TRENDY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Teaser nowej kampanii House

    Ruszyła kampania Denim marki House, która w niezwykłym, tajemniczym klimacie eksponuje kolekcję Jeans. To jest zapowiedź kolekcji jesienno-zimowej. HOUSE przygotował teaser kampanii jeszcze przed uruchomieniem kampanii „właściwej”, związanej z jesienno-zimową kolekcją marki. Kampania DENIM jest w całości poświęcona ubraniom jeansowym, które są częścią najnowszej kolekcji. Sesja zdjęciowa do kampanii pod okiem Rafała Milacha tym razem odbyła się w Londynie. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Outsourcing poszukiwania agencji interaktywnych. Startuje Briefer.pl

    Z początkiem września 2012 roku rozpoczął swoją działalność serwis Briefer.pl. Profil jego działalności jest dość nietypowy i nowatorski na polskim rynku. Co oferuje ten portal i kim są jego twórcy? Twórcy serwisu są już znani w branży. Jego operatorem jest firma VIP, która ma bogate doświadczenie z zakresie marketingu internetowego, przede wszystkim za sprawą jej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    To idzie starość. Czyli target 70+

    Najnowsze globalne badanie Prosumer Report „Starzenie się kontra kult młodości” przedstawione przez Euro RSCG Sensors pokazuje znaczące zmiany w podejściu do starzenia się. Z raportu wynika, że wierzymy, iż będziemy starzeć się z wdziękiem, a sama starość przyjdzie do nas przynajmniej 10 lat później niż do naszych rodziców. Wbrew obiegowym przekonaniom nie chcemy zatrzymać młodości […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Amsterdamskie klimaty – nowy serwis CROPP od Engine

    Wraz z pojawieniem się w salonach CROPP kolekcji jesień/zima, wystartował nowy serwis internetowy tej marki. Już po raz piąty został on przygotowany przez agencję Engine, od kilku lat obsługującą ten brand.  Kampania kontynuowana jest pod hasłem CITY RULEZ i ponownie inspirowana jest klimatem wyjątkowych miast. W zeszłym sezonie był to Stambuł, teraz stolica Holandii. Główną […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co kieruje Sercem i Rozumem ? Opowiada Mariusz Pełechaty z Lemon Sky

    Uwielbiamy postaci z reklam i bardzo się do nich przywiązujemy. Ich wypowiedziami posługujemy się w rozmowach ze znajomymi i nucimy piosenki wykonywane przez ich bohaterów. Taki jest efekt końcowy. Jak wygląda tworzenie postaci, tzw. brand heroes oraz jaki cel mają do spełnienia? Rozmawiamy z Mariuszem Pełechaty, autorem strategii obecności kultowych postaci w social media z agencji […]

    Czytaj więcej

  • facebook kryzys marki

    Opublikowano w:

    Przybywa fanów i Twoja marka staje się bardzo popularna? Może to już kryzys?

    Kryzys marki w social media nie musi być taki straszny jak go malują. Ale nie da się ukryć, że użytkownicy świadomie rozpoczynają takie kryzysy aby marce dać do zrozumienia, że coś im się nie podoba.  O kilka kwestii związanych z kryzysem marki w social media zapytałam Michała Sadowskiego z Brand24. Co się dzieje w trakcie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Birkin – marketingowy upadek ikony mody

    Kiedy Hermes udostępnił swój flagowy produkt, czyli torebki Birkin, świat mody oraz wszystkie kobiety na ziemskim globie oszalały na jej punkcie. Pożądana i rozpoznawana przez niemal wszystkich torba zaczęła tracić popularność. Co się stało, że tak luksusowy towar przestał być nagle na topie? Początki Dzięki świetnej strategii marketingowej dla niektórych Birkin to nie tyle torba, […]

    Czytaj więcej

  • girls geek carrot

    Opublikowano w:

    Geek Girls Carrots czyli spotkania marchewek

    Inicjatywa jak żadna inna. Mi się podoba totalnie. Nazywają się Geek Girls Carrots. Dziewczyny organizują spotkania, na których poruszane są kwestie technologii, programowania, UX. Zapytałam Katarzynę Marchocką skąd pomysł i co ciekawego może się wydarzyć na takich spotkaniach. Kto jest inicjatorem takiej inicjatywy? Pomysłodawcą i założycielem Geek Girls Carrots jest Kamila Sidor. To ona zainicjowała spotkania marchewek […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Telefon nie służy do dzwonienia

    Z badań przeprowadzonych na zlecenie brytyjskiego operatora O2 okazuje się, że nasze telefony częściej zamieniają się w aparaty fotograficzne, niż są wykorzystywane zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem. Raport “All About You” pokazuje ile czasu spędzamy z naszym smartfonem. Nasze aktywności na telefonie pochłaniają ok 2 godzin w ciągu dnia. aktywność minut przeglądanie internetu 24.81 korzystanie z […]

    Czytaj więcej