TRENDY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Jak Tyskie wygrało z Carlsbergiem Euro2012

    EURO 2012 to nie tylko święto piłkarskich emocji – to także wyścig marek, które konkurują o uwagę odbiorców. W nadchodzącym czasie powiedzenie ‘futbol sprzedaje’ jest aktualne jak mało kiedy, a zakrojone na szeroką skalę działania marketingowe przekładają się na wyniki promujących się firm. To, w jaki sposób i gdzie prowadzone są działania marketingowe stanowi podstawę […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Recykling kreacji w reklamie

    widzieliście już kiedyś te reklamy, prawda? No właśnie, tylko wtedy nie były jeszcze reklamami 🙂 Do tej pory wszyscy przyzwyczajeni byli do tego, że w procesie tworzenia reklamy najpierw powstaje pomysł, a później kreacja. Był brief od klienta, były pomysły generowane na kolejnych sesjach kreatywnych, do tego powstawały kreacje. I dla mnie taka kolej rzeczy jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marka pracodawcy – jak ją stworzyć i utrzymać. Wywiad z agencją BardzoHR.

    Pracując kilka lat w branży interaktywnej czasami miałam wrażenie, że na ogłoszenia o pracę odpowiadają ludzie “z łapanki”. Kompletnie nic nie wiedzieli o firmie, w której chcą pracować, nie wiedzieli kto jest konkurencją itp. Dla mnie, jako osoby, która jest pasjonatką marketingu internetowego było to dość szokujące. Czy Employer Branding może w jakiś sposób ułatwić rekrutację? Czy mamy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tablety w górę

    To niewielkie urządzenie do niedawna było synonimem wyższego statusu materialnego oraz technologicznego zaawansowania właściciela. Dziś, przy tak bogatej ofercie dostępne jest dla każdego. Mowa o tablecie – gadżecie, który podbił świat. Jak wynika z danych internetowej porównywarki cen Nokaut.pl tylko w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zainteresowanie Polaków tym urządzeniem wzrosło dziesięciokrotnie. Do niedawna tablet był […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Branża interaktywna w Rosji

    Specjalnie dla naszego serwisu Ad_monkey.pl Alexander Bakeev (kierownik działu Digital w grupie R.May Consulting www.rmaygroup.com) udzielił wywiadu, który uchyli nieco kurtynę – co właściwie się dzieje u wschodniego brata?   AdMonkey: Jak wygląda Twój typowy dzień w pracy? AB:Zwykły mój dzień wygląda jak kołdra patchwork, zszyta ze spotkań, mejli, wyjazdów, wystąpień, negocjacji. Dzień rozpoczynam śniadaniem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Russia. Where the cold is cool!“

    Rosyjski oddział Leo Burnett Moscow stworzył interaktywny print «Russia. Where the cold is cool!». Głównym celem takiego działania było w zaskakującej formie pokazanie turystom prawdziwej Rosji i zwiększenie świadomości marki linii lotniczych S7 Airlines w Europie. W świadomości mieszkańców krajów zachodnich funkcjonuje wiele obiegowych opinii o Rosji – niedźwiedzie na ulicach, lejąca się strumieniami wódka, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wp.pl bada, co Polacy najbardziej lubią w byciu mobilnym

    Z analizy danych, o którą pokusił się portal wp.pl wynika, że Polacy coraz bardziej cenią sobie mobilny dostęp do Internetu. Korzystają z Sieci, za pośrednictwem urządzeń przenośnych, coraz częściej, coraz dłużej i gdzie tylko się da – nawet podczas rodzinnego obiadu, czy… w toalecie. Z polskich portali najczęściej zaglądają na serwisy Wirtualnej Polski (ponad 98,8 […]

    Czytaj więcej

  • kontekst, kobieta z laptopem

    Opublikowano w:

    Context is king

    We współczesnym marketingu coraz bardziej liczą się okoliczności i forma w jakich przekazujemy daną informację niż sama jej treść. Temu trendowi służy głównie różnorodność kanałów komunikacji i urządzeń, które zaczynają sprawować realną władzę nad naszym życiem. Obecnie do odbiorców trafiają precyzyjnie wybrane treści, które są wybieranie na podstawie tego, co ostatnio przeczytali, jakie strony internetowe […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Eyetracking – pomocny w procesie rekrutacji

    Metodę eyetrackingu wykorzystywano dotychczas głównie do badań stron internetowych. Jednak Amerykanie postanowili tym sposobem zbadać na co rekruterzy zwracają największą uwagę podczas przeglądania życiorysów kandydatów. Eyetracking jest metodą pozwalającą określić czas oraz kolejność oglądania różnych obszarów tekstu czy strony. Bada też to, na których elementach oglądający najbardziej koncentrował swoją uwagę. Dotychczas tą metodą badano oglądalność […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pierwsza komunia. Liczą się pieniądze i gadżety.

    Pieniądze, komputery, smartfony… Oto lista życzeń współczesnego ośmiolatka. Zwłaszcza jeżeli w perspektywie ma Pierwszą Komunię Świętą. Internetowa porównywarka cen Nokaut.pl przeprowadziła ankietę wśród trójmiejskich ośmiolatków. Zapytaliśmy o ich idealną listę prezentów z okazji tego ważnego dnia w ich życiu. Pierwsza Komunia od wielu lat budzi kontrowersje wśród dorosłych. Jakie prezenty kupować? Ile wydać pieniędzy? Gdzie […]

    Czytaj więcej