TRENDY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Mobilne inwestowanie na giełdzie z wp.pl

    Wirtualna Polska udostępnia użytkownikom dwa narzędzia ułatwiające inwestowanie na giełdzie. Pierwszym jest uruchomiony właśnie Wirtualny Portfel, czyli usługa umożliwiająca zdobywanie praktycznej wiedzy na temat giełdy bez konieczności dokonywania realnych inwestycji finansowych. Jego uzupełnienie stanowi najnowsza wersja darmowej aplikacji mobilnej Giełda WP.PL. Dzięki niej posiadacze smartfonów z systemami operacyjnymi iOS i Android mają stały, bezpłatny dostęp do […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    “AdBuster – czyli jak się narazić reklamotwórcom”

    Ten młody i przystojny człowiek to pogromca reklamowych mitów.  Każdy z jego filmów zamieszczonych na serwisie YouTube trafia na stronę główną wykopu, więc coś w tym musi być 🙂 Udało nam się z nim skontaktować i dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy.   Skąd pomysł na bycie pogromcą reklam: Pomysł pojawił się dosyć dawno, ale nigdy nie miałem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Prawdopodobnie najmniej stereotypowi księgowi na świecie – Carlsberg ASC

    Praca księgowego jest nudna. Z tym stwierdzeniem na pewno nie zgodzą się pracownicy Carlsberg ASC, którzy chcą zarazić swoim optymizmem potencjalnych kandydatów do pracy na Facebooku. Pracownicy Carlsberg ASC, spółki świadczącej usługi księgowe i finansowe dla Grupy Carlsberg chcą walczyć ze stereotypem księgowych. Na swoim profilu na Facebooku pokazują, że rachunkowość to nie tylko rzędy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kody QR – czy to ma sens i dlaczego nie

    Kody QR miały ułatwić użytkownikom życie. Zeskanowanie aparatem komórkowym w telefonie małego, czarno-białego kwadratu miało ich przenieść do świata informacji o produktach, usługach. Miała to być naprawdę innowacyjna metoda marketingu. Co poszło nie tak i dlaczego we współczesnym świecie brakuje miejsca dla kodów QR? Popularność dwuwymiarowych kodów QR za Oceanem jest coraz mniejsza. W Polsce […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nietypowe kampanie rekrutacyjne

    Coraz więcej firm podejmuje się niestandardowych działań mających na celu pozyskanie nowych pracowników. Do lamusa przechodzą ogłoszenia zamieszczane w Internecie lub w prasie. Teraz, żeby pozyskać nowe osoby do zespołu pracodawca musi nie tylko wymyślić kampanię, która realizowałaby cele firmy, ale też budowała pozytywny wizerunek jego samego, czyli tzw. employer branding. Jedną z ciekawszych kampanii […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Simon on the Streets – kody QR w kampanii społecznej

    Czy wyobrażasz sobie, że mógłbyś usnąć na siarczystym mrozie? Myślisz, że jest to niemożliwe? Niestety tysiące kobiet i mężczyzn w Yorkshire osobiście przekonało się, że spanie w niecodziennych warunkach jest możliwe. Tą akcję zorganizowano specjalnie dla osób bezdomnych. Na święta, zamiast tradycyjnych prezentów klienci jednej z firm otrzymali o wiele ważniejszy podarunek – szansę na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mobilne aplikacje polskich klubów siatkarskich

    Kibice siatkarzy Delecty Bydgoszcz i PGE Skry Bełchatów mogą na bieżąco śledzić wydarzenia związane z życiem ulubionego klubu oraz rozgrywek PlusLigi. Wszystko dzięki mobilnej aplikacji na smartfony i iPhony dedykowanej tym klubom. Na nowy rodzaj komunikacji ze swoimi fanami jako pierwszy zdecydował się bydgoski klub, który uruchomił aplikację pod koniec lutego br. Jej zainstalowanie umożliwia […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Onet i Wirtualna Polska zintegrowane z Facebookiem

    Wczoraj Wirtualna Polska, a dziś także Onet zintegrowały się z Facebookiem. Czy zmieni to coś w obu portalach? Wirtualna Polska i Onet udostępniły specjalną aplikację, której zadaniem jest upublicznienie na Facebooku linków i informacji, o tym co przeczytaliśmy. Jeśli zdecydujemy się zainstalować aplikację, to na swojej facebookowej ścianie zobaczymy wykaz wszystkich artkułów. A skoro my, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Okulary Terminatora od Google

    Google Glasses to projekt rodem z filmów sci-fi. Twórca najpopularniejszej przeglądarki prawdopodobnie planuje wypuścić superokulary na rynek do końca 2012 roku.  Pierwszy raz mieliśmy okazję usłyszeć o okularach Google’a pod koniec zeszłego roku. Plotki mówią o tym, że  ma być wyposażony w możliwość wyświetlania interfejsu przed okiem użytkownika (jak w myśliwcu;) ), moduł GSM, GPS oraz WiFi. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Raport 180HB: Jakie konkursy preferuje młodzież

    Kliknij, żeby powiększyć Agencja 180 Heartbeats wraz z Ad!vice sporządziły raport dotyczący zaangażowania młodych internautów w konkursach. Wynika z niego, że najchętniej współzawodniczą dzieci w wieku do 12 lat. Mężczyźni czują się zdecydowanie lepiej w zadaniach wymagających osiągnięcia najlepszego rezultatu. Kobiety natomiast czują się zdecydowanie lepiej w konkurencjach, w których mogą używać własnej wyobraźni i […]

    Czytaj więcej