• Opublikowano w:

    Płatności kodami QR 

    Apple pracuje nad nową funkcją Apple Wallet, która umożliwia użytkownikom przeprowadzanie transakcji Apple Pay za pomocą kodów QR. Firma Apple wydała drugą wersję systemu beta iOS 14 z niewielkimi zmianami systemu, w którym znajduje się ukryta i nieaktywna na ten moment funkcja pozwalająca użytkownikom dokonywanie płatności za pomocą kodów QR. Użytkownicy będą mogli uruchamiać płatności […]

    Czytaj więcej

  • Żubr znika z etykiet i wspiera Białowieski Park Narodowy sprzętem o wartości miliona złotych

    Opublikowano w:

    Żubr znika z etykiet i wspiera Białowieski Park Narodowy sprzętem o wartości miliona złotych

    Żubr, Strażnik Puszczy, wraca z akcją ratowania zagrożonych gatunków zwierząt. Tym razem będzie chronił 5 gatunków, które znajdą się na puszkach i butelkach piwa: niedźwiedzia, wilka, orła, rysia i sóweczkę. Partnerem tegorocznej edycji jest Białowieski Park Narodowy dla którego Fundusz Żubra dla Przyrody zakupi sprzęt o wartości 1 000 000 złotych, m.in. leśny ambulans terenowy, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Buty odbiły szybciej niż ubrania, gastronomia wraca, hotele i turystyka szorują po dnie, dyskonty i markety radzą sobie dobrze

      Analiza transakcji kartami płatniczymi, dokonywanymi przez klientów Santander Bank Polska od pierwszego tygodnia poluzowania obostrzeń do 24 maja wskazuje, że branże turystyczna, hotelarska i rozrywkowa nadal mierzą się z wyzwaniami związanymi z zamrożeniem gospodarki Po majowym zniesieniu kolejnych obostrzeń sklepy z odzieżą i obuwiem oraz salony fryzjerskie i kosmetyczne odnotowują powrót do średnich wartości […]

    Czytaj więcej

  • kreatywne reklamy supermarketów

    Opublikowano w:

    Najbardziej kreatywne reklamy od supermarketów

    Żyjemy w czasach totalnej kreatywności – ludzkiej, przestrzennej, zmysłowej i produktowej. Nie warto zatem dziwić się, że otacza nas reklama kreatywna, w tym ta przygotowana przez znane i lubiane przez każdego z nas supermarkety. Jakie reklamy kreatywne zasługują na największą uwagę? Serwis z gazetkami promocyjnymi www.rabato.com wybrał najbardziej twórcze komunikaty reklamowe, które już prawdopodobnie zachwycały […]

    Czytaj więcej

  • e-commers branże koronawirus

    Opublikowano w:

    E-commerce – które branże straciły, a które zyskały przez epidemię?

    Witryny e-commerce notują więcej wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google. Wzrost ten można szacować na 20% w stosunku do początku marca. To o ok. 20% więcej ruchu z Google w sklepach internetowych w porównaniu ze stanem sprzed epidemii – wynika z analizy przeprowadzonej przez Senuto. Polacy kupują przez Internet dużo chętniej. Bez względu na fakt, że […]

    Czytaj więcej

  • serwisy streamingowe

    Opublikowano w:

    Netflix,Disney+ Hulu – serwisy streamingowe podczas pandemii koronawirusa

    Epidemia koronawirusa spowodowała kryzys większości sektorów gospodarki, jednak nie tylko nie zaszkodziła serwisom przesyłania strumieniowego, ale wręcz spowodowała ich niespotykany wcześniej rozkwit. W samym kwietniu liczba użytkowników platform streamingowych w USA wzrosła czterokrotnie. Według najnowszego sondażu ExpressVPN, Netflix to niezbędne narzędzie dla większości Amerykanów podczas kwarantanny: czterdzieści procent subskrybentów Netflix twierdzi, że subskrybuje nowe usługi […]

    Czytaj więcej

  • Haribo

    Opublikowano w:

    Haribo wybrało agencję do obsługi social media

    Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na pełną obsługę social media marki Haribo. Do zadań agencji należy opracowanie strategii marketingowej, prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, współpraca z Influencerami oraz realizacja kampanii mediowej, wspierającej działania organiczne. NuOrder jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji w social media na 2020 rok, której celem jest budowa świadomości marki, […]

    Czytaj więcej

  • aplikacje e-commerce

    Opublikowano w:

    2 łatwe triki SEO dla większego CTR twojego sklepu!

    Artykuł ekspercki Andrzej Połatajko, Specjalista SEO w Dostrzegani Prowadzisz sprzedaż internetową we własnym sklepie i wiesz już jak wiele zależy od jego dobrej widoczności w wyszukiwarce. Chcesz cieszyć się możliwie największymi dochodami a to zależy od kondycji sprzedaży wynikającej m.in. z ruchu, który sklep generuje czyli liczby odwiedzin. Godzinami czytałeś o technikach pozycjonowania i najlepszych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Influencer marketing: Rynek influencerów w Polsce według reklamodawców [raport REACHaBLOGGER.pl]

    Nieco ponad 1/4 marketerów wstrzymało działania w obszarze influencer marketingu w czasie epidemii, ale jednocześnie prawie taki sam odsetek zamierza tego typu działania poszerzyć – wynika z badania „Koronawirus a rynek influencerów w Polsce”, przeprowadzonego w  drugiej połowie kwietnia przez platformę REACHaBLOGGER.pl. Największa grupa spośród badanych, 40 proc. z nich, nie zamierza wprowadzać większych zmian. […]

    Czytaj więcej

  • sonia bohosiewicz roleski

    Opublikowano w:

    „Jedz mniej, ale smaczniej!” − nowa kampania marki Roleski

    Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe. W nowym spocie występuje Sonia Bohosiewicz, która zachęca do korzystania z produktów marki Roleski. Aktorka zapewnia, że produkty te eliminują […]

    Czytaj więcej