temat dnia

Random entry RSS

  • VOLP_Choinka_2019_Patroni_1200x1200px

    Opublikowano w:

    Podejmij wyzwanie Volvo – Zasadź Las

    W wyniku 3. edycji akcji „[block]0[/block]” w 2019 roku zachęciliśmy ponad tysiąc Polaków do zmiany nawyku świątecznego, wypożyczenia choinki i spędzania świąt w ekologiczny sposób. Kolejnym krokiem jest zasadzenie lasu. Od 10 stycznia internauci będą mogli zdecydować, w którym z trzech wskazanych miejsc pojawi się las. Marka Volvo zachęcona sukcesem poprzednich edycji „Wypożyczalni choinek”, w […]

    Czytaj więcej

  • ©-David-Lawson-WWF-UK

    Opublikowano w:

    WWF i podcast Piąte: Nie zabijaj w kampanii Ratuj Rysie

    Historia, którą chcę Wam dzisiaj opowiedzieć, to historia, która wstrząsnęła mną bardzo. Głównie dlatego, że ofiarami jest cała rodzina, a sprawcy, którzy do dziś nie zostali wykryci, wciąż zagrażają innym…” Takimi słowami zaczyna się najnowszy podcast Justyny Mazur na kanale Piąte: Nie zabijaj. Jego bohaterami są członkowie rodziny Rysickich, zamieszkujący północo-wschodnią część kraju. Teren, na […]

    Czytaj więcej

  • wypożycz choinkę, kampania volvo

    Opublikowano w:

    Wypożycz choinkę na święta – eko kampania Volvo

    W tym roku już po raz trzeci rusza akcja społeczna „Wypożyczalnia choinek Volvo”, która zachęca do spędzania świąt w sposób ekologiczny. Z wybranych salonów Autoryzowanych Dealerów Volvo w całej Polsce będzie można odebrać żywą choinę w doniczce. Zwrócone po świętach drzewko zostanie ponownie zasadzone w specjalnej hodowli. Po ubiegłorocznym sukcesie „Wypożyczalni”, Volvo zwiększa pulę choinek […]

    Czytaj więcej

  • aliexpress

    Opublikowano w:

    „Słodkie lisa ucha berety” – jak AliExpress wykorzystuje unikalne cechy marki w swojej komunikacji

    Zakupy na AliExpress to doświadczenie niespotykane w innych sklepach internetowych. Współtworzone jest na równi przez markę, sam serwis, jego jedyny w swoim rodzaju interfejs, kolosalną bazę produktów, sposób dostawy oraz samych użytkowników. Jak AliExpress wykorzystuje to w swojej komunikacji w mediach społecznościowych?  Kapcie w kształcie różowych świnek to „krótkie futro pluszowe”, pokrowiec na pilota to […]

    Czytaj więcej

  • marketing sensoryczny

    Opublikowano w:

    Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent [Badanie Mood Media]

    Mood Media – światowy lider rozwiązań customer experience, opublikował nowy raport dotyczący wpływu marketingu behawioralnego na zachowania konsumentów. Badanie dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje poznawcze i zachowania kupujących w punktach stacjonarnych. Partnerem Mood Media w badaniu, była międzynarodowa sieć sportowa INTERSPORT. Kontrolowany eksperyment dowiódł, iż w przypadku zastosowania marketingu sensorycznego, […]

    Czytaj więcej

  • allegro reklama świąteczna babcia

    Opublikowano w:

    Kampania świąteczna Allegro

    Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiadamy kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a czasem ułatwia komunikację międzypokoleniową.    Tegoroczny świąteczny film z Allegro zatytułowany […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    They.pl z nową kampanią dla Lirene Natura

    Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet – Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w outdoorze, prasie oraz digitalu. Lirene Natura to innowacyjna linia produktów tworzonych przez kobiety […]

    Czytaj więcej

  • rebel whooper bez mięsa

    Opublikowano w:

    Burger King przedstawia: Rebel Whopper – 100 % Whopper, 0 % wołowiny

    Rozpoczęła się największa premiera w historii marki Burger King. We wszystkich restauracjach sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce, wylądował dziś Rebel Whopper – pierwszy burger z roślinnym patty. Rebel Whopper to 100-procentowy Whopper. Od kultowego burgera różni się jedynie tym, że ma w sobie 0 proc. wołowiny. Została zastąpiona roślinnym patty, […]

    Czytaj więcej

  • reklama z recyklingu

    Opublikowano w:

    Pierwsza w Polsce reklama z recyklingu zawisła w Poznaniu

    Miesiąc temu poznaniacy podczas wspólnej akcji marki Duży Ben i miasta Poznania „Posezonowe sprzątanie brzegów Warty” zebrali prawie 300 kg kapsli, czyli blisko 56 000 sztuk! Wykorzystano je do niezwykłej instalacji, która zawisła przy ul. Głogowskiej. To nie jest zwykły szyld, to baner, który ma nas zachęcać do wspólnego dbania o środowisko. Pozytywny odzew, z […]

    Czytaj więcej

  • porsche

    Opublikowano w:

    Andrzej Seweryn, Jimek i Polonez w nostalgicznej reklamie Porsche 911

    „Każde pokolenie zasługuje na swoją legendę” – tymi słowami wypowiedzianymi przez Andrzeja Seweryna kończy się film promujący najnowszy model Porsche 911. Bohaterem tego emocjonalnego filmu jest chłopiec, który dorastając, marzy o własnym Porsche, a jako dorosły mężczyzna spełnia swoje marzenie i przekazuje fascynację motoryzacją swojemu synowi. Muzykę do spotu skomponował Jimek (Radzimir Dębski), a wyreżyserował […]

    Czytaj więcej