PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Szyldy i tablice reklamowe mogą być ładne – emaliowane tablice reklamowe

    Z czym kojarzą się tablice emaliowane? Niektórzy wskazaliby pewnie urzędy i szkoły – to tam widzimy je obecnie najczęściej. Ci, którzy pamiętają erę sprzed wszechogarniającego plastiku, pewnie odpowiedzieliby inaczej. Kiedyś takie tablice były nieodłączną częścią zakładów pracy i sklepów. Pełniły funkcje informacyjne ale też – reklamowe. Emaliowana tablica reklamowa – alternatywa dla plastikowych bannerów Jak […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social media

    Największa w Polsce agencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z agencją reklamową Neon Shake Advertising. Ta rozpoczęła obsługę profilu marki na Facebooku. To ma być nowa jakość, ciekawe rozwiązania i nowe możliwości dla poszukujących pracę – zapowiadają strony. Dotychczasowe działania na Facebooku były prowadzone przez wewnętrzny dział firmy. Teraz Work […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Abanana stworzyła wideoprzepisy dla serwisu Uwielbiam.pl

    Serwis Uwielbiam.pl wzbogacił się o przepyszne przepisy wideo. Krótkie materiały z przygotowywania kolorowych i smakowitych potraw agencja Abanana wykonała w ramach współpracy z serwisem Uwielbiam.pl – Stworzyliśmy 46 filmów, czyli kilkadziesiąt wzbudzających apetyt i zachęcających do gotowania przepisów na proste, szybkie i wyśmienite potrawy – mówi Aneta Wloczek, która z ramienia agencji koordynowała prace przy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Z jakich przeglądarek korzystają polscy internauci?

    W kwietniu 2018 roku połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. Na drugim miejscu uplasował się Firefox, za pomocą którego wygenerowano ponad jedną trzecią wszystkich odsłon. Trzecie miejsce w rankingu zajęła Opera. Gemius sprawdził popularność przeglądarek Chrome, Firefox i Opery w 13 krajach, tj.: […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Słodka Noc Muzeów w Fabryce E.Wedel za nami

    Gdyby tegoroczną Noc Muzeów mierzyć szerokością uśmiechu zwiedzających to z pewnością wygrałaby Fabryka Czekolady E. Wedel. To było najsłodsze miejsce w Warszawie i nikt, kto w sobotę odwiedził wedlowskie zakłady nie mógł narzekać na brak – nie tylko smakowitych – atrakcji. Fabryka czekolady to miejsce, które rozpala wyobraźnię każdego niezależnie od wieku. Trudno się więc […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    50. urodziny marki BOBO FRUT

    Nie ma chyba Polaka, który nie zna smaku soków BOBO FRUT. Marka świętuje właśnie 50 lat istnienia. Historia soków BOBO FRUT Pierwsza butelka soku BOBO FRUT Jabłko banan i marchewka powstała w rzeszowskiej fabryce Alima w 1968 roku. Alima stała się w ten sposób pierwszym w Polsce zakładem z oddziałem produkcji soków i przetworów przeznaczonych specjalnie dla niemowląt […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kalendarze ścienne czyli optymalna zmiana na każdą kieszeń

      Szukasz wszechstronnego a zarazem taniego rozwiązania mogącego pozytywnie wpłynąć na twoje miejsce pracy? Nie chcesz przeznaczać dużych pieniędzy na zmianę wystroju biura? A może szukasz sposobu na niebanalne wyposażenie wielu pomieszczeń jednocześnie? Jeśli tak, trafiłeś w dobre miejsce – kalendarze ścienne odpowiadają na potrzeby zarówno szefów dużych przedsiębiorstw jak i freelancerów. Artykuł poświęcamy na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adam Nawałka w kampanii agencji Publicis dla Berlinek

    Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej, występuje w rozpoczynającej się dzisiaj kampanii Berlinek. Stworzona przez agencję Publicis kreacja jest kontynuacją formatu realizowanego od ponad 5 lat, w ramach którego „Berlinki mówią same za siebie”, i kolejną odsłoną kampanii, w której znani „Mężczyźni wolą Berlinki”. Celem działań prowadzonych w telewizji, na platformach VOD i w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dziewczynki na lekcje BON TON marsz! Kontrowersyjna infografika mBanku

    Magdalena Zielińska, Key Account Manager, MOSQI.TO o kontrowersyjnej infografice mBanku   mBank od lat buduje swoją pozycję w kategorii innowacyjność, dlaczego więc, tak nowoczesny bank, powiela stereotypy dotyczące płci? Dla chłopców capoeira, dla dziewczynek kurs dobrych manier Tuż przed majówką, na stronie mBanku opublikowano, kolejny z cyklu, artykuł o oszczędzaniu. Ilustracją do niego była infografika, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sponsoring sportowy pomaga legalnym bukmacherom dotrzeć do klientów

    Legalni bukmacherzy coraz częściej wspierają polskie kluby piłkarskie poprzez sponsoring. W ten sposób bukmacherzy mają szansę zaprezentować się wśród kibiców, którzy bez wątpienia są najważniejszą grupą docelową dla tych firm. Wiele mówi się o szkodliwości hazardu, co spowodowało że został on skutecznie wyeliminowany z bardzo wielu przestrzeni przekazu reklamowego. Jednak, gdy oglądamy dowolną transmisję najpopularniejszych […]

    Czytaj więcej