NEWS

  • lojalny klient

    Opublikowano w:

    Typy lojalnych klientów – dlaczego wracają?

    To, czy klienci będą wracać do sklepu lub firmy usługowej po kolejne zakupy, zależy od wielu czynników, w tym od przywiązania do marki konkretnego kupującego. Ale bez względu na to, jaki typ reprezentuje klient – jeśli jest zadowolony z zakupów, jego lojalność można wzmocnić. Nie da się ukryć, że dla wielu klientów – szczególnie gdy […]

    Czytaj więcej

  • darmowy spotify

    Opublikowano w:

    Darmowy Spotify Premium dla użytkowników TikToka

    TikTok nawiązał współpracę ze Spotify, najpopularniejszym na świecie serwisem streamingowym audio. Co to znaczy dla użytkowników TikToka w Polsce? Darmowy dostęp do Spotify Premium przez okres 3 miesięcy. Oferta jest dostępna dla osób powyżej 18 roku życia, które nie korzystały wcześniej ze Spotify Premium i posiadają aktywny profil na TikToku. Użytkownicy, którzy spełniają wymogi otrzymają […]

    Czytaj więcej

  • Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie  1

    Opublikowano w:

    Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie 

    Jak będzie wyglądał świat bez ciasteczek 3rd party? Kto na tym zyska, a kto straci? Jak te zmiany wpłyną na cały rynek oraz na jego poszczególne segmenty? Te i podobne pytania zadaje sobie dzisiaj cały ekosystem reklamy cyfrowej. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) we współpracy z ekspertami rynkowymi stworzyli […]

    Czytaj więcej

  • more bananas webinary

    Opublikowano w:

    „Marketing vs biznes” – cykl webinarów od More Bananas

    Cykl webinarów połączonych z sesjami Q&A pod wspólnym tytułem „Marketing vs biznes” to nowa inicjatywa krakowskiej agencji More Bananas. Celem projektu jest przedstawienie praktycznych aspektów współpracy ludzi biznesu i marketingu z agencją digital. Unikatową wartością tych spotkań będzie zderzenie perspektyw agencji i jej klientów, poparte konkretnymi przykładami. Webinary mają udowadniać, że marketing to integralna część […]

    Czytaj więcej

  • określenie grupy docelowej

    Opublikowano w:

    Budowanie pozytywnych skojarzeń dla marek

    Każdego dnia obcujemy z ogromną liczbą mniej lub bardziej znanych marek, jak i firm usługowych. Niektóre z nich wybieramy częściej i chętniej, niemal automatycznie. Dlaczego tak się dzieje, że pewne brandy uważamy za najlepsze dla nas i co o tym decyduje? Okazuje się, że na nasze decyzje zakupowe największy wpływ mają emocje oraz więź z […]

    Czytaj więcej

  • facebook

    Opublikowano w:

    Generacja Z na Facebooku i Instagramie [raport]

    Już teraz osoby poniżej 25. roku życia, stanowią więcej niż 40% populacji całego świata. Według danych GUS, w Polsce Zetki to już ponad ⅕ społeczeństwa. Oznacza to, że ich rola w kształtowaniu świata i rynku będzie coraz ważniejsza, a głos coraz silniejszy. Zrozumienie postaw, motywacji i potrzeb nowego pokolenia jest niezbędne w realizowaniu efektywnych kampanii marketingowych, […]

    Czytaj więcej

  • Too Good To Go plakat rosa

    Opublikowano w:

    Kolekcja plakatów na papierze ze zmarnowanego jedzenia od Too Good To Go

    Znacie aplikację Too Good To Go? Jeśli nie, to z całego serca (i żołądka) zachęcamy do zainstalowania tej appki na swoim telefonie 🙂 Too Good To Go to wywodząca się z Danii aplikacja, dzięki której niesprzedana danego dnia żywność, zamiast lądować w koszu, staje się wspaniałym posiłkiem-niespodzianką. Teraz Too Good To Go zachęca do zakupu […]

    Czytaj więcej

  • ask team clean

    Opublikowano w:

    Ask Team Clean – Henkel startuje z platformą poradnikową

    Pytania dotyczące porządkowania, prania czy sprzątania pojawiają się w każdym domu. Coraz bardziej świadome społeczeństwo chce to robić z myślą o planecie. Nowa platforma koncernu Henkel Ask Team Clean, która właśnie wystartowała na polskim rynku pod adresem www.askteamclean.com/pl, to odpowiedź na rosnący trend, a jednocześnie zapotrzebowanie konsumentów na domowe poradniki online. Ask Team Clean – […]

    Czytaj więcej

  • nivea

    Opublikowano w:

    Wakacje.pl x NIVEA na wakacje

    Wystartowała wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną. Oprócz dawki wiedzy, uczestnicy akcji, którzy zakupią produkty NIVEA Sun, mogą otrzymać bon o wartości 100 zł do wykorzystania na realizację wymarzonego wyjazdu na Wakacje.pl. Nie tylko dezynfekcja, dystans […]

    Czytaj więcej

  • lego sklep stacjonarny

    Opublikowano w:

    Sklep LEGO® już otwarty

    Marka LEGO otworzyła w Warszawie swój pierwszy własny oficjalny sklep w Polsce. Odwiedzający mogą spodziewać się zupełnie nowych doświadczeń oraz możliwości zakupu limitowanych serii zestawów. Nadszedł moment, na który od dawna czekali fani legendarnych klocków. Ekscytacja towarzyszyła również całemu zespołowi LEGO, który czekał na przyjęcie pierwszych klientów. Już od wczesnych godzin porannych kolejka wydłużała się, […]

    Czytaj więcej