TRENDY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Foodspotting – sposób na sprawdzone jedzenie

      Znalezienie sprawdzonej knajpy wymaga z reguły nakładu czasu i pieniędzy. Tym bardziej, kiedy zależy nie tylko na miłym wystroju czy przyjaznej obsłudze, ale przede wszystkim na smacznym jedzeniu. Trudności związane z poszukiwaniem smacznych potraw w restauracjach były główną przyczyną powstania Foodsspotting – wirtualnego przewodnika po ciekawych potrawach. Serwis powstał w 2009 roku. Jego twórcy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pinterest – tworzenie własnej marki

    Coraz częściej używamy kont na portalach społecznościowych, żeby pozyskać zainteresowanie potencjalnych pracodawców. Teraz, obok Facebooka i Twittera, mamy kolejną możliwość wykreowania swojego wizerunku w sieci – portal Pinterest. Czym jest Pinterest? Pinterest działa jak tablica ogłoszeniowa. Jest oparty na zasadzie zorganizowanych pinboardów, które tworzą użytkownicy. W ostatnich miesiącach portal uwolnił się od wizerunku przesłodzonego, “szczeniackiego” […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Walk on the ad site

    Genialna reklama 3d – kampania zmuszająca kierowców do bezpiecznej jazdy. Pomysł świetnie wykorzystuje możliwości jakie dają trójwymiarowe kreacje, które cieszą się coraz większa ilością sympatyków. Dodatkowo 2 fajne kampanie zebrowe 🙂 1) Mr. Proper 2) Rok chopinowski w Warszawie Więcej informacji o tej polskiej kampanii jest tutaj – niestety biurokracja robi swoje i  pasy chyba już zniknęły.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bert i Ernie w Tom Tomie

    Producenci nawigacji samochodowej Tom Tom poprosili o użyczenie głosu postaci Ulicy Sezamkowej, by w ten sposób umilić czas podróżującym. Nowy viral dla GPS TomTom rozbawia do łez.     W samochodzie wykorzystując Tom Tom`a można również podążać za ciemną lub jasną stroną mocy 🙂    

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak budować markę na Instagramie

    Nareszcie Instangram zaczyna być wykorzystywany w kampaniach marketingowych. Na razie pojawiają się jedynie zagraniczne przykłady, mamy jednak nadzieję, że niedługo podobne pomysły zostaną wykorzystane na polskim rynku. Oto dwa przykłady rewelacyjnej aktywizacji społeczności instangramowej. 1. lollagram.com Uczestnicy festiwalu Lollapalooza robili i tagowali zdjęcia, które później ukazały się w serwisie. 2. Pierwszy instagramowy teledysk złożony ze zdjęć: […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Eco – cola

    Czy to jest  jakaś ogólna tendencja, że korporacje i marki totalne angażują się w ekologię?  chyba tak… i wychodzi to całkiem fajnie… przynajmniej coca-coli. 1. Billboard, który oczyszcza powietrze. Pierwszy billboard wykonany z roślin. Coca-cola + WWF Filipiny. 2. Kultowe krzesła 111 Navy Chair – czyli projekt http://emecowithcoke.com

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Lady Gaga na wsi

    Nie wiemy, czy nowy album Lady Gagi sprzedaje się dobrze ani czy kampania z FarmVille jest udana, ale wiemy jedno – ten viral to hitem miesiąca 🙂     Po prostu świetna robota. W bonusie dodatkowo:  ‘Born this way’  🙂 Teledysk urywa dupę.  

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Smart`n funny

    Kampanie reklamowe  Olay są prowadzone w sposób bardzo konsekwentny (może dla niektórych nudny). Widać, że firma  ma spójną strategię i to się nam bardzo podoba. Na żadnej z tych reklam nie ma retuszowanej do bólu modelki, która pokazuje na własnej 15-letniej skórze efekty jakie daje wklepywanie kremu dla 50-cio latki. Jest natomiast dowcipna i inteligentna […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kółko i krzyżyk

    Kółko i krzyżyk. Gra stara jak świat, ale za to idealnie nadaje się do kreacji. W bannerach pewnie była zyliard razy, dlatego skupiamy się na druku. No to zaczynamy: Numer jeden… hmm… Ujdzie: też ujdzie: tego nie czaję: Ta-da: W naszych oczach ostatni pomysł (WWF) jest najlepszy. W poprzednich kreacjach brak uzasadnienia użycia koncepcji gry w kółko […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Alicja, well…almost

    W tym sezonie pomysł “na Alicję” został wykorzystany w najnowszej kampanii CCC. Alicja w wersji marketingowej jest seksi blondynką, z full tapetą i oczywiście w zacnym obuwiu. Serwis www.ccc.eu jest super przyjemny w odbiorze, spot jest spokojny, elegancki, wyważony… i jest to smutne, bo myśleliśmy, że znajdziemy tam to “coś”. “Coś” zdecydowanie bardziej kwasowego 🙂 A to […]

    Czytaj więcej