SEO

  • seo netresearch

    Opublikowano w:

    Google Analitics ogranicza dostęp do fraz. Co dalej z SEO?

    Google Analytics to wciąż nieoceniona pomoc przy opracowywaniu działań SEO. Jednak dane pozyskiwane tą drogą coraz częściej dostarczają pytań zamiast odpowiedzi. Wątpliwości budzą przede wszystkim tajemnicze dane kryjące się pod hasłem „not provided”, które mogą stanowić znaczącą część wszystkich badanych fraz. Czemu tak się dzieje i kto na tym zyska? O tym przeczytanie na portalu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nokaut inwestuje w serwisy tematyczne

    Nokaut.pl wchodzi na rynek serwisów tematycznych. Pierwszym z nich jest Królestwo Łazienek – serwis wizerunkowy z inspiracjami i poradami o tym, jak modnie i funkcjonalnie urządzić to pomieszczenie. Oprócz tego znajdują się tam liczne quizy i wskazówki pomocne w wyborze odpowiednich sprzętów.  W jaki sposób taka metoda komunikacji z klientem będzie służyć Nokautowi? Na to […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Najefektywniejsze działania SEO

    Serwis Marketing Sherpa zapytał ponad 1500 osób związanych z marketingiem co działa w marketingu off i online. Celem było dowiedzenie się, jakie działania marketerzy uznają za najbardziej efektywne (poziom skuteczności: bardzo efektywne / średnio efektywne / nieefektywne) w kontekście konwersji. Z analizy przeprowadzonych badań wynika, że marketerzy, którzy zajmują się promocją B2B zdecydowanie stawiają na […]

    Czytaj więcej

  • K2 Search seo w pigułce

    Opublikowano w:

    SEO w pigułce od K2 Search i ACR

      K2 Search i ACR przygotowały darmowego e-booka „Analiza SEO w pigułce” poświęconego analizie SEO. Na ponad 70 stronach zamieszczono unikatowe informacje dotyczące marketingu w wyszukiwarkach. Autorem pozycji jest Damian Sałkowski, SEO specialist z K2 Search. E-book „Analiza SEO w pigułce” jest pierwszym polskim podręcznikiem podejmującym zagadnienia analizy SEO. Osoby zainteresowane marketingiem wyszukiwarek znajdą w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    6 złotych zasad pinezkowania. Jak tworzyć obrazy warte „przypięcia” na Pinterest?

    Jak wynika z wczesnych obserwacji, większość pinezek przypinanych na Pinterest to pinezki udostępniane wcześniej (re-pins). Re-pin oznacza udostępnianie na swojej tablicy interesujących obrazów umieszczonych już wcześniej na tablicach innych użytkowników. Świadczy to o wirusowym rozprzestrzenianiu się treści w społeczności serwisu. Dlatego marketerzy promujący marki w pinezkowym serwisie powinni zrobić wszystko, by udostępniane przez nich treści […]

    Czytaj więcej