PRESS ROOM

Random entry RSS

  • adwise group

    Opublikowano w:

    Spółki Brandwise, Animise i Kancelaria Bil łączą siły

    Brandwise, Animise i Kancelaria Bil tworzą grupę marketingową AdWise Group. Nowy podmiot na rynku koncentruje się na dostarczaniu efektywnych rozwiązań opartych na analizie danych oraz jakościowej obsłudze klienta. Na czele grupy stoi Łukasz Świrgał. Spółki otrzymały nową identyfikację i strony www oraz nową siedzibę. AdWise Group zapewnia klientom kompleksowe doradztwo i holistyczną obsługę komunikacyjną. Punktem […]

    Czytaj więcej

  • scoop

    Opublikowano w:

    Content School by Scoop – ucz się contentu przez grywalizację

    Na rynku debiutuje Content School by Scoop – oparte na grywalizacji szkolenie online z content marketingu. Szkolenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co gwarantuje jego absolwentom zdobycie aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji marketingowej stworzonej przez IAB. Dzięki wykorzystaniu platformy gamifikacyjnej proces szkoleniowy Content School by Scoop wpleciony jest w fabularną narrację, umiejscowioną w wirtualnym świecie. […]

    Czytaj więcej

  • e-commerce Anna podkowińska

    Opublikowano w:

    E-zakupy spożywcze: komentarz ekspercki do wyników badań Starcom

    E-Zakupy produktów spożywczych mają duży potencjał rozwoju W Polsce dostępne są modele działania on-line, które nie generują znacznych kosztów dla właścicieli sklepów Klienci, również zakupów on-line, wolą być traktowani w sposób zindywidualizowany Badania firmy Starcom HX Study potwierdzają, że e-zakupy produktów spożywczych mają coraz większy potencjał i są coraz bardziej interesujące w Polsce: dla sprzedawców, dla odbiorców, ale […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mniejsze wydatki na marketing nie są problemem – rośnie wydajność

    Najnowsze wyniki ankiety przeprowadzonej przez firmę analityczną Gartner „CMO Spend Survey” uwidoczniły ciekawą zależność, jaką? Chociaż budżety marketingowe spadły pierwszy raz od 5 lat poniżej granicy 11% wysokości przychodów to jednocześnie wydatki na digital rosną, a nastroje są optymistyczne. Marketerzy pozostają dobrej myśli – prawie dwie trzecie (61%) spodziewa się, że ich budżety wzrosną w […]

    Czytaj więcej

  • Justyna Szmidt

    Opublikowano w:

    Justyna Szmidt dołącza do zespołu ContentHouse

    Justyna Szmidt będzie odpowiedzialna za rozwijanie projektów eventowych agencji – przede wszystkim organizowanej przez ContentHouse konferencji Akademia Marketingu oraz szkoleń na temat efektywnego content marketingu – „Content Standard”. Z branżą związana jest od 2015 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w zespole FreshMail, gdzie odpowiadała za współorganizowanie konferencji M@il My Day oraz licznych szkoleń i wydarzeń […]

    Czytaj więcej

  • Mariusz Kukwa

    Opublikowano w:

    Mariusz Kukwa dołącza do zespołu Amplifi

    Z początkiem września do Amplifi (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mariusz Kukwa obejmując stanowisko Head of Multiscreen Investment. W ramach pełnionych obowiązków Mariusz odpowiedzialny będzie za koordynację inwestycji multiscreen Grupy Dentsu. Na stanowisku tym ściśle współpracować będzie z pozostałymi spółkami Grupy, tj.: Carat, Vizeum, dentsu X, Amnet, iProspect oraz z Partnerami Amplifi, w celu dostarczania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Infolinia dla niesłyszących w usługach pocztowych WP

    Wirtualna Polska wprowadza projekt „Poczta bez granic”. Osoby niesłyszące mogą swobodnie połączyć się z Biurem Obsługi Klienta przy udziale tłumacza języka migowego Migam. Z całkowicie bezpłatnej pomocy mogą skorzystać użytkownicy poczty WP i o2. WP jest pierwszym polskim wydawcą oferującym obsługę osób niesłyszących. „Poczta bez granic” umożliwia użytkownikom poczty z dysfunkcjami słuchu nieskrępowany kontakt z […]

    Czytaj więcej

  • danowne

    Opublikowano w:

    Pracownicy w nowej kampanii wizerunkowej grupy spółek DANONE w Polsce

    Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt – dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom, DANONE podkreśla […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

     Grandes Kochonos wygrywa przetarg dla Kompanii Piwowarskiej

    Grandes Kochonos wygrywa przetarg dla marki Captain Jack. Agencja przygotuje rozwinięcie platformy i nową odsłonę kampanii ATL dla Captain Jack, marki piwa o smaku rumu należącej do Kompanii Piwowarskiej. Przetarg na koncepcję rozwoju platformy kreatywnej został rozstrzygnięty we wrześniu 2019. Do pierwszych zadań Grandes Kochonos będzie należało przygotowanie spotu telewizyjnego 30″ wraz ze skrótem do 15″. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Amerykanie gotowi oddać swoje dane za voucher do supermarketu – czy tak samo postąpią Polacy?

    Obawy dotyczące prywatności wciąż rosną, można by pomyśleć, że konsumenci mają wątpliwości co do udostępniania swoich danych. Jednak jak pokazują badania RIS News to niekoniecznie prawda – szczególnie, jeśli czerpią z tego pewną korzyść. Ponad połowa ankietowanych Amerykanów stwierdziła, że ​​odstąpi cześć swoich danych w zamian za specjalne bonusy, oferty i spersonalizowane doświadczenia. Ponad połowa […]

    Czytaj więcej