temat dnia

  • Heinz on Marz

    Opublikowano w:

    Keczup Heinz z „marsjańskich” pomidorów

    Wybiegając (nie?)daleko w przyszłość, marka Heinz zadała sobie pytanie czy przyszli kolonizatorzy Marsa będą mogli produkować kultowy ketchup i rozpoczęła eksperyment o nazwie „Red Project”. Naukowcy stworzyli symulację marsjański warunków i uprawiali pomidory, które następnie przetworzyli w ketchup i porównali ze smakiem tego ziemskiego. Wnioski są jednoznaczne: być może ludzkość będzie musiała zrezygnować z życia […]

    Czytaj więcej

  • audioteka

    Opublikowano w:

    Audioteka: jak tworzyć dobrze opowiedziane historie [wywiad]

    Audioteka to jeden z najpopularniejszych mobilnych serwisów z audiobookami w Polsce. Monika Bazdyga, Head of Marketing, Aleksandra Dąbrowska, Head of Production oraz Klaudia Grzesiak, Head of Audioteka Content Acquisition Department w firmie Audioteka S.A. opowiedziały jak tworzyć „dobrze opowiedziane historie”. Na co zwracają uwagę Polacy przy wyborze produktu audio?   Monika Bazdyga, Head of Marketing, Audioteka […]

    Czytaj więcej

  • Influncer Boot Camp

    Opublikowano w:

    Startuje Gizmi Influencer Boot Camp. Pierwszy w Polsce projekt edukacyjno-konkursowy dla twórców treści w sieci

    10 bezpłatnych webinarów prowadzonych przez doświadczonych twórców treści cyfrowych na temat sposobów pozycjonowania swoich platform i monetyzacji wiedzy w Internecie Konkurs dla uczestników szkoleń z pulą nagród o wartości ponad 150.000 PLN Cel projektu – propagowanie idei wykorzystywania potencjału mediów społecznościowych jako sposobu budowania własnego biznesu w sieci 15 listopada br. rozpoczyna się pierwsze w […]

    Czytaj więcej

  • reklama lego w telegazecie

    Opublikowano w:

    Dlaczego marka LEGO® reklamuje swoje zabawki w… Telegazecie

    Dlaczego marka LEGO® reklamuje swoje zabawki w… Telegazecie? Żeby reklam tych nie zobaczyły przypadkiem dzieci i młodzież. Bo tym razem chodzi o bardzo specyficzne zestawy klocków: te dla dorosłych. Najnowsze reklamy zestawów 18+, oferowanych przez firmę LEGO, są dobrze ukryte. Żeby się do tych nich dostać, trzeba najpierw w ogóle wiedzieć o istnieniu takiego medium […]

    Czytaj więcej

  • rayban okulary facebbok share

    Opublikowano w:

    Facebook prezentuje Ray-Ban Stories

    Facebook prezentuje Ray-Ban Stories: inteligentne okulary, które pozwalają na robienie zdjęć i kręcenie wideo w nowy, bardziej naturalny sposób, a także umożliwiają dzielenie się swoimi doświadczeniami, słuchanie muzyki i dzwonienie. Okulary będą dostępne w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Irlandii, Włoszech i Wielkiej Brytanii w 20 różnych wariantach, kosztujących od 299 dolarów.  Okulary Ray-Ban Stories zostały […]

    Czytaj więcej

  • banksy

    Opublikowano w:

    Banksy traci prawa do swoich znaków towarowych

    Na przestrzeni niespełna roku artysta stracił prawa ochronne do 6 unijnych znaków towarowych. To aż 6 z 18 zarejestrowanych w EUIPO znaków towarowych, przedstawiających słynne dzieła Banksy’ego. Banksy – światowej sławy artysta street artu, którego twórczość znają wszyscy, a tożsamości nie zna nikt. Pilnie strzeże swojej prywatności, a anonimowość pozostaje integralną częścią jego sukcesu. Od lat publicznie manifestuje swoją niechęć do rosnącej komercjalizacji sztuki, a także pogardę […]

    Czytaj więcej

  • sklep LEGO

    Opublikowano w:

    Drugi sklep LEGO® w Warszawie

    Unikatowa figura warszawskiej Syrenki, wykonana w całości z klocków LEGO, powita gości z witryny sklepu Grupa LEGO® otworzyła dziś swój drugi oficjalny sklep w Polsce, w centrum handlowym Galeria Mokotów w Warszawie. Na odwiedzających czeka zupełnie nowe doświadczenie zakupowe oraz możliwość nabycia limitowanych edycji zestawów. Otwarcie drugiego salonu marki, zaledwie kilka miesięcy po pierwszym (znajdującym […]

    Czytaj więcej

  • trust is the new king

    Opublikowano w:

    Trust is the new king w marketingu online [raport Lightscape i Visibly®]

    Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w sieci – to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly® wynika, że aż 8 na 10 z nich uważa zaufanie do marki jako kluczowy […]

    Czytaj więcej

  • Jan-Krzysztof Duda

    Opublikowano w:

    Jan Krzysztof Duda rozpoczyna współpracę z Lenovo

    Arcymistrz szachowy Jan Krzysztof Duda rozpoczyna współpracę z Lenovo. Nowy ambasador wspierany będzie przez mobilną stację roboczą ThinkPad P1 3. generacji podczas treningów oraz przygotowań do licznych rozgrywek i turniejów. Dzięki wysokiej wydajności oferowanej przez laptopa i jego zaawansowanym możliwościom, najlepszy polski szachista będzie miał możliwość skuteczniejszego przygotowania się do rywalizacji ze ścisłą światową czołówką.  […]

    Czytaj więcej

  • disaster girl

    Opublikowano w:

    Czym są tokeny NFT i skąd ich popularność?

    Tokeny NFT’s (ang. non-fungible tokens) są to niewymienialne tokeny, których główną zaletą jest to, że nie ma opcji, aby zastąpić je czymś innym. Każdy z nich ma swój unikalny, kryptograficznie utworzony hash, który nadaje mu cechę wyjątkowości. W przypadku popularnego bitcoina jest praktycznie bez różnicy, w jaki sposób wejdziemy w jego posiadanie, ponieważ zawsze będzie […]

    Czytaj więcej