SEO

  • Opublikowano w:

    Czego Polacy szukają w Google? [raport Google]

    Euro 2016, Robert Lewandowski, wybory prezydenckie w USA, Donald Trump czy pytanie,  jak grać w Pokemon Go – to hasła, które najbardziej zyskiwały na popularności  w wyszukiwarce Google w 2016 roku. Jakie inne osoby, wydarzenia i tematy zwróciły uwagę Polaków? Google prezentuje coroczne zestawienie – Rok w wyszukiwarce. Google ogłasza coroczną listę haseł najbardziej zyskujących […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zwiększ liczbę pobrań aplikacji dzięki SEO

    Choć pozycjonowanie aplikacji ma własny termin, czyli ASO, w tym procesie dużą rolę odgrywa także tradycyjne SEO. Wyszukiwarka Google to potęga w rękach sprawnego marketingowca, który dzięki umiejętnemu doborowi słów-kluczy może zwiększyć widoczność strony aplikacji, a co za tym idzie – liczbę pobrań. Zwiększ czas spędzany na stronie i wskaźnik odrzuceń Wspomniane wartości są mocno […]

    Czytaj więcej

  • skuteczne pozycjonowanie

    Opublikowano w:

    Ile kosztuje pozycjonowanie

    Mimo rosnącej popularności usługi SEO, wielu klientów wciąż nie jest do końca świadomych z jakich procesów składa się ta usługa. Firma Mayko przygotowała infografikę opisującą poszczególne etapy pozycjonowania oraz przybliżone koszty każdego z nich.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pozycjonowanie lokalne – wszystko co chciałbyś wiedzieć

    Uzależnienie wyników wyszukiwania od lokalizacji osoby wysyłającej zapytanie sprawiło, że szansę na wyróżnienie się w Google zyskały także małe firmy, dotychczas nie korzystające z tej formy promocji. Pozycjonowanie lokalne to możliwość pozyskania nowych klientów, ale równocześnie ogromne wyzwanie. Na czym opiera się ta strategia SEO? Komu jest dedykowana i co zrobić, żeby skutecznie wdrożyć ją […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    To koniec pewnej epoki w SEO: Google wyłączył PageRank

    PageRank to algorytm, dzięki któremu można było ocenić jakość stron internetowych. Przez lata stanowił jedno z narzędzi pomocnych w e-marketingu, teraz nie będzie już dłużej dostępny dla wszystkich. Google właśnie potwierdził wyłączenie publicznego dostępu do panelu PageRank. Sama korporacja wciąż będzie korzystała z algorytmu, ale od kwietnia 2016 nie zamierza upubliczniać zgromadzonych w ten sposób […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    WhitePress publikuje e-book: samodzielny audyt SEO

    Agencja WhitePress przygotowała drugi e-book poświęcony tematyce audytu SEO. Pierwsza publikacja była raportem dotyczącym konkretnej domeny. Tym razem WhitePress opublikował bezpłatny e-book w formie poradnika, który w znacznym stopniu ułatwia przeprowadzanie audytu SEO samodzielnie. Publikacja jest kolejnym materiałem udostępnionym przez WhitePress w ramach projektu edukacyjnego Nowa Koncepcja SEO. E-book jest pierwszym tak szerokim opracowaniem instrukcji […]

    Czytaj więcej

  • skuteczne pozycjonowanie

    Opublikowano w:

    Nowa koncepcja SEO – odpowiedź na wymagania rynku i Google

    Platforma WhitePress wspierająca działania content marketingowe uruchamia nowy edukacyjno-koncepcyjny projekt skierowany do specjalistów SEO oraz ich klientów. „Nowa Koncepcja SEO” – bo tak brzmi nazwa projektu – ma na celu zebranie jak największej liczby materiałów edukacyjnych dotyczących skuteczniej promocji stron internetowych. Autorzy zakładają, że działania SEO powinny być realizowane kompleksowo wraz z innymi usługami i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak robi się SEO na YouTube?

    Video wypiera obraz – przekonują marketingowcy, badający zaangażowanie Internautów w obcowanie z różnego rodzaju treściami w Sieci. Największym internetowym agregatem filmów jest YouTube, platforma powiązana z Google, a więc ściśle wpływająca na SEO. Pozycjonowanie pozycjonowaniu nierówne – jak zatem przebić się z contentem video, by Google przestało być mu obojętne? Zaistnieć w tłumie YouTube to […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak zwiększyć o 400% ruch w serwisie ogłoszeniowym?

    Agencja Bluerank od 6 lat realizuje projekt SEO dla markt.de. Dzięki długofalowej współpracy serwis obecnie znajduje się w TOP3 największych niemieckich portali ogłoszeniowych. Kluczem do sukcesu okazała się dobrze zaplanowana kampania SEO i zapewnienie klientowi szkoleń z tego zakresu, dzięki temu markt.de zbudował kompetentny dział SEO oparty na doradztwie agencji. Markt.de to niemiecki serwis ogłoszeniowy, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bluerank pilotuje Feu Vert w Google

    Działania SEO dobrze dopasowane do potrzeb i specyfiki serwisu to skuteczna recepta na sukces w wyszukiwarkach. Jest to możliwe również w tak konkurencyjnej branży jak motoryzacja, o czym świadczą wyniki kampanii SEO realizowanej dla marki Feu Vert przez Bluerank. Feu Vert to jeden z europejskich liderów branży motoryzacyjnej w dziedzinie obsługi samochodów, oferujący kompleksowe usługi […]

    Czytaj więcej