Nowe kampanie

  • reklama nice to fit you

    Opublikowano w:

    Kampania reklamowa Nice To Fit You

    Diety pudełkowe to jedna z najbardziej dynamicznie rosnących branż w Polsce. Ubiegłoroczny rynek diet cateringowych wart był już miliard złotych! Przybywa też firm oferujących tego typu usługi, co pociąga za sobą konieczność wyróżnienia się na tle konkurencji. Coraz więcej firm sięga po profesjonalistów i buduje silne kampanie reklamowe, pokazujące korzyści, ofertę oraz budujące pozycję firmy. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania „Najmłodszy Headhunter na świecie” z trzema nominacjami dla Publicis Worldwide Polska w konkursie CRESTA

    Publicis Worldwide Polska jako jedyna polska agencja została nominowana w międzynarodowym, prestiżowym konkursie kreatywnym CRESTA. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał nominacje w 3 kategoriach: innovative use of social media, healthcare services oraz B2B campaign. „Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję Publicis Wolrdwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    TikTok x Biedronka #GangSwojaków

    Tanecznym wyzwaniem Biedronka promuje na TikToku Gang Swojaków, czyli tegoroczną edycję słynnego Gangu. Przygotowana przez Wavemaker akcja Biedronki, poza poinformowaniem konsumentów o dostępności nowej serii pluszaków, zwraca też uwagę na zagrożone gatunki polskich zwierząt. Na TikToku rusza niestandardowa kampania wspierająca Gang Swojaków Biedronki. Oparte na formacie #Hashtag Challenge taneczne wyzwanie promuje nową serię pluszaków.  W […]

    Czytaj więcej

  • lego

    Opublikowano w:

    Nowa kampania LEGO® „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat

    Grupa LEGO przedstawia nową odsłonę ogólnoświatowej kampanii marki „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 roku celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów, oraz pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań. Główny film skupia się na historii rycerza, którego próby przeprawy przez rzekę, by zobaczyć przyjaznego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jestem w Hebe [kampania reklamowa Hebe]

    Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września. Sieć drogerii Hebe rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej w ramach platformy kreatywnej „Jestem w Hebe“. Nowa seria spotów wideo kontynuuje znany […]

    Czytaj więcej

  • Electrolux Tomasz Ossoliński

    Opublikowano w:

    Tomasz Ossoliński x Electrolux

    Electrolux rusza z nową odsłoną kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, w której inspiruje do proekologicznych wyborów i pokazuje jak poprzez drobne zmiany zachowań dbać o środowisko naturalne. Osią działań tegorocznej kampanii jest letnia aktywacja – Strefa Electrolux. To popupowa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działać będzie cyrkularny butik we współpracy […]

    Czytaj więcej

  • sprite lets be clear

    Opublikowano w:

    Sprite x Quebonafide

    Sprite rozpoczął nową kampanię pod hasłem „Let’s be clear”. Ambasadorem akcji został Quebonafide, który wspólnie z Krzysztofem Gonciarzem w ramach współpracy z marką zadebiutował w nowym formacie video-podcastów. Kampania, poprzedzona szeroko zakrojonymi badaniami generacji Z, skupia się na tematach różnorodności i inkluzywności. W akcji „Let’s be clear” marka podnosi temat transparentności za pomocą historii różnych […]

    Czytaj więcej

  • goodyear sterowiec

    Opublikowano w:

    Legendarny sterowiec Goodyear Blimp we Wrocławiu

    Sterowiec Goodyear ponownie pojawi się na europejskim niebie po zeszłorocznym powrocie na Stary Kontynent. Sterowiec zapewni relacje z powietrza z najważniejszych imprez motorsportowych, w tym m.in. wyścigów WTCR na torze Nürburgring, PURE ETCR i BTCC oraz 24-godzinnych zmagań na torze Le Mans. 7 lokalizacji w Europie, w tym loty nad Londynem, Mediolanem i w okolicach Wrocławia. […]

    Czytaj więcej

  • lego kreatywnosc

    Opublikowano w:

    Uwolnij kreatywność z LEGO

    Co roku marka LEGO specjalnie świętuje „Dzień Dziecka”. Także w tym roku szykuje niespodziankę dla najmłodszych i ich rodziców. Specjalnym działaniom towarzyszy kampania reklamowa, za której realizację odpowiadają Initiative i Reprise, obie firmy należące do grupy Mediabrands.  Firma LEGO rozpoczęła najnowsza odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej „Uwolnij Kreatywność!”. Dodatkowo tegorocznemu Dniu Dziecka towarzyszy otwarcie oficjalnego sklepu […]

    Czytaj więcej