PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Abanana stworzyła wideoprzepisy dla serwisu Uwielbiam.pl

    Serwis Uwielbiam.pl wzbogacił się o przepyszne przepisy wideo. Krótkie materiały z przygotowywania kolorowych i smakowitych potraw agencja Abanana wykonała w ramach współpracy z serwisem Uwielbiam.pl – Stworzyliśmy 46 filmów, czyli kilkadziesiąt wzbudzających apetyt i zachęcających do gotowania przepisów na proste, szybkie i wyśmienite potrawy – mówi Aneta Wloczek, która z ramienia agencji koordynowała prace przy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Z jakich przeglądarek korzystają polscy internauci?

    W kwietniu 2018 roku połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. Na drugim miejscu uplasował się Firefox, za pomocą którego wygenerowano ponad jedną trzecią wszystkich odsłon. Trzecie miejsce w rankingu zajęła Opera. Gemius sprawdził popularność przeglądarek Chrome, Firefox i Opery w 13 krajach, tj.: […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Słodka Noc Muzeów w Fabryce E.Wedel za nami

    Gdyby tegoroczną Noc Muzeów mierzyć szerokością uśmiechu zwiedzających to z pewnością wygrałaby Fabryka Czekolady E. Wedel. To było najsłodsze miejsce w Warszawie i nikt, kto w sobotę odwiedził wedlowskie zakłady nie mógł narzekać na brak – nie tylko smakowitych – atrakcji. Fabryka czekolady to miejsce, które rozpala wyobraźnię każdego niezależnie od wieku. Trudno się więc […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    50. urodziny marki BOBO FRUT

    Nie ma chyba Polaka, który nie zna smaku soków BOBO FRUT. Marka świętuje właśnie 50 lat istnienia. Historia soków BOBO FRUT Pierwsza butelka soku BOBO FRUT Jabłko banan i marchewka powstała w rzeszowskiej fabryce Alima w 1968 roku. Alima stała się w ten sposób pierwszym w Polsce zakładem z oddziałem produkcji soków i przetworów przeznaczonych specjalnie dla niemowląt […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kalendarze ścienne czyli optymalna zmiana na każdą kieszeń

      Szukasz wszechstronnego a zarazem taniego rozwiązania mogącego pozytywnie wpłynąć na twoje miejsce pracy? Nie chcesz przeznaczać dużych pieniędzy na zmianę wystroju biura? A może szukasz sposobu na niebanalne wyposażenie wielu pomieszczeń jednocześnie? Jeśli tak, trafiłeś w dobre miejsce – kalendarze ścienne odpowiadają na potrzeby zarówno szefów dużych przedsiębiorstw jak i freelancerów. Artykuł poświęcamy na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adam Nawałka w kampanii agencji Publicis dla Berlinek

    Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej, występuje w rozpoczynającej się dzisiaj kampanii Berlinek. Stworzona przez agencję Publicis kreacja jest kontynuacją formatu realizowanego od ponad 5 lat, w ramach którego „Berlinki mówią same za siebie”, i kolejną odsłoną kampanii, w której znani „Mężczyźni wolą Berlinki”. Celem działań prowadzonych w telewizji, na platformach VOD i w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dziewczynki na lekcje BON TON marsz! Kontrowersyjna infografika mBanku

    Magdalena Zielińska, Key Account Manager, MOSQI.TO o kontrowersyjnej infografice mBanku   mBank od lat buduje swoją pozycję w kategorii innowacyjność, dlaczego więc, tak nowoczesny bank, powiela stereotypy dotyczące płci? Dla chłopców capoeira, dla dziewczynek kurs dobrych manier Tuż przed majówką, na stronie mBanku opublikowano, kolejny z cyklu, artykuł o oszczędzaniu. Ilustracją do niego była infografika, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sponsoring sportowy pomaga legalnym bukmacherom dotrzeć do klientów

    Legalni bukmacherzy coraz częściej wspierają polskie kluby piłkarskie poprzez sponsoring. W ten sposób bukmacherzy mają szansę zaprezentować się wśród kibiców, którzy bez wątpienia są najważniejszą grupą docelową dla tych firm. Wiele mówi się o szkodliwości hazardu, co spowodowało że został on skutecznie wyeliminowany z bardzo wielu przestrzeni przekazu reklamowego. Jednak, gdy oglądamy dowolną transmisję najpopularniejszych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę social media Husqvarny

    W ramach współpracy zrealizuje m.in. pierwszą kampanię automatycznych kosiarek Husqvarna Automower® serii X-line. Wyposażone w GPS, samodzielnie ładują się i koszą przez całą dobę, niezależnie od pogody. W efekcie trawnik jest gęsty i doskonale wypielęgnowany, bez konieczności samodzielnego koszenia. Husqvarna od 1995 roku produkuje kosiarki automatyczne i jest globalnym liderem. Od kilku lat buduje również tę kategorię produktową […]

    Czytaj więcej

  • Branding sensoryczny

    Opublikowano w:

    GATTA INTYMNIE – Prezentacja sensorycznej instalacji

    10 kwietnia odbyła się prezentacja sensorycznej instalacji autorstwa Jadwigi Husarskiej-Sobiny, stworzonej dla firmy Gatta. Marka zabrała zaproszonych gości w wyjątkową podróż po świecie, w którym budzą się pragnienia i powstaje zmysłowa, damska bielizna. Prezentację instalacji poprzedziła dyskusja na temat zmysłów z udziałem wyjątkowych gości. Gatta myśli o swoich projektach ponadczasowo. Dzięki instalacji „Gatta Intymnie” przenosi w intymny, […]

    Czytaj więcej