• glov

    Opublikowano w:

    Ekokampania GLOV x VIVE Innovation

    Firma Phenicoptere, producent kultowej rękawicy GLOV, która zmyje makijaż i inne zanieczyszczenia wyłącznie za pomocą wody, od początku istnienia wybierała proekologiczne działania i rozwiązania, które są przyjazne dla środowiska. Tym razem jej właścicielki  poszły  o krok dalej i nawiązały współpracę z innowacyjną firmą VIVE Innovation. Dzięki tej kolaboracji, udało się zamknąć obieg produktów tekstylnych, a […]

    Czytaj więcej

  • playstation 5

    Opublikowano w:

    PlayStation 5 zadebiutuje w Polsce 19 listopada

    Sony Interactive Entertainment ma przyjemność ogłosić datę premiery oraz cenę długo wyczekiwanej konsoli następnej generacji, PlayStation®5. Firma ujawniła także kolejne tytuły na PS5™, w tym Final Fantasy XVI, Fortnite, Hogwarts Legacy oraz nową grę z serii God of War. 12 listopada Playstation 5 zadebiutuje na siedmiu kluczowych rynkach: w USA, Kanadzie, Meksyku, Australii, Nowej Zelandii, Japonii oraz […]

    Czytaj więcej

  • reguła KISS

    Opublikowano w:

    Proste rozwiązania niosą największe korzyści. Jak zastosować regułę KISS w marketingu?

    Częstym błędem firm jest kierowanie do potencjalnych klientów zbyt skomplikowanego komunikatu. Jak osoby zaznajomione z daną branżą albo świetnie znające specyfikę produktu, używają często zawiłych zwrotów czy wnikają w zasady działania poszczególnych mechanizmów. Tymczasem sukces tkwi w prostocie. I stąd właśnie reguła KISS, która odgrywa istotną rolę w biznesie. Wszystko zaczęło się od samolotów Reguła […]

    Czytaj więcej

  • pinterest w polsce

    Opublikowano w:

    Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta [raport]

    Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania. Pinterest na przestrzeni lat z prostego narzędzia do dzielenia się pomysłami znalezionymi w internecie, zmienił się w globalną, wirtualną tablicę inspiracji. Po […]

    Czytaj więcej

  • copywriter

    Opublikowano w:

    Zawód copywriter 

    Zawód copywritera może kojarzyć się z prostą pracą zdalną, ale nie do końca tak jest. W związku z dynamicznie rozwijającym się marketingiem treści, wzrasta zapotrzebowanie na artykuły dobrej jakości, także dla branży SEO. Współczesny marketing treści ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych oraz przyczynia się do budowania wizerunku marki i relacji z klientem. Teksty tworzone przez copywriterów […]

    Czytaj więcej

  • pomoc schroniskom

    Opublikowano w:

    Sztuka pomagania czworonogom. Zapraszamy na czwarty charytatywny wernisaż Michała Torzeckiego Win:Win

    2020 rok jest inny niż wszystkie, jednak niezależnie od sytuacji na świecie w schroniskach nadal są psy, które potrzebują pomocy. W związku z tym artysta Michał Torzecki oraz firma Daftcode już po raz czwarty zapraszają na wernisaż charytatywny Win:Win. Goście wydarzenia zobaczą 11 wyjątkowych obrazów, osobiście poznają sportretowane psy i będą mogli kupić cegiełki na […]

    Czytaj więcej

  • Identyfikacja wizualna dla Metropolii Krakowskiej

    Opublikowano w:

    Identyfikacja wizualna dla Metropolii Krakowskiej

    Identyfikacja wizualna dla Metropolii Krakowskiej: Metropolia Krakowska to stowarzyszenie, tworzone przez Kraków i 14 otaczających go gmin. Głównym celem jego działania jest stwarzanie warunków do współpracy dla tworzących go samorządów. W Metropolii działają cyklicznie fora tematyczne, organizowane są liczne spotkania, konsultacje i warsztaty. Współpraca odbywa się na wielu płaszczyznach – m.in. ochrony powietrza, mobilności, czy […]

    Czytaj więcej

  • akcjadonacja

    Opublikowano w:

    Always rozda polskim uczennicom podpaski i tampony – rusza druga edycja kampanii #akcjadonacja

    Artykuły szkolne to oczywisty element wyposażenia każdego ucznia rozpoczynającego nowy rok szkolny. Jednocześnie, tak niezbędne produkty menstruacyjne pozwalające uczennicom na uczestniczenie w zajęciach lekcyjnych i skupienie się na edukacji, są często pomijane. Na początku 2020 roku miała premierę kampania marki Always #AkcjaDonacja, której celem jest podniesienie świadomości ubóstwa menstruacyjnego wśród uczennic oraz zmniejszenie skutków tego […]

    Czytaj więcej

  • jabłonki

    Opublikowano w:

    Nadchodzą #Jabłonki: kampania promująca Polskę

    Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne; Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. We wrześniu celebrujemy Jabłonki, ciesząc się smakiem najlepszych jabłek, poznając ich szerokie zastosowanie kulinarne – zarówno we własnych […]

    Czytaj więcej

  • PrzyGotujmy lepszy świat_Ania Dąbrówka Natalia Kukulska

    Opublikowano w:

    Córka Natalii Kukulskiej głosem rewolucji

    Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki nagrała piosenkę, która rozpoczyna rewolucję żywieniową. A to wszystko w ramach programu Knorr PrzyGotujmy lepszy świat. Utwór o tym samym tytule zachęca młode pokolenie do jedzenia większej liczby warzyw i kasz w trosce o naszą planetę. Akcja skierowana jest do uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. Jej Partnerem Głównym jest Knorr, […]

    Czytaj więcej