PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Copywriting, Jak napisać informację prasową

    Opublikowano w:

    Jak napisać informację prasową?

    Jak napisać informację prasową? W idealnym świecie tworzyliby ją do spółki Henry Kissinger, Adam Mickiewicz i wróżbita Maciej. Na szczęście i bez nich można przygotować dobrą informację prasową, stosując sprawdzoną mieszankę dyplomacji, literatury i magii. Parafrazując bohatera jednego z kultowych polskich filmów, przed stworzeniem informacji prasowej trzeba sobie odpowiedzieć na jedno ważne, ekhm, bardzo ważne […]

    Czytaj więcej

  • prestashop

    Opublikowano w:

    PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commerce

    PrestaShop jest najpopularniejszym silnikiem e-commerce w Polsce – wykorzystuje go 52 proc. właścicieli sklepów i programistów e-commerce. 39 proc. wskazań zanotował z kolei WooCommerce. W sumie, jak wynika z badań – oba te rozwiązania mają ponad 90 procent rynku! Dla właścicieli sklepów i developerów e-commerce w Polsce przede wszystkim liczy się wydajność i bezpieczeństwo działania […]

    Czytaj więcej

  • FreeYu Marcin Gortat

    Opublikowano w:

    Marka FreeYu ogłasza współpracę z Marcinem Gortatem

    FreeYu, marka oferująca funkcjonalne przekąski, zaprosiła do współpracy Marcina Gortata – koszykarza, jednego z najbardziej znanych sportowców  i pierwszego Polaka, który dotarł do finałów NBA. W ramach współpracy marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych. Pierwsze aktywacje w których […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Huawei kolejny rok z rzędu w górę w rankingu najcenniejszych

    Huawei awansował na 47. pozycję w tegorocznym rankingu najbardziej wartościowych marek BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands. W porównaniu z ubiegłym rokiem, wartość marki wzrosła o 8% i wynosi blisko 27 miliardów dolarów. Huawei konsekwentnie umacnia swoją pozycję i pnie się w górę w rankingu BrandZ – rok temu marka zajmowała 48. miejsce na liście, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak zaoszczędzić czas i pieniądze dzięki kartonom z regulowaną wysokością?

    Czym charakteryzują się kartony z regulowaną wysokością i jakie mają zastosowanie? Dlaczego warto jest stosować do pakowania przesyłek? Bardzo często, kupując w sklepie online nawet małą rzecz, przy odbiorze przesyłki jesteśmy zaskakiwani dużą paczką, wyłożoną folią bąbelkową, pianką, papierami czy nadmuchiwaną folią. Sprzedawcy pakują towary w ten sposób, by nie uległy uszkodzeniu w transporcie. Jest […]

    Czytaj więcej

  • ikea

    Opublikowano w:

    Pracownicy IKEA Polska z misją w Rwandzie

    Kwestie społeczne są integralną częścią strategii zrównoważonego rozwoju IKEA. Dlatego szwedzka marka poprzez IKEA Foundation wspiera programy pomocowe organizacji partnerskich i angażuje się w poprawę jakości życia w najbardziej zagrożonych środowiskach. O praktycznym wymiarze tej pomocy przekonali się polscy pracownicy IKEA, którzy w maju br. pojechali do Rwandy, aby poznać działalność organizacji One Acre Fund. […]

    Czytaj więcej

  • robert górski

    Opublikowano w:

    Robert Górski i Mikołaj Cieślak w nowej reklamie Orange na Kartę

    10 czerwca wystartowała letnia kampania reklamowa Orange na Kartę. Powracają w niej artyści kabaretowi Robert Górski i Mikołaj Cieślak, którzy promują podwójny pakiet internetu po każdym doładowaniu. Za stworzenie kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa. Tym razem bohaterowie znajdują się nad jeziorem, a pretekstem do sporu między nimi stały się… podwójne lody, które symbolizują ofertę […]

    Czytaj więcej

  • Marek Gonsior

    Opublikowano w:

    Marek Gonsior odchodzi z Agata SA i rozpoczyna własną działalność

    Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata SA, po prawie 7 latach opuszcza spółkę, aby skupić się na własnych projektach. Marek Gonsior postanowił wykorzystać swoją wiedzę oraz siedemnastoletnie doświadczenie w branży marketingowej i będzie oferować zewnętrzne usługi marketingowe. Doświadczenie zdobywał  w działach marketingu, sprzedaży oraz w zarządach organizacji. Ostatnie 7 lat był związany z Agata […]

    Czytaj więcej

  • Focus Event

    Opublikowano w:

    Imagine Nation powered by Focus Event – bezprecedensowa fuzja w branży eventowej

    Czołowe agencje event marketingowe Imagine Nation oraz Focus Event rozpoczynają proces fuzji – pierwszy tego typu w historii polskiej branży. W wyniku połączenia powstaje Imagine Nation powered by Focus Event, czyli jeden z największych na rodzimym rynku podmiot oferujący skuteczne działania eventowe, experiential i field marketingowe. Zsumowany obrót spółek w 2018 roku wyniósł ponad 33 […]

    Czytaj więcej

  • jak dziewczyna

    Opublikowano w:

    Dziewczyny pewne siebie #jakdziewczyna

    Ruszyła kampania społeczna marki Always, która zachęca dziewczęta do budowania pewności siebie, między innymi poprzez aktywność sportową. Dodatkowo organizowany jest konkurs, przeznaczony dla kobiecych drużyn sportowych, w którym mogą wygrać 4000zł. Akcję promują influencerki młodego pokolenia i hasztag “JakDziewczyna” (od “ALWAYS Like a girl”). Za przygotowanie i realizację działań dla Procter&Gamble odpowiadają agencje Mediacom i […]

    Czytaj więcej