temat dnia

Random entry RSS

  • kto produkuje najwięcej plastiku

    Opublikowano w:

    Kto jest odpowiedzialny za plastikowe śmieci i kto produkuje ich najwięcej

    Fundacja Changing Markets opublikowała raport “Talking Trash: The Corporate Playbook of False Solutions” wymieniający największych producentów odpadów plastikowych na świecie. Kto produkuje najwięcej plastiku? Spośród ośmiu największych producentów tworzyw sztucznych na świecie pięć z nich to firmy amerykańskie.  Na pierwszym miejscu jest Coca-Cola, która produkuje rocznie aż 2,9 miliona ton opakowań plastikowych. Jej największy konkurent, […]

    Czytaj więcej

  • tampon bus

    Opublikowano w:

    Tampon Bus

    Z okresem jest jak z autobusem komunikacji miejskiej. Zawsze dobrze wiedzieć kiedy się zbliża 😀 Z takiego założenia wyszła duńska agencja Mensch. W kampanii reklamowej przygotowanej dla aplikacji Clue, która pozwala śledzić cykl menstruacyjny, wykorzystano stworzono Tampon Bus, który reklamuje aplikację hasłem “Know when it’s coming. Track your period with Clue.” Te autobusy kursują po […]

    Czytaj więcej

  • Bianka Nwolisa

    Opublikowano w:

    Dziewczyna z transparentem na okładce Vogue Polska

    Wrześniowe wydanie „Vogue’a” zawsze jest szczególne. Jednak w tym roku wyróżnia je coś więcej niż duża objętość (328 stron), piękne sesje mody i przegląd najnowszych trendów. Po raz pierwszy w 128-letniej historii magazynu, wszystkie edycje z całego świata jednoczą się wokół jednego tematu – nadziei, którą interpretują na swój sposób. Do sesji okładkowej najnowszego numeru […]

    Czytaj więcej

  • billie Eilish

    Opublikowano w:

    Billie Eilish x T-Mobile

    Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa DT rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zwyciężczynią nagród Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które […]

    Czytaj więcej

  • zalando

    Opublikowano w:

    Zalando i MISBHV i Kampania Przeciw Homofobii z kampanią społeczną LGBTQIA+

    Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa, rusza z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Kampania “Historie ukryte w ubraniach” powstała we współpracy z organizacją pozarządową “Kampania Przeciw Homofobii” (KPH), polską marką MISBHV, oraz agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT. Celem projektu jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBTQIA+, które stały […]

    Czytaj więcej

  • coca-cola

    Opublikowano w:

    Coca-Cola™ Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: „Otwarci jak nigdy”.

    Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest. W kwietniu tego roku Coca-Cola tymczasowo zawiesiła wszystkie planowane działania marketingowe. Jednocześnie przekierowała swoje zasoby do lokalnych społeczności oraz na wsparcie partnerów […]

    Czytaj więcej

  • E.Wedel plakat

    Opublikowano w:

    E.Wedel z kampanią społeczną “#Każdy plakat pomaga”

    25 czerwca w ramach charytatywnego projektu „#Każdy plakat pomaga” na stronie  www.empik.com/kazdy-plakat-pomaga rozpocznie się sprzedaż limitowanych plakatów zaprojektowanych przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation, która wykorzysta pieniądze na zakup komputerów do polskich domów dziecka. Akcja powstała z inicjatywy E.Wedel we współpracy z Fundacją Omeny Mensah oraz […]

    Czytaj więcej

  • Uszka w Barszczu

    Opublikowano w:

    PCK + Uszka w Barszczu z kampanią #PolskaCzystaKomórka

    W czasie znoszenia restrykcji pandemicznych często zapominamy, jak istotne w skutecznej walce z koronawirusem jest dbanie o swoje bezpieczeństwo i higienę. Dlatego Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami przypomina młodym internautom o konieczności regularnego czyszczenia swoich smartfonów, rozpoczynając kampanię edukacyjną #PolskaCzystaKomórka. Głównym kanałem komunikacji jest platforma TikTok. Polski Czerwony Krzyż zwraca uwagę, że regularna dezynfekcja […]

    Czytaj więcej

  • teatr 21

    Opublikowano w:

    Teatr 21 przeciw społecznemu wykluczeniu ludzi z niepełnosprawnościami.

    Przymusowe zamknięcie w domach, gwałtownie wyzwoliło w mediach społecznościowych głosy tęsknoty za najróżniejszymi przyjemnościami, które w trakcie Lockdownu stały się niemożliwe do zrealizowania. Aktorzy Teatru 21, w kampanii The Lockdown odgrywając wybrane cytaty z mediów społecznościowych, zwracają uwagę na to, jak wielkim szczęściem jest nasza samodzielność i nieograniczone możliwości wyboru. Dla osób z niepełnosprawnościami to […]

    Czytaj więcej

  • kampania durex

    Opublikowano w:

    Nowa kampania Durex

    Zachęcenie do rozmów o potrzebach seksualnych i podkreślenie roli komunikacji w związku to główne cele najnowszej kampanii Durex. Na podstawie prawdziwych historii par pokazano, jak rozmowa przekłada się na jakość relacji oraz zadowolenie z seksu. „Głośni w łóżku” podpowiadają co zrobić, by odkryć rozkosz dopasowania. Start projektu zaplanowano w Międzynarodowy Dzień Seksu, czyli 7 czerwca. […]

    Czytaj więcej