• druk ekologiczny

    Opublikowano w:

    Druk ekologiczny [raport]

    Co to znaczy drukować ekologicznie? Czy ekologiczne rozwiązania muszą być kosztowne? Te i inne zagadnienia poruszone zostały w publikacji Past Present Print Leny Mitkowej.  Past Present Print skierowany jest do projektantów grafiki użytkowej oraz ich klientów. To pierwszy krok do tego, by porozmawiać o zrównoważonej produkcji oraz świadomości w druku. Poradnik powstał z zacięcia graniczącego z […]

    Czytaj więcej

  • Moliera 2, dzień szpilek

    Opublikowano w:

    Ponad 220 tysięcy złotych zebranych w akcji #dzienszpilek Moliera 2

    25 września tysiące ludzi zaangażowało się w akcję społeczną wrzucając do social mediów zdjęcia z hashtagiem #dzienszpilek. To już II edycja akcji Dzień Szpilek zorganizowanego przez sklep Moliera 2, opartej o mechanizm społecznego zaangażowania użytkowników mediów społecznościowych. Przyświecał jej ważny dla nas cel – wsparcie Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, a także zwrócenie […]

    Czytaj więcej

  • podcasty z e.wedel

    Opublikowano w:

    Niezwykłe historie E.Wedel dostępne w podcastach

    Jesienią mamy ochotę na ciepłą herbatę, ulubioną czekoladę i… ciekawe rozmowy. A jeśli opowieści w nich zawarte dotyczą historii najstarszej polskiej marki czekolady, otrzymujemy połączenie doskonałe. Już 1 października swoją premierę miał pierwszy odcinek z serii podcastów przygotowywanych przez E.Wedel we współpracy z najlepszymi polskimi twórcami. Fascynująca historia tworzenia kultowej marki, cukierniczy talent oraz smykałka […]

    Czytaj więcej

  • empik foto

    Opublikowano w:

    Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk dla Empik Foto

    Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i grafikami. Z Internetu wprost do rąk W wyniku współpracy z twórcami […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    LinkedIn rozszerza usługi o nowe wizualne formaty

    LinkedIn rozszerza swoje usługi dodając nowe funkcje: LinkedIn Stories oraz video spotkania. Dodatkowo, została przebudowana wyszukiwarka, tak aby umożliwiać precyzyjne wyszukiwanie treści.  LinkedIn od czasu akwizycji przez Microsoft w 2016 roku przechodzi dynamiczne zmiany – również poza jej pierwotnym obszarem biznesowym, czyli rekrutacją. Witryna, która obecnie ma 706 milionów zarejestrowanych użytkowników łączy profesjonalistów i firmy […]

    Czytaj więcej

  • maffashion

    Opublikowano w:

    Maffashion x Allegro dla Allegro Smart! Week

    Julia Kuczyńska, znana jako Maffashion, to jedna z najpopularniejszych influencerek w Polsce. Zasłynęła z prowadzenia modowego bloga, a aktualnie jej aktywność w mediach społecznościowych wykracza ponad branże fashion. Julia jest zaangażowana społecznie i otwarcie wyraża swoje poglądy. Od niedawna pełni również rolę mamy. W dniach 28.09-04.10, kiedy odbywa się festiwal zakupowy Allegro Smart! Week, liczne […]

    Czytaj więcej

  • lalka bolesław prus

    Opublikowano w:

    Lalka Bolesława Prusa w serialu audio Empik Go

    Jak mogliby wyglądać współcześni Izabela Łęcka i Stanisław Wokulski? Czy ich problemy są wciąż aktualne? Na te pytania odpowiedzieli twórcy nowej odsłony kultowej „Lalki” Bolesława Prusa, która zadebiutuje w formie serialu audio. W rolach głównych pojawią się Julia Wieniawa, Adam Woronowicz, Wiktor Zborowski, Barbara Kurdej-Szatan czy Maciej Musiał. Premiera serialu 6 października w aplikacji Empik […]

    Czytaj więcej

  • hot16challenge

    Opublikowano w:

    1400 rapowych zwrotek i 3 700 000 PLN, czyli efekty akcji #hot16challenge2

    28 września, dokładnie pięć miesięcy od dnia, w którym ‘Solar’ – Karol Poziemski, inicjator akcji #hot16challenge2, nagrał swoją zwrotkę i nominował jej pierwszych uczestników, wytwórnia SBM Label, opublikowała teledysk – pierwszy etap podsumowania jednej z najbardziej angażujących akcji ostatnich lat. Obok pomysłodawcy wyzwania – Solara – pojawili się w nim, między innymi: Białas, Mata, Bedoes, […]

    Czytaj więcej

  • model AIDA

    Opublikowano w:

    Model AIDA: 4 kroki do skutecznych treści sprzedażowych

    Tworzenie skutecznych treści sprzedażowych to jeden z najważniejszych aspektów każdego biznesu. Głównym celem każdej firmy jest przyciąganie klientów i osiąganie zysku. Tymczasem to właśnie kilka słów może przesądzić o sfinalizowaniu sprzedaży lub skutecznie zniechęcić do zakupu. Właśnie dlatego przy tworzeniu treści warto stosować model AIDA. Czym jest model AIDA? Już nawet wprowadzenie zmian w kilku […]

    Czytaj więcej

  • loccitane

    Opublikowano w:

    Jak to się wymawia? Kampania L’Occitane

    Zainspirowani przygodami pana Łukasza Warzechy, który miał problemy z zamówieniem surówki coleslaw, dzisiaj przypominamy świetną kampanię marki, gdzie “trudna nazwa” stała się charakterystycznym wyróżnikiem. Okazuje się, że nie tylko w Polsce mamy trudności z wymową niektórych zagranicznych słów 🙂 L’Occitane to francuska marka kosmetyczna, dostępna od dłuższego czasu w Polsce. Kiedy marka wchodziła do Stanów […]

    Czytaj więcej