NEWS

  • start-ecommerce

    Opublikowano w:

    12 decyzji do podjęcia na start e-commerce

    Mogłoby się wydawać, że obecnie, stworzenie platformy e-commerce jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Na rynku jest wiele firm, które oferują kompletne pakiety umożliwiające szybki start e-handlu. Ale…to nie do końca takie proste. Posiadanie witryny e-commerce to wiele wyzwań z nią związanych. Aby trochę ułatwić ten proces, przygotowaliśmy ogólny przewodnik o kluczowych elementach podczas startu w e-commerce. […]

    Czytaj więcej

  • lego kreatywnosc

    Opublikowano w:

    Uwolnij kreatywność z LEGO

    Co roku marka LEGO specjalnie świętuje „Dzień Dziecka”. Także w tym roku szykuje niespodziankę dla najmłodszych i ich rodziców. Specjalnym działaniom towarzyszy kampania reklamowa, za której realizację odpowiadają Initiative i Reprise, obie firmy należące do grupy Mediabrands.  Firma LEGO rozpoczęła najnowsza odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej „Uwolnij Kreatywność!”. Dodatkowo tegorocznemu Dniu Dziecka towarzyszy otwarcie oficjalnego sklepu […]

    Czytaj więcej

  • dzień mamy

    Opublikowano w:

    Dzień Mamy 2021 – zakupowe preferencje Polaków [Badanie AdColony i Mobiem]

    Około 13 milionów Polek już jutro będzie obchodzić swoje święto. Dzień Matki  w większości krajów na świecie wypada w drugą niedzielę maja, ale w Polsce obchodzimy go 26 dnia tego miesiąca. Według badania AdColony przygotowanego dla Mobiem – „Dzień Matki – zakupowe preferencje” – ponad 6 na 10 respondentów przyznało, że regularnie kupuje prezenty z […]

    Czytaj więcej

  • wedel

    Opublikowano w:

    Jesteś początkującym twórcą filmowym? Zgłoś się do konkursu i zrób reklamę Wedla!

    Wedel zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy dla swojej marki. Na autorów trzech najlepszych materiałów wideo czekają nagrody pieniężne. Ta specjalna kategoria to kolejna odsłona Praskiego Festiwalu Filmów Młodzieżowych, którego sponsorem od 14 lat jest firma Wedel z siedzibą na warszawskiej Pradze. Prace można zgłaszać do 13 czerwca. Kategoria, w której trzeba stworzyć reklamę Wedla, […]

    Czytaj więcej

  • loccitane dzien matki

    Opublikowano w:

    Dzień Matki w L’occitane

    W tym roku świętujemy Dzień Matki wyjątkową kampanią, której bohaterkami są Dziewczyny na co dzień pracujące w biurze i salonach L’Occitane en Provence. Kampania z okazji Dnia Matki to już drugi projekt L’Occitane opierający się na idei Employee Advocacy, w którym pracownicy stają się również Ambasadorami marki. W ubiegłym roku oddaliśmy głos 7 wspaniałym Dziewczynom, […]

    Czytaj więcej

  • tatrzanski park narodowy

    Opublikowano w:

    Śmieci?! Kto to widział?! Kampania Tatrzańskiego Parku Narodowego

    Śmieci to prawdziwa plaga i poważny problem dla dzikiej przyrody, także w parkach narodowych. Dlatego tak ważna jest edukacja i uświadomienie ogromnej skali zjawiska oraz nakłonienie Polaków do właściwego postępowania z odpadami. Dzika przyroda nie chce więcej widzieć śmieci! Tatrzański Park Narodowy rusza z ogólnopolską akcją, której celem jest budowanie ekologicznej świadomości oraz inspirowanie Polaków do […]

    Czytaj więcej

  • pampers unicef

    Opublikowano w:

    Współpraca Pampers x Unicef

    Marka Pampers i organizacja UNICEF były gospodarzami wyjątkowego wydarzenia, podczas którego podsumowały swoją 15-letnią współpracę. To jedyny w swoim rodzaju sojusz, który dzięki połączeniu sił znacząco zmienił świat. Przez ostatnie 15 lat, współpraca ta pomogła uratować życie około miliona noworodków na całym świecie przed śmiercią z powodu tężca noworodkowego. Jest to śmiertelna choroba, którą można […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pyszne.pl i Lukas Podolski w jednej drużynie na UEFA EURO 2020™

    Legendarny piłkarz polskiego pochodzenia, znany z występów w reprezentacji Niemiec, 1. FC Köln, Arsenal F.C. i Bayern Monachium gości w kampanii Pyszne.pl z okazji EURO 2020. Podolski weźmie udział w spocie telewizyjnym, promocji w mediach społecznościowych oraz akcji outdoorowej, która jest inauguracją partnerstwa z EURO 2020. W pozostałych krajach Europy Just Eat Takeaway.com, którego częścią […]

    Czytaj więcej

  • umiejętności project managera

    Opublikowano w:

    8 najważniejszych umiejętności, które powinien opanować każdy project manager

    Aby dobrze zarządzać projektami marketingowymi manager powinien mieć nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale pewien konkretny zestaw umiejętności. Oczywiście niektóre osoby mają to szczęście, że większość takich cech jest u nich wrodzonych. Dobra wiadomość jest jednak taka, że w pozostałych przypadkach często wystarczą chęci i praca, by wielu z tych rzeczy po prostu się nauczyć. […]

    Czytaj więcej

  • hardmade piwo

    Opublikowano w:

    YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO – kampania piwa HARDMADE

    HARDMADE – nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie.  Możesz lubić sztukę, ale nie musisz w klasycznym wydaniu, możesz skakać do wody, ale […]

    Czytaj więcej