wiedza

Random entry RSS

  • przykładowy brief reklamowy

    Opublikowano w:

    Przykładowy brief reklamowy

    Brief reklamowy to podstawa w przygotowaniu skutecznej kampanii dla naszego klienta, lub takiego, którego chcemy dopiero pozyskać. Z definicji brief reklamowy (lub brief kreatywny) to dokument sporządzony przez agencję i najczęściej uzupełniony przez klienta (lub we współpracy z klientem), dzięki któremu możemy lepiej poznać naszego klienta i określić wytyczne dla kampanii marketingowej. Z punktu widzenia […]

    Czytaj więcej

  • event online

    Opublikowano w:

    Jak zorganizować event online?

    Podczas tej konferencji, każdy z ponad tysiąca uczestników, mógł zająć miejsce w sektorze VIP, mieć doskonały widok na scenę i idealnie słyszeć mówców. Taka sytuacja możliwa była tylko dzięki przejściu do online. Organizatorzy New Reality Kick-Off – agencja eventowa Imagine Nation wraz z partnerami, udowodnili i pokazali, że możliwe jest realizowanie nawet olbrzymich eventów online. […]

    Czytaj więcej

  • branding marka

    Opublikowano w:

    Marka – kluczowy element wizerunku przedsiębiorstwa

    Marka jest najważniejszym instrumentem współczesnego marketingu. Bez niej nie sposób wyobrazić sobie efektywnego prowadzenia biznesu. Sama praktyka oznaczania produktów pochodzących od rzemieślników zapoczątkowana została w czasach antycznych, kiedy to znakowano cegły wypalane w manufakturach. W średniowieczu sygnowano natomiast garnki, a w okresie ekonomicznego boomu w Stanach Zjednoczonych na krowach czy bykach wypalano znaki charakterystyczne dla […]

    Czytaj więcej

  • marketing sensoryczny

    Opublikowano w:

    Marketing zapachowy w placówkach opieki zdrowotnej

    Umiejętna aromatyzacja pomieszczeń w placówkach medycznych, może pomóc pacjentom w szybszym powrocie do zdrowia, a personel pobudzić do bardziej efektywnej pracy i tym samym lepszej opieki nad podopiecznymi. Jakie zapachy sprawdzą się najlepiej w kreacji przyjemnego i odprężającego otoczenia? Lecznicze właściwości zapachu od wieków wykorzystywane są w różnych kulturach na całym świecie. Zapach może pozytywnie […]

    Czytaj więcej

  • strategia komunikacji

    Opublikowano w:

    Strategia komunikacji: LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B

    Większość firm doskonale rozumie potrzebę inwestycji w wizerunek. Poświęcają one duże zasoby finansowe, aby zaistnieć w świadomości odbiorców i powiązać swoją markę z pozytywnymi emocjami. Tymczasem media społecznościowe umożliwiają firmom komunikację po o wiele niższych kosztach. Jak w takim razie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w budowaniu świadomości marki? Komunikacja jak i również obrany kanał mediów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Cyfrowe oblicze PR – Kongres Public Relations 2019

    O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019. Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik użytkowników mediów społecznościowych wyniósł w ubiegłym roku 3,2 miliarda. Co ciekawe, liczba ta rośnie z roku na rok o ok. 13%. Oznacza to, że z  dobrodziejstw social […]

    Czytaj więcej

  • plan marketingowy social media

    Opublikowano w:

    Plan marketingowy social media

    Cz. 1. Definiujemy odbiorców i wybieramy kanały  1. Zdefiniuj swoją firmę Przyjrzyj się dokładnie firmie i określ: Branżę Liczbę pracowników Typ biznesu Dochód firmy 2. Ustal grupę docelową Zidentyfikuj swojego klienta włączając: Wiek Płeć Zawód Zarobki Wykształcenie Zainteresowania 3. Bądź szczery i mierz siły na zamiary Skup się i odpowiedz na podstawowe pytania: Który kanał […]

    Czytaj więcej

  • TikTok monitoring mediów

    Opublikowano w:

    Tu drzemie potencjał Influencer Marketingu – poznaj Tik Tok (dawne musical.ly)  

    Jeżeli macie więcej niż 25 lat istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że o aplikacji o wdzięcznej nazwie TikTok (dawniej musical.ly)  wiecie tyle, że istnieje i służy do nagrywania krótkich, muzycznych wideo. W rzeczywistości jest to jedna z największych platform zrzeszających nastolatków, licząca ponad 600(!) milionów użytkowników z całego świata i mająca ogromny potencjał marketingowy. Czym jest więc […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wprowadzić brandhero do marki [case study BookBook]

    Co sprawia, że dana marka zapisuje się w świadomości konsumentów? Czy fanpage księgarni musi prowadzić nudną komunikację i cały czas pisać o książkach? Jak się wyróżnić spośród tysięcy fan stron o tej samej tematyce? Na te i wiele innych pytań odpowiada case study, które właśnie zaczęliście czytać. Za realizację odpowiadała agencja Pitted Cherries. Kampania była […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Senuto i Pracuj.pl, czyli jak wygenerować 100 tys. odsłon miesięcznie [case study]

    Dzięki wykorzystaniu koncepcji topical authority w praktyce oraz zastosowaniu algorytmów dostarczonych przez Senuto, w serwisie Pracuj.pl wygenerowano 100 tys. wizyt miesięcznie. Jak udało się osiągnąć tak dużą liczbę? Czym jest topical authority oraz jak wyglądał proces współpracy? O tym w artykule Damiana Sałkowskiego, CEO Senuto i Sebastiana Mioduszewskiego, eksperta SEO z Grupy Pracuj. Czym jest […]

    Czytaj więcej