temat dnia

Random entry RSS

  • kampania hans memling sąd ostateczny tofu studio

    Opublikowano w:

    Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga

    Pięćdziesięciosekundowy spot poświęcony Sądowi Ostatecznemu Hansa Memlinga można obejrzeć już na w mediach społecznościowych i na profilu MNG na Youtube. 17 października 2018 roku w kinie Helios w gdańskim Forum odbył się premierowy pokaz filmu. Film jest rozwinięciem koncepcji promowania Sądu Ostatecznego Memlinga, które TOFU Studio rozpoczęło na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku w ubiegłym […]

    Czytaj więcej

  • rak'n'roll kampania cycki

    Opublikowano w:

    Każde cycki są fajne – nieważne jaki mają kształt, ważne, by były zdrowe

    Rak’n’Roll startuje z kampanią społeczną zachęcającą do badania swoich cycków! Polki nie badają piersi! Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich cycków!* W zmianie nastawienia do tego tematu pomoże im zupełnie nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku oraz nowy BOT o nazwie „BOOBlabla” dostępny na […]

    Czytaj więcej

  • anja rubik sexedpl

    Opublikowano w:

    Książka Anji Rubik #sexedpl trafi do 1000 polskich szkół

    Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie”. Anja tworzyła kilkudniową pop-up szkołę,  w której zajęcia z edukacji seksualnej prowadzili najlepsi eksperci w Polsce.  Teraz W.A.B. i Anja Rubik zdecydowali się na przekazanie tysiąca egzemplarzy książki do szkół i placówek edukacyjnych. „Mam głos i mogę coś z tym zrobić” – pisze we wstępie do swojej […]

    Czytaj więcej

  • chujowa pani domu blog

    Opublikowano w:

    Chujowa Pani Domu z oficjalnym blogiem

    Z początkiem października Magdalena Kostyszyn, autorka profilu Chujowa Pani Domu, poszerzyła swoją działalność o blog tematyczny. „Blog to kolejna platforma – po profilach na Facebooku i Instagramie – którą razem z moją społecznością chcę rozwijać. O ile w mediach społecznościowych skupiam się na krótkich formach, komunikatach obrazkowych i udostępnianiu treści przesyłanych przez czytelników, o tyle […]

    Czytaj więcej

  • uber eats, murakami ksiażka

    Opublikowano w:

    Haruki Murakami x Uber Eats

    Już 11 października Uber po raz pierwszy na świecie dostarczy książki. W aplikacji Uber Eats będzie można zamówić najnowszą powieść Harukiego Murakamiego, japońskiego prozaika, wielokrotnie nominowanego do literackiej nagrody Nobla, jednego z najbardziej znanych na świecie pisarzy. Książka będzie dostępna w aplikacji przed wprowadzeniem jej do oficjalnej sprzedaży w księgarniach i będzie kosztowała symboliczną złotówkę. Film […]

    Czytaj więcej

  • anja rubik sexedpl

    Opublikowano w:

    LOCAL HEROES X #SEXEDPL w showroom.pl

    Wraz z premierą książki „#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie” do sprzedaży wchodzi specjalna mini kolekcja stworzona w kolaboracji Local Heroes x #Sexedpl. We współpracy bierze udział także Showroom.pl. Tylko i wyłącznie tam będziecie mogli kupić różowy tshirt, głoszący hasła tolerancji i miłości. Dzięki tej współpracy misja otworzenia Polaków na temat edukacji […]

    Czytaj więcej

  • Answear x oesu oskar podolski

    Opublikowano w:

    Answear x Oskar Podolski O.ESU™1 – premiera Manifest Your Style

      Internetowy sklep ANSWEAR.com startuje z limitowaną kolekcją Manifest Your Style. Kampania oraz kolekcja ubrań i akcesoriów została zrealizowana wspólnie z grafikiem i typografem Oskarem Podolskim.             Manifest Your Style to owoc współpracy sklepu ANSWEAR.com i Oskara Podolskiego – artysty, projektanta i typografa, którego wielką pasją są przede wszystkim litery. Limitowana kolekcja łączy w sobie oryginalny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zamówienia wysyłane z nike.com w pudełkach od 180heartbeats

    Bartłomiej Walczuk (mr osom) , creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT  zaprojektował dla Nike nowe ekologiczne pudełko. Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby. To kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tu drzemie potencjał Influencer Marketingu – poznaj Tik Tok (dawne musical.ly)  

    Jeżeli macie więcej niż 25 lat istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że o aplikacji o wdzięcznej nazwie TikTok (dawniej musical.ly)  wiecie tyle, że istnieje i służy do nagrywania krótkich, muzycznych wideo. W rzeczywistości jest to jedna z największych platform zrzeszających nastolatków, licząca ponad 600(!) milionów użytkowników z całego świata i mająca ogromny potencjał marketingowy. Czym jest więc […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania MAKE FILMS NOT WAR - polscy filmowcy przeciwko wojnie

    Ruszyła kampania MAKE FILMS NOT WAR – filmowcy przeciw wojnie, zainicjowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production. Celem projektu jest wsparcie działań UNICEF w Syrii oraz zwrócenie uwagi na konieczność zajmowania aktywnych postaw obywatelskich. Współczesny świat próbuje walczyć z narastającą agresją, przemocą i brakiem poszanowania praw człowieka, ale efekty tej walki cały czas nie są wystarczające. Poziom […]

    Czytaj więcej