wiedza

Random entry RSS

  • 3 sposoby na zbudowanie bliskich relacji z klientem

    Opublikowano w:

    3 sposoby na zbudowanie bliskich relacji z klientem

    Coraz większa świadomość i rosnące oczekiwania klientów wymagają od sprzedawcy odpowiedniego dopasowania strategii działań, aby w rezultacie przywiązanie do jego marki i produktów wzrosło. Jak wynika z najnowszych badań ARC Rynek i Opinia, jednym z działań zwiększających ten efekt są programy lojalnościowe, dzięki którym ponad 1/3 osób nabywa inne rodzaje produktów czy usług w danej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?

      Mowa o Millennialsach, ludziach urodzonych w latach 1984-1997, generacji Y lub – jak kto woli – generacji klapek i iPodów. Chociaż ich opis nie przypomina obrazu kwiatu młodzieży, faktem jest, że Millennilsi są wyzwaniem dla marketingowców i rynku e-commerce. Badanie przeprowadzone przez Absolunet wskazuje, że 67 proc. Millennialsów woli kupować online niż w sklepach […]

    Czytaj więcej

  • netflix

    Opublikowano w:

    Coraz więcej Polaków płaci za serwisy VOD

    Już ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy Showmax – pokazuje badanie MEC. 35 proc. badanych e-widzów zdarza się płacić za oglądanie filmów i seriali w internecie.   Markę Netflix zna już ponad połowa polskich internautów i ok. 60 proc. tych, którym zdarza się płacić za treści wideo w internecie. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

    Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mistrzu pijaru, troszkę umiaru

    Tytuł pożyczyłam od jednego z youtuberów, który dość rzeczowo i konkretnie opisał sytuację związaną z konkretną informacją prasową, która została przygotowana przez dział PR Browaru Stu Mostów i została zamieszczona również w formie informacji prasowej na stronach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Ciekawa sytuacja, bo sprawiła, że zaczęłam zastanawiać się gdzie są granice Public Relation i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wybory kosmetyczne millenialsów

    Najczęściej pytają o opinię znajomych lub przeglądają fora internetowe a zakupów dokonują w sklepach stacjonarnych – wskazują wyniki badania „Millenialsi a kosmetyki” przeprowadzonego we współpracy Mint Media z Uxeria. Pokolenie zmiany Pokolenie Y, czyli tzw. millenialsi, to osoby urodzone pomiędzy 1980 a 2000 rokiem. Przez specjalistów określani są jako „dzieci przełomu”. Ze względu na specyfikę […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze

    Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne – polityków, dyplomatów, przedstawicieli mediów czy celebrytów. W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów w danej dziedzinie np. mediów społecznościowych. NapoleonCat przygotował listę 25 ekspertów od social media, których warto śledzić, by być na bieżąco z trendami panującymi w tej branży.   Twitter jest uznawany […]

    Czytaj więcej

  • polskie start-upy

    Opublikowano w:

    Przełamywanie granic: polskie start-upy podbijają świat

    Polskie start-upy rozwijają się globalnie – zgodnie z badaniem PayPal, wiele młodych, polskich firm sprzedaje za granicę, a dla 97% jest to strategiczny cel[1]. Najważniejsze rynki eksportowe to Stany Zjednoczone, Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Austria, Kanada, Hiszpania i Szwecja[2]. Co ciekawe, naszą specjalnością są kategorie przyszłości – dobra cyfrowe, spersonalizowana moda, czy specjalistyczne/naturalne kosmetyki. Polscy eksporterzy […]

    Czytaj więcej

  • Smart shopper

    Opublikowano w:

    Jak w erze smart shopperów budować lojalność klientów?

    Smart shopper często postrzegany jest jako nielojalny klient, który podąża jedynie za dogodnymi okazjami. Tymczasem, dla współczesnych „sprytnych” konsumentów liczy się przede wszystkim pozytywne doświadczenie zakupowe. W jaki sposób zapewnić je obecnym i potencjalnym klientom, dokonującym zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online? Idea smart living, oznaczająca w najprostszym ujęciu optymalizację życia prywatnego oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Płeć ma znaczenie – czyli o newsletterach dla kobiet i mężczyzn

    Dzień Kobiet i Dzień Mężczyzn to dwie daty, które wielu marketerów skrzętnie oznacza w swoich kalendarzach z dużym wyprzedzeniem. Wraz z początkiem marca na skrzynki pocztowe klientów spływają różnorodne, często dosyć oryginalne, wiadomości  i kreacje. Sprawdźmy, jak dokładnie są one konstruowane i jakie znaczenie odgrywa w ich przypadku płeć odbiorcy. Wszystkie kobiety uwielbiają kwiaty W […]

    Czytaj więcej