temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Jesteś zagrożonym gatunkiem

    2012 Agency autorem kampanii WWF na COP24 Na czas trwającego właśnie w Katowicach szczytu klimatycznego ONZ COP24 pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy – to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency. Celem kampanii jest szerokie uświadomienia realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi. Na potrzeby kampanii […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA na Black Friday: odkryj kolekcję „PRZYDA SIĘ” w swoim domu

    Czarny Piątek – święto kupowania, wyprzedażowej gorączki oraz niezliczonych okazji cenowych. W dniu, kiedy większość zakupów jest spontaniczna i impulsywna, IKEA chce zwrócić uwagę na ilość oraz wartość posiadanych przez nas już przedmiotów. W tym celu została stworzona specjalna kolekcja „PRZYDA SIĘ”, która przypomina o rzeczach leżących na strychach, w piwnicach oraz w szafach. Odłożone […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Durex w kampanii profilaktyki AIDS

    Durex w kampanii profilaktyki AIDS 20 listopada 2018 Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith. Z okazji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Koniec muzycznej tandety dla maluchów – projekt blogerki Mamy Lamy dla najmłodszych

    Anna Weber i Adam Weber to prywatnie małżeństwo i rodzice, ale jako zespół projektowy, stali się ambasadorami dobrej jakościowo edukacji muzycznej dla dzieci na całym świecie. “Moc muzyki w rozwijaniu, angażowaniu czy uspokajaniu dzieci, rodzice wykorzystywali zawsze. W świecie w którym żyjemy wpisanie frazy „piosenki dziecięce” w wyszukiwarce może skończyć się tragicznie. Zarówno dla rozwoju […]

    Czytaj więcej

  • raport marketingowy white press

    Opublikowano w:

    Aż 60 proc. budżetów marketingowych trafia do internetu

    Biznes przenosi się do sieci – ta teza ma potwierdzenie w wynikach najnowszego badania dotyczącego polskiego rynku e-marketingu, które przeprowadził WhitePress. Średnio aż 60 proc. budżetów marketingowych polskich firm przeznaczane jest na działania online. Za to dla 19 proc. badanych przedsiębiorstw sieć jest jedynym miejscem, w którym lokują swoje budżety marketingowe. Wydatki online stanowią coraz większą część […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #CharytatywnaPyra wyrosła w Poznaniu

    Allegro to Poznań, a Poznań to ziemniaki, dużo dobrych pyr. Co ma do tego Wykop? Ziemniaki wykopuje się z czeluści gleby, a właśnie o wykopywanie chodzi nam najbardziej… Szczególnie, gdy kopie się w szczytnym celu. Allegro i Wykop dla Centrum Pozytywnej Energii Nie trzeba było daleko szukać. Centrum Pozytywnej Energii i Fundacja I <3 Ziemek są dobrze znane […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Performante z konkursem dla młodych kreatywnych

    Ruszyły zgłoszenia do drugiej edycji konkursu JustBrief, który agencja Performante realizuje z myślą o studentach i absolwentach planujących karierę w branży kreatywnej. W tym roku partnerem głównym projektu jest Uber Eats. Młodzi ludzie postrzegają branżę kreatywną jako bardzo hermetyczną. Z raportu przygotowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR „Co nie styka w branży kreatywnej” wynika, że […]

    Czytaj więcej

  • kampania hans memling sąd ostateczny tofu studio

    Opublikowano w:

    Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga

    Pięćdziesięciosekundowy spot poświęcony Sądowi Ostatecznemu Hansa Memlinga można obejrzeć już na w mediach społecznościowych i na profilu MNG na Youtube. 17 października 2018 roku w kinie Helios w gdańskim Forum odbył się premierowy pokaz filmu. Film jest rozwinięciem koncepcji promowania Sądu Ostatecznego Memlinga, które TOFU Studio rozpoczęło na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku w ubiegłym […]

    Czytaj więcej

  • rak'n'roll kampania cycki

    Opublikowano w:

    Każde cycki są fajne – nieważne jaki mają kształt, ważne, by były zdrowe

    Rak’n’Roll startuje z kampanią społeczną zachęcającą do badania swoich cycków! Polki nie badają piersi! Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich cycków!* W zmianie nastawienia do tego tematu pomoże im zupełnie nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku oraz nowy BOT o nazwie „BOOBlabla” dostępny na […]

    Czytaj więcej

  • anja rubik sexedpl

    Opublikowano w:

    Książka Anji Rubik #sexedpl trafi do 1000 polskich szkół

    Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie”. Anja tworzyła kilkudniową pop-up szkołę,  w której zajęcia z edukacji seksualnej prowadzili najlepsi eksperci w Polsce.  Teraz W.A.B. i Anja Rubik zdecydowali się na przekazanie tysiąca egzemplarzy książki do szkół i placówek edukacyjnych. „Mam głos i mogę coś z tym zrobić” – pisze we wstępie do swojej […]

    Czytaj więcej