• Opublikowano w:

    Z Mirkiem do Hamburga, czyli blogerzy z TasteAway w #RabenExpress

    Najpopularniejszy blog podróżniczy w Polsce – TasteAway.pl oraz największa firma transportowo-logistyczna w kraju – Grupa Raben, postanowiły połączyć swoje siły by zrealizować nietypową podróż na stopa do Hamburga. Celem wyprawy było nie tylko dostarczenie ładunku do Niemiec, ale także wspólne promowanie roli transportu i zaprezentowanie pracy zawodowego kierowcy. W efekcie akcja dotarła niemal do 1 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    DaWanda.pl realizuje kampanię świąteczną video w Internecie

    DaWanda.pl – platforma z produktami handmade – wystartowała z kampanią brandingową #handmadewprezencie z wykorzystaniem czterech filmów, w których twórcy i projektanci pokazują swoje pracownie oraz proces powstawania prezentu handmade. Wszelkie działania promocyjne dotyczące filmów obejmują przede wszystkim dwa kanały: YouTube oraz Facebook. W ramach filmowego cyklu świątecznego DaWanda odwiedziła cztery pracownie, czterech twórców w czterech odległych miastach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ambient z książką w roli głównej

    To najprawdopodobniej największa książka, którą kiedykolwiek widziano w Polsce. Gigant waży blisko pół tony i mierzy dwa metry. Ma jednak tylko dwanaście stron. Na każdej z nich umieszczono kod QR do ściągnięcia darmowych e-booków. To kolejna odsłona akcji czytelniczej Czytaj PL, która w tym roku bije własne rekordy – do tej pory wypożyczono aż 50 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu Wirtualny Sztetl

    [block]0[/block] Ruszyła międzynarodowa kampania zachęcająca do odwiedzania Wirtualnego Sztetla – portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Działania prowadzone są w Internecie, a za ich realizację odpowiada Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext). Celem kampanii jest promocja nowej odsłony portalu Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN – Wirtualny Sztetl. Jest to unikatowy projekt na światową […]

    Czytaj więcej

  • mobile e-commerce

    Opublikowano w:

    SMSAPI kupione przez Norwegów za 16 mln euro

    Spółka ComVision, właściciel marki SMSAPI, stała się częścią norweskiej spółki giełdowej Link Mobility Group ASA. Firma została kupiona za 16 mln euro. Inwestycja ma jej ułatwić umocnienie pozycji lidera w Polsce oraz dalszy rozwój poprzez dostęp do najnowszych technologii, jak RCS, a także wsparcie ekspansji serwisu SMSAPI na zagranicznych rynkach. 19 października została podpisana, zapowiadana […]

    Czytaj więcej

  • Joanna Żurowicz Papaya Films

    Opublikowano w:

    Joanna Żurowicz w Papaya Films

    Joanna Żurowicz dołączyła do zespołu produkcyjnego Papaya Films. Żurowicz pracuje w produkcji od 14 lat. Swoją przygodę z reklamą zaczynała w Opus Film a następnie kontynuowała w Film Produkcji. Jest absolwentką Wydziału Socjologii na Uniwersytecie w Łodzi. Produkowała m.in dla P&G, Grupy Żywiec, Orange, Lotto, Nestle i wielu innych.

    Czytaj więcej

  • marcin dorocinski

    Opublikowano w:

    Marcin Dorociński o akcji FRONTMANI dla SCHRONISK

    Marcin Dorociński podsumował akcję FRONTMANI dla SCHRONISK. Razem z Fundacją Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt Viva! i firmą Boehringer Ingelheim udało się zaangażować blisko 120 tysięcy osób w ochronę zdrowia zwierząt oraz mądrego wolontariatu. Zabezpieczyliśmy także przed groźnymi kleszczami i pchłami setki zwierząt w polskich schroniskach. Rok po roku, wśród ludzi i zwierząt, wzrasta zachorowalność na choroby odkleszczowe. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience  

    Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Najstarszy uczestnik w historii Reebok Spartan Race w Polsce jest 73 letnią kobietą

    26 sierpnia na terenie Stadionu Narodowego w Warszawie odbył się jeden z najbardziej znanych i przy tym najcięższych biegów z przeszkodami- Reebok Spartan Race . Do pokonania była trasa 5 km, na której stało 20 przeszkód. Reebok Spartan Race dał możliwość udziału osób, które uczestniczą w takich wydarzeniach regularnie, poprzez stworzenie specjalnej klasy dla zaawansowanych. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jaki jest przychód z reklam w Google?

    W poniedziałek firma Alphabet przedstawiła wyniki finansowe drugiego kwartału 2017 roku. Przychody firmy wzrosły do 26,01 mld dolarów. To głównie dzięki m. in. wzrostowi przychodów z reklam Google, które stanowią lwią część przychodów firmy (a dokładnie 22.67 mld dolarów). W roku 2016 przychody z reklam Google wyniosły 79,4 mld dolarów, przekraczając całkowite wydatki reklamowe we wszystkich krajach, […]

    Czytaj więcej