• Opublikowano w:

    Magdalena Stawinoga i Dariusz Wichowski w Cape Morris

    Agencja Cape Morris nie ustaje w powiększaniu swojego zespołu. Na przełomie sierpnia i września do załogi dołączyli Copywriter – Dariusz Wichowski i Account Manager – Magdalena Stawinoga, która wróciła do agencji po niespełna dwóch latach. Nowe osoby swoimi kompetencjami wesprą obsługę obecnych Klientów, a także wezmą udział w działaniach na rzecz pozyskania nowych. Magda doświadczenie […]

    Czytaj więcej

  • Adam Kregielewski

    Opublikowano w:

    Adam Kręgielewski wzmacnia dział strategii Labcon jako Digital Strategist

    Do zespołu Labcon, agencji contentowej, należącej do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Adam Kręgielewski. Na stanowisku Digital Strategist, będzie odpowiadać za opracowywanie i koordynację strategii komunikacji dla klientów Labcon/Group One. Adam Kręgielewski, dołączył do zespołu strategicznego agencji Labcon na stanowisko Digital Strategist. Z branżą mediową związany jest od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał […]

    Czytaj więcej

  • content marketing

    Opublikowano w:

    Weźmy słowa na tapet, czyli 15 najczęściej popełnianych błędów, o których nie mamy pojęcia

    Istnieją takie błędy, które popełniamy notorycznie – często nawet nie będąc ich świadomym. Czy drugi produkt dedykowany młodym mamom można nabyć za przysłowiową złotówkę? Czy aby na pewno należy poddać w wątpliwość łacińskie sentencje, których używamy na co dzień? Przekonajcie się sami, oto czyli 15 najczęściej popełnianych błędów, o których nie mamy pojęcia Jako copywriter często mam do czynienia […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    deep grey – Filip Filar na czele nowej agencji eventowej

    Współzałożyciel agencji Mooq, Filip Filar przekazał udziały oraz zarządzanie spółką dotychczasowemu wspólnikowi i otworzył nową agencję – deep grey. Zajmuje się ona kompleksową produkcją eventów. Eventy stanowiły coraz większą część biznesu, a trzeba przyznać, że rządzą się zupełnie innymi prawami niż pozostałe obszary, jakimi się zajmowaliśmy.  Wspólnie z Michałem uznaliśmy, że wyłączenie eventów ze struktur firmy […]

    Czytaj więcej

  • 180heartbeats + JUNG v MATT

    Opublikowano w:

    Rafał Knap jako digital transformation director rozwija ofertę technologiczną 180heartbeats + JUNG v MATT

    Rafał Knap jako digital transformation director dołączył do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Powierzono mu zadanie poszerzenia kompetencji 180 w zakresie cyfrowej transformacji marek. Doświadczenia 180 obejmują już takie projekty, realizowane w ramach zespołu TECH i LAB. Między innymi w sierpniu dla szwajcarskiego dostawcy energii CKW, uruchomiła MyCKW, wyposażony w tracking i obsługę zamówień […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja Cape Morris rozbudowuje załogę o trzech seniorów

    Do załogi Cape Morris dołączyło trzech seniorów: Account Manager Krzysztof Żukowski, Senior Copywriter Katarzyna Wolska oraz Strateg Michał Szczepański. Rozbudowa składu jest wynikiem nie tylko pozyskania nowych klientów, czy rozszerzenia działań w ramach dotychczasowych projektów, lecz długofalową inwestycją w realizację strategii Agencji – wdrażania zintegrowanego marketingu 361°. Krzysztof Żukowski w roli Account Managera będzie realizował […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    The Strategists nowa komórka w Grandes Kochonos

    The Strategists to nowa komórka strategiczno-new businessowa w strukturach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Dział ma za zadanie wspomóc strategicznie bieżących klientów agencji z obu spółek, a także zagwarantować nową jakość przy procesach new biznesowych. Każdy z członków zespołu odpowiada za inny fragment układanki, w zależności od kompetencji, pasji i doświadczenia. Nikt nie znalazł […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wojciech Głowacki awansuje na stanowisko Vice President of Sales w RTB House

    Wojciech Głowacki został Vice President of Sales RTB House, międzynarodowej firmy specjalizującej się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu. Głowacki zajmie również stanowisko w zarządzie spółki jako jego czwarty członek. Wojciech Głowacki będzie odpowiedzialny za realizację budżetów w obrębie całej grupy, rozwój strategii sprzedaży oraz koordynację działań sprzedażowych w regionach EMEA, APAC, LATAM […]

    Czytaj więcej

  • bartosz osica

    Opublikowano w:

    Bartosz Osica w MullenLowe MediaHub

    Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartosz Osica, który objął obowiązki w teamie pracującym dla jednego z kluczowych klientów agencji – banku ING. Dom mediowy MullenLowe MediaHub wzmocnił swój zespół odpowiedzialny za współpracę z bankiem ING. Dołączył do niego Bartosz Osica, który objął stanowisko Programmatic Strategist. Do jego obowiązków należy wspieranie klienta w osiąganiu celów marketingowych, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Michael Kampe nowym Dyrektorem Kreatywnym Lee Jeans®

    Lee Jeans z przyjemnością ogłasza, że ​​Michael Kampe dołączył do tej denimowej marki na stanowisku Dyrektora Kreatywnego. Kampe, który z wyróżnieniem ukończył Królewską Akademię Sztuk Pięknych w Antwerpii, wnosi do Lee Jeans wieloletnie doświadczenie uzyskane dzięki pracy w Diesel, Scotch & Soda i ostatnio Hugo Boss, gdzie kierował kolekcjami denimowymi poszczególnych  marek. Michael Kampe przyczyni […]

    Czytaj więcej