Agencje i domy mediowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Symetria kreatywnie dla Instytutu Spraw Obywatelskich

    W sytuacji szumu informacyjnego i niezliczonej ilości dochodzących zewsząd komunikatów, stworzenie angażującej kampanii społecznej wymaga sporej dozy kreatywności oraz wykorzystania najnowszych technologii.  Przed takim dylematem stanął Instytut Spraw Obywatelskim tworząc koncepcję kampanii społecznej w listopadzie 2012. Partnerstwo w słusznym celu Instytut Spraw Obywatelskich ( INSPRO ) to niezależna organizacja pożytku publicznego, której misją jest rozwijanie, kształtowanie i promowanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    In Hot Water Company ponownie dla Ferratum Polska

     W ramach stałej współpracy, z początkiem maja 2013 roku,  Agencja Interaktywna In Hot Water Company zaczęła prowadzić komunikację na Facebooku  dla nowej marki – FerBuy. To kolejna, po Ekspres Kasie,  marka z portfolio grupy Ferratum Polska, dla której agencja będzie prowadziła działania. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za wizerunek marki na Facebooku. Zajmuje się również […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kraft Foods Polska zmienia nazwę i identyfikację wizualną

    29 kwietnia 2013 roku Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska. Od tego dnia firma będzie stosowała identyfikację wizualną nowej marki korporacyjnej Mondelēz International. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International oznacza dla Kraft Foods Polska szereg korzyści. Spółka przyjęła nową nazwę – Mondelez Polska. Zyskała też kolejne możliwości rozwoju związane ze strategią Mondelēz International, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    FerBuy – elastyczny internetowy system płatności “buy now, pay later”

    25 kwietnia 2013 roku Ferratum Group, jedna z wiodących w Europie firm pożyczkowych, uruchamia nową usługę finansową w Polsce. FerBuy to pełna korzyści dla kupujących i sprzedających alternatywna forma płatności w sklepach internetowych. System pozwala klientom na dokonanie zakupu online i zapłatę za otrzymany towar w późniejszym terminie. FerBuy to prosty i behzpieczny system płatności […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rebranding Symetrii – nowe usługi i identyfikacja wizualna

    Gwałtownie rosnąca popularność urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu – smartfonów i tabletów to duże wyzwanie dla marketerów, którzy muszą uwzględniać specyfikę tych kanałów, jednocześnie pamiętając o zachowaniu spójności i integralności  dystrybucji cyfrowych treści. Wymusza to zmianę podejścia do projektowania na potrzeby Internetu, generując nowe wyzwania. Mobilna rewolucja Sposób dostępu do informacji diametralnie się zmienia, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    DDB Warszawa wygrało obsługę gruzińskiego TBC Banku

    Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacyjnej i platformy kreatywnej dla gruzińskiego TBC Banku. TBC Bank jest drugim pod względem wielkości aktywów bankiem w Gruzji oraz numerem jeden na rynku depozytów. Świadczy usługi w trzech segmentach biznesowych: korporacyjnym, detalicznym oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Agencja DDB pracuje nad repozycjonowaniem TBC, tworząc nową […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Green Cross rozpoczyna współpracę z Q&AConsulting

    Green Cross Poland – polski oddział Międzynarodowego Zielonego Krzyża, rozpoczęła współpracę z Q&AConsulting. Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie dedykowanych projektów, wsparcie komunikacyjne przed Konferencją Stron COP19 oraz budowę wizerunku zgodnie ze strategią organizacji. Green Cross International (Międzynarodowy Zielony Krzyż) to międzynarodowa organizacja ekologiczna założona z inicjatywy Michaiła Gorbaczowa w 1993 roku w Kioto po zorganizowanym w 1992 roku w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Piotr Stanoch nowym managerem w zespole Digital OMD

    Piotr Stanoch dołączył do zespołu Digital OMD obejmując stanowisko Digital Strategy Managera. Będzie odpowiedzialny m.in. za koordynację projektów i ścisłą współpracę z Klientami.    W związku z dynamicznym rozwojem działu Digital OMD, agencja pozyskała nowego członka zespołu. Od kwietnia 2013 Piotr Stanoch będzie pełnił funkcję Digital Strategy Manager. Do zadań Piotra będzie należało doradztwo w doborze strategii i rekomendacje […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wskaźnik Irytacji Reklamą bardzo wysoki, ale na stabilnym poziomie

    Na przestrzeni 4 lat zauważalny jest trend wzrostowy Wskaźnika Irytacji Reklamą. Jednak znacznie wyższe wartości wskaźnika w ostatnim półroczu wynikają ze zmiany metodologii badania i rezygnacji z ankiet telefonicznych na rzecz internetowych. Większa otwartość, szczerość oraz bezpośredniość w ocenie respondentów internetowych niż osób badanych przez telefon oraz wystawienie na reklamy w Internecie, także w czasie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Aktywacja marki Coca-Cola po raz kolejny z Havas Engage Warsaw

    Agencja Havas Engage Warsaw wygrała przetarg na kompleksową realizację aktywności z zakresu experiential sampling dla marek Coca-Cola, Coca-Cola Zero i Nestea. Wygrany przetarg rozpoczyna trzeci rok owocnej współpracy pomiędzy Havas Engage Warsaw a marketerem w obszarze experience marketing. W ramach powierzonych zadań, agencja opracowała całościowy plan egzekucji samplingów skierowanych do różnorodnych grup docelowych. Jest również […]

    Czytaj więcej