temat dnia

  • marketing sensoryczny

    Opublikowano w:

    Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent [Badanie Mood Media]

    Mood Media – światowy lider rozwiązań customer experience, opublikował nowy raport dotyczący wpływu marketingu behawioralnego na zachowania konsumentów. Badanie dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje poznawcze i zachowania kupujących w punktach stacjonarnych. Partnerem Mood Media w badaniu, była międzynarodowa sieć sportowa INTERSPORT. Kontrolowany eksperyment dowiódł, iż w przypadku zastosowania marketingu sensorycznego, […]

    Czytaj więcej

  • allegro reklama świąteczna babcia

    Opublikowano w:

    Kampania świąteczna Allegro

    Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiadamy kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a czasem ułatwia komunikację międzypokoleniową.    Tegoroczny świąteczny film z Allegro zatytułowany […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    They.pl z nową kampanią dla Lirene Natura

    Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet – Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w outdoorze, prasie oraz digitalu. Lirene Natura to innowacyjna linia produktów tworzonych przez kobiety […]

    Czytaj więcej

  • rebel whooper bez mięsa

    Opublikowano w:

    Burger King przedstawia: Rebel Whopper – 100 % Whopper, 0 % wołowiny

    Rozpoczęła się największa premiera w historii marki Burger King. We wszystkich restauracjach sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce, wylądował dziś Rebel Whopper – pierwszy burger z roślinnym patty. Rebel Whopper to 100-procentowy Whopper. Od kultowego burgera różni się jedynie tym, że ma w sobie 0 proc. wołowiny. Została zastąpiona roślinnym patty, […]

    Czytaj więcej

  • reklama z recyklingu

    Opublikowano w:

    Pierwsza w Polsce reklama z recyklingu zawisła w Poznaniu

    Miesiąc temu poznaniacy podczas wspólnej akcji marki Duży Ben i miasta Poznania „Posezonowe sprzątanie brzegów Warty” zebrali prawie 300 kg kapsli, czyli blisko 56 000 sztuk! Wykorzystano je do niezwykłej instalacji, która zawisła przy ul. Głogowskiej. To nie jest zwykły szyld, to baner, który ma nas zachęcać do wspólnego dbania o środowisko. Pozytywny odzew, z […]

    Czytaj więcej

  • porsche

    Opublikowano w:

    Andrzej Seweryn, Jimek i Polonez w nostalgicznej reklamie Porsche 911

    „Każde pokolenie zasługuje na swoją legendę” – tymi słowami wypowiedzianymi przez Andrzeja Seweryna kończy się film promujący najnowszy model Porsche 911. Bohaterem tego emocjonalnego filmu jest chłopiec, który dorastając, marzy o własnym Porsche, a jako dorosły mężczyzna spełnia swoje marzenie i przekazuje fascynację motoryzacją swojemu synowi. Muzykę do spotu skomponował Jimek (Radzimir Dębski), a wyreżyserował […]

    Czytaj więcej

  • Projektując modne gadżety chcieliśmy zachęcić młodych ludzi do poznania historii i postaci, które stoją za tymi obiektami. Powstały min. naszywki: Jej wysokość Wanda Rutkiewicz", "Promieniuję - Maria Skłodowska Curie", „Powstań – Tadeusz Kościuszko”, „Największy sens ma życie na szczytach nonsensu - Witkacy”, „I love Chopin”. Historyczne naszywki wzięły udział w modowej sesji zdjęciowej.

    Opublikowano w:

    Cyber Kids on Real dla HISTORIA: POSZUKAJ

    Agencja Cyber Kids on Real zrealizowała koncepcję kreatywną  i kampanię promującą portal edukacyjny  HISTORIA: POSZUKAJ HISTORIA: POSZUKAJ www.historiaposzukaj.pl to projekt edukacyjny, którego celem jest przybliżanie historii Polski i wartości kulturowych. Pokazuje, że historia to nie tylko daty i bitwy, dlatego odwołuje się do obiektów muzealnych, architektury, muzyki, sztuki, filmu, zjawisk społecznych i kulturowych. Projekt jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Masz niepotrzebne ciuchy? Oddaj Fundacji Świętego Mikołaja [kampania społeczna]

    Zastanawiasz się, co zrobić z niepotrzebnymi ubraniami po jesiennych porządkach w szafie? Szkoda ci wyrzucać nieznoszoną odzież, ale nie wiesz, komu możesz ją przekazać? Twoje ubrania i obuwie mogą pomóc innym. Ogólnopolska akcja „Pomaganie przez ubranie”, w której bierze udział Fundacja Świętego Mikołaja, ma na celu wsparcie podopiecznych fundacji charytatywnych. Zmieniające się jak w kalejdoskopie […]

    Czytaj więcej

  • papierowa butelka

    Opublikowano w:

     Pierwsza „papierowa” butelka na piwo

    Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Green Fibre Bottle Grupa Carlsberg ogłosiła, że jest bliżej stworzenia pierwszej „papierowej” butelki – Green Fibre Bottle – wykonanej z włókien pozyskiwanych z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Przedstawiła dwa nowe prototypy butelki z włókna roślinnego. Kolejne firmy przystępują do wspólnego przedsięwzięcia. Podczas Szczytu Burmistrzów Miast C40 w Kopenhadze, w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Warsaw Creatives wyprodukowało najnowszą kampanię Reserved z Kendall Jenner

    Agencja Warsaw Creatives była odpowiedzialna za produkcję oraz casting najnowszej kampanii reklamowej marki Reserved „Cio Kendall”, której twarzą została amerykańska modelka i celebrytka Kendall Jenner. Tegoroczna kampania, której akcja toczy się we Włoszech, została wyreżyserowana przez kanadyjsko brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera, który współpracował z marką również przy okazji poprzednich np. z Cindy Crowford czy […]

    Czytaj więcej