WIEDZA

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-biznes w okresie świątecznym

    W listopadzie i grudniu sklepy internetowe odnotowują o 30 proc. większe zyski niż w pozostałych miesiącach roku. Niestety wielu e-sprzedawców popełnia w tym czasie również błędy, które mogą zaprzepaścić szansę na wysokie przychody ze sprzedaży online. Jakich działań szczególnie warto unikać. Okres poprzedzający nadejście świąt Bożego Narodzenia – od tzw. Czarnego Piątku aż do Wigilii […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zwiększ liczbę pobrań aplikacji dzięki SEO

    Choć pozycjonowanie aplikacji ma własny termin, czyli ASO, w tym procesie dużą rolę odgrywa także tradycyjne SEO. Wyszukiwarka Google to potęga w rękach sprawnego marketingowca, który dzięki umiejętnemu doborowi słów-kluczy może zwiększyć widoczność strony aplikacji, a co za tym idzie – liczbę pobrań. Zwiększ czas spędzany na stronie i wskaźnik odrzuceń Wspomniane wartości są mocno […]

    Czytaj więcej

  • mixx awards

    Opublikowano w:

    Konkurs MIXX Awards 2016 rozstrzygnięty

    Podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim Multikino Złote Tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Najwięcej nagród zdobyły kampanie Allegro, Orange, Carrefour, H&M, łap jaja, Nie chcę być strażakiem, SOS Wioski Dziecięce i Theraflu Thermoscanner. Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tym samym tytuł Agencji Roku. Wyróżnienie Marketera […]

    Czytaj więcej

  • prawa autorskie fotografa

    Opublikowano w:

    Robisz zdjęcia? Zadbaj o swoje prawa autorskie

    Czy wiesz, w jaki sposób powinieneś podpisać swoje zdjęcie zanim je upublicznisz w Internecie lub zgodzisz się na jego w prasie? Jeżeli nie – ta Instrukcja jest dla Ciebie! Jak wynika z Raportu Poszukiwana, poszukiwany. Kto jest autorem opublikowanego zdjęcia? ponad połowa zawodowych fotografów w Polsce nie wie jak prawidłowo podpisać własne zdjęcie. Sytuacja ta […]

    Czytaj więcej

  • reklama mobilna

    Opublikowano w:

    Bilet za reklamę: Niemcy robią to dobrze

    Mieszkańcy Dusseldorfu mogą korzystać z komunikacji miejskiej za darmo, pod warunkiem, że w zamian poświęcą odrobię uwagi reklamom. W taki sposób działa aplikacja WelectGo, która szturmem podbija smartfony mieszkańców. Zasada jest prosta – chcąc otrzymać darmowy bilet o wartości 2,6 euro, posiadacz aplikacji musi obejrzeć cztery 20-sekundowe spoty sponsora. Gdy tak się stanie, na jego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wpływać na wpływowych? O współpracy z influencerem [badanie TNS]

    Influencerzy rosną w siłę, wypierając dawnych opiniotwórców, czyli media tradycyjne. Jednym z najlepszych dowodów na zmianę warty jest zepchnięcie przedstawicieli Vogue’a do dalszych rzędów na jednym z ostatnich pokazów D&G, gdzie na przedzie usadzono blogerów i celebrytów internetowych. Ich droga do sukcesu to zasługa fanów, których zaufanie najbardziej interesuje reklamodawcę. Jak je zdobyć pozostając wiarygodnym? […]

    Czytaj więcej

  • Rada reklamy

    Opublikowano w:

    Reklama Żubra w wykop.pl pod lupą KER

    Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi o sygn. K/64/16/01,03,04,05,06,07,08,09,10,11. Przedmiotem skarg była reklama internetowa piwa Żubr. Skarżący w prawidłowo złożonych skargach podnieśli, iż: „opis reklamy: Reklama na pół strony piwa połączona z funkcjonalnością serwisu. Brak informacji zajmującej 20% o szkodliwości alkoholu. Treść skargi: Reklamuje ona piwo, strona nie jest w żaden sposób powiązana z producentem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe!

    Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy standardowego myślenia i zaskoczyć odbiorców nietuzinkowym konceptem? Anita Wata, Key Account Consultant w Optivo, an Episerver Company radzi, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Black Friday, czyli nadchodzące żniwa w e-commerce

    Zamówień w sklepie internetowym podczas Black Friday może być nawet o 70 proc. więcej, a ruch na stronie kilkukrotnie wyższy niż przeciętnie – wynika z analiz RTB House, polskiej spółki technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych. Firma wzięła pod lupę setki kampanii zrealizowanych w ubiegłym roku na blisko 40 rynkach, […]

    Czytaj więcej

  • praca w it

    Opublikowano w:

    Najpopularniejsze i perspektywiczne zawody IT

    Branża IT nie bez powodu kojarzy się z sukcesem na wielu niwach, m.in. na rynku pracy. Specjaliści IT od lat nie mogą narzekać na brak ciekawych ofert – nie tylko bardzo dobrze płatnych, ale również gwarantujących rozwój zawodowy. Nic nie wskazuje na to, żeby trendy w najbliższych latach miały się zmienić – wręcz przeciwnie – […]

    Czytaj więcej