TRENDY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Deutsche Bank PBC uruchamia nowa stronę internetową

    Agencja interaktywna MindChili przygotowała nową stronę internetową Deutsche Bank PBC. W serwisie zastosowano kompleksowe zmiany, które dotyczą zarówno struktury informacji i grafiki, jak również technologii oraz bazydanych. W trakcie prac nad projektem Deutsche Bank PBC zdecydował się na wykorzystanie platformy Java Enterprise Edition, dostosowując się do standardów korporacyjnych Grupy Deutsche Bank. Obsługa warstwy biznesowej serwisu wykonana jest przy pomocy najnowszej wersji Spring 3.1. Natomiast jako bazę danych wybrano oprogramowanie firmy Oracle. Nowy serwis spełnia dwie podstawowe funkcje: prosprzedażową i edukacyjno-informacyjną. Skróciliśmy do minimum ścieżki dostępu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Największe LEGO świata. Bez wstawania z fotela.

    A to wszystko dzięki Google. Nowa kampania dla LEGO w Australii jest bardzo prosta. Projekt stworzony został w przeglądarce Chrome. Możemy wybrać sobie australijską działkę, na której postawimy naszą budowlę. Widzimy też co zrobili inni użytkownicy. Projekty są moderowane – tak, żeby nie wyświetlać nieprzyzwoitych projektów dzieciom – bo oczywiście nie zapominajmy, że LEGO jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Google zmienia oblicze telewizji

    Projekt Google TV został uruchomiony dwa lata temu w Stanach Zjednoczonych, by przenieść to co najlepsze w Google i sieci na ekran telewizora. W poniedziałek został uruchomiony w Wielkiej Brytanii. Od tego czasu Google TV jest stale ulepszany i aktualizowany. Między innymi witryna YouTube została dopasowana do wyświetlania w telewizorze, powstały też tysiące mobilnych aplikacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kobiety nie ufają e-sklepom

    Okazuje się, że większość kobiet jest nieufna w stosunku do sklepów internetowych i negatywnie ocenia wszelkie uchybienia z ich strony. Dlaczego tak się dzieje i czym spowodowane jest ich zachowanie? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w wynikach badań przeprowadzonych przez dr Marzenę Feldy ze Szkoły Głównej Handlowej. Jak podaje serwis Polskiej Agencji Prasowej – Nauka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Odtwarzacz Sony z Google TV

    Na stronie Sony Europe została dzisiaj ogłoszona informacja o dostępności i cenie oczekiwanego od stycznia innowacyjnego gadżetu. Mowa o odtwarzaczu multimediów kompatybilnym z  Google TV, czyli o Sony NSZ-GS7. A czym jest google.tv? Zobaczcie   Nowy produkt trafi do sklepów już w lipcu,  jego cena będzie wynosić ok. 200 euro. Zamówienia przedsprzedażowe, również na początku […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Okulary z Instagramem

    “Life is beautiful, even more beautiful with filters,” napisał na swoim profilu na Behance designer Markus Gerke, gdzie przedstawił też swój koncept okularów Instaglasses z filtrami. Tak, tymi okularami możesz zrobić zdjęcie. To interesujący pomył. Wiele osób korzysta z Instagramu, dzieli się zdjęciami, korzysta z filtrów. Dlaczego więc nie uchwycić tego wszystkiego okularami? Być może […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Reklamy Facebooka na portalach zewnętrznych

    W ostatnim tygodniu pojawiły się reklamy Facebooka na serwisie Zynga.com. Jak się okazuje to pierwszy portal partnerski Facebooka, gdzie użytkownicy mogą wykupić reklamy i zdarzenia sponsorowane. Największym systemem reklamowym jest Google, który z systemem AdWords generuje dla firmy ponad 97% zysków. Reklamy Facebooka charakteryzują się bardzo dobrymi możliwościami targetowania i chyba już sami użytkownicy przekonali się do […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Facebook – może nie warto się tam promować?

    Media społecznościowe stały się nierozłącznym elementem życia nie tylko konsumentów, ale też marek. Konfrontacja z użytkownikami sieci oraz presja ze strony internautów są ciężkim orzechem do zgryzienia dla specjalistów do spraw marketingu. Czasami radzą sobie z tym lepiej czasami gorzej. Jednak gdyby nie media społecznościowe – czy świat reklamy byłby mniej skomplikowany? O kwestie, które spędzają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    LinkedIn – sposób na promocję własnego biznesu

    Na temat promocji firmy na Facebooku, Twitterze czy Google+ słyszano od dawna. Jednak pojawił się nowy pomysł na skuteczną promocję własnego biznesu. LinkedIn to nowy wymiar reklamy w sieci. Serwis dla spokojnych przedsiębiorców… Promocja własnego biznesu na portalu może przyjąć strategię pasywną. Jej realizacja jest niezwykle prosta. Polega na stworzeniu profilu własnego przedsiębiorstwa i budowaniu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pinterest – alternatywa dla społecznościowych gigantów?

    Pinterest zawitał do Europy i stopniowo podbija serca kolejnych osób. Serwis wcale nie jest nowym wynalazkiem – działa w sieci już od dwóch lat. Jednak dopiero w ciągu ostatnich dwóch miesięcy przeszedł prawdziwy boom popularności i osiągnął ponad 6 milionów użytkowników. Czym właściwie jest Pinterest i na czym polega jego wyjątkowość? Pinterest jest najprościej ujmując […]

    Czytaj więcej