temat dnia

Random entry RSS

  • chujowa pani domu blog

    Opublikowano w:

    Chujowa Pani Domu z oficjalnym blogiem

    Z początkiem października Magdalena Kostyszyn, autorka profilu Chujowa Pani Domu, poszerzyła swoją działalność o blog tematyczny. „Blog to kolejna platforma – po profilach na Facebooku i Instagramie – którą razem z moją społecznością chcę rozwijać. O ile w mediach społecznościowych skupiam się na krótkich formach, komunikatach obrazkowych i udostępnianiu treści przesyłanych przez czytelników, o tyle […]

    Czytaj więcej

  • uber eats, murakami ksiażka

    Opublikowano w:

    Haruki Murakami x Uber Eats

    Już 11 października Uber po raz pierwszy na świecie dostarczy książki. W aplikacji Uber Eats będzie można zamówić najnowszą powieść Harukiego Murakamiego, japońskiego prozaika, wielokrotnie nominowanego do literackiej nagrody Nobla, jednego z najbardziej znanych na świecie pisarzy. Książka będzie dostępna w aplikacji przed wprowadzeniem jej do oficjalnej sprzedaży w księgarniach i będzie kosztowała symboliczną złotówkę. Film […]

    Czytaj więcej

  • anja rubik sexedpl

    Opublikowano w:

    LOCAL HEROES X #SEXEDPL w showroom.pl

    Wraz z premierą książki „#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie” do sprzedaży wchodzi specjalna mini kolekcja stworzona w kolaboracji Local Heroes x #Sexedpl. We współpracy bierze udział także Showroom.pl. Tylko i wyłącznie tam będziecie mogli kupić różowy tshirt, głoszący hasła tolerancji i miłości. Dzięki tej współpracy misja otworzenia Polaków na temat edukacji […]

    Czytaj więcej

  • Answear x oesu oskar podolski

    Opublikowano w:

    Answear x Oskar Podolski O.ESU™1 – premiera Manifest Your Style

      Internetowy sklep ANSWEAR.com startuje z limitowaną kolekcją Manifest Your Style. Kampania oraz kolekcja ubrań i akcesoriów została zrealizowana wspólnie z grafikiem i typografem Oskarem Podolskim.             Manifest Your Style to owoc współpracy sklepu ANSWEAR.com i Oskara Podolskiego – artysty, projektanta i typografa, którego wielką pasją są przede wszystkim litery. Limitowana kolekcja łączy w sobie oryginalny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zamówienia wysyłane z nike.com w pudełkach od 180heartbeats

    Bartłomiej Walczuk (mr osom) , creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT  zaprojektował dla Nike nowe ekologiczne pudełko. Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby. To kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tu drzemie potencjał Influencer Marketingu – poznaj Tik Tok (dawne musical.ly)  

    Jeżeli macie więcej niż 25 lat istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że o aplikacji o wdzięcznej nazwie TikTok (dawniej musical.ly)  wiecie tyle, że istnieje i służy do nagrywania krótkich, muzycznych wideo. W rzeczywistości jest to jedna z największych platform zrzeszających nastolatków, licząca ponad 600(!) milionów użytkowników z całego świata i mająca ogromny potencjał marketingowy. Czym jest więc […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania MAKE FILMS NOT WAR - polscy filmowcy przeciwko wojnie

    Ruszyła kampania MAKE FILMS NOT WAR – filmowcy przeciw wojnie, zainicjowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production. Celem projektu jest wsparcie działań UNICEF w Syrii oraz zwrócenie uwagi na konieczność zajmowania aktywnych postaw obywatelskich. Współczesny świat próbuje walczyć z narastającą agresją, przemocą i brakiem poszanowania praw człowieka, ale efekty tej walki cały czas nie są wystarczające. Poziom […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja Nie Do Ogarnięcia dla Frugo

    Ruszyła kampania reklamowa, wprowadzająca na rynek Young Stars Frugo, nową linię napojów Frugo przygotowaną wraz z wytwórnią My Music. Za koncept kreatywny i prowadzenie kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Kampania wystartowała 1 lipca w mediach społecznościowych. Jej bohaterami są Young Stars – osiem gwiazd młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej My Music: Weronika Juszczak, Bartek Kaszuba, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    To się nosi nad Wisłą – Dzielnica Wisła z z kampanią edukacyjną

    Nadwiślańskie plaże i bulwary stały się niezwykle popularnym miejscem do relaksu i zabawy. Aby móc w pełni korzystać z uroków tej wspólnej przestrzeni, należy o nią stale dbać. Jak to zrobić? Tegoroczna kampania edukacyjna Dzielnicy Wisła promuje dobre praktyki pod hasłem „To się nosi nad Wisłą”. – Mieszkańcy i turyści pokochali spędzać wolny czas nad […]

    Czytaj więcej

  • Andrzej Bargiel

    Opublikowano w:

    Posłuchaj jak Bargiel zdobywa K2! Niezwykłe słuchowisko z historycznej wyprawy

    Andrzej Bargiel zdobył K2 i zjeżdża na nartach z drugiego najwyższego szczytu Ziemi. Relację z tej historycznej wyprawy po raz pierwszy można śledzić na bieżąco dzięki słuchowisku Storytel Polska. Od samego prologu w audiobooku „Atak na K2” usłyszymy dźwięki nagrywane przez Andrzeja Bargiela podczas wyprawy na K2. Były już relacje filmowe, ale relacja audio z […]

    Czytaj więcej