Pokochaliśmy zakupy w sieci i wszystko wskazuje na to, że tego rodzącego się w bólach uczucia nie przerwie nawet zakończenie pandemii. Według najnowszego raportu eMarketer tylko w 2021 sprzedaż detaliczna w sieci wzrośnie na całym świecie o 14.3%. W sklepach internetowych zostawimy blisko 5 bln USD! Jednak jak ostrzega ekspert, nie wszyscy skorzystają na tych […]
NEWS
-
-
Opublikowano w:
Międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Camerimage
Instytucja Kultury ECFC oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu – Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty. Oddana zgodnie z planem w II poł. 2025 roku siedziba ECFC będzie miejscem, w którym będą odbywać się różnorakie wydarzenia kulturalne – od […]
-
Opublikowano w:
Challenge Coconaut
Nowy rok to czas na nowe postanowienia. Zostawiamy za sobą wszystko to, co się wydarzyło w poprzednim roku – cieszymy się z sukcesów, z tego co udało nam się zrealizować i zapominamy o tym, co nam nie wyszło. W nowym roku wracają pasje, na które dotychczas brakowało czasu lub odwagi. Pojawiają się też nowe cele […]
-
Wyrozumiały, cierpliwy, empatyczny – to klient ideał… Niestety taki nie istnieje! Według ankiety goMoxie, aż 40% potencjalnych nabywców ma trudności z realizacją nawet najprostszych zadań na stronie sklepu. To nie wszystko! Ponad połowa konsumentów, którzy mają trudności ze sfinalizowaniem transakcji online, porzuca koszyk. Prowadzenie własnej firmy zaczyna przypominać grę komputerową, gdzie wraz z upływem czasu […]
-
Firma to nie tylko marka i produkty, ale przede wszystkim ludzie. To od nich zależy atmosfera w pracy, a więc i to jak pracuje się całemu zespołowi. Ich zaangażowanie przekłada się natomiast na większe zyski. W firmie, do której przychodzi się nie tylko, by pracować, ale także by spędzać czas z innymi ludźmi odczuwa się […]
-
Opublikowano w:
Rynek książkowy w 2020 roku
Ponad milionowy wzrost zadłużenia księgarń, 240 zamkniętych placówek, odwołane spotkania autorskie i targi, a z drugiej strony dwucyfrowy wzrost sprzedaży książek – tak w skrócie wyglądał rok 2020 w branży książki. Jak go zapamiętają wydawcy, pisarze, księgarze, antykwariusze, organizatorzy targów, a także przedstawiciele e-kultury? Serwis lubimyczytać.pl oddał głos samym zainteresowanym. Rok 2020 zaczął się dosyć […]
-
Opublikowano w:
Jak wyróżnić się wśród konkurencji dzięki niszy rynkowej?
Obojętnie, jaki rodzaj biznesu online prowadzisz, prawdopodobnie konkurencja na rynku jest naprawdę duża. Aby wygrać walkę o uwagę klienta musisz zaoferować coś więcej niż pozostałe firmy. Wyróżnienie marki na zatłoczonym rynku może być dużym wyzwaniem, ale nie jest niemożliwe. Nisza rynkowa w biznesie online pozwoli Ci to osiągnąć. Czym jest nisza rynkowa? Warto zacząć od […]
-
Opublikowano w:
63% Polaków korzysta z aplikacji finansowych
Jak wynika z badania Spicy Mobile, z aplikacji finansowych w Polsce korzysta już 63% użytkowników smartfonów z systemem Android. Duży wpływ na gwałtowny wzrost zainteresowania bankowością mobilną, a także płatnościami zbliżeniowymi i internetowymi miał lockdown. Jeszcze w marcu 2020 r. z przynajmniej jednej aplikacji finansowej (aplikacje bankowe, płatności zbliżeniowe i internetowe) korzystało około 38% użytkowników […]
-
Lejek sprzedażowy to przydatne narzędzie w marketingu. Dostarcza informacji o potencjalnych klientach i przeszkodach stojących na drodze do sfinalizowania sprzedaży. Dzięki niemu pracownicy czy dział marketingowy mogą opracować działania, które pozwolą zrealizować cele sprzedażowe firmy. Wiedza o tym, jak zbudować lejek sprzedażowy pozwoli na poprowadzenie grupy docelowej od zainteresowania produktem aż do zakupu. Czym jest […]
-
Opublikowano w:
Czy marketing w gamingu działa?
Na to pytanie, które stawia przed sobą wielu marketerów, postanowił odpowiedzieć w najnowszym badaniu zespół ekspertów Havas Media Group. Agencja wzięła pod lupę rynek gamingowy i esportowy w ramach projektu badawczego „CZY MARKETING W GAMINGU DZIAŁA?” Marketerzy i gracze o potencjale reklamowym w branży”. Celem badania było z jednej strony zrozumienie opinii i postaw marketerów względem […]