• Opublikowano w:

    Sampling działa nie tylko w FMCG

    Dynamika przemian na rynku marketingowym poddaje próbie dotychczasowe rozwiązania z zakresu promocji marek. Każdego roku pojawiają się nowe trendy i kanały komunikacji. A co z klasycznymi metodami wspierania sprzedaży? Albedo Marketing bierze na warsztat jedną z nich – sampling, analizując kiedy najlepiej się ona sprawdza (i to nie tylko w branży FMCG). O uwagę konsumenta […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    momondo z Grayling Poland

    Grayling Poland ogłosił rozpoczęcie współpracy z momondo – globalną, niezależną i darmową wyszukiwarką porównującą miliardy cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego marki momondo w Polsce, w tym relacje z mediami oraz wybranymi influencerami. Projekt realizowany jest w ramach działu konsumenckiego nadzorowanego przez Irę Czerniawską.   – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dove, Mindshare i hackowanie Shutterstocka

    Zgodnie z sondażem przeprowadzonym przez firmę Dove w 2016 roku, 68% kobiet w żaden sposób nie potrafi się zidentyfikować z bohaterkami skierowanych do nich reklam. Jedną z głównych przyczyn tego faktu, jest brak zróżnicowania kobiecych wizerunków na stronach ze stockowymi zdjęciami, z których czerpią agencje reklamowe i media. Aby to zmienić, Dove, we współpracy z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?

      Mowa o Millennialsach, ludziach urodzonych w latach 1984-1997, generacji Y lub – jak kto woli – generacji klapek i iPodów. Chociaż ich opis nie przypomina obrazu kwiatu młodzieży, faktem jest, że Millennilsi są wyzwaniem dla marketingowców i rynku e-commerce. Badanie przeprowadzone przez Absolunet wskazuje, że 67 proc. Millennialsów woli kupować online niż w sklepach […]

    Czytaj więcej

  • leasing ekspresu

    Opublikowano w:

    Leasing ekspresów a dzierżawa ekspresów – czym różnią się obie oferty?

     Chciałbyś wypożyczyć ekspres do firmy, ale nie wiesz, na jaką ofertę się zdecydować? Masz wątpliwości dotyczące tego, czym tak naprawdę różni się dzierżawa od leasingu ekspresu do kawy? Poznaj najważniejsze różnice między tymi rozwiązaniami. Wielu przedsiębiorców nie decyduje się od razu na zakup ekspresu do kawy do firmy na własność, lecz wybiera ofertę leasingu lub […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    YouTuberzy Mamiko i Naruciak w produkcji AXN

    Serial Rewir opowiada o pracy policjantów z Komendy Miejskiej we Wrocławiu, a konkretnie o funkcjonariuszach Wydziału Prewencji. Głównymi bohaterami produkcji są dwie załogi policjantów, którzy jako pierwsi przybywają na miejsca zdarzeń. Sprawy, którymi się zajmują toczą się wokół tematów obyczajowych. Rozwiązywanie sporów sąsiedzkich, dramaty rodzinne, drobne kradzieże, rozboje czy oszustwa są życiem codziennym wrocławskich funkcjonariuszy. Do promocji nowego serialu […]

    Czytaj więcej

  • spot życie bez nawrotów

    Opublikowano w:

    BrandLab w gronie finalistów prestiżowego konkursu SABRE Awards 2017

    W historii firmy to drugi projekt zgłoszony do tego prestiżowego plebiscytu – w 2014 roku BrandLab otrzymał nominację w kategorii Food and Beverage dla kampanii PR napoju energetycznego BLACK z udziałem Mike’a Tysona. O tytuł najlepszej kampanii w kategorii „The Baltic” powalczy pięć projektów – w tym kampania zrealizowana przez BrandLab. Łącznie do konkursu zgłoszono […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zawsze znajdzie się miejsce

    Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny / retuszer Pranav Bhide wykorzystując koncepcję iluzji optycznej stworzyli ciekawą kampanię zachęcającą do adopcji zwietrząt. Na obrazach przedstawiających szczęśliwych ludzi i rodziny widać biały zarys kota, psa lub królika wyłaniający się z jasnego tła. Reklamy są częścią kampanii promującej adopcję zwierząt: “Zawsze znajdzie się miejsce. Adoptuj.”   Klient: World For […]

    Czytaj więcej

  • BEST Hacking League

    Opublikowano w:

    BEST Hacking League

    Całość będzie miała miejsce w dniach 27-28 maja na terenie Politechniki Warszawskiej. Zapisy na hackathon trwają w dniach 17 kwietnia – 4 maja. Głównym elementem wydarzenia jest hackathon, 24-godzinny konkurs programistyczny, który stwarza okazję, aby wykorzystując swoją pasję i testując własne pomysły, studenci stworzyli innowacyjną aplikację. Dodatkowo podczas hackathonu odbywać się będą warsztaty oraz maratony […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kiedy hejter wywoła kryzys. Kongres PR w Rzeszowie już za kilka dni

    Zdjęcie insektów w jedzeniu, wadliwy produkt, niemiła obsługa klienta czy chwilowo niedziałająca usługa. To tylko kilka przykładów spektakularnych kryzysów, które o każdej porze dnia i nocy mogą zostać wywołane przez hejterów w mediach społecznościowych. Już za kilka dni w Rzeszowie eksperci PR będą o tym debatować podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów […]

    Czytaj więcej