Agencje i domy mediowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Marka Xylorin w sieci

    Należąca do Omega Pharma marka Xylorin będzie promowana przez interaktywną agencję mediową K2 Media, która zaplanuje i przeprowadzi dla niej działania SEM i SEO. W ramach zimowej kampanii promującej Xylorin – lek na katar, przeprowadzone zostaną działania w sieci reklamowej Google oraz w wybranych serwisach o tematyce zdrowotnej. W kampanii zostanie wykorzystany także display – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Codemedia planuje w 2014 roku ekspansję na rynki zagraniczne

    Codemedia SA planuje rozwój swojego biznesu na rynkach europejskich. Spółka zamierza otworzyć oddziały we Francji, Niemczech i Hiszpanii, przy pomocy zewnętrznego finansowania ze strony inwestorów instytucjonalnych. Codemedia to agencja mediów direct response, która jest nastawiona na świadczenie usług w zakresie outsourcingu sprzedaży w oparciu o kanały mediowe, silnie skorelowanych z celami sprzedażowymi klientów. Spółka świadczy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 Media z nowym brandem – S3

    Grupa K2 zgodnie z planami rozszerza swoją działalność o sektor małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach struktury K2 Media wyodrębniony został zespół dedykowany do rozwijania oferty mediowej dla sektora MŚP oraz brand S3 (www.system3.pl). Za wdrożenie nowego przedsięwzięcia odpowiada Marcin Kordowski, K2 Media SMB and Technology Director W myśl hasła „Widocznie pomagamy w biznesie” zespół […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Taniej zasilasz bak – akcja Energizer, Wilkinson i Statoil

    Energizer oraz Wilkinson rozpoczęły nową kampanię promocyjną „Taniej zasilasz bak”, w ramach której klienci kupując paliwo na stacjach Statoil mogą uzyskać rabat w wysokości 15 groszy od ceny każdego litra zakupionego paliwa. Warunkiem uzyskania rabatu jest zakup promocyjnych produktów marki Energizer lub Wilkinson. Akcja obejmuje promocyjne produkty marek Energizer (baterie, akumulatorki, latarki i ładowarki) oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 Media partnerem iBILLBOARD w zakresie działań RTB

    Interaktywna agencja mediowa K2 Media została strategicznym partnerem firmy iBILLBOARD. Od października 2013 roku K2 Media będzie rekomendowanym partnerem dla klientów iBILLBOARD w zakresie zakupu mediów online, a szczególnie działań RTB. W ramach współpracy K2 Media będzie obsługiwać bezpośrednich klientów iBILLBOARD w zakresie zakupu mediów internetowych oraz prowadzenia kampanii RTB. Firmy planują również współpracę mającą […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 promuje w sieci program likwidacji szkód PZU

    Agencja K2, w ramach stałej współpracy z Grupą PZU, przygotowała nową kampanię dla Ubezpieczyciela, której celem jest przedstawienie likwidacji szkód w PZU. Wiodące hasło kampanii to „Likwidacja szkód bez przeszkód”. Kampania ruszyła 23 września i potrwa do 27 października br. PZU przekonuje w kampanii, że jest firmą przyjazną i zapewnia spokój swoim klientom. Działania oparta […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Publicis i Digital Wonderland dla Michelin

    Publicis Poland i Digital Wonderland zajmą się obsługą marki Michelin w regionie Europy Centralnej i Północnej (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia). W ramach zdobytego kontraktu realizowane będą projekty obejmujące BTL, trade marketing, digital, event marketing oraz inne formy wsparcia kanałów sprzedaży. „Michelin ma bardzo ambitne plany na rynkach w tej części Europy. Nasza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kolejna kampania LOWE Warsaw dla marki Wyborowa

    Lowe Warsaw przygotowało nową kampanię i materiały POS dla czystej wódki Wyborowa (Wyborowa S.A. – Pernod Ricard Polska). Celem kampanii jest odświeżenie komunikacji marki (jej podstawowego wariantu: czystej), a także zwrócenie uwagi konsumentów na jej międzynarodowy charakter (marka Wyborowa jest jedną z najbardziej znanych polskich marek za granicą). W kampanii trzech mężczyzn nie będących Polakami […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pierwsza agencja YouTube w Polsce

    YouTube na całym świecie to ponad miliard unikalnych użytkowników w przeciągu każdego miesiąca. W Polsce z serwisu korzysta 13,4 milionów internautów. W każdej minucie dodawanych jest 600 godziny nowych plików wideo. YouTube to ogromny zasięg i potencjał. Teraz chce go wykorzystać nowa marka Tube.AD. Pierwsza profesjonalna agencja YouTube w Polsce. Widzialni.pl – profesjonalna i doświadczona […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Semahead stylowo z Butikiem

    Agencja Semahead rozpoczęła we wrześniu współpracę z eButik.pl – sklepem internetowym dużej sieci odzieżowej Butik I Like. Działania marketingowe obejmują optymalizację serwisu i promocję w wyszukiwarce Google. eButik.pl to jedyny sklep na polskim rynku dystrybuujący odzież sieci Butik I Like, której produkty skierowane są głównie do młodych, aktywnych kobiet. Zasięg samego Butiku to ponad 160 […]

    Czytaj więcej