wiedza

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Ponad 200 % wzrostu wskaźników- e-point dla Komfort SA - case study

    Klienci coraz częściej zaczynają zakupy od  internetu. Zwykle po wejściu do sieci poszukują informacji o produkcie oraz inspiracji związanych np. z designem. Dotyczy to również branży meblarskiej i wnętrzarskiej.  Produkty związane z wyposażeniem domów są drogie i często dużej wielkości. Dlatego proces zakupowy trwa w tym wypadku dłużej i wymaga namysłu. Klienci chcą we własny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak efektywnie wykonać audyt kampanii AdWords?

    Tworzenie kampanii AdWords już od samego początku podyktowane jest nadrzędnym celem biznesowym firmy. W zależności od okoliczności, strategia może być podporządkowana budowaniu świadomości i zasięgu marki, zwiększeniu ruchu w witrynie lub sprzedaży produktów, a także dotarciu do potencjalnych Klientów. Ustalenie celu pociąga za sobą wybór odpowiedniej formy reklamy, pozwalającej zwiększyć skuteczność działań. Profesjonalny audyt kampanii […]

    Czytaj więcej

  • lejek sprzedażowy

    Opublikowano w:

    Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego

    Zestawienie możliwości reklamowych Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego Lejek sprzedażowy to – w wielkim skrócie – obrazowe odzwierciedlenie procesu sprzedaży, począwszy od wzbudzenia w kliencie świadomości naszej oferty, po zainteresowanie go konkretnymi produktami lub usługami, a na finalizacji transakcji kończąc. Każdy kolejny element ma go pobudzać do kolejnej pożądanej przez […]

    Czytaj więcej

  • program lojalnościowy

    Opublikowano w:

    Lojalność – quo vadis?

    Lojalność to od zawsze niezwykle pożądana relacja, zarówno w sektorze B2B jak i B2C. Choć na każdej z tych płaszczyzn zamierzony cel jest ten sam, do jego realizacji wykorzystuje się jednak inne narzędzia, gdyż dla poszczególnych stron istotne są odmienne wartości. Jak zatem utrzymać partnera biznesowego, a jak budować więź z konsumentem? Podstawą zawsze jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Prowadzisz sklep internetowy? Sprawdź, czy reklama AdWords jest dla Ciebie

    Bezczynnie czekasz, aż potencjalni klienci w końcu trafią na Twój sklep internetowy? Nie masz pomysłów jak do nich dotrzeć? Spokojnie! Może czas pomyśleć nad kampanią AdWords? Mamy dla Ciebie zestawienie najbardziej skutecznych możliwości reklamowych dostępnych w Google Adwords. Być może któreś sprawdzi się w Twoim e-sklepie. Reklama Google AdWords dla Twojego sklepu Google AdWords jest […]

    Czytaj więcej

  • Corporate Cultural Responsibility

    Opublikowano w:

    Corporate Cultural Responsibility, czyli współpraca marek ze światem sztuki

    Marka przyjazna środowisku, wspierająca potrzebujących, dostarczająca przyjemne przeżycia otoczeniu, w którym funkcjonuje, choć globalna, to jednak dopasowana do lokalnej specyfiki – dzisiaj takie określenia wyrastają wokół marek jak grzyby po deszczu. Każda z nich szuka bowiem sposobu na przyciągnięcie klientów i wyróżnienie się na tle konkurencji. Nie inaczej jest z tymi, które zapragnęły nawiązać bliższą […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Płatności zbliżeniowe najpopularniejsze wśród Millenialsów       

    Tak wynika z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Portfel Polaka”, który kompleksowo porusza tematykę związaną z podejściem Polaków do finansów. Wiele kont, jeden PIN Co piąty internauta ma konto w więcej niż jednym banku. Izba Gospodarki Elektrononicznej w swoim badaniu “Portfel Polaka” zapytała badanych, którzy zdecydowali się na założenie więcej niż jednego konta bankowego o […]

    Czytaj więcej

  • influencer marketing

    Opublikowano w:

    Kim jest mityczny influencer?

    W erze pokolenia digital natives może nim zostać każdy – sportowiec, kucharz czy pasjonat gier i nowych technologii. O mitycznych influencerach krąży wiele pogłosek. Niektórzy uważają, że z założenia są bogaci i rozkapryszeni,  inni traktują ich, jak medium do współprac komercyjnych. Jak jest naprawdę? Spotkasz go na ulicy Influencerem może być celebryta, znajomy nastolatek, kolega […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampanie nastawione na instalacje aplikacji mobilnej – case study mPay

    Świat ewoluuje w stronę upraszczania otaczającej nas rzeczywistości i ułatwiania nam codziennych czynności. Fizyczne pieniądze zostały zastąpione kartami płatniczymi, zdjęcia robimy przy pomocy telefonów komórkowych, a dzienniki treningowe ustąpiły miejsca aplikacjom takim jak Endomondo. Dziś, dzięki powstającym coraz to nowym aplikacjom, zestaw bardziej i mniej potrzebnych narzędzi możemy mieć w jednym urządzeniu mieszczącym się w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wpływ SSL na SEO

    W ostatnim czasie dużo się mówi o tym, jaki ma wpływ na SEO wdrożenie certyfikatu SSL na stronie. Wiele można przeczytać o tym, że ma on szczególne znaczenie na pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania, głównie dzięki propagandzie „HTTPS Everywhere” Google. Czy ten wpływ rzeczywiście jest aż tak duży? Oficjalne stanowisko Google jest takie, że strona […]

    Czytaj więcej