• macademian girl

    Opublikowano w:

    Macademian Girl w nowej kampanii NIVEA

    NIVEA ruszyła z nową kampanią, wprowadzającą na rynek nowość – Ekspresową odżywkę regenerującą do włosów NIVEA Hairmilk. Z tej okazji marka zaprasza konsumentki do wspólnej podróży „Pielęgnuje, Regeneruje i Inspiruje” której przewodnikiem i narratorem jest Tamara Gonzalez Perea, czyli Macademian Girl. ZA przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine. Kampania wprowadzająca nowy produkt ma zasięg ogólnopolski, […]

    Czytaj więcej

  • Bartosz Majkowski

    Opublikowano w:

    Bartosz Majkowski w Papaya Films

    W Papaya Films będzie odpowiedzialny za realizację produkcji w ramach Original Entertainment oraz całościową komunikację projektów w mediach. Bartosz Majkowski przez ostatnie trzy lata rozwijał dział wideo Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl na stanowisku Wydawcy i Producenta, a później Z-cy Dyrektora Obszaru Wideo. Odpowiadał za produkcję projektów specjalnych oraz dystrybucję treści w serwisach Wyborczej oraz mediach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ogilvy & Mather prowadzi SOR-owe Rewolucje

    Z początkiem czerwca wystartowała pierwsza na polskim rynku kampania promująca usługi konsultingowe Philips Health Systems poprawiające efektywność Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych, a co w efekcie końcowym ma na celu poprawę komfortu pacjentów tych oddziałów. Za działania komunikacyjne odpowiada Ogilvy & Mather. Kampanię rozpoczęła spersonalizowana, niestandardowa wysyłka do kadry zarządzającej szpitali. Przesyłką była nagroda za przyszłe osiągnięcia […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania AdWords czy pozycjonowanie szerokie – na co się zdecydować?

    Wiele osób prowadzących strony internetowe zastanawia się, która z form reklamy będzie dla nich bardziej korzystna. Zapewne większość firm poleca opcję, która dała im samym największy zysk finansowy, jednak nie można zapominać, że najlepszą rekomendacją dla agencji są efekty podejmowanych przez nią działań marketingowych.   Kampanie reklamowe Kampania AdWords może się sprawdzić jako reklama nowej […]

    Czytaj więcej

  • TogetherData

    Opublikowano w:

    TogetherData zarobi na monetyzacji danych w Ameryce Południowej

    Teraz Michał Grams i Paweł Brach, właściciele TogetherData, pierwszego Data Science House w Polsce, otwierają biuro w Brazylii, by skalować swój biznes w Ameryce Południowej. Brazylia to jeden z najważniejszych partnerów handlowych Polski w Ameryce Łacińskiej i jednocześnie jeden z największych konsumentów produktów i usług sektora IT na świecie. To także “brama” do ogromnego rynku […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Foszer Sawicki wzmacnia zespół produkcyjny

    To część naszej strategii, dzięki której chcemy stworzyć silny zespół profesjonalistów, gotowych do pracy przy najbardziej skomplikowanych i wymagających projektach. Dlatego też szukamy osób o ugruntowanej pozycji i doświadczeniu. – mówi Bartłomiej Foszer, Managing Director domu produkcyjnego. Nad całością zespołu jako Head of Production czuwa Monika Jaworska, która do Foszer Sawicki przeszła z grupy Leo […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Byss.pl z kampanią wspierającą launch elektrycznych rowerów KROSS Trans Hybrid

    Agencja Byss.pl przygotowała wizerunkową kampanię reklamową „WŁĄCZ ROWER” wspiera-jącą wprowadzenie na rynek nowości w portfolio firmy KROSS: rowerów ze wspomaganiem elektrycznym Trans Hybrid 3.0 i Trans Hybrid 5.0. Kampania obejmuje internet, prasę i działa-nia w punktach sprzedaży. Prowadzona pod hasłem „WŁĄCZ ROWER” kampania potrwa do połowy lipca. Agencja Byss.pl opracowała m.in. hasło kampanii, jej oprawę […]

    Czytaj więcej

  • nikt nie ogląda reklam

    Opublikowano w:

    Nikt nie ogląda reklam

    Wyskakujące okienka, filmy z automatycznym odtwarzaniem i nieprzewijalne reklamy w serwisach takich jak YouTube, doprowadziły do tego, że już 26% użytkowników internetu, stara się aktywnie blokować wszystkie reklamy pojawiające się w internecie. Badania przeprowadzone przez Milward Brown, wykazują, że 34% użytkowników czuje się „prześladowanych” przez reklamy, a ponad połowa badanych, należących do młodszych pokoleń deklaruje, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowe kampanie reklamowe Intela z Sereną Williams i Sheldonem z Big Bang Theory

    [block]0[/block]zaprezentował nowe kampanie reklamowe skierowane do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Pojawiają się w nich prawdziwe gwiazdy – tenisistka Serena Williams, aktor Jim Parsons a także postać imieniem „Przyszłość”. W kampanii, w której udział wzięła mistrzyni tenisa Serena Williams, Intel zachęca do wymiany sprzętu komputerowego na nowe laptopy z procesorami Intel Core 7 generacji. Pierwszym elementem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Uniwersytet SWPS jako pierwsza na świecie uczelnia udostępnił na Spotify wykłady

    Uniwersytet SWPS jako pierwsza na świecie uczelnia udostępnił na Spotify wykłady popularnonaukowe. Tym samym polska nauka zagościła na największej platformie streamingowej naszego globu. Spotify to najpopularniejszy na świecie serwis streamingowy, umożliwiający legalne słuchanie muzyki w dowolnym czasie i miejscu. Można z niego korzystać za pomocą smartfonów, tabletów, komputerów, konsol i telewizorów. Serwis dostępny jest w większości państw Europy, obu Ameryk, […]

    Czytaj więcej