• Opublikowano w:

    Smartfonizacja - zamawianie jedzenia w erze mobile

    Smartfonizacja społeczeństwa ma duży wpływ na branżę zamawiania online. Z najnowszych badań PizzaPortal.pl wynika, że aż 60 proc. zamówień internetowych składanych jest za pośrednictwem aplikacji lub mobilnych stron www. Ponad połowa z nich to aplikacje na systemy Android i iOS. O tym, że Polacy są mobile nie trzeba nikogo przekonywać – ponad 80 proc. polskich […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Podopieczni domów dziecka otrzymają darmowe okulary – kampania społeczna Grupy Essilor Polska

    8000 przebadanych dzieci, ponad 2000 przekazanych par okularów – to dotychczasowy bilans programu Zobacz Lepszą Przyszłość realizowanego przez Grupę Essilor Polska. Właśnie rozpoczęła się kolejna edycja kampanii. Pracownicy ponownie ruszyli do placówek opiekuńczych w całym kraju, by sprawdzać wzrok ich podopiecznych, a potrzebującym przekazać okulary. Program Zobacz Lepszą Przyszłość rozpoczął się ponad dwa lata temu. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 wspiera Centrum Praw Kobiet

    Agencja K2 zrealizuje kampanię społeczną dla Centrum Praw Kobiet. K2 odpowiada za strategiczno-kreatywną koncepcję projektu oraz całościową jego realizację w tym: stworzenie spotów video oraz content marketing. Kampania będzie prowadzona  w mediach społecznościowych. Zaplanowane działania mają na celu zachęcenie odbiorców do przekazania 1% swojego podatku na Centrum Praw Kobiet. Przygotowane przez agencje aktywności pokazują, w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ponad 770 tys. zł od Mastercard dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

    OMD z unikatową kreacją dla McDonald’s Ponad 770 tys. zł od Mastercard dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z Twittera, eSkarbonek i aukcji onlineWMastercard grał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już po raz siódmy. W tym roku kolejny raz dostarczył innowacyjne rozwiązania, dzięki którym darczyńcy mogli wspierać Orkiestrę nawet bez wychodzenia z domu, takie jak eSkarbonki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nike i Ford zatrudniają pisarzy sci-fi. Mają przewidzieć ich przyszłość

    Nike i Ford zatrudniają pisarzy sci-fi. Mają przewidzieć ich przyszłość Korzystanie z usług twórców literatury sci-fi to nowy trend wśród wielkich korporacji. Skąd ten nagły zwrot w kierunku kultury? Okazuje się, że większość przełomowych technologii naszych czasów przewidziano ze sporym wyprzedzeniem. Co ciekawe, nie zrobili tego naukowcy, lecz pisarze, którzy oczami wyobraźni starali się zobaczyć […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Natura jako sztuka – Premiera Kalendarza Lavazza 2019 – „Good to Earth”

    Od lodowca Rodanu, przez lasy Tajlandii i kolumbijskie plantacje kawowca, aż po marokańską pustynię: sześć unikatowych, wkomponowanych w naturę instalacji artystycznych, uwiecznionych na fotografiach Ami Vitale w najnowszym kalendarzu Lavazzy, niesie ze sobą pozytywny przekaz o wyjątkowych projektach, których celem jest ochrona środowiska naturalnego Ziemi. Wśród najwyższych szczytów Alp Szwajcarskich dostrzec można zaskakujący portret dwójki dzieci, które […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    NapoleonCat udostępnił darmowe narzędzie do statystyk social media

    Platforma NapoleonCat uruchomiła darmowe narzędzie do generowania danych demograficznych użytkowników Facebooka, Messengera i Instagrama z całego świata. Obecnie jest to jedyna na świecie, darmowa wyszukiwarka danych demograficznych użytkowników Facebooka, Instagrama i Messengera dla każdego kraju na świecie. Serwis jest aktualizowany co miesiąc, czyli tak często, jak marketingowe API Facebooka, z którego pobierane są dane. Wiemy, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Fundacja DKMS wybiera H2O Creative

    Zadaniem agencji jest przygotowanie holistycznej kampanii społecznej fundacji promującej ideę dawstwa szpiku, obejmującej działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanałów offline i online. Agencja przygotuje kompleksową kampanię z wykorzystaniem TV, nośników OOH i kanałów digitalowych. Start kampanii społecznej zaplanowany jest na pierwszy kwartał 2019 r. Kluczowym zadaniem, przed którym stanęło H2O Creative, jest wzrost świadomości Polaków na […]

    Czytaj więcej

  • content marketing

    Opublikowano w:

    Weźmy słowa na tapet, czyli 15 najczęściej popełnianych błędów, o których nie mamy pojęcia

    Istnieją takie błędy, które popełniamy notorycznie – często nawet nie będąc ich świadomym. Czy drugi produkt dedykowany młodym mamom można nabyć za przysłowiową złotówkę? Czy aby na pewno należy poddać w wątpliwość łacińskie sentencje, których używamy na co dzień? Przekonajcie się sami, oto czyli 15 najczęściej popełnianych błędów, o których nie mamy pojęcia Jako copywriter często mam do czynienia […]

    Czytaj więcej

  • lgbt parada równości

    Opublikowano w:

    Marka Ben & Jerry’s  partnerem tegorocznej Parady Równości

    Marka Ben & Jerry’s  (Unilever) oficjalnie wspiera tegoroczną Paradę Równości, która odbędzie  się  9 czerwca w Warszawie. Tym samym Ben & Jerry’s razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości na rzecz równości małżeńskiej, rozpoczyna kampanię na rzecz równouprawnienia małżeństw dwu- i jednopłciowych w Polsce. Wsparcie Parady Równości przez markę lodów Ben & […]

    Czytaj więcej