• ikea

    Opublikowano w:

    Pracownicy IKEA Polska z misją w Rwandzie

    Kwestie społeczne są integralną częścią strategii zrównoważonego rozwoju IKEA. Dlatego szwedzka marka poprzez IKEA Foundation wspiera programy pomocowe organizacji partnerskich i angażuje się w poprawę jakości życia w najbardziej zagrożonych środowiskach. O praktycznym wymiarze tej pomocy przekonali się polscy pracownicy IKEA, którzy w maju br. pojechali do Rwandy, aby poznać działalność organizacji One Acre Fund. […]

    Czytaj więcej

  • robert górski

    Opublikowano w:

    Robert Górski i Mikołaj Cieślak w nowej reklamie Orange na Kartę

    10 czerwca wystartowała letnia kampania reklamowa [block]0[/block] na Kartę. Powracają w niej artyści kabaretowi Robert Górski i Mikołaj Cieślak, którzy promują podwójny pakiet internetu po każdym doładowaniu. Za stworzenie kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa. Tym razem bohaterowie znajdują się nad jeziorem, a pretekstem do sporu między nimi stały się… podwójne lody, które symbolizują ofertę […]

    Czytaj więcej

  • jak dziewczyna

    Opublikowano w:

    Dziewczyny pewne siebie #jakdziewczyna

    Ruszyła kampania społeczna marki Always, która zachęca dziewczęta do budowania pewności siebie, między innymi poprzez aktywność sportową. Dodatkowo organizowany jest konkurs, przeznaczony dla kobiecych drużyn sportowych, w którym mogą wygrać 4000zł. Akcję promują influencerki młodego pokolenia i hasztag “JakDziewczyna” (od “ALWAYS Like a girl”). Za przygotowanie i realizację działań dla Procter&Gamble odpowiadają agencje Mediacom i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA urządza pokoje jak z seriali

    W nowej kampanii IKEA ożywia pokoje z trzech kultowych seriali – Simpsonowie, Przyjaciele i Stranger Things. Wszystkie pokoje przygotowano w oparciu o meble i dodatki dostępne w sklepach IKEA. Na dedykowanej stronie zgrupowano też wszystkie produkty dla każdego pokoju, więc każdy fan może łatwo odtworzyć sobie wnętrze ze swojego ulubionego serialu. Salon dla rodziny z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Biegi OCR, w tym Runmageddon nowym zawodnikiem w raporcie sponsoringu sportowego

    Po raz pierwszy biznesowa wartość biegów OCR została zauważona przez autorów corocznego raportu „Rynek sponsoringu sportowego”. W tegorocznym opracowaniu zyskujące na popularności biegi przeszkodowe dołączyły do grona 10 dyscyplin ujętych w rankingu przychodów ze sprzedaży praw sponsoringowych. – Jest to ważny moment dla biegów OCR, w tym Runmageddonu. Po raz pierwszy zostały one przebadane pod kątem […]

    Czytaj więcej

  • dziadek do orzechów

    Opublikowano w:

    Dziadek do orzechów będzie pracować za darmo dla Centrum Praw Kobiet

    Na początku marca krakowska agencja reklamowa [block]0[/block] wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W reklamach prasowych oraz na portalach społecznościowych agencja zobowiązała się do wybrania organizacji trzeciego sektora, dla której przez najbliższe lata będzie pracowała bezpłatnie. Zbieranie zgłoszeń agencja zakończyła z końcem marca. Jak twierdzą przedstawiciele agencji, […]

    Czytaj więcej

  • maturatobzdura

    Opublikowano w:

    Adam Drzewicki, twórca MaturaToBzdura współprowadzącym “Europa da się lubić – 15 lat później”

    Adam Drzewicki, twórca MaturaToBzdura – zrzeszonego w sieci LifeTube kanału na YouTube, którego filmy osiągają nawet 1,5 miliona wyświetleń – został współprowadzącym rozrywkowego programu “Europa da się lubić – 15 lat później”, emitowanego od 27 kwietnia na antenie TVP2. Tego typu konwergencja internetu i telewizji potwierdza fakt, że digital influencerzy to nie tylko gwiazdy YouTube, ale współcześni […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Smartfonizacja - zamawianie jedzenia w erze mobile

    Smartfonizacja społeczeństwa ma duży wpływ na branżę zamawiania online. Z najnowszych badań PizzaPortal.pl wynika, że aż 60 proc. zamówień internetowych składanych jest za pośrednictwem aplikacji lub mobilnych stron www. Ponad połowa z nich to aplikacje na systemy Android i iOS. O tym, że Polacy są mobile nie trzeba nikogo przekonywać – ponad 80 proc. polskich […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Podopieczni domów dziecka otrzymają darmowe okulary – kampania społeczna Grupy Essilor Polska

    8000 przebadanych dzieci, ponad 2000 przekazanych par okularów – to dotychczasowy bilans programu Zobacz Lepszą Przyszłość realizowanego przez Grupę Essilor Polska. Właśnie rozpoczęła się kolejna edycja kampanii. Pracownicy ponownie ruszyli do placówek opiekuńczych w całym kraju, by sprawdzać wzrok ich podopiecznych, a potrzebującym przekazać okulary. Program Zobacz Lepszą Przyszłość rozpoczął się ponad dwa lata temu. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 wspiera Centrum Praw Kobiet

    Agencja K2 zrealizuje kampanię społeczną dla Centrum Praw Kobiet. K2 odpowiada za strategiczno-kreatywną koncepcję projektu oraz całościową jego realizację w tym: stworzenie spotów video oraz content marketing. Kampania będzie prowadzona  w mediach społecznościowych. Zaplanowane działania mają na celu zachęcenie odbiorców do przekazania 1% swojego podatku na Centrum Praw Kobiet. Przygotowane przez agencje aktywności pokazują, w […]

    Czytaj więcej