PRESS ROOM

Random entry RSS

  • ddb nowe logo

    Opublikowano w:

    DDB Warszawa w pełni zintegrowana agencja komunikacji z nową wizją i nowym logiem powraca do nazwy DDB

    Z przyjemnością informujemy, że DDB, bo tak się znów nazywamy, razem z innymi rozsianymi po świecie agencjami naszej sieci, rozpoczyna nowy etap swojego rozwoju. Rozwijamy się oczywiście z myślą o naszych klientach, bo dla nich i dla wzrostu ich marek istniejemy. DDB to federacja najlepszych lokalnych agencji w wielu krajach. Nasza globalna CEO Wendy Clark, wybierając to […]

    Czytaj więcej

  • Vienna Life

    Opublikowano w:

    Vienna Life zwraca uwagę na potrzeby dzieci w nowej kampanii CSR: „Zauważaj”

    Od ponad roku Vienna Life współpracuje z Powiślańską Fundacją Społeczną (PFS), która wspiera rodziny z trudną sytuacją materialną i życiową z warszawskiego Powiśla. W trakcie ostatniego roku pracownicy Vienna Life brali udział w licznych akcjach mających na celu wsparcie Fundacji i jej podopiecznych. Praca na rzecz lokalnej społeczności Pracownicy Vienna Life dzielą się swoją wiedzą […]

    Czytaj więcej

  • dziki sad mango

    Opublikowano w:

    K2 wygrała przetarg na obsługę digital marki Dziki Sad z portfolio Grupy Żywiec

    Agencja K2 wygrała przetarg Grupy Żywiec na obsługę marki Dziki Sad. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową komunikację marki w digitalu i social mediach. Działania prowadzone przez K2 będą budowały świadomość marki Dziki Sad oraz całego portfolio jej wariantów smakowych, w tym nowego – mango. Opracowana przez agencję komunikacja będzie pogłębiała świat marki prezentowany w telewizji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    AWAY, czyli miara samotności. Premiera filmu

    19 marca odbyła się premiera filmu AWAY, projektu duetu Marta Frączek oraz Piotr Onopa ze zdjęciami Mikołaja Sygudy. Short jest refleksją nad kondycją dialogu we współczesnym świecie, bycia razem i bycia obok. Realizacją wideo zajął się dom produkcyjny F25. W świecie wypełnionym technologicznymi nowinkami, ludzie stale oddalają się od siebie, mimo tego, że są blisko. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce

    Kupujemy wzrokiem. Dlatego w e-commerce najlepiej sprawdzają się działania marketingowe wykorzystujące zdjęcia produktów. Wiele e-sklepów korzysta już z silnika rekomendacji, który podpowiada klientom, co kupili lub oglądali inni użytkownicy. Światowi giganci e-commerce stawiają jednak na bardziej precyzyjny system, bazujący na technologii image recognition, czyli rozpoznawania obrazów. W ten sposób, pokazują klientom dokładnie te produkty, których […]

    Czytaj więcej

  • google ads, reklama google ads

    Opublikowano w:

    Jak sprawić, by prowadzenie kampanii Google Ads stało się prostsze przy jednoczesnym wzroście zysków?

    Reklamy Google Ads, choć bardzo popularne i często stosowane, efekty przynoszą zwykle dopiero wtedy, gdy są profesjonalnie i prawidłowo stworzone. Odpowiedni dobór fraz kluczowych, ciekawe teksty reklamowe i dobrze dopasowane do danego produktu czy usługi ustawienia to podstawa każdej kampanii. Niestety cały proces konfiguracji nie jest prosty i wymaga regularnego monitoringu efektów oraz stałej optymalizacji. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Projekt WP z dofinansowaniem Google

    Wirtualna Polska otrzymała wsparcie na realizację projektu WP Blast. Jako jedyny z Polski trafił do grupy dużych projektów dofinansowanych w 6. edycji Google Digital News Innovation Fund. WP Blast będzie skierowany do młodych użytkowników. WP Blast połączy jakościowe dziennikarstwo z nowoczesnym sposobem konsumpcji treści przez młode pokolenia, tzw. milenialsów i generacji Z. Będzie charakteryzował się prostym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Liderzy branż w SEO 2018 – raport firmy MAYKO

    Widoczność w sieci to obecnie ważny fundament marketingu w praktycznie każdej branży. Kto osiąga pod tym względem najlepsze wyniki? Kto jest stale widoczny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google i przyciąga do siebie najwięcej odwiedzin? Właśnie na te pytania odpowiada „Raport SEO 2018 – liderzy swoich branż”. Jak co roku został on przygotowany przez firmę […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wynagrodzenia testerów oprogramowania w 2018 roku

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń w 2018 roku wzięło udział 510 osób pracujących na stanowisku testera oprogramowania, z czego 70% stanowili mężczyźni. 86% uczestników badania ma nie więcej niż przedsiębiorstwach, testerzy oprogramowania zarabiali tam o ponad 50% więcej niż w firmach polskich. W 2018 roku mediana wynagrodzeń całkowitych testerów oprogramowania wyniosła 5 400 PLN brutto. Połowa […]

    Czytaj więcej

  • e-commerce

    Opublikowano w:

    Jak rozwiązać kwestie magazynu w sklepie e-commerce?

    Prowadzenie biznesu w internecie ma swoje dobre strony. Jedną z nich jest brak konieczności posiadania placówki, która wszak wymaga całkiem sporego nakładu środków. Natomiast przychodzi taki moment, gdy właściciel sklepu internetowego poważnie zastanawia się nad dodatkową przestrzenią magazynową, jak i wsparciem w procesie logistycznym. Z czego należy zdawać sobie sprawę? E-commerce a przechowywanie towarów Osoby, […]

    Czytaj więcej