• Roman Dudziński awansuje na Digital Directora w Carat Polska

    Opublikowano w:

    Roman Dudziński awansuje na Digital Directora w Carat Polska

    Dudziński awansował w strukturach Carat, gdzie odpowiada za rozwój obszaru digital. W poprzedniej roli przede wszystkim skupiony był na opracowaniu i wdrożeniu „d2: dentsu digital” – innowacyjnej platformy rozwoju kompetencji digital. Obecnie skoncentruje się na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, wsparcia wdrażania strategii inwestycyjnej w obszarze mediów digital oraz dalszym rozwoju […]

    Czytaj więcej

  • milena wieleńska

    Opublikowano w:

    Milena Wieleńska dołączyła do LifeTube

    Milena Wieleńska dołączyła do działu Beauty w agencji infuencer marketingu i sieci partnerskiej LifeTube. Wieleńska, wcześniej związana z Agorą   S. A., Marquard Media Polska i Edipresse, obejmie stanowisko Account Managera.Milena Wieleńska wesprze zespół kierowany przez Małgorzatę Dumin (Head of management – Beauty LifeTube). Będzie odpowiedzialna za obsługę menadżerską ośmiu kanałów YouTube związanych z segmentem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adrian Jaskulski project managerem w 180heartbeats + Jung v Matt

    Adrian Jaskulski został project managerem w zespole kompetencyjnym TECH & LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt. W specjalizującym się w cyfrowej transformacji marek TECH & LAB, odpowiada za wsparcie projektów realizowanych na rynki zagraniczne w ramach współpracy z JvM/Limmat. Nowy project manager w 180heartbeats ma doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu oprogramowania w Polsce i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ponad 770 tys. zł od Mastercard dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

    OMD z unikatową kreacją dla McDonald’s Ponad 770 tys. zł od Mastercard dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z Twittera, eSkarbonek i aukcji onlineWMastercard grał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już po raz siódmy. W tym roku kolejny raz dostarczył innowacyjne rozwiązania, dzięki którym darczyńcy mogli wspierać Orkiestrę nawet bez wychodzenia z domu, takie jak eSkarbonki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nike i Ford zatrudniają pisarzy sci-fi. Mają przewidzieć ich przyszłość

    Nike i Ford zatrudniają pisarzy sci-fi. Mają przewidzieć ich przyszłość Korzystanie z usług twórców literatury sci-fi to nowy trend wśród wielkich korporacji. Skąd ten nagły zwrot w kierunku kultury? Okazuje się, że większość przełomowych technologii naszych czasów przewidziano ze sporym wyprzedzeniem. Co ciekawe, nie zrobili tego naukowcy, lecz pisarze, którzy oczami wyobraźni starali się zobaczyć […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Natura jako sztuka – Premiera Kalendarza Lavazza 2019 – „Good to Earth”

    Od lodowca Rodanu, przez lasy Tajlandii i kolumbijskie plantacje kawowca, aż po marokańską pustynię: sześć unikatowych, wkomponowanych w naturę instalacji artystycznych, uwiecznionych na fotografiach Ami Vitale w najnowszym kalendarzu Lavazzy, niesie ze sobą pozytywny przekaz o wyjątkowych projektach, których celem jest ochrona środowiska naturalnego Ziemi. Wśród najwyższych szczytów Alp Szwajcarskich dostrzec można zaskakujący portret dwójki dzieci, które […]

    Czytaj więcej

  • account dyrektor k2

    Opublikowano w:

    Marta Krakowska – Sochacz nową account directorką w K2

    Z początkiem listopada br. agencja K2 zyskała nową account directorkę. Na wspomniane wyżej stanowisko awansowała Marta Krakowska – Sochacz. Krakowska – Sochacz objęła zarządzanie siedmioosobowym zespołem accounckim, który odpowiada za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen oraz jednej z najbardziej rozpoznawalnych platform VOD […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Bielak dołącza do Neon Shake

    Do Neon Shake Advertising dołączył Paweł Bielak. Na stanowisku Account Managera odpowiada za obsługę kluczowych projektów agencji oraz działania związane z influencer marketingiem. Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększyła zespół. Do grona ekspertów firmy dołączył Paweł Bielak, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie i marketingu, w tym branży FMCG. Współpracował z takimi markami jak Tesco czy Tymbark, a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    NapoleonCat udostępnił darmowe narzędzie do statystyk social media

    Platforma NapoleonCat uruchomiła darmowe narzędzie do generowania danych demograficznych użytkowników Facebooka, Messengera i Instagrama z całego świata. Obecnie jest to jedyna na świecie, darmowa wyszukiwarka danych demograficznych użytkowników Facebooka, Instagrama i Messengera dla każdego kraju na świecie. Serwis jest aktualizowany co miesiąc, czyli tak często, jak marketingowe API Facebooka, z którego pobierane są dane. Wiemy, […]

    Czytaj więcej

  • Dominika Majcher_os3

    Opublikowano w:

    Awans w dziale Client Service oS3

    Dominika Majcher awansowała na stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service, agencji o3. To kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta. – Awans Dominiki, a tym samym nowa organizacja działu pracy wynika z intensywnego rozwoju Agencji. Zauważyliśmy, że istnieje potrzeba reorganizacji i […]

    Czytaj więcej