temat dnia

  • kampania walentynkowa durex

    Opublikowano w:

    Kampania walentynkowa Durex “Głośni w łóżku”

    Kampania walentynkowa Durex zachęca: „Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania”. To hasło jest kontynuacją ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”. Marka niezmiennie namawia pary do rozmawiania o wzajemnych potrzebach i pragnieniach seksualnych oraz odkrywania idealnego dopasowania. Pretekstem do podjęcia intymnego dialogu są tym razem Walentynki. Specjalnie na tę okazję Durex przygotował grę dla par mającą […]

    Czytaj więcej

  • Fjallraven

    Opublikowano w:

    FJÄLLRÄVEN wystartował z blogiem Foxtrail

    Szwedzka marka Fjällräven uruchomiła polskojęzyczną wersję popularnego bloga Foxtrail. Teraz na stronie foxtrail.fjallraven.pl fani outdooru i marki z liskiem znajdą wciąż rozbudowywane treści o przyrodzie i zrównoważonych produktach marki. Nie zabraknie też wskazówek i porad, dzięki którym wypady na łono natury będą jeszcze przyjemniejsze. Foxtrail to cieszący się duża popularnością blog Fjällräven, który do tej […]

    Czytaj więcej

  • kto produkuje najwięcej plastiku

    Opublikowano w:

    Kto jest odpowiedzialny za plastikowe śmieci i kto produkuje ich najwięcej

    Fundacja Changing Markets opublikowała raport “Talking Trash: The Corporate Playbook of False Solutions” wymieniający największych producentów odpadów plastikowych na świecie. Kto produkuje najwięcej plastiku? Spośród ośmiu największych producentów tworzyw sztucznych na świecie pięć z nich to firmy amerykańskie.  Na pierwszym miejscu jest Coca-Cola, która produkuje rocznie aż 2,9 miliona ton opakowań plastikowych. Jej największy konkurent, […]

    Czytaj więcej

  • tampon bus

    Opublikowano w:

    Tampon Bus

    Z okresem jest jak z autobusem komunikacji miejskiej. Zawsze dobrze wiedzieć kiedy się zbliża 😀 Z takiego założenia wyszła duńska agencja Mensch. W kampanii reklamowej przygotowanej dla aplikacji Clue, która pozwala śledzić cykl menstruacyjny, wykorzystano stworzono Tampon Bus, który reklamuje aplikację hasłem “Know when it’s coming. Track your period with Clue.” Te autobusy kursują po […]

    Czytaj więcej

  • Bianka Nwolisa

    Opublikowano w:

    Dziewczyna z transparentem na okładce Vogue Polska

    Wrześniowe wydanie „Vogue’a” zawsze jest szczególne. Jednak w tym roku wyróżnia je coś więcej niż duża objętość (328 stron), piękne sesje mody i przegląd najnowszych trendów. Po raz pierwszy w 128-letniej historii magazynu, wszystkie edycje z całego świata jednoczą się wokół jednego tematu – nadziei, którą interpretują na swój sposób. Do sesji okładkowej najnowszego numeru […]

    Czytaj więcej

  • billie Eilish

    Opublikowano w:

    Billie Eilish x T-Mobile

    Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa DT rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zwyciężczynią nagród Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które […]

    Czytaj więcej

  • zalando

    Opublikowano w:

    Zalando i MISBHV i Kampania Przeciw Homofobii z kampanią społeczną LGBTQIA+

    Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa, rusza z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Kampania “Historie ukryte w ubraniach” powstała we współpracy z organizacją pozarządową “Kampania Przeciw Homofobii” (KPH), polską marką MISBHV, oraz agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT. Celem projektu jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBTQIA+, które stały […]

    Czytaj więcej

  • coca-cola

    Opublikowano w:

    Coca-Cola™ Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: „Otwarci jak nigdy”.

    Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest. W kwietniu tego roku Coca-Cola tymczasowo zawiesiła wszystkie planowane działania marketingowe. Jednocześnie przekierowała swoje zasoby do lokalnych społeczności oraz na wsparcie partnerów […]

    Czytaj więcej

  • E.Wedel plakat

    Opublikowano w:

    E.Wedel z kampanią społeczną “#Każdy plakat pomaga”

    25 czerwca w ramach charytatywnego projektu „#Każdy plakat pomaga” na stronie  www.empik.com/kazdy-plakat-pomaga rozpocznie się sprzedaż limitowanych plakatów zaprojektowanych przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation, która wykorzysta pieniądze na zakup komputerów do polskich domów dziecka. Akcja powstała z inicjatywy E.Wedel we współpracy z Fundacją Omeny Mensah oraz […]

    Czytaj więcej

  • Uszka w Barszczu

    Opublikowano w:

    PCK + Uszka w Barszczu z kampanią #PolskaCzystaKomórka

    W czasie znoszenia restrykcji pandemicznych często zapominamy, jak istotne w skutecznej walce z koronawirusem jest dbanie o swoje bezpieczeństwo i higienę. Dlatego Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami przypomina młodym internautom o konieczności regularnego czyszczenia swoich smartfonów, rozpoczynając kampanię edukacyjną #PolskaCzystaKomórka. Głównym kanałem komunikacji jest platforma TikTok. Polski Czerwony Krzyż zwraca uwagę, że regularna dezynfekcja […]

    Czytaj więcej