temat dnia

Random entry RSS

  • hasło #MaszToPoMnie jest osobiste jak słowa rodziców kierowane do dziecka, podkreśla bliskość wzajemnych, żydowsko-polskich relacji.

    Opublikowano w:

    #MaszToPoMnie – kampania Muzeum POLIN

    Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie ruszyło z kampanią promującą ekspozycję stałą „1000 lat historii Żydów polskich” pod nazwą #MaszToPoMnie. Kreacja oparta jest na cytatach znanych, historycznych postaci polskich Żydów i zachęca odbiorcę do odkrywania wielonarodowego dziedzictwa Warszawy i Polski. Dalszy ciąg prezentowanych w czasie kampanii opowieści można poznać odwiedzając Muzeum POLIN. Kampania #MaszToPoMnie […]

    Czytaj więcej

  • ikea przestrzeń pełna dobra

    Opublikowano w:

    W 4 dni kilka tysięcy przedmiotów znalazło nowe domy! IKEA podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”

    Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy nieużywanych już przedmiotów. Pomysł na „Przestrzeń Pełną Dobra” zrodził […]

    Czytaj więcej

  • Runmageddon Charity

    Opublikowano w:

    Runmageddon Charity czyli sportowy wymiar pomagania

    Organizator Runmageddonu proponuje firmom i ich pracownikom udział w ekstremalnym biegu z przeszkodami w konkretnym i ważnym społecznie celu. Zachęcając tym samym do połączenia sportu, integrującego wyzwania z pomaganiem innym. – Współpracując z Runmageddon Charity mamy poczucie, że rozwijamy ideę biznesu odpowiedzialnego społecznie w najlepszej z możliwych form – ta inicjatywa to nie tylko możliwość osobistego rozwoju, ale też […]

    Czytaj więcej

  • Opowieść podręcznej

    Opublikowano w:

    „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO

    Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu Opowieść podręcznej. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland. Wszystkie sezony serialu „Opowieść podręcznej” są dostępne w HBO GO. W trzecim […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Symboliczne adopcje jako forma marketingu – case study z wrocławskiego Zoo

    Urodzona we wrocławskim ZOO, niedźwiedzica Kora, znalazła opiekuna – firmę DONE! Deliveries, specjalizującą się w transporcie. Taka współpraca to korzyść dla każdej strony – zwierząt, ogrodu zoologicznego, a także firmy. Adopcja symboliczna mieszkańca ZOO to nie tylko działanie marketingowe, to również narzędzie realizacji polityki odpowiedzialnego biznesu. Nie wystarczy bowiem mieć świadomości, że działalność firmy wywiera […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Podlaskie Travel: viralowe wow

    SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosą się wirusowo. Nowa odsłona kampanii Podlaskie Travel w social media oparta jest na prostym zabiegu – odnalezieniu prawdziwych emocji w najbardziej atrakcyjnych miejscach regionu. A konkretnie – w ich nazwach. SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, ŁOOO!mża wywołały na […]

    Czytaj więcej

  • olx

    Opublikowano w:

    Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci

    “W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym” – namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci. Kampania to odpowiedź na hejt i brak kultury w sieci. Wulgarne odzywki, oszustwa, brak szacunku, spam – to zjawiska, które na […]

    Czytaj więcej

  • lgbtq

    Opublikowano w:

    Powiedz tak! Małżeństwa dla wszystkich – kampania Ben&Jerry’s

    Czas na równość małżeńską, nie tylko związki partnerskie – z tym postulatem marka Ben&Jerry’s i Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza ruszają na tegoroczną Paradę Równości w Warszawie. Nie idą po ochronę praw mniejszości, ale po uznanie podstawowych praw człowieka i jego godności. Hasło #MałżeństwaDlaWszystkich, bo miłość nie wyklucza! wzywające do poparcia równości małżeńskiej znalazło już wyraz […]

    Czytaj więcej

  • H&M z kolekcją Stranger Things

    Opublikowano w:

    H&M z kolekcją Stranger Things

    H&M ogłasza współpracę z Netflix i ich przebojowym serialem Stranger Things, który wkroczy w ich oczekiwany trzeci sezon latem. Kolekcja skupia się wokół społeczności Hawkins. Znajdziecie tu inspirowaną przez serial gamę odzieży, strojów kąpielowych i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn.       W nadchodzącym trzecim sezonie Stranger Things zostaną wprowadzone nowe lokalizacje w fikcyjnym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Szumiący Leniwiec z Polski trafi do royal baby

    Pierwsze dziecko Księcia Harry’ego i Księżnej Meghan przyszło na świat, a to okazja do gratulacji i prezentów. Polskie mamy, założycielki firmy Whisbear, podarowały książęcej parze multimedialnego szumiącego Leniwca E-zzy zapakowanego w specjalnie przygotowany na tę okazję atłasowy woreczek z wyszytą złotą nicią koroną królewską. Wiadomość o tym, że Księżna Meghan zostanie mamą, przywołała niezwykłe wspomnienia […]

    Czytaj więcej