Agencje i domy mediowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Marka Xylorin w sieci

    Należąca do Omega Pharma marka Xylorin będzie promowana przez interaktywną agencję mediową K2 Media, która zaplanuje i przeprowadzi dla niej działania SEM i SEO. W ramach zimowej kampanii promującej Xylorin – lek na katar, przeprowadzone zostaną działania w sieci reklamowej Google oraz w wybranych serwisach o tematyce zdrowotnej. W kampanii zostanie wykorzystany także display – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Codemedia planuje w 2014 roku ekspansję na rynki zagraniczne

    Codemedia SA planuje rozwój swojego biznesu na rynkach europejskich. Spółka zamierza otworzyć oddziały we Francji, Niemczech i Hiszpanii, przy pomocy zewnętrznego finansowania ze strony inwestorów instytucjonalnych. Codemedia to agencja mediów direct response, która jest nastawiona na świadczenie usług w zakresie outsourcingu sprzedaży w oparciu o kanały mediowe, silnie skorelowanych z celami sprzedażowymi klientów. Spółka świadczy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 Media z nowym brandem – S3

    Grupa K2 zgodnie z planami rozszerza swoją działalność o sektor małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach struktury K2 Media wyodrębniony został zespół dedykowany do rozwijania oferty mediowej dla sektora MŚP oraz brand S3 ([block]0[/block]). Za wdrożenie nowego przedsięwzięcia odpowiada Marcin Kordowski, K2 Media SMB and Technology Director W myśl hasła „Widocznie pomagamy w biznesie” zespół […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Taniej zasilasz bak – akcja Energizer, Wilkinson i Statoil

    Energizer oraz Wilkinson rozpoczęły nową kampanię promocyjną „Taniej zasilasz bak”, w ramach której klienci kupując paliwo na stacjach Statoil mogą uzyskać rabat w wysokości 15 groszy od ceny każdego litra zakupionego paliwa. Warunkiem uzyskania rabatu jest zakup promocyjnych produktów marki Energizer lub Wilkinson. Akcja obejmuje promocyjne produkty marek Energizer (baterie, akumulatorki, latarki i ładowarki) oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 Media partnerem iBILLBOARD w zakresie działań RTB

    Interaktywna agencja mediowa K2 Media została strategicznym partnerem firmy iBILLBOARD. Od października 2013 roku K2 Media będzie rekomendowanym partnerem dla klientów iBILLBOARD w zakresie zakupu mediów online, a szczególnie działań RTB. W ramach współpracy K2 Media będzie obsługiwać bezpośrednich klientów iBILLBOARD w zakresie zakupu mediów internetowych oraz prowadzenia kampanii RTB. Firmy planują również współpracę mającą […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 promuje w sieci program likwidacji szkód PZU

    Agencja K2, w ramach stałej współpracy z Grupą PZU, przygotowała nową kampanię dla Ubezpieczyciela, której celem jest przedstawienie likwidacji szkód w PZU. Wiodące hasło kampanii to „Likwidacja szkód bez przeszkód”. Kampania ruszyła 23 września i potrwa do 27 października br. PZU przekonuje w kampanii, że jest firmą przyjazną i zapewnia spokój swoim klientom. Działania oparta […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Publicis i Digital Wonderland dla Michelin

    Publicis Poland i Digital Wonderland zajmą się obsługą marki Michelin w regionie Europy Centralnej i Północnej (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia). W ramach zdobytego kontraktu realizowane będą projekty obejmujące BTL, trade marketing, digital, event marketing oraz inne formy wsparcia kanałów sprzedaży. „Michelin ma bardzo ambitne plany na rynkach w tej części Europy. Nasza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kolejna kampania LOWE Warsaw dla marki Wyborowa

    Lowe Warsaw przygotowało nową kampanię i materiały POS dla czystej wódki Wyborowa (Wyborowa S.A. – Pernod Ricard Polska). Celem kampanii jest odświeżenie komunikacji marki (jej podstawowego wariantu: czystej), a także zwrócenie uwagi konsumentów na jej międzynarodowy charakter (marka Wyborowa jest jedną z najbardziej znanych polskich marek za granicą). W kampanii trzech mężczyzn nie będących Polakami […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pierwsza agencja YouTube w Polsce

    YouTube na całym świecie to ponad miliard unikalnych użytkowników w przeciągu każdego miesiąca. W Polsce z serwisu korzysta 13,4 milionów internautów. W każdej minucie dodawanych jest 600 godziny nowych plików wideo. YouTube to ogromny zasięg i potencjał. Teraz chce go wykorzystać nowa marka Tube.AD. Pierwsza profesjonalna agencja YouTube w Polsce. Widzialni.pl – profesjonalna i doświadczona […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Semahead stylowo z Butikiem

    Agencja Semahead rozpoczęła we wrześniu współpracę z eButik.pl – sklepem internetowym dużej sieci odzieżowej Butik I Like. Działania marketingowe obejmują optymalizację serwisu i promocję w wyszukiwarce Google. eButik.pl to jedyny sklep na polskim rynku dystrybuujący odzież sieci Butik I Like, której produkty skierowane są głównie do młodych, aktywnych kobiet. Zasięg samego Butiku to ponad 160 […]

    Czytaj więcej