PRESS ROOM

Random entry RSS

  • 4.fun.tv-logo

    Opublikowano w:

    4fun Media rozszerza działalność i zajmować się będzie… produkcją i wykańczaniem tkanin

    Medialno-marketingowa grupa 4fun Media wraz ze wspólnikami powołała spółkę celową, która zajmować się będzie produkcją i wykańczaniem tkanin. 4fun Media podpisała umowę inwestycyjną z dwoma osobami fizycznymi, której przedmiotem jest ustalenie zasad prowadzenia wspólnej działalności biznesowej polegającej na produkcji i wykończaniu tkanin oraz przygotowywaniu i wykonywaniu nadruków na tkaninach. Będzie ona wykonywana przez powołaną w […]

    Czytaj więcej

  • Świeża Bazylia

    Opublikowano w:

    Świeża Bazylia i El Padre partnerami Kongresu 590

    Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego wydarzenia. Świeża Bazylia odpowiada za kompleksową obsługę PR, w tym opracowanie oraz zrealizowanie strategii komunikacji, relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, obsługę eventową i wszelkie kwestie organizacyjne. Kierować także będzie działaniami w mediach społecznościowych i online. Ponadto odpowiada […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    H2O Creative przejmuje strategiczną obsługę marki Fresco

    Agencja odpowiada za stworzenie strategii oraz wdrożenie platformy obejmującej komunikację marketingową i działania ambientowe oraz promocję w punktach sprzedaży. Marka należy do Grupy AMBRA, największego producenta, importera i dystrybutora win w kraju. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu. Wina Fresco to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce i lider segmentu win do 12 zł. Dzięki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ogólnodostępne usługi poligraficzne – kilka słów o usługach i branży

    Rozkwit różnorakich usług poligraficznych może być związany z różnymi kwestiami dotyczącymi popularyzacji marketingu, westernizacji naszych społeczeństw oraz globalizacji. Na kanwie nowoczesnego marketingu zaistniało realne zapotrzebowanie na produkty poligraficzne: plakaty wielkoformatowe, ulotki, foldery, roll-upy i wiele innych produktów o głównie marketingowym charakterze. Plakat stał się też sztuką i tożsamo wykorzystuje innowacyjne rozwiązania technologiczne w zakresie drukowania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Media4U rekrutuje z „Mobilną Łodzią”

    Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej Urzędu Miasta, która ma zachęcić do pracy i życia w Łodzi oraz zaprezentować łódzkich pracodawców. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Grześki Jazda do szkoły – promocja marki Grześki

    W połowie sierpnia wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna marki Grześki. Marka Grześki przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla dzieci wracających do szkół. Wszystkim uczniom producent kultowych wafelków oferuje przekąski w atrakcyjnych cenach. Na dodatkowych ekspozycjach z wyróżniającą się grafiką szkolnego autobusu, dostępnych w punktach sprzedaży, znajdują się wafelki Grześki, batony Jeżyki i wafelki Familijne 2GO. Akcja Grześki & […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Media społecznościowe – fenomen naszych czasów

    Dzisiejszy Internet to w dużej mierze media społecznościowe. Większość użytkowników aktywnie z nich korzysta oraz chętnie śledzi nowinki ze świata social media. Media społecznościowe to dziś nie tylko miejsca, gdzie możemy podzielić się swoimi zainteresowaniami, ale także potężne narzędzia reklamowe, które firmy chętnie wykorzystują do promocji swoich usług oraz produktów. Na czym właściwie polega fenomen […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Firma 2b design przekształciła się w agencję LOTNA

    Agencja 2b design istnieje w na rynku od 2010 roku. Firma, która zaczynała jako butik projektowy, przez 8 lat swojej działalności znacznie poszerzyła zakres swoich usług stając się firmą oferującą kompleksową obsługę reklamową. W ciągu 4 ostatnich lat 2b design zwiększyła swój obrót o ok. 300%, realizując prestiżowe kampanie i gromadząc w swoim portfolio uznane […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Przemysław Pająk, Jakub Roskosz i Paweł Opydo zainwestowali w Etno Cafe

    Przemysław Pająk – założyciel i redaktor naczelny Spider’s Web, Jakub Roskosz orazPaweł Opydo – youtuber, nabyli akcje Etno Cafe. Polski producent kawy kraftowej i właściciel najbardziej dynamicznej sieci kawiarni w kraju, zakończył właśnie ofertę prywatną akcji, w ramach której zebrał już ponad 5 mln złotych. Środki z emisji zostaną przeznaczone m.in. na dalszy rozwój sieci kawiarni oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Hosting stron – słowniczek pojęć, które musisz znać

    Zakup pierwszej usługi hostingowej może być problematyczny dla początkującego webmastera, ponieważ w opisie oferty znajdzie on wiele pojęć, które mogą być dla niego nieczytelne. Te pojęcia są związane przede wszystkim z parametrami usługi, zatem webmaster powinien znać ich znaczenie. Poświęcenie kilku chwil na poznanie pojęć pozwoli nam wybrać hosting stron, który nie zawiedzie naszych oczekiwań. […]

    Czytaj więcej