• Opublikowano w:

    Ponad 770 tys. zł od Mastercard dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

    OMD z unikatową kreacją dla McDonald’s Ponad 770 tys. zł od Mastercard dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z Twittera, eSkarbonek i aukcji onlineWMastercard grał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już po raz siódmy. W tym roku kolejny raz dostarczył innowacyjne rozwiązania, dzięki którym darczyńcy mogli wspierać Orkiestrę nawet bez wychodzenia z domu, takie jak eSkarbonki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nike i Ford zatrudniają pisarzy sci-fi. Mają przewidzieć ich przyszłość

    Nike i Ford zatrudniają pisarzy sci-fi. Mają przewidzieć ich przyszłość Korzystanie z usług twórców literatury sci-fi to nowy trend wśród wielkich korporacji. Skąd ten nagły zwrot w kierunku kultury? Okazuje się, że większość przełomowych technologii naszych czasów przewidziano ze sporym wyprzedzeniem. Co ciekawe, nie zrobili tego naukowcy, lecz pisarze, którzy oczami wyobraźni starali się zobaczyć […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Natura jako sztuka – Premiera Kalendarza Lavazza 2019 – „Good to Earth”

    Od lodowca Rodanu, przez lasy Tajlandii i kolumbijskie plantacje kawowca, aż po marokańską pustynię: sześć unikatowych, wkomponowanych w naturę instalacji artystycznych, uwiecznionych na fotografiach Ami Vitale w najnowszym kalendarzu Lavazzy, niesie ze sobą pozytywny przekaz o wyjątkowych projektach, których celem jest ochrona środowiska naturalnego Ziemi. Wśród najwyższych szczytów Alp Szwajcarskich dostrzec można zaskakujący portret dwójki dzieci, które […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    NapoleonCat udostępnił darmowe narzędzie do statystyk social media

    Platforma NapoleonCat uruchomiła darmowe narzędzie do generowania danych demograficznych użytkowników Facebooka, Messengera i Instagrama z całego świata. Obecnie jest to jedyna na świecie, darmowa wyszukiwarka danych demograficznych użytkowników Facebooka, Instagrama i Messengera dla każdego kraju na świecie. Serwis jest aktualizowany co miesiąc, czyli tak często, jak marketingowe API Facebooka, z którego pobierane są dane. Wiemy, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Fundacja DKMS wybiera H2O Creative

    Zadaniem agencji jest przygotowanie holistycznej kampanii społecznej fundacji promującej ideę dawstwa szpiku, obejmującej działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanałów offline i online. Agencja przygotuje kompleksową kampanię z wykorzystaniem TV, nośników OOH i kanałów digitalowych. Start kampanii społecznej zaplanowany jest na pierwszy kwartał 2019 r. Kluczowym zadaniem, przed którym stanęło H2O Creative, jest wzrost świadomości Polaków na […]

    Czytaj więcej

  • content marketing

    Opublikowano w:

    Weźmy słowa na tapet, czyli 15 najczęściej popełnianych błędów, o których nie mamy pojęcia

    Istnieją takie błędy, które popełniamy notorycznie – często nawet nie będąc ich świadomym. Czy drugi produkt dedykowany młodym mamom można nabyć za przysłowiową złotówkę? Czy aby na pewno należy poddać w wątpliwość łacińskie sentencje, których używamy na co dzień? Przekonajcie się sami, oto czyli 15 najczęściej popełnianych błędów, o których nie mamy pojęcia Jako copywriter często mam do czynienia […]

    Czytaj więcej

  • lgbt parada równości

    Opublikowano w:

    Marka Ben & Jerry’s  partnerem tegorocznej Parady Równości

    Marka Ben & Jerry’s  (Unilever) oficjalnie wspiera tegoroczną Paradę Równości, która odbędzie  się  9 czerwca w Warszawie. Tym samym Ben & Jerry’s razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości na rzecz równości małżeńskiej, rozpoczyna kampanię na rzecz równouprawnienia małżeństw dwu- i jednopłciowych w Polsce. Wsparcie Parady Równości przez markę lodów Ben & […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    McDonald’s Polska z kanałem HR na Instagramie

    McDonald’s ruszył z zupełnie nowym kanałem w serwisie Instagram. @WitamywMcDonalds jest poświęcony wizerunkowi McDonald’s jako pracodawcy. Za jego pośrednictwem marka zwraca się do swoich obecnych i potencjalnych pracowników. Co go wyróżnia? Zamieszczane na nim treści są zawsze tworzone przy udziale pracowników restauracji. Kanał jest kontynuacją prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s”. – […]

    Czytaj więcej

  • wiele sie zmienia gdy nie robisz nic ikea

    Opublikowano w:

    Odpoczywanie to nie jest „nicnierobienie”  – udowadnia IKEA w swojej nowej kampanii

    Ruszyła wiosenna odsłona kampanii IKEA, w której marka nie tylko zachęca do odpoczywania, ale też – głosem Fisza i muzyką Smolika – podkreśla to, jak ważną rolę odpoczywanie odgrywa w życiu. Kiedy wszyscy dookoła krzyczą „Rusz się!” albo „Nie zatrzymuj się nawet na chwilę!”, to zapominamy o tym, że nie tylko powinniśmy, ale czasami musimy, […]

    Czytaj więcej

  • kampania społeczna

    Opublikowano w:

    Czy kampania społeczna może prześladować osoby otyłe?

    „Czy wiesz, co jest najczęstszym źródłem zachorowań na raka, oprócz palenia papierosów?” Okazało się, że odpowiedź na to pytanie, choć zgodna z badaniami naukowców, może wzbudzać kontrowersje – przekonała się o tym brytyjska organizacja charytatywna Cancer Research, której najnowsza [block]0[/block] wyszła na ulice z takim właśnie pytaniem. Plakaty, które zawisły w całej Anglii informują, że […]

    Czytaj więcej