• mieczysław fogg

    Opublikowano w:

    Mieczysław Fogg – Sprawiedliwy wśród Narodów Świata. Audycja i podcast Muzeum POLIN na 30. rocznicę śmierci artysty

    Przy okazji 30. rocznicy śmierci Mieczysława Fogga Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN zaprasza do słuchania specjalnej, czteroodcinkowej audycji Radia POLIN pt. „Mieczysław Fogg. Sprawiedliwy wśród Narodów Świata”. Muzeum przypomina biografię artysty nie tylko jako muzyka i popularyzatora polskiej piosenki, ale przede wszystkim człowieka zaangażowanego społecznie, także w pomoc żydowskim znajomym w warszawskim getcie. Premiera pierwszego […]

    Czytaj więcej

  •  Piotr Mach

    Opublikowano w:

     Piotr Mach na stanowisku Business Directora w Life on Mars

    1 września Piotr Mach objął stanowisko Business Directora w Life on Mars. To kolejna doświadczona osoba na pokładzie, która wzmocni globalne kompetencje agencji zarządzanej przez Piotra Chrobota.  Piotr Mach przez ostatnie 14 lat był związany z Agencją Warszawa. Przez większość kariery koncentrował się na budowaniu i rozwoju biznesu, koordynowaniu projektów kreatywnych oraz bieżącej współpracy z klientami. Od 2019 roku, odpowiadał też za sprzedaż usług na rynkach zagranicznych jako International Business Development Officer. Wcześniej przez prawie 4 lata pełnił funkcję Client Service Directora. Mach posiada doświadczenie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania telewizyjna Otodom od 180heartbeats+ JUNG v MATT 

    Niezależnie od tego czego szukasz, na Otodom znajdziesz to, czego potrzebujesz – to główne przesłanie nowej kampanii Otodom, najpopularniejszego w Polsce  serwisu z nieruchomościami. Za pomysł kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. – Kupując lub wynajmując nieruchomość zadajemy sobie szereg pytań i stajemy przed wieloma wyborami. Ile marzeń, tyle możliwości – słyszymy w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Płatności kodami QR 

    Apple pracuje nad nową funkcją Apple Wallet, która umożliwia użytkownikom przeprowadzanie transakcji Apple Pay za pomocą kodów QR. Firma Apple wydała drugą wersję systemu beta iOS 14 z niewielkimi zmianami systemu, w którym znajduje się ukryta i nieaktywna na ten moment funkcja pozwalająca użytkownikom dokonywanie płatności za pomocą kodów QR. Użytkownicy będą mogli uruchamiać płatności […]

    Czytaj więcej

  • Żubr znika z etykiet i wspiera Białowieski Park Narodowy sprzętem o wartości miliona złotych

    Opublikowano w:

    Żubr znika z etykiet i wspiera Białowieski Park Narodowy sprzętem o wartości miliona złotych

    Żubr, Strażnik Puszczy, wraca z akcją ratowania zagrożonych gatunków zwierząt. Tym razem będzie chronił 5 gatunków, które znajdą się na puszkach i butelkach piwa: niedźwiedzia, wilka, orła, rysia i sóweczkę. Partnerem tegorocznej edycji jest Białowieski Park Narodowy dla którego Fundusz Żubra dla Przyrody zakupi sprzęt o wartości 1 000 000 złotych, m.in. leśny ambulans terenowy, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Buty odbiły szybciej niż ubrania, gastronomia wraca, hotele i turystyka szorują po dnie, dyskonty i markety radzą sobie dobrze

      Analiza transakcji kartami płatniczymi, dokonywanymi przez klientów Santander Bank Polska od pierwszego tygodnia poluzowania obostrzeń do 24 maja wskazuje, że branże turystyczna, hotelarska i rozrywkowa nadal mierzą się z wyzwaniami związanymi z zamrożeniem gospodarki Po majowym zniesieniu kolejnych obostrzeń sklepy z odzieżą i obuwiem oraz salony fryzjerskie i kosmetyczne odnotowują powrót do średnich wartości […]

    Czytaj więcej

  • kreatywne reklamy supermarketów

    Opublikowano w:

    Najbardziej kreatywne reklamy od supermarketów

    Żyjemy w czasach totalnej kreatywności – ludzkiej, przestrzennej, zmysłowej i produktowej. Nie warto zatem dziwić się, że otacza nas reklama kreatywna, w tym ta przygotowana przez znane i lubiane przez każdego z nas supermarkety. Jakie reklamy kreatywne zasługują na największą uwagę? Serwis z gazetkami promocyjnymi www.rabato.com wybrał najbardziej twórcze komunikaty reklamowe, które już prawdopodobnie zachwycały […]

    Czytaj więcej

  • e-commers branże koronawirus

    Opublikowano w:

    E-commerce – które branże straciły, a które zyskały przez epidemię?

    Witryny e-commerce notują więcej wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google. Wzrost ten można szacować na 20% w stosunku do początku marca. To o ok. 20% więcej ruchu z Google w sklepach internetowych w porównaniu ze stanem sprzed epidemii – wynika z analizy przeprowadzonej przez Senuto. Polacy kupują przez Internet dużo chętniej. Bez względu na fakt, że […]

    Czytaj więcej

  • serwisy streamingowe

    Opublikowano w:

    Netflix,Disney+ Hulu – serwisy streamingowe podczas pandemii koronawirusa

    Epidemia koronawirusa spowodowała kryzys większości sektorów gospodarki, jednak nie tylko nie zaszkodziła serwisom przesyłania strumieniowego, ale wręcz spowodowała ich niespotykany wcześniej rozkwit. W samym kwietniu liczba użytkowników platform streamingowych w USA wzrosła czterokrotnie. Według najnowszego sondażu ExpressVPN, Netflix to niezbędne narzędzie dla większości Amerykanów podczas kwarantanny: czterdzieści procent subskrybentów Netflix twierdzi, że subskrybuje nowe usługi […]

    Czytaj więcej

  • Haribo

    Opublikowano w:

    Haribo wybrało agencję do obsługi social media

    Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na pełną obsługę social media marki Haribo. Do zadań agencji należy opracowanie strategii marketingowej, prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, współpraca z Influencerami oraz realizacja kampanii mediowej, wspierającej działania organiczne. NuOrder jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji w social media na 2020 rok, której celem jest budowa świadomości marki, […]

    Czytaj więcej