Dla wielu osób burza mózgu może wydawać się stratą czasu i pieniędzy. W końcu oznacza to, że zespół, zamiast wykonywać swoje obowiązki, poświęci nawet kilka godzin na rozwiązanie konkretnego problemu. Rzecz w tym, że udana burza mózgów może przynieść wiele korzyści, szczególnie w kontekście nowych, dochodowych pomysłów. Trzeba jednak wiedzieć, w jaki sposób ją przeprowadzić, […]
wiedza
-
-
Social media stały się nieodłącznym elementem współczesnego świata i stanowią potężne narzędzie marketingowe. Z ich pomocą można budować pozycję czy rozpoznawalność firmy, zdobywać klientów, a także generować większy ruch na stronie. Nic więc dziwnego, że marketing w mediach społecznościowych stanowi obecnie nieodłączny element rozwoju biznesu. Jakie korzyści może przynieść marketing w mediach społecznościowych? Dużo mówi […]
-
Seth Godin jest nauczycielem, ale i autorytetem dla milionów przedsiębiorców na całym świecie. Jego blog, kursy online czy wykłady cieszą się ogromną popularnością. Nic więc dziwnego, że książka To jest marketing również nie przeszła bez echa. Tym bardziej, że Seth Godin postanowił poruszyć w niej wszystkie najważniejsze kwestie z zakresu współczesnego marketingu. Można powiedzieć, że […]
-
PR w firmie odgrywa niezwykle ważną rolę. Wiadomo bowiem, jak wielki wpływ na sprzedaż i zyski ma dobry wizerunek. W biznesie nie sprawdza się przy tym zasada „nieważne co, ważne żeby mówili”. Zła opinia może się przełożyć na znaczny spadek obrotów, za to ta dobra – pozytywnie wpłynąć na sprzedaż. Właśnie dlatego tak ważna jest […]
-
Opublikowano w:
O wartości LOLcontentu w marketingu
O LOLcontencie, czyli „bardzo zabawnej treści” (Lots of Laughts + treść) w branży marketingowej mówi się już długo. Marketerzy mają o niej różne zdanie. Niektórym ciężko dopatrzyć się w nich wartości i wiązać je z kampaniami brandingowymi. Dla drugich zaś to ogromna szansa, pozwalająca dotrzeć do zaangażowanych społeczności i młodych ludzi oraz skutecznie przekształcić inwestycję […]
-
Opublikowano w:
Burza mózgów bez wyładowań. Jak to naprawić?
Burze mózgów prowadzą do powstawania nowych idei i pomysłów. Tak nam się przynajmniej wydaje… Spotkania kreatywne są chętnie wykorzystywane w branży reklamowej, a nawet przy podejmowaniu decyzji związanych z życiem rodzinnym. Jednak praktyka pokazuje, że burze nie są tak kreatywne, jakby mogło się wydawać. Osoby pracujące w grupie zwykle mają mniej pomysłów i są to […]
-
Każdej firmie zależy na wypromowaniu swoich produktów czy usług. Wyróżnienie się spośród konkurencji nie jest jednak prostym zadaniem. A przynajmniej nie jest, gdy podchodzi się do sprawy chaotycznie, bez wyznaczenia wcześniej konkretnej ścieżki. Taką ścieżką, a właściwie mapą wskazującą właściwą drogę, jest strategia promocji. Czym jest strategia promocji? Najprościej rzecz ujmując, można powiedzieć, że strategia […]
-
Opublikowano w:
Wiedza marketingowa – skąd marketingowcy czerpią wiedzę?
68,3% marketerów czerpię wiedzę z blogów branżowych – wynika z raportu „Jak marketerzy pozyskują wiedzę” przygotowanego przez More Bananas. Najbardziej wartościowe źródła wiedzy według ankietowanych to również: webinary, grupy dyskusyjne, portale internetowe i profile marek osobistych w social mediach. – Możemy wyróżnić trzy typy osób. Tych, którzy kumulują wiedzę i gromadzą ją np. w aplikacjach. […]
-
Kluczową rolę w każdej kampanii PR odgrywa komunikat prasowy. Pozwala poprawić wizerunek firmy i zwiększyć jej zyski w zupełnie inny sposób niż tradycyjne reklamy. Dobrze napisane notatki prasowe są chętnie publikowana przez dziennikarzy. Mogą też zaangażować odbiorców, a tym samym pozytywnie wpłynąć na opinię publiczną. Jak powinny wyglądać dobre komunikaty prasowe? Wiele firm zdaje sobie […]
-
Każda osoba prowadząca biznes powinna mieć przynajmniej podstawową wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Dzięki temu jest w stanie podejmować bardziej skuteczne działania i maksymalnie rozwijać swoją działalność w sieci. W tym zakresie pojawia się jednak podstawowy problem – gdzie szukać materiałów do nauki? Tutaj przydatne mogą okazać się bezpłatne szkolenia od Google. Dlaczego warto wypróbować […]