SEO

  • optymalizacja treści przez copywritera

    Opublikowano w:

    Na czym polega optymalizacja treści przez copywritera i jakie może przynieść korzyści?

    Trudno się nie zgodzić, że optymalizacja pod kątem wyszukiwarek odgrywa ogromną rolę. Nawet jeśli tworzy się wartościowe treści, nie ma to znaczenia, jeśli nikt nie będzie wiedział o ich istnieniu. Trzeba więc w jakiś sposób poprawić swoją widoczność w sieci. Można to zrobić chociażby korzystając z pomocy osoby doświadczonej w tej dziedzinie. Optymalizacja treści przez […]

    Czytaj więcej

  • słowa kluczowe z długim ogonem

    Opublikowano w:

    Jak słowa kluczowe z długim ogonem mogą poprawić widoczność w internecie i zwiększyć zyski?

    SEO nie jest proste. Nie bez powodu powstaje tak wiele kursów na ten temat i wiele narzędzi, które mają ułatwić optymalizację tekstu. Nie każdy chce jednak zatrudniać specjalistów od pozycjonowania czy copywriterów. Oczywiście bez wiedzy i doświadczenia trudno osiągnąć te same wyniki, które wypracuje np. agencja SEO od lat działająca na rynku. Istnieje jednak kilka […]

    Czytaj więcej

  • Dlaczego ludzie opuszczają Twoją stronę internetową

    Opublikowano w:

    Dlaczego ludzie opuszczają Twoją stronę internetową?

    Wśród klientów, którzy zgłaszają się po pomoc do Agencji SEO/SEM Widzialni.pl, znajdują się osoby wychodzące z założenia, że „wszystko robią dobrze”, a brak klientów argumentują wpływem niezależnych czynników zewnętrznych. Często prawda okazuje się zgoła inna. Już wstępny audyt strony internetowej, pozwala wychwycić wszystkie „czynniki zewnętrzne”, które uniemożliwiają przyjemne i łatwe poruszanie się po konkretnej witrynie. […]

    Czytaj więcej

  • optymalizacja pod kątem SEO

    Opublikowano w:

    Dawniej opublikowane treści warto aktualizować. Dzięki temu można znacznie zwiększyć potencjał SEO

    Niezależnie od tego, czego dotyczy prowadzony biznes online, optymalizacja pod kątem SEO to konieczność. To m.in. dzięki umiejętnemu wplataniu słów kluczowych w treści można stopniowo poprawiać swoją pozycję w Google. Poza tym jest to całkowicie darmowe. Czemu więc nie skorzystać? Warto jednak pamiętać nie tylko o stałym poszerzaniu contentu, ale także o aktualizowaniu treści publikowanych […]

    Czytaj więcej

  • sposoby na poprawę SEO

    Opublikowano w:

    Jak poprawić SEO, czyli kilka prostych sposobów, dzięki którym można zauważyć realne zmiany

    Niezależnie jakiej tematyki dotyczy strona internetowa, jej właścicielom zależy na jednym – by przyciągała jak najwięcej osób. Żeby tak się stało, musi jednak znajdować się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. A za to z kolei odpowiada m.in. dobre SEO. Dbałość o pozycjonowanie strony to długi proces wymagający cierpliwości i wytrwałości. Jedno jest jednak pewne – […]

    Czytaj więcej

  • szybkość wczytywania strony

    Opublikowano w:

    Dlaczego szybkość wczytywania strony jest istotna dla Twojego sklepu internetowego

    Szybkość ładowania się strony internetowej, w przypadku prowadzenia sklepu internetowego, jest jednym z najistotniejszych czynników. Parametr ten określa czas, który przeciętny użytkownik będzie musiał poświęcić, do momentu możliwości skorzystania z serwisu. Nie da się ukryć, że czas ładowania strony jest zależny od wielu czynników, a tym samym wpływa on np. na skuteczność reklamową danej strony. […]

    Czytaj więcej

  • Co spowalnia stronę WWW

    Opublikowano w:

    Co spowalnia stronę WWW? 11 rzeczy, które sprawiają, że klienci uciekają wkurzeni

    Wolna strona internetowa przekłada się m.in. na gorsze wyniki w pozycjonowaniu, niższe konwersje oraz wyższe współczynniki odrzuceń. Na szybkość ładowania witryny internetowej wpływ ma szereg czynników. Poznaj je, by zobaczyć, na co musisz zwrócić szczególną uwagę podczas publikowania i administrowania stroną. Od szybkości ładowania strony internetowej zależy tzw. doświadczenie użytkownika – czyli user experience. Wyniki […]

    Czytaj więcej

  • zaplecze seo

    Opublikowano w:

    Czym jest zaplecze SEO i w jaki sposób należy je budować?

    Proces pozycjonowania czyli poprawiania pozycji strony internetowej w rezultatach wyszukiwania Google wpływa bardzo korzystnie na zwiększenie popularności serwisu oraz poprawienie rezultatów sprzedaży różnych towarów czy też usług oferowanych przez firmę prowadzącą dany serwis. Samo pozycjonowanie jest kompleksowym i dość skomplikowanym procesem obejmującym wiele różnych działań. Nic więc dziwnego, że osoby zajmujące się takimi pracami muszą […]

    Czytaj więcej

  • e-zdrowie

    Opublikowano w:

    E-zdrowie – trendy wirtualnej komunikacji 2020

    Choć miniony rok 2020 był męczący, pełen wyzwań i problemów, to jednocześnie wiele branż popchnął w rozwoju o całe lata, zmuszając je do cyfryzacji i zastosowania nowoczesnych technologii. Według danych ClickMeeting w listopadzie 2020 z polskiej platformy webinarowej skorzystało już ponad 2 miliony uczestników. Największą rewolucję niewątpliwie przeszła edukacja, ale również inne sektory, dotychczas funkcjonujące […]

    Czytaj więcej

  • data-driven-seo

    Opublikowano w:

    Data-driven SEO, czyli obszar marketingu, gdzie wszystko jest mierzalne

    Mnóstwo decyzji marketingowych podejmowanych jest na bazie intuicji i przeczucia. Marketerzy, przekonani o swojej nieomylności, wybierają i realizują działania marketingowe tylko dlatego, że coś im podpowiada taki, a nie inny kierunek. A co, jeśli da się inaczej? Co, gdy ich decyzje zawiodą? A może cały marketing online da się oprzeć o konkretne dane, statystyki i […]

    Czytaj więcej