• Opublikowano w:

    GroupM: ponad połowa CMO to kobiety, rynek agencyjny wciąż zmaskulinizowany

    Na czele marketingu w strukturach 53 proc. spośród 200 największych reklamodawców w Polsce stoją kobiety – podsumowuje GroupM w kontekście zbliżającego się Dnia Kobiet. Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane – większością spółek zarządzają mężczyźni.  W 53 proc. firm z listy 200 największych polskich reklamodawców marketingiem kierują kobiety – pokazuje […]

    Czytaj więcej

  • ubrania do oddania

    Opublikowano w:

    Niepotrzebne ubrania? Oddaj je w drodze do pracy i wesprzyj wybraną fundację

    UbraniaDoOddania.pl to inicjatywa, która umożliwia przekazywanie zbędnej odzieży oraz jednoczesne wsparcie finansowe wybranej akcji charytatywnej bez ponoszenia żadnych kosztów. Dzięki współpracy z partnerem logistycznym, firmą kurierską DPD, na portalu pojawiła się możliwość samodzielnego nadania paczki z ubraniami w jednym z 2500 punktów DPD Pickup w całej Polsce.   Przemysł odzieżowy znajduje się na drugim miejscu, zaraz […]

    Czytaj więcej

  • branded content

    Opublikowano w:

    Czy branded content sprzedaje? Mindshare publikuje wyniki nowego badania

    Branded content ma potencjał wpływania nie tylko na świadomość konsumentów, ale też na ich decyzje zakupowe. Przy tym niekoniecznie trzeba być obecnym w telewizji i kanałach digitalowych. W pewnych sytuacjach mniej oczywiste, ale bardziej prestiżowe działania mogą okazać się skuteczniejsze – wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare. W oczach polskich konsumentów promowanie marek za pomocą […]

    Czytaj więcej

  • jak założyć sklep internetowy

    Opublikowano w:

    Jak założyć sklep internetowy?

    Sklep internetowy wydaje się dość prostym sposobem na biznes. I taki w istocie może być, jeśli właściwie do niego podejdziesz. Co mamy na myśli? Przede wszystkim wiedzę o specyfice branży e-commerce oraz o tym, jak założyć i prowadzić sklep internetowy. Przeczytaj nasze rady, a nic nie zaskoczy Cię na żadnym etapie wdrażania i rozwijania swojego […]

    Czytaj więcej

  • urlop ojcowski ikea

    Opublikowano w:

    Urlop Ojcowski w IKEA – nowa forma wsparcia dla obojga rodziców

    IKEA wierzy, że równość leży u podstaw praw człowieka. Kwestia ta ściśle powiązana jest również z rodzicielstwem. Każdy rodzic powinien mieć równą szansę spędzenia z dzieckiem najważniejszych chwil życia. Zmiana podejścia do urlopów rodzicielskich jest niezbędna, aby zapewnić jednakowe możliwości i pozytywne zmiany w społeczeństwie. W przyszłości może skutkować to zrównoważonym podejściem do pełnienia ról […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach 

    W dniach 28 i 29 listopada br. w Rzeszowie samorządowcy oraz marketingowcy z całej Polski spotkają się po raz dziewiąty, aby rozmawiać o najnowszych trendach w  promocji miast i regionów z  wykorzystaniem mediów społecznościowych. Temat przewodni Kongresu  brzmi „Miejsce w mediach społecznościowych”. Na stronie IX Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach można zapisać się na wydarzenie. […]

    Czytaj więcej

  • Rogal świętomarciński

    Opublikowano w:

    Rogal świętomarciński który pomaga! [kampania społeczna]

    Rusza kolejna edycja akcji RogaLOVE, której celem jest niesienie pomocy w zakresie poprawy warunków leczenia dzieci chorujących na nowotwór. Akcja RogaLOVE to kontynuacja tradycji wypiekania rogali świętomarcińskich, a jednocześnie przedsięwzięcie promujące postawy charytatywne w okresie obchodów Święta Niepodległości. W ubiegłym roku osoby indywidualne oraz firmy zakupiły w ramach kampanii ponad 10 tys. sztuk charytatywnych rogali, […]

    Czytaj więcej

  • MIXX Awards

    Opublikowano w:

    Kto zwycięży w digitalu? 56 nominacji do IAB MIXX Awards 2019 

    Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 180 zgłoszeń wyłoniło 56 nominacji do nagród. Laureatów konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 27 listopada br. w Warszawie. O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2019 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. […]

    Czytaj więcej

  • recykling szkła w polsce

    Opublikowano w:

    Bez eko-ściemy – także dzięki greenwashingowi rośnie poziom recyklingu szkła w Polsce

    62,49% – tyle wyniósł poziom recyklingu butelek i słoików w Polsce w 2017 roku. Oznacza to wzrost aż o 9,65% w skali roku i jest jednym z najwyższych w Europie. Taki wynik to efekt prowadzonych działań edukacyjnych i akcji marketingowych, ale i rosnącej świadomości, także dzięki greenwashingowi. Najnowsze dane branżowe – opublikowane przez Europejską Federację […]

    Czytaj więcej

  • employer branding

    Opublikowano w:

    PR Talks Łódź: agencja Bluerank opowie o swoich działaniach employer brandingowych

    W ramach PR Talks Łódź, cyklicznych spotkań o public relations, marketingu i komunikacji, we wtorek 15. października br. odbędzie się spotkanie poświęcone  employer brandingowi. O dobrych praktykach w budowaniu wiarygodnej  marki pracodawcy opowiedzą eksperci firmy Bluerank. Pomysłodawczyniami wydarzeń PR Talks Łódź są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Patronem wydarzenia jest Polskie […]

    Czytaj więcej