Patronaty

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Digital Marketing Revolution nadchodzi

    Pierwsze w Polsce „Cyfrowe Miasto“ powstanie w dniach 19-20 maja podczas Digital Marketing Revolution. Wydarzenie jest połączeniem interaktywnej strefy expo z częścią konferencyjno-warsztatową. Strefa Expo Strefę expo tworzą dzielnice, w ramach których swoje usługi i produkty zaprezentują firmy związane z branżą digital. To specjalnie zaaranżowana przestrzeń, w której można będzie przetestować najnowsze usługi, narzędzia i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Temat: Dlaczego mobile to trudny grunt dla marketera? [Relacja]

    Blisko 400 gości odwiedziło Business Club na Stadionie Narodowym podczas Kongresu Mobilnego 15 kwietnia. Przyszli poznać najnowsze trendy, porozmawiać, posłuchać i wymienić się doświadczeniami – wszystko po to, by zrozumieć klienta mobilnego. Kongres Mobilny to kolejna inicjatywa Fundacji Polak 2.0, która koncentruje specjalistów z branży i pomaga stworzyć warunki do wymiany doświadczeń i opinii. Kongres […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Najnowsze trendy w e-commerce, social media i programowaniu na konferencji Łódź Jungle Web 2015

    23 i 24 kwietnia Łódź po raz czwarty stanie się stolicą najnowszych technologii, e-commerce, social media oraz programowania za sprawą ogólnopolskiej konferencji Jungle Web. Jest to jedyna impreza w Polsce, na której spotykają się specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media oraz programowania i nowych technologii aby podzielić się bezpłatnie swoją praktyczną wiedzą ze […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak ugryźć mobilny tort? Spotkanie praktyków branży mobile na Stadionie Narodowym

    Od kiedy ponad połowa Polaków stała się posiadaczami smarftonów, nikt nie zastanawia się CZY prowadzić działania w mobile`u, tylko JAK uczynić to skutecznie. I na to pytanie odpowie Kongres Mobilny, który odbędzie się 15 kwietnia w Warszawie. 12,7 mld USD, czyli polskie wydatki na rozrywkę w 2016 roku (wg raportu PwC “Global Entertainment and Media […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Konferencja Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

    Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w możliwie najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać? Odpowiedź na to pytanie poznamy podczas III edycji konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, która odbędzie się we Wrocławiu od 28 do 29 maja 2015 roku. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Duże zainteresowanie Certyfikatem UX-PM – pozostały 3 ostatnie miejsca na majową sesję

    Jak zwiększyć jakość produktów i usług poprzez wykorzystanie metod UX? Jak dobrać odpowiednie narzędzia User Experience i kiedy warto w nie zainwestować? Jak zarządzać działaniami UX w firmie oraz jak kontrolować ich rentowność? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą uczestnicy sesji certyfikacyjnej UX-PM Level 1, która odbędzie się 14 i 15 maja w Warszawie. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    I Kongres Mobilny już 15 kwietnia na Stadionie Narodowym

    Kongres Mobilny to aż trzy sale, 30 prelekcji, 500 uczestników i ponad 15 godzin wypełnionych wiedzą z zakresu mobile marketingu. Idealne miejsce, aby spotkać się z liderami rynku i zyskać wszechstronną wiedzę o panoramie dostępnych rozwiązań. Technologie mobilne stają się elementem strategicznym w budowie przewagi konkurencyjnej w biznesie. Szacuje się, że 46% wszystkich stron internetowych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ruszyła rejestracja na najlepszą imprezę social media w Polsce – Social Media Convent!

    Trzecia edycja wydarzenia, po raz pierwszy dwudniowa, odbędzie się 16 i 17 kwietnia w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności. W bardziej wiosennej niż w poprzednich latach atmosferze, branża social media spędzi dwa dni na intensywnych wykładach. Nie obędzie się też bez wielu atrakcji i niespodzianek, które jak zawsze nadają wyjątkowy charakter wydarzeniu. Social Media Convent to […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    II Kongres eHandlu – spotkanie tych, którzy muszą się wyróżnić

    10 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się drugi ​Kongres eHandlu ​– spotkanie praktyków e­commerce. Organizowana przez Fundację Polak 2.0 impreza ma na celu wymianę doświadczeń i omówienie trendów, jakie wpłyną na internetowych sprzedawców i ich klientów w ciągu najbliższych miesięcy. Z raportu opublikowanego przez Ecommerce Europe wynika, że obroty w eHandlu w regionie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Coraz bliżej do II edycji konferencji “Finanse w Internecie”

    Firmy pożyczkowe, bankowość, Big Data, afiliacja, media społecznościowe, crowdfunding, e-commerce, psychologia osobowości, komunikacja i budowanie relacji cyfrowych – te wszystkie zagadnienia zbiera do jednego worka konferencja “Finanse w Internecie”. Największy na Dolnym Śląsku event podejmujący tematykę e-commerce w kontekście rynku finansowego odbędzie się dokładnie za 14 dni we wrocławskim Hotelu Diament. Spotkanie przedstawicieli sektora finansowego […]

    Czytaj więcej