SEO

  • Opublikowano w:

    7 marketingowych alternatyw dla SEO

    Inwestycja w może pomóc w wypromowaniu strony, ale nie jest jedyną metodą do osiągnięcia marketingowego sukcesu. Infografika stworzona przez serwis PR Daily pokazuje, w jaki sposób równie skutecznie (i często bezkosztowo) wykorzystać dostępne zasoby. Po pierwsze: wejdź w rolę dziennikarza Zaproponuj pismu związanemu z twoją branżą pisanie darmowego eksperckiego artykułu raz w miesiącu. Dziennikarze odpływają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Raport Polski e-commerce w Google

    Rok 2013 był niezwykle emocjonujący dla spółek, którym zależy na pozyskaniu ruchu z Google. Nieustające zmiany algorytmów wyszukiwarki, coraz słabiej działające metody automatycznego pozycjonowania oraz rosnące koszty sprawiły, że tysiące firm zaczęło inwestować w nowe rozwiązania. Zapraszamy do zapoznania się z raportem Polski e-commerce w Google. Handel elektroniczny w Polsce jest jedną z najszybciej rozwijających […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dlaczego warto stosować content marketing w branży e-commerce?

    Content marketing to sprawne zarządzanie treścią, które niesie korzyści zarówno ich twórcom, jak i odbiorcom. Warunkiem koniecznym obustronnych zysków jest oferowanie contentu wysokiej jakości, zarówno pod kątem wizualnym, jak i merytorycznym. W przypadku sklepów internetowych dobry content to szansa na większą rozpoznawalność, poprawę wizerunku i zwiększenie sprzedaży. W szerokiej grupie treści mieszczących się w pojęciu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Conversion zaprasza na szkolenia

    Masz już dość teorii? Conversion zaprasza na praktyczne warsztaty z zakresu Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Właśnie ruszyła rejestracja Już 16 i 17 października w Millenium Plaza w samym centrum Warszawy odbędzie się V edycja szkoleń otwartych organizowanych przez firmę Conversion. Szkolenia poprowadzi doświadczony zespół: Mariusz Michalczuk, specjalizujący się w analityce internetowej i Paweł […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Semahead stylowo z Butikiem

    Agencja Semahead rozpoczęła we wrześniu współpracę z eButik.pl – sklepem internetowym dużej sieci odzieżowej Butik I Like. Działania marketingowe obejmują optymalizację serwisu i promocję w wyszukiwarce Google. eButik.pl to jedyny sklep na polskim rynku dystrybuujący odzież sieci Butik I Like, której produkty skierowane są głównie do młodych, aktywnych kobiet. Zasięg samego Butiku to ponad 160 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Semahead dla TAURON

    Agencja Semahead rozpoczęła współpracę ze spółką TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o., będącą częścią koncernu energetycznego TAURON. Współpraca obejmuje działania optymalizacyjne oraz pozycjonujące strony serwisów TAURONA. Spółka TAURON Obsługa Klienta powstała w 2011 r., aby zarządzać działaniami związanymi z obsługą Klientów Grupy. Do opracowania i wdrożenia działań optymalizacyjnych i pozycjonujących serwisy Grupy TAURON została wybrana […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wydatki na SEM, SEO oraz social media w 2013 będą rosnąć

    Agencja Lemon Sky z Grupy ADV opublikowała infografikę przygotowaną wspólnie przez wszystkich członków Yamondo Global Performance Alliance. Wynika z niej, iż w nadchodzącym roku wydatki klientów na SEM, SEO oraz social media będą dwukrotnie wyższe niż w roku 2012. Badanie przeprowadzono na zlecenie szwedzkiej agencji Be Better Online na 15 rynkach digitalowych Europy, Azji oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    SEO Czy PPC?

    Pozycjonowanie czy AdWords? Wyniki organiczne czy linki sponsorowane? SEO czy PPC? Ten różnie określany problem dotyczy wielu osób podejmujących decyzję o promocji swojej strony w wyszukiwarce. Oceniając oba te obszary w oparciu o 10 kryteriów, postarajmy się odpowiedzieć na to pytanie. 1. Zauważalność Badania eyetrackingowe pokazują porównywalną zauważalność topowych pozycji w wynikach organicznych oraz reklam […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nie przeceniaj strategii SEO

    Nieustannie sprawdzasz, które słowa kluczowe wywołują największy ruch i wciąż szpikujesz nimi teksty? W takim razie wedle wszelkiego prawdopodobieństwa stałeś się więźniem strategii SEO, która nie zawsze jest twoim sprzymierzeńcem. O zgubnych skutkach nadmiernej wiary w skuteczność optymalizacji wyszukiwarek przeczytacie w najnowszym artykule w serwisie NetResearch.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak działa wyszukiwarka

    Sposób działania wyszukiwarki na pierwszy rzut oka może wydawać się bardzo skomplikowany. Łatwiej jest zrozumieć funkcjonowanie Google poprzez zastosowanie analogii „bibliotekarza”, którą najlepiej obrazuje film stworzony wspólnie przez Common Craft i Search Engine Land. Zrozumienie tego mechanizmu to absolutne podstawy umożliwiające stawianie kolejnych kroków w świecie pozycjonowania. Jak działa wyszukiwarka? Wyszukiwarkę (nie tylko Google) możemy […]

    Czytaj więcej