wiedza

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Kampanie nastawione na instalacje aplikacji mobilnej – case study mPay

    Świat ewoluuje w stronę upraszczania otaczającej nas rzeczywistości i ułatwiania nam codziennych czynności. Fizyczne pieniądze zostały zastąpione kartami płatniczymi, zdjęcia robimy przy pomocy telefonów komórkowych, a dzienniki treningowe ustąpiły miejsca aplikacjom takim jak Endomondo. Dziś, dzięki powstającym coraz to nowym aplikacjom, zestaw bardziej i mniej potrzebnych narzędzi możemy mieć w jednym urządzeniu mieszczącym się w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wpływ SSL na SEO

    W ostatnim czasie dużo się mówi o tym, jaki ma wpływ na SEO wdrożenie certyfikatu SSL na stronie. Wiele można przeczytać o tym, że ma on szczególne znaczenie na pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania, głównie dzięki propagandzie „HTTPS Everywhere” Google. Czy ten wpływ rzeczywiście jest aż tak duży? Oficjalne stanowisko Google jest takie, że strona […]

    Czytaj więcej

  • 3 sposoby na zbudowanie bliskich relacji z klientem

    Opublikowano w:

    3 sposoby na zbudowanie bliskich relacji z klientem

    Coraz większa świadomość i rosnące oczekiwania klientów wymagają od sprzedawcy odpowiedniego dopasowania strategii działań, aby w rezultacie przywiązanie do jego marki i produktów wzrosło. Jak wynika z najnowszych badań ARC Rynek i Opinia, jednym z działań zwiększających ten efekt są programy lojalnościowe, dzięki którym ponad 1/3 osób nabywa inne rodzaje produktów czy usług w danej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?

      Mowa o Millennialsach, ludziach urodzonych w latach 1984-1997, generacji Y lub – jak kto woli – generacji klapek i iPodów. Chociaż ich opis nie przypomina obrazu kwiatu młodzieży, faktem jest, że Millennilsi są wyzwaniem dla marketingowców i rynku e-commerce. Badanie przeprowadzone przez Absolunet wskazuje, że 67 proc. Millennialsów woli kupować online niż w sklepach […]

    Czytaj więcej

  • netflix

    Opublikowano w:

    Coraz więcej Polaków płaci za serwisy VOD

    Już ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy Showmax – pokazuje badanie MEC. 35 proc. badanych e-widzów zdarza się płacić za oglądanie filmów i seriali w internecie.   Markę Netflix zna już ponad połowa polskich internautów i ok. 60 proc. tych, którym zdarza się płacić za treści wideo w internecie. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

    Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mistrzu pijaru, troszkę umiaru

    Tytuł pożyczyłam od jednego z youtuberów, który dość rzeczowo i konkretnie opisał sytuację związaną z konkretną informacją prasową, która została przygotowana przez dział PR Browaru Stu Mostów i została zamieszczona również w formie informacji prasowej na stronach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Ciekawa sytuacja, bo sprawiła, że zaczęłam zastanawiać się gdzie są granice Public Relation i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wybory kosmetyczne millenialsów

    Najczęściej pytają o opinię znajomych lub przeglądają fora internetowe a zakupów dokonują w sklepach stacjonarnych – wskazują wyniki badania „Millenialsi a kosmetyki” przeprowadzonego we współpracy Mint Media z Uxeria. Pokolenie zmiany Pokolenie Y, czyli tzw. millenialsi, to osoby urodzone pomiędzy 1980 a 2000 rokiem. Przez specjalistów określani są jako „dzieci przełomu”. Ze względu na specyfikę […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze

    Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne – polityków, dyplomatów, przedstawicieli mediów czy celebrytów. W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów w danej dziedzinie np. mediów społecznościowych. NapoleonCat przygotował listę 25 ekspertów od social media, których warto śledzić, by być na bieżąco z trendami panującymi w tej branży.   Twitter jest uznawany […]

    Czytaj więcej

  • polskie start-upy

    Opublikowano w:

    Przełamywanie granic: polskie start-upy podbijają świat

    Polskie start-upy rozwijają się globalnie – zgodnie z badaniem PayPal, wiele młodych, polskich firm sprzedaje za granicę, a dla 97% jest to strategiczny cel[1]. Najważniejsze rynki eksportowe to Stany Zjednoczone, Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Austria, Kanada, Hiszpania i Szwecja[2]. Co ciekawe, naszą specjalnością są kategorie przyszłości – dobra cyfrowe, spersonalizowana moda, czy specjalistyczne/naturalne kosmetyki. Polscy eksporterzy […]

    Czytaj więcej