” – cykl webinarów od More Bananas

    Cykl webinarów połączonych z sesjami Q&A pod wspólnym tytułem „Marketing vs biznes” to nowa inicjatywa krakowskiej agencji More Bananas. Celem projektu jest przedstawienie praktycznych aspektów współpracy ludzi biznesu i marketingu z agencją digital. Unikatową wartością tych spotkań będzie zderzenie perspektyw agencji i jej klientów, poparte konkretnymi przykładami. Webinary mają udowadniać, że marketing to integralna część […]

    Czytaj więcej

  • określenie grupy docelowej

    Opublikowano w:

    Budowanie pozytywnych skojarzeń dla marek

    Każdego dnia obcujemy z ogromną liczbą mniej lub bardziej znanych marek, jak i firm usługowych. Niektóre z nich wybieramy częściej i chętniej, niemal automatycznie. Dlaczego tak się dzieje, że pewne brandy uważamy za najlepsze dla nas i co o tym decyduje? Okazuje się, że na nasze decyzje zakupowe największy wpływ mają emocje oraz więź z […]

    Czytaj więcej

  • facebook

    Opublikowano w:

    Generacja Z na Facebooku i Instagramie [raport]

    Już teraz osoby poniżej 25. roku życia, stanowią więcej niż 40% populacji całego świata. Według danych GUS, w Polsce Zetki to już ponad ⅕ społeczeństwa. Oznacza to, że ich rola w kształtowaniu świata i rynku będzie coraz ważniejsza, a głos coraz silniejszy. Zrozumienie postaw, motywacji i potrzeb nowego pokolenia jest niezbędne w realizowaniu efektywnych kampanii marketingowych, […]

    Czytaj więcej

  • Too Good To Go plakat rosa

    Opublikowano w:

    Kolekcja plakatów na papierze ze zmarnowanego jedzenia od Too Good To Go

    Znacie aplikację Too Good To Go? Jeśli nie, to z całego serca (i żołądka) zachęcamy do zainstalowania tej appki na swoim telefonie 🙂 Too Good To Go to wywodząca się z Danii aplikacja, dzięki której niesprzedana danego dnia żywność, zamiast lądować w koszu, staje się wspaniałym posiłkiem-niespodzianką. Teraz Too Good To Go zachęca do zakupu […]

    Czytaj więcej

  • ask team clean

    Opublikowano w:

    Ask Team Clean – Henkel startuje z platformą poradnikową

    Pytania dotyczące porządkowania, prania czy sprzątania pojawiają się w każdym domu. Coraz bardziej świadome społeczeństwo chce to robić z myślą o planecie. Nowa platforma koncernu Henkel Ask Team Clean, która właśnie wystartowała na polskim rynku pod adresem www.askteamclean.com/pl, to odpowiedź na rosnący trend, a jednocześnie zapotrzebowanie konsumentów na domowe poradniki online. Ask Team Clean – […]

    Czytaj więcej