• jak dobierać słowa kluczowe

    Opublikowano w:

    Jak dobierać słowa kluczowe, by zwiększyć ruch na stronie internetowej?

    Słowa kluczowe odgrywają ważniejszą rolę, niż mogłoby się wydawać niejednemu przedsiębiorcy. Dobór odpowiednich fraz pozwala trafić do większej grupy potencjalnych klientów, a często tym samym także osiągnąć większe zyski. Aby jednak wykorzystać ten potencjał w pełni, trzeba jeszcze wiedzieć, jak dobierać słowa kluczowe. Rodzaje słów kluczowych Warto zacząć od omówienia samego rodzaju słów kluczowych. Można […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co wiemy o CTR z SEO w 2020 roku?

    Zwykło się mówić, że „nikt nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania”, a wszystkie kliki zabiera TOP 10. Na przestrzeni lat, wraz ze zmianami w wyglądzie wyników wyszukiwania, wartości CTR w zależności od pozycji mocno się zmieniały. Jak wygląda CTR z SEO obecnie? Aby odpowiedzieć na to pytanie, Senuto przeprowadziło obszerną analizę na bazie 8 452 951 fraz z 1 952 domen. Dane pochodzą z 365 dni wstecz od daty 12.04.2020. Czym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czym są nagłówki Hx i jakie jest ich wykorzystanie?

    Stosowanie nagłówków treści na stronach WWW to popularny temat, wokół którego narosło wiele mitów pokutujących do dziś. Czym zatem są, po co się je stosuje i jak wdrożyć optymalną strukturę nagłówków na swojej stronie? Czym są nagłówki Hx? Nagłówki (ang. heading tags) służą do prezentowania struktury treści użytkownikom oraz robotom wyszukiwarek. Istnieje sześć rozmiarów nagłówków […]

    Czytaj więcej

  • raport-seo

    Opublikowano w:

    Raport SEO 2017 – Liderzy poszczególnych branż

    Kto w swojej branży może pochwalić się najlepszą widocznością w sieci? Jakie techniki SEO dają najlepsze efekty? Czy warto zmieniać dotychczasową strategię marketingową? Na te i wiele innych pytań odpowie„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż”. Przygotowany przez agencję SEO/SEM – Mayko.pl ranking pozwoli zapoznać się z efektywnymi rozwiązaniami dla biznesu i poznać ludzi, którzy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wpływ SSL na SEO

    W ostatnim czasie dużo się mówi o tym, jaki ma wpływ na SEO wdrożenie certyfikatu SSL na stronie. Wiele można przeczytać o tym, że ma on szczególne znaczenie na pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania, głównie dzięki propagandzie „HTTPS Everywhere” Google. Czy ten wpływ rzeczywiście jest aż tak duży? Oficjalne stanowisko Google jest takie, że strona […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy pingwiny mają kolana, czyli czego szukamy w Google

    Podobno nie ma głupich pytań, jednak zdarzają się takie, których jednak głośno zadać nie wypada. Ale od czego jest Google? Cierpliwy i wszechwiedzący, jak to wyszukiwarka! Jakie pytania zadajemy, kiedy nikt nie widzi, co wstukujemy na klawiaturze? Agencja SEMTEC wybrała najdziwniejsze pytania ze słowem-kluczem „CZY” wpisywane w Google. Wyszukiwarka Google to w Polsce zdecydowanie najpopularniejsza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania AdWords czy pozycjonowanie szerokie – na co się zdecydować?

    Wiele osób prowadzących strony internetowe zastanawia się, która z form reklamy będzie dla nich bardziej korzystna. Zapewne większość firm poleca opcję, która dała im samym największy zysk finansowy, jednak nie można zapominać, że najlepszą rekomendacją dla agencji są efekty podejmowanych przez nią działań marketingowych. Kampanie reklamowe Kampania AdWords może się sprawdzić jako reklama nowej firmy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czego szukają w google młodzi rodzice?

    Coraz częściej poszukując wiadomości na temat opieki nad dziećmi czy rozrywki dla rodziny korzystają oni z urządzeń mobilnych – liczba zapytań na ten temat pochodząca ze smartfonów zwiększyła się aż o 56% w ciągu roku. Analiza danych z wyszukiwarki Google wskazuje, że tendencja ta może jeszcze przybrać na sile w nadchodzącym sezonie letnim, bowiem w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak mierzyć skuteczność SEO zgodnie z celami biznesowymi?

     W porównaniu do tradycyjnych form reklamy, nieporównywalnie lepiej jesteśmy w stanie zmierzyć osiągnięte efekty z kampanii SEO. Taka sytuacja ma jednak negatywną konsekwencję – można zgubić się w natłoku wielu, często bardzo podobnych wskaźników. Co więcej, istnieje ryzyko zbyt dużego rozproszenia pomiaru efektywności, jeśli nie zdefiniujemy jakie dane są naprawdę istotne dla naszego biznesu. Aby […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

    Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić. […]

    Czytaj więcej