SEO

  • Co spowalnia stronę WWW

    Opublikowano w:

    Co spowalnia stronę WWW? 11 rzeczy, które sprawiają, że klienci uciekają wkurzeni

    Wolna strona internetowa przekłada się m.in. na gorsze wyniki w pozycjonowaniu, niższe konwersje oraz wyższe współczynniki odrzuceń. Na szybkość ładowania witryny internetowej wpływ ma szereg czynników. Poznaj je, by zobaczyć, na co musisz zwrócić szczególną uwagę podczas publikowania i administrowania stroną. Od szybkości ładowania strony internetowej zależy tzw. doświadczenie użytkownika – czyli user experience. Wyniki […]

    Czytaj więcej

  • zaplecze seo

    Opublikowano w:

    Czym jest zaplecze SEO i w jaki sposób należy je budować?

    Proces pozycjonowania czyli poprawiania pozycji strony internetowej w rezultatach wyszukiwania Google wpływa bardzo korzystnie na zwiększenie popularności serwisu oraz poprawienie rezultatów sprzedaży różnych towarów czy też usług oferowanych przez firmę prowadzącą dany serwis. Samo pozycjonowanie jest kompleksowym i dość skomplikowanym procesem obejmującym wiele różnych działań. Nic więc dziwnego, że osoby zajmujące się takimi pracami muszą […]

    Czytaj więcej

  • e-zdrowie

    Opublikowano w:

    E-zdrowie – trendy wirtualnej komunikacji 2020

    Choć miniony rok 2020 był męczący, pełen wyzwań i problemów, to jednocześnie wiele branż popchnął w rozwoju o całe lata, zmuszając je do cyfryzacji i zastosowania nowoczesnych technologii. Według danych ClickMeeting w listopadzie 2020 z polskiej platformy webinarowej skorzystało już ponad 2 miliony uczestników. Największą rewolucję niewątpliwie przeszła edukacja, ale również inne sektory, dotychczas funkcjonujące […]

    Czytaj więcej

  • data-driven-seo

    Opublikowano w:

    Data-driven SEO, czyli obszar marketingu, gdzie wszystko jest mierzalne

    Mnóstwo decyzji marketingowych podejmowanych jest na bazie intuicji i przeczucia. Marketerzy, przekonani o swojej nieomylności, wybierają i realizują działania marketingowe tylko dlatego, że coś im podpowiada taki, a nie inny kierunek. A co, jeśli da się inaczej? Co, gdy ich decyzje zawiodą? A może cały marketing online da się oprzeć o konkretne dane, statystyki i […]

    Czytaj więcej

  • najczęstsze błędy w SEO

    Opublikowano w:

    Czy aby na pewno dobrze pozycjonujesz swoją stronę? Poznaj najczęstsze błędy w SEO, które być może sam popełniasz

    Aby blog czy strona internetowa przyciągała jak najwięcej osób, nie wystarczy tylko tworzyć dobre treści. Znaczenie ma także ich optymalizacja, czyli skupienie się na SEO. Choć większość osób zdaje sobie sprawę, że znalezienie odpowiednich fraz czy umiejętne wplecenie ich w tekst może przełożyć się na większy ruch, to już niekoniecznie każdy wie, na czym najlepiej […]

    Czytaj więcej

  • podstawy pozycjonowania bloga

    Opublikowano w:

    Krótki poradnik dla początkującego blogera: co warto wiedzieć o pozycjonowaniu?

    Publikując cokolwiek w internecie, zwykle liczymy na odzew. W przypadku mediów społecznościowych największą rolę odgrywają polubienia. W odniesieniu do blogów znaczenia nabierają natomiast przede wszystkim komentarze czy udostępnienia, ale także liczba odwiedzin na stronie. Nawet osoby, które utrzymują, że piszą przede wszystkim dla siebie, z pewnością ucieszy świadomość, że ich blog zdobywa popularność. Mimo że […]

    Czytaj więcej

  • algorytmy Google

    Opublikowano w:

    Algorytmy Google – czym są i jaki mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce?

    Każdemu, kto prowadzi stronę internetową, zależy na tym, by znalazła się ona w top10 wyszukiwania. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do jak największej liczby użytkowników. W końcu mało kto zagląda na drugą, a tym bardziej trzecią czy jeszcze dalsze strony z wynikami wyszukiwania. Na miejsce w top10 trzeba jednak zapracować. Kolejność w rankingu ustalają bowiem […]

    Czytaj więcej

  • algorytmy Google

    Opublikowano w:

    Algorytmy Google – czym są i jaki mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce?

    Każdemu, kto prowadzi stronę internetową, zależy na tym, by znalazła się ona w top10 wyszukiwania. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do jak największej liczby użytkowników. W końcu mało kto zagląda na drugą, a tym bardziej trzecią czy jeszcze dalsze strony z wynikami wyszukiwania. Na miejsce w top10 trzeba jednak zapracować. Kolejność w rankingu ustalają bowiem […]

    Czytaj więcej

  • Audyt SEO

    Opublikowano w:

    Audyt SEO – od czego zacząć?

    Dobrze wykonany Audyt SEO to jeden z pierwszych kroków, które powinien wykonać właściciel nowej strony internetowej lub sklepu. Także w przypadku posiadania już wieloletniego biznesu, warto go wykonać. Z czego składa się audyt SEO i kiedy warto go wykonać? Audyt SEO – czym jest? Audyt SEO to rozszerzona analiza strony internetowej. Jego zakres jest o […]

    Czytaj więcej

  • bezpłatna promocja w internecie

    Opublikowano w:

    Czy bezpłatna promocja w internecie jest możliwa?

    Koronawirus zmusił niemal co drugą markę (48 proc.) w Polsce do zmiany wydatków na SEM, a jedną trzecią do przetasowania budżetów na social media[1]. To nie jedyne działania marketingowe, które uległy transformacji wskutek pandemii. Wideo, lokowanie produktu, content marketing czy influencer marketing – wiele firm zmniejszyło intensywność aktywności tego typu. Tymczasem promocja marki powinna być […]

    Czytaj więcej