NEWS

  • olx pseudohodowle

    Opublikowano w:

    Serwis OLX utrudnia działalność pseudohodowcom

    Od października dział podzielono na „psy i koty do adopcji” oraz „psy i koty rasowe”. Zmiana w serwisie ma promować ideę adopcji zwierząt bez różnicowania ich ze względu na pochodzenie. W kategorii „do adopcji” pojawi się dodatkowo pole do zaznaczenia oferty ze schroniska. Od tej chwili nie będzie też można „oddać za darmo” lub „zamienić” […]

    Czytaj więcej

  • opakowania wysyłkowe

    Opublikowano w:

    Prosty przepis na nowoczesne opakowania wysyłkowe

    W świecie zakupów internetowych i milionów wysyłanych paczek jest jeden element, który od lat pozostaje zawsze ten sam. Konsekwentnie broni się przed wszelkimi usprawnieniami, nowinkami, które przecież nie wzięły się od wczoraj, a powstały z myślą o wygodzie jego użytkowania przez Klienta, jak i przyspieszeniu procesu pakowania sklepu. Opakowanie wysyłkowe, bo o nim mowa, to […]

    Czytaj więcej

  • Dlaczego ludzie opuszczają Twoją stronę internetową

    Opublikowano w:

    Dlaczego ludzie opuszczają Twoją stronę internetową?

    Wśród klientów, którzy zgłaszają się po pomoc do Agencji SEO/SEM Widzialni.pl, znajdują się osoby wychodzące z założenia, że „wszystko robią dobrze”, a brak klientów argumentują wpływem niezależnych czynników zewnętrznych. Często prawda okazuje się zgoła inna. Już wstępny audyt strony internetowej, pozwala wychwycić wszystkie „czynniki zewnętrzne”, które uniemożliwiają przyjemne i łatwe poruszanie się po konkretnej witrynie. […]

    Czytaj więcej

  • ads seo sem

    Opublikowano w:

    SEO, SEM i inne adsy – jak nie pogubić się we współczesnym marketingu (i jeszcze lepiej pozycjonować markę)?

    Autorka: Anna Rynkiewicz – CEO agencji reklamowej i PR Media Forum Świat digital jeszcze nigdy nie był tak kompleksowy, jak obecnie. Zarządzanie własną marką w środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy media relations, ale również holistycznej obsługi reklam oraz pozycjonowania. Jak maksymalizować sprzedaż, wykorzystując SEM […]

    Czytaj więcej

  • direct mailing

    Opublikowano w:

    Na co zwrócić uwagę planując direct mailing? 

    W przeciwieństwie do całego rynku przesyłek listowych, segment korespondencji reklamowej cieszył się na przestrzeni ostatnich lat stabilnym wzrostem, zarówno wolumenu, jak i wartości. Najnowszy „Raport o stanie rynku pocztowego” opublikowany przez UKE pokazał jednak, że i w tej dziedzinie pandemia odcisnęła swoje piętno. W 2020 roku nadano 113,4 mln przesyłek reklamowych, o ponad 13 proc. […]

    Czytaj więcej

  • raport k2 social selling

    Opublikowano w:

    E-commerce nadal nie wykorzystuje potencjału narzędzi martech oraz social selling [raport K2]

    W czasie zwiększonego ruchu w sklepach on-line, głównym wyzwaniem okazało się skuteczne dotarcie do klienta – zarówno na poziomie technologicznym, jak i marketingowym. Jednak po ponad roku e-commerce’owego boomu e-sklepy w Polsce nadal nie wykorzystują w pełni narzędzi martech oraz Social Selling. Jedynie połowa sklepów internetowych korzysta z Web Analytics, 47 proc. z Marketing Automation, […]

    Czytaj więcej

  • tworzenie strategii marketingowej

    Opublikowano w:

    Tworzenie strategii marketingowej firmy z branży kulinarnej

    Stare przysłowie mówi „przez żołądek do serca”. Czy nadal jednak jest aktualne? Obecnie konsumenci opierają swoje decyzje zakupowe na wielu zmiennych. Nie zawsze kierując się „żołądkiem”. W jaki sposób zatem zaplanować tworzenie strategii firmy z branży kulinarnej? Eksperci podpowiadają. Liczby, które nie kłamią  Na początku kilka ważnych faktów. 65 % populacji stanowią wzrokowcy. Natomiast nasz […]

    Czytaj więcej

  • trendy e-commerce

    Opublikowano w:

    Trend wzrostowy w e-commerce utrzymuje się nawet po otwarciu handlu stacjonarnego

    Choć mogłoby się wydawać, że efekt pandemii powodujący wzrosty w e-commerce minie z powodu odmrożenia gospodarki, nadal wiele branż notuje potężne zyski ze sprzedaży internetowej. W e-sprzedaży akcesoriów ogrodniczych, domowych czy elektronicznych cały czas utrzymuje się trend wzrostowy. Tak wynika z danych ze sklepów internetowych działających w home.pl. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się otworzyć sklepy internetowe […]

    Czytaj więcej

  • Światowy Dzień Emoji na Facebooku 5

    Opublikowano w:

    Światowy Dzień Emoji na Facebooku

    W sobotę 17 lipca obchodzony był Światowy Dzień Emoji. Z tej okazji Facebook przygotował zestawienie najpopularniejszych emotikon na swojej platformie w Polsce. Każdego miesiąca miliardy ludzi na całym świecie używają Facebooka i Messengera do kontaktu z rodziną, przyjaciółki i społecznościami – często w tym kontakcie wykorzystują emoji.  Dodają one koloru i radości i nieraz uzupełniają […]

    Czytaj więcej