wiedza

Random entry RSS

  • rynek mediów

    Opublikowano w:

    Jak zmienił się rynek mediów po pandemii

    Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. Jak będzie wyglądała przyszłość sektora mediowego? W jakim kierunku będzie się zmieniał? Na jakie rozwiązania warto postawić w erze nowej normalności? Zmiana planów […]

    Czytaj więcej

  • zwiększenie produktywności w pracy

    Opublikowano w:

    Co ma wpływ na produktywność w pracy? Nie tylko dobra organizacja obowiązków

    Obecnie wiele mówi się o produktywności, szczególnie tej w pracy. Umiejętność skupienia się na poszczególnych czynnościach i konsekwentnego realizowania działań może pozwolić uniknąć nadgodzin, a w niektórych przypadkach nawet skrócić codzienny czas pracy. A to z kolei oznacza więcej czasu, który można poświęcić na realizacje swoich pasji, odpoczynek czy chwile z bliskimi. Zwiększenie produktywności w […]

    Czytaj więcej

  • internetowa kampania reklamowa

    Opublikowano w:

    Kampania reklamowa w internecie – dlaczego każdy przedsiębiorca powinien ją rozważyć?

    Obecnie z reklam internetowych korzysta praktycznie każdy przedsiębiorca – zarówno ten prowadzący mały biznes, jak i firmę o międzynarodowym zasięgu. Wiadomo także, że by być zauważalnym w dzisiejszych czasach, trzeba zadbać o widoczność w internecie, tworząc stronę, blog czy konta w serwisach społecznościowych. Ale czy tak naprawdę zdajemy sobie sprawę, jakie korzyści niesie ze sobą […]

    Czytaj więcej

  • budowanie świadomości marki

    Opublikowano w:

    Świadomość marki to nie tylko rozpoznawalność – to też lojalność, renoma i zaufanie

    Budowanie świadomości marki pozwala zwiększyć zyski. Rozpoznawalna marka oznacza łatwiejsze zdobywanie klientów, większe zaufanie do produktów i usług, a tym samym i lepszą sprzedaż. Cały ten proces wymaga jednak ciągłych prac nad wizerunkiem firmy i poprawą jej reputacji, a także dbania o to, by wyróżnić się na tle konkurencji. Czym jest świadomość marki? Aby zrozumieć, […]

    Czytaj więcej

  • zmiana zawodu

    Opublikowano w:

    Kogo pandemia zmusiła do zmiany zawodu? W których branżach pracownicy szukają nowego zajęcia? Mamy najnowsze dane

    Blisko dwie trzecie polskich pracowników jest gotowych do przekwalifikowania się do zupełnie nowego zawodu. Przyczyna? Zmiana sytuacji na rynku pracy wywołana wybuchem pandemii. Kto dziś szuka zatrudnienia w innej branży i jakie zawody cieszą się największym zainteresowaniem wśród potencjalnych kandydatów? Wybuch pandemii w sposób zdecydowany zweryfikował sytuację na rynku pracy, zmuszając przedstawicieli branż, w których […]

    Czytaj więcej

  • brief kreatywny

    Opublikowano w:

    Brief kreatywny – social media marketing

    Kiedy już mamy produkt / usługę, którą chcemy promować powinniśmy zastanowić się nad kanałami social  media, w których chcemy promować naszą markę. Dlaczego social media? Obiektywnie rzecz biorąc prowadzenie widoczność w social media może sprawić, że potencjalni klienci łatwiej będą mogli nas znaleźć przy niskim koszcie (nie licząc płatnych kampanii reklamowych). Checklista brief kreatywny – […]

    Czytaj więcej

  • e-commers branże koronawirus

    Opublikowano w:

    E-commerce – które branże straciły, a które zyskały przez epidemię?

    Witryny e-commerce notują więcej wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google. Wzrost ten można szacować na 20% w stosunku do początku marca. To o ok. 20% więcej ruchu z Google w sklepach internetowych w porównaniu ze stanem sprzed epidemii – wynika z analizy przeprowadzonej przez Senuto. Polacy kupują przez Internet dużo chętniej. Bez względu na fakt, że […]

    Czytaj więcej

  • Zwyczaje zakupowe

    Opublikowano w:

    Zwyczaje zakupowe Polaków a koronawirus – co się zmieniło?

    Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego codziennego życia. Jak potwierdza badanie Mindshare Polska epidemia wpłynęła także na zwyczaje zakupowe Polaków. Największe spadki obecnie odnotowuje się w kategoriach produktów nieżywnościowych, m.in. odzieży, obuwia i paliwa. Z kolei w sektorze FMCG obserwuje się zwiększone zapotrzebowanie na artykuły, będące podstawą codziennych posiłków, a zmniejszone na tzw. „produkty przyjemnościowe”. Wyniki […]

    Czytaj więcej

  • Employee Advocacy

    Opublikowano w:

    Jak skutecznie zarządzać programem Employee Advocacy? 

    Czy istnieje doskonały przepis na sernik? Podejrzewam, że nie. Jedni wolą z rodzynkami, inni z kruchym spodem lub z bezą. Puszysty lub aksamitny. Bardzo słodki lub kwaskowy. Podobnie jest z projektami ambasadorskimi. W zależności od celu, kultury organizacji, wiedzy i zasobów, będą one realizowane inaczej. Jak zatem zarządzać projektem, który w każdej firmie będzie działał […]

    Czytaj więcej

  • przykładowy brief reklamowy

    Opublikowano w:

    Przykładowy brief reklamowy

    Brief reklamowy to podstawa w przygotowaniu skutecznej kampanii dla naszego klienta, lub takiego, którego chcemy dopiero pozyskać. Z definicji brief reklamowy (lub brief kreatywny) to dokument sporządzony przez agencję i najczęściej uzupełniony przez klienta (lub we współpracy z klientem), dzięki któremu możemy lepiej poznać naszego klienta i określić wytyczne dla kampanii marketingowej. Z punktu widzenia […]

    Czytaj więcej