Agencje i domy mediowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Serce i Rozum liczą na zysk w kampanii Publicis dla Orange

    – Przychodzi Wykrzyknik do Serca i Rozumu i prezentuje pomoc naukową – obsługiwane palcem urządzenie do liczenia oszczędności. W tym wypadku nie chodzi jednak o tablet, ale o zachętę do łączenia ofert w Orange Open, dzięki czemu zysk przychodzi sam. Kampania autorstwa agencji Publicis rozpoczyna się dzisiaj. Będzie prowadzona w telewizji i radiu. „Serce i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Słowa dają moc – kampania Fundacji Dzieci Niczyje

    „Dziś nauczymy się wymowy słów: kocham Cię, córeczko” – taką kwestią rozpoczyna się jeden ze spotów radiowych emitowanych w ramach najnowszej kampanii Fundacji Dzieci Niczyje realizowanej pod hasłem „Słowa dają moc”. Akcja, którą przygotowała agencja reklamowa Publicis, ma na celu uświadomienie rodzicom, jak ważne są w wychowaniu dzieci pozytywne komunikaty. Działania komunikacyjne będą realizowane w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Berlinki mówią same za siebie

    Ulubione przez Polaków Berlinki zabierają głos. Okazją do tego jest rozpoczynająca się właśnie kampania autorstwa agencji Publicis, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji. Publicis wygrał przetarg na obsługę Berlinek w lipcu b.r. „Berlinki to najpopularniejsza na rynku marka w swojej kategorii, uwielbiana za niepowtarzalny smak nadawany im przez najwyższej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Symetria ze znakiem Made In Poznań

    Rusza II edycja akcji Made In Poznań. W gronie przedsiębiorstw, które wezmą udział w projekcie realizowanym wspólnie z Miastem Poznań znalazła się agencja Symetria. Made in Poznań to akcja w ramach Konsorcjum Miasta Poznań, jedynej w Polsce platformy stałej współpracy marketingowej miasta z partnerami komercyjnymi. W II edycji Made in Poznań zostało przyjętych 39 marek, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 prezentuje miejsca pełne energii PGE

    Agencja K2, wraz z domem mediowym Zenith Optimedia, prowadzą w Internecie działania kreatywne dla PGE Polska Grupa Energetyczna. Kampania pod hasłem: “Robimy prąd, góry, jeziora i lasy” ma wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki PGE i jej rekultywacyjnych, proekologicznych działań prowadzonych od wielu lat. Przygotowana przez K2 strona http://www.robimyprad.pl/ z interaktywnym filmem, pozwala użytkownikom doświadczyć energii miejsc […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    ConTrust dla Usability LAB

    Agencja ConTrust rozpoczęła działania komunikacyjne dla Usability LAB, działu badawczego agencji KKVLAB, istniejącej na polskim rynku od 1999 roku. Usability LAB to wyspecjalizowany zespół badawczy zajmujący się testowaniem i udoskonalaniem oprogramowania, stron, portali i sklepów internetowych, aplikacji mobilnych i platform e-commerce dla polskich i międzynarodowych firm. Eksperci firmy należą do międzynarodowych organizacji wyznaczających standardy branżowe, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Socializer ponownie dla Microsoft

    W wyniku wygranego przetargu na obsługę w mediach społecznościowych, Socializer S.A. ponownie rozpoczyna współpracę z Microsoft. Microsoft był jednym z pierwszych klientów agencji Socializer. Współpracę firmy rozpoczęły w 2011 roku. W jej wyniku rozwinięto konsumenckie fanpage Microsoft w Polsce m.in. Windows Polska czy Microsoft Me. Agencja Socializer odpowiadała wtedy nie tylko za komunikację i tworzenie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Get More Social rośnie w siłę

    Agencja Get More Social, specjalizująca się w komunikacji w social media, wzmacnia swoje szeregi. Do zespołu dołączyła właśnie Taida Zaradna, która obejmie stanowisko Community Managera, natomiast Zofia Wojtala i Levon Yemenjyan to nowi Junior Community Specialists. Taida Zaradna, nowy Community Manager w Get More Social, będzie wspierać projekty społecznościowe dla MTV Mobile oraz marek z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marketing House z aplikacją mobilną dla marki Okocim

    Trwa ogólnopolska promocja marki Okocim. Pod hasłem “Widzimy się na meczu” Okocim oferuje codziennie do wygrania bilety na dwie największe imprezy siatkarskie w Polsce w tym roku. Za kompleksową obsługę promocji odpowiada agencja Marketing House, a za jej koncepcję kreatywną – Agencja H. Kody promocyjne z kreatywną odpowiedzią na zadanie konkursowe „Widzimy się na meczu, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    E_misja Interactive 360 i SALESmanago zostają partnerami

    Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) i SALESmanago podpisały umowę partnerską. Dzięki nawiązanej współpracy agencja oferuje swoim klientom automatyzację działań marketingowych umożliwiającą znaczne zwiększenie sprzedaży.   ako oficjalny partner firmy SALESmanago Agencja E_misja Interactive (NuOrder Group) oferuje  klientom implementacje oraz kompleksową obsługę systemu klasy Marketing Automation. System Marketing Automation w połączeniu z działaniami wykorzystującymi Efekt […]

    Czytaj więcej