temat dnia

Random entry RSS

  • kasia cichopek always

    Opublikowano w:

    Always rozda polskim uczennicom podpaski i tampony [kampania #AkcjaDonacja]

    Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu ubóstwa menstruacyjnego w Polsce. Konsumenci mogą wesprzeć akcję kupując podpaski […]

    Czytaj więcej

  • klub samotnych serc

    Opublikowano w:

    Agata Buzek, Bartosz Bielenia i Klub Samotnych Serc

    W sieci pojawiły się krótkie video ze znanymi aktorami w rolach głównych – Agatą Buzek, Katarzyną Żak, Justyną Wasilewską, Bartoszem Bielenią, Jackiem Braciakiem oraz Sebastianem Stankiewiczem. Są to teasery kampanii, która ruszy 27 lutego. Czy to kampania promocyjna nowego produktu, a może aktorzy naprawdę szukają miłości? A może to kampania Tindera? Póki co, nie wiemy […]

    Czytaj więcej

  • klapki kubota, BIEDRONKA

    Opublikowano w:

    Kubota x Biedronka premiera basenowych klapków Kubota Basic

    Po reaktywacji marki w 2018 r. oraz całorocznych obchodach 25-lecia marki w 2019 r., nowy sezon klapki zaczynają mocnym uderzeniem 🙂  Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom marka stworzyła nową linię basenowych klapków Kubota Basic. Klapki Basic w cenie 49,99 zł to propozycja dla szukających wariantu pośredniego między kultowymi klapkami Kubota Rzep w cenie 29,99 zł, a produkowanymi […]

    Czytaj więcej

  • Kallwejt_Plakat_WWF

    Opublikowano w:

    Jan Kallwejt ilustruje zagrożenia czyhające na polskie rysie

    W POLSCE WYSTĘPUJĄ DWIE POPULACJE RYSIA: KARPACKA I BAŁTYCKA. POPULACJA BAŁTYCKA, ZWANA TAKŻE NIZINNĄ, ZAMIESZKUJE PUSZCZĘ BIAŁOWIESKĄ, PUSZCZĘ KNYSZYŃSKĄ, PUSZCZĘ AUGUSTOWSKĄ, POJEZIERZE MAZURSKIE, ROZTOCZE I POLESIE. POPULACJA KARPACKA MA SIĘ LEPIEJ – W POLSKICH KARPATACH ŻYJE OKOŁO 70 OSOBNIKÓW. JEDNAK KONDYCJA RYSIA POPULACJI NIZINNEJ (BAŁTYCKIEJ) JEST KRYTYCZNA – W PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI KRAJU ZAMIESZKUJE, MIMO PROWADZONYCH […]

    Czytaj więcej

  • VOLP_Choinka_2019_Patroni_1200x1200px

    Opublikowano w:

    Podejmij wyzwanie Volvo – Zasadź Las

    W wyniku 3. edycji akcji „Wypożyczalnia choinek Volvo” w 2019 roku zachęciliśmy ponad tysiąc Polaków do zmiany nawyku świątecznego, wypożyczenia choinki i spędzania świąt w ekologiczny sposób. Kolejnym krokiem jest zasadzenie lasu. Od 10 stycznia internauci będą mogli zdecydować, w którym z trzech wskazanych miejsc pojawi się las. Marka Volvo zachęcona sukcesem poprzednich edycji „Wypożyczalni […]

    Czytaj więcej

  • ©-David-Lawson-WWF-UK

    Opublikowano w:

    WWF i podcast Piąte: Nie zabijaj w kampanii Ratuj Rysie

    Historia, którą chcę Wam dzisiaj opowiedzieć, to historia, która wstrząsnęła mną bardzo. Głównie dlatego, że ofiarami jest cała rodzina, a sprawcy, którzy do dziś nie zostali wykryci, wciąż zagrażają innym…” Takimi słowami zaczyna się najnowszy podcast Justyny Mazur na kanale Piąte: Nie zabijaj. Jego bohaterami są członkowie rodziny Rysickich, zamieszkujący północo-wschodnią część kraju. Teren, na […]

    Czytaj więcej

  • wypożycz choinkę, kampania volvo

    Opublikowano w:

    Wypożycz choinkę na święta – eko kampania Volvo

    W tym roku już po raz trzeci rusza akcja społeczna „Wypożyczalnia choinek Volvo”, która zachęca do spędzania świąt w sposób ekologiczny. Z wybranych salonów Autoryzowanych Dealerów Volvo w całej Polsce będzie można odebrać żywą choinę w doniczce. Zwrócone po świętach drzewko zostanie ponownie zasadzone w specjalnej hodowli. Po ubiegłorocznym sukcesie „Wypożyczalni”, Volvo zwiększa pulę choinek […]

    Czytaj więcej

  • aliexpress

    Opublikowano w:

    „Słodkie lisa ucha berety” – jak AliExpress wykorzystuje unikalne cechy marki w swojej komunikacji

    Zakupy na AliExpress to doświadczenie niespotykane w innych sklepach internetowych. Współtworzone jest na równi przez markę, sam serwis, jego jedyny w swoim rodzaju interfejs, kolosalną bazę produktów, sposób dostawy oraz samych użytkowników. Jak AliExpress wykorzystuje to w swojej komunikacji w mediach społecznościowych?  Kapcie w kształcie różowych świnek to „krótkie futro pluszowe”, pokrowiec na pilota to […]

    Czytaj więcej

  • marketing sensoryczny

    Opublikowano w:

    Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent [Badanie Mood Media]

    Mood Media – światowy lider rozwiązań customer experience, opublikował nowy raport dotyczący wpływu marketingu behawioralnego na zachowania konsumentów. Badanie dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje poznawcze i zachowania kupujących w punktach stacjonarnych. Partnerem Mood Media w badaniu, była międzynarodowa sieć sportowa INTERSPORT. Kontrolowany eksperyment dowiódł, iż w przypadku zastosowania marketingu sensorycznego, […]

    Czytaj więcej

  • allegro reklama świąteczna babcia

    Opublikowano w:

    Kampania świąteczna Allegro

    Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiadamy kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a czasem ułatwia komunikację międzypokoleniową.    Tegoroczny świąteczny film z Allegro zatytułowany […]

    Czytaj więcej