TRENDY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Google i pay-per-gaze – jest się czego bać?

    Czy jesteśmy świadkami narodzin reklamowej rewolucji? Od kilku dni światowe media żyją informacją o nowym patencie Google – technologii „pay-per-gaze”, czyli w wolnym tłumaczeniu, opłat za spojrzenie. Nowa funkcjonalność prawdopodobnie ma zostać użyta do zarabiania na reklamach, na których „zawiesi oko” użytkownik Google Glass. Zakres działania technologii już wzbudził spore kontrowersje. System wykrywania spojrzenia ma […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Top 10 kreatywnych reklam szkół językowych

    Znajomość języków jest niezaprzeczalnie jedną z najważniejszych umiejętności w świecie, w którym podróż na drugi koniec kontynentu jest często krótsza niż codzienna droga do pracy. Ilość szkół językowych, oferujących różnorodne metody nauczania, jest ogromna i pomimo chłonnego rynku muszą przekonywać do siebie nowych kursantów czymś więcej niż tylko świetnym programem. Oto nasza selekcja najciekawszych kreacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pogłoski o śmierci Facebooka okazały się nieco przesadzone – Fanpage Trends, listopad 2012

    Facebook nie umiera, lecz rozwija w najlepsze, co pokazują liczby. W ubiegłym roku przybyło mu aż 2 miliony użytkowników, a liczba „like’ów” praktycznie się podwoiła. Na polskim Facebooku największe profile nadal rosną. Demotywatory przekroczyły półtora miliona fanów, a do listy pięciu milionowych stron dołączyły kolejne dwie – Kuba Wojewódzki i Allegro. A na polskim Facebooku… […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Flickr kopiuje Instagram?

    Firma Yahoo udostępniła update aplikacji Flickr dla iPhone. Oprócz nowego interfejsu, zdjęcia można poprawiać korzystając z zestawu filtrów –  podobnych do tych, które są w Instagramie.       Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji należy zarejestrować się przez konto na Facebooku, w Google czy Yahoo. W aplikacji jest dostępnych szesnaście filtrów, jest możliwość obejrzenia najciekawszych zdjęć lub zdjęć zrobionych w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 ponownie dla Bulionetki Domowej Knorr

      Agencja K2 wygrała kolejny przetarg na obsługę Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska). W akcji wezmą udział kobiety z 7 największych miast Polski. Każda z nich otrzyma produkt oraz materiały edukacyjne na jego temat. Celem akcji jest dotarcie z produktem do wyselekcjonowanej grupy konsumentek. Działania nawiązywać będą do doświadczeń zebranych podczas ostatniej akcji dla Bulionetki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rekord Obamy na Facebooku

    W listopadzie fanpage prezydenta USA Baracka Obamy był najpopularniejszym ze wszystkich stron w największym serwisie społecznościowym świata – wynika z analizy CatNapoleon.com. Jego zdjęcie z żoną opublikowane tuż po ogłoszeniu w mediach zwycięstwa w wyborach prezydenckich polubiło już ponad 4,4 mln osób. To najbardziej lubiany wpis w historii Facebooka. Barack Obama przebija pod względem liczby […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    10 najlepszych kampanii promocyjnych seriali. Wybór subiektywny

    1. Niekwestionowany zwycięzca – Dexter W kampanii promocyjnej tego serialu jako placement reklamowy została wykorzystana fontanna. Zamiast wody, strumieniami popłynęła krew! Zbiorniki zostały ogrodzone policyjną taśmą, aby zwiększyć makabryczność oraz brutalność tego ambientu. Według nas, pomysł na taki sposób promocji to przejaw niemałej kreatywności. Gratulujemy! Promocja Dextera w Portugali również wpisywała się w mroczną konwencję […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Allegro ma milion fanów na Facebooku

    Stało się. Serwis Allegro przekroczył magiczną liczbę miliona fanów na profilu na Facebooku. Przy 9,4 milionach użytkowników Facebooka w Polsce, ponad 10% z nich jest fanem Allegro. Allegro jest 4. marką w Polsce pod względem ilości fanów na FB i 1. marką e-commerce w zestawieniu. 75 737 komentarzy pod jednym postem to absolutny rekord (pamiętny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pomysły na świąteczne kampanie email marketingowe

    Wiedza, pomysły, gotowe do użycia grafiki i życzenia świąteczne dla dwunastu najpopularniejszych branż – to wszystko można znaleźć w darmowym poradniku “17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe” przygotowanym przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego dostawcy usług email marketingowych, przygotowali darmowy poradnik “17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe”. Jest to […]

    Czytaj więcej