• employer branding

    Opublikowano w:

    PR Talks Łódź: agencja Bluerank opowie o swoich działaniach employer brandingowych

    W ramach PR Talks Łódź, cyklicznych spotkań o public relations, marketingu i komunikacji, we wtorek 15. października br. odbędzie się spotkanie poświęcone  employer brandingowi. O dobrych praktykach w budowaniu wiarygodnej  marki pracodawcy opowiedzą eksperci firmy Bluerank. Pomysłodawczyniami wydarzeń PR Talks Łódź są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Patronem wydarzenia jest Polskie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak Polacy szukają i kupują produkty w internecie?

    Już po raz drugi IRCenter przeprowadziła badanie, w którym analizujemy ścieżki zakupowe on-line w Polsce. W tym roku pod lupę wzięliśmy początek i koniec ścieżki zakupowej konsumentów, aby dowiedzieć się, z jakich witryn korzystają polscy klienci, na jakich urządzeniach szukają i kupują produkt oraz w jakim czasie decydują się na jego zakup. Najbardziej popularne to Allegro i Google Okazuje się, że w Polsce dwie najbardziej popularne witryny dla wszystkich robiących e-zakupy […]

    Czytaj więcej

  • e-commerce

    Opublikowano w:

    Połowa Polaków kupuje w zagranicznych sklepach internetowych

    W internecie wypad na zakupy do USA nie trwa wcale dłużej od wizyty w rodzimym e-sklepie, a cały proces wygląda niemal identycznie. Już połowa polskich internautów odwiedza zagraniczne sklepy, ale kupuje w nich w inny sposób niż u krajowych sprzedawców – wynika z raportu Autopay Research “Jak kupujemy w zagranicznych sklepach”. Ponad połowa badanych internautów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Infolinia dla niesłyszących w usługach pocztowych WP

    Wirtualna Polska wprowadza projekt „Poczta bez granic”. Osoby niesłyszące mogą swobodnie połączyć się z Biurem Obsługi Klienta przy udziale tłumacza języka migowego Migam. Z całkowicie bezpłatnej pomocy mogą skorzystać użytkownicy poczty WP i o2. WP jest pierwszym polskim wydawcą oferującym obsługę osób niesłyszących. „Poczta bez granic” umożliwia użytkownikom poczty z dysfunkcjami słuchu nieskrępowany kontakt z […]

    Czytaj więcej

  • ikea

    Opublikowano w:

    Pracownicy IKEA Polska z misją w Rwandzie

    Kwestie społeczne są integralną częścią strategii zrównoważonego rozwoju IKEA. Dlatego szwedzka marka poprzez IKEA Foundation wspiera programy pomocowe organizacji partnerskich i angażuje się w poprawę jakości życia w najbardziej zagrożonych środowiskach. O praktycznym wymiarze tej pomocy przekonali się polscy pracownicy IKEA, którzy w maju br. pojechali do Rwandy, aby poznać działalność organizacji One Acre Fund. […]

    Czytaj więcej

  • robert górski

    Opublikowano w:

    Robert Górski i Mikołaj Cieślak w nowej reklamie Orange na Kartę

    10 czerwca wystartowała letnia kampania reklamowa [block]0[/block] na Kartę. Powracają w niej artyści kabaretowi Robert Górski i Mikołaj Cieślak, którzy promują podwójny pakiet internetu po każdym doładowaniu. Za stworzenie kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa. Tym razem bohaterowie znajdują się nad jeziorem, a pretekstem do sporu między nimi stały się… podwójne lody, które symbolizują ofertę […]

    Czytaj więcej

  • jak dziewczyna

    Opublikowano w:

    Dziewczyny pewne siebie #jakdziewczyna

    Ruszyła kampania społeczna marki Always, która zachęca dziewczęta do budowania pewności siebie, między innymi poprzez aktywność sportową. Dodatkowo organizowany jest konkurs, przeznaczony dla kobiecych drużyn sportowych, w którym mogą wygrać 4000zł. Akcję promują influencerki młodego pokolenia i hasztag “JakDziewczyna” (od “ALWAYS Like a girl”). Za przygotowanie i realizację działań dla Procter&Gamble odpowiadają agencje Mediacom i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA urządza pokoje jak z seriali

    W nowej kampanii IKEA ożywia pokoje z trzech kultowych seriali – Simpsonowie, Przyjaciele i Stranger Things. Wszystkie pokoje przygotowano w oparciu o meble i dodatki dostępne w sklepach IKEA. Na dedykowanej stronie zgrupowano też wszystkie produkty dla każdego pokoju, więc każdy fan może łatwo odtworzyć sobie wnętrze ze swojego ulubionego serialu. Salon dla rodziny z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Biegi OCR, w tym Runmageddon nowym zawodnikiem w raporcie sponsoringu sportowego

    Po raz pierwszy biznesowa wartość biegów OCR została zauważona przez autorów corocznego raportu „Rynek sponsoringu sportowego”. W tegorocznym opracowaniu zyskujące na popularności biegi przeszkodowe dołączyły do grona 10 dyscyplin ujętych w rankingu przychodów ze sprzedaży praw sponsoringowych. – Jest to ważny moment dla biegów OCR, w tym Runmageddonu. Po raz pierwszy zostały one przebadane pod kątem […]

    Czytaj więcej

  • dziadek do orzechów

    Opublikowano w:

    Dziadek do orzechów będzie pracować za darmo dla Centrum Praw Kobiet

    Na początku marca krakowska agencja reklamowa [block]0[/block] wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W reklamach prasowych oraz na portalach społecznościowych agencja zobowiązała się do wybrania organizacji trzeciego sektora, dla której przez najbliższe lata będzie pracowała bezpłatnie. Zbieranie zgłoszeń agencja zakończyła z końcem marca. Jak twierdzą przedstawiciele agencji, […]

    Czytaj więcej