WYWIADY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Piotr Hołub z HOPA studio: klient musi być partnerem

    O roli pomysłów, wadze doświadczenia i przepisie na dobry branding rozmawiamy z Piotrem Hołubem z [block]0[/block]. Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem: “kreatywność to słowo wytrych, którym można zasłonić niekompetencję, brak wiedzy, starań i wysiłków. Sama kreatywność nic nie znaczy, dobre pomysły ma bowiem każdy idiota” ? Dla nas kreatywność to właśnie umiejętność połączenia wiedzy, kompetencji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Szewczyk: spec od e-commerce musi się dokształcać

    Branża sieciowych zakupów dynamicznie się zmienia, dlatego jej uczestnicy muszą nadążać za nowinkami i chłonąć nowe trendy. O roli e-commercowej edukacji nie tylko dla dorosłych, a także kondycji i perspektywach polskiej branży e-sklepów rozmawiamy z Pawłem Szewczykiem, CMO w firmie [block]0[/block]. Czym zajmuje się i-systems? Paweł Szewczyk: Tworzymy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla sieci handlowych i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marta Mazgaj: książka drukowana była, jest i będzie

    – Nawet jeśli są ludzie, którzy nie czytają książek, to zawsze mają swoją przeciwwagę pod postacią tych, którzy cenią literaturę – mówi Marta Mazgaj, właścicielka agencji [block]0[/block] i przedstawicielka Wydawnictwa Warstwy. Kim jesteś? Człowiekiem, kobietą, matką-wariatką, konkubiną, pracoholiczką, przedsiębiorczynią, multitaskingową gospodynią domową. Chaotycznym ładem i eklektycznym porządkiem. Pamiętam, że wcześniej pracowałaś w Public Relations. Dlaczego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Asia Pawłowska czyta, bo ma daleko do domu

    Dla kierowcy korek to udręka, ale w autobusie czy tramwaju staje się okazją do sięgnięcia po książkę. Joanna Pawłowska, autorka Facebookowego projektu [block]0[/block] zagaduje czytelników poznanych w tramwaju lub autobusie, prosi o opinie na temat lektury i uwiecznia ich na zdjęciach. Kim jesteś i czym się zajmujesz? Od kilku lat pracuję jako redaktorka w jednej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Solgaz rozpalił Wykop bez płomieni. Wiemy, kto za tym stoi

    Jak robić marketing na Wykopie? Jakub Biel wie to najlepiej. To dzięki niemu płyty Solgaz stały się wykopowym fenomenem, a serwis zalały memy i żarty z rodzaju ” Czym różni się Solgaz od Zbigniewa Hołdysa? – Solgaz sprzedaje więcej płyt”. Najsprawniejszy marketingowiec na Wykopie opowiedział nam, jak udało mu się wkraść w łaski tej wyjątkowo […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adam Lapko spełnia fantazje wykopowiczów

    Płonący w zbożu Solaris w deszczu rogali, Mahomet latający na bombie zegarowej i prezydent Wałęsa w todze siedzący na skrzynce wódki. To tylko kilka pomysłów, które na prośbę użytkowników Wykopa już po raz drugi zilustrował (lub wyrzeźbił) grafik Adam Lapko. Autor akcji „[block]0[/block]” opowiedział nam między innymi o swoich codziennych inspiracjach i pożytkach z graficznych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jan Cieślar: goodvertising ma przyszłość

    Projekt [block]0[/block] sprawnie łączy elementy i przekaz kampanii społecznej z kreatywną promocją studiów na kierunku resocjalizacyjnym. O idei akcji, kreatywnym pomaganiu i zaletach goodvertisingu rozmawiamy z Janem Cieślarem, senior copywriterem w Isobar Polska, agencji odpowiadającej za nietypową akcję promocyjną. Skąd wziął się pomysł na kampanię? Pedagogium od lat podejmuje szereg ciekawych inicjatyw. Być może kojarzysz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Z bloga do magazynu, czyli GRYZ pod choinkę

    Tuż przed świętami Bożego Narodzenia, a więc w gorącym okresie kuchennych przygotowań, w sieci zadebiutował [block]0[/block] – kulinarny magazyn blogerów pełen sezonowych przepisów. Z dwójką jego twórców, pomysłodawczynią i sekretarz redakcji Adą Kostrzoń oraz redaktorem naczelnym Gabrielem Świderkiem, rozmawiamy między innymi o tworzeniu e-pisma dla przyjaciół, apetycznych sesjach zdjęciowych i… przysmakach spod cmentarza. Do niedawna […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Magdalena Szmidt z MOSQI.TO o Łodzi i kampanii “Łódź pozdrawia”

    Kampania “Łódź pozdrawia” pojawiła się w wielu dużych miastach Polski, przyciągając ogromną uwagę zwykłych przechodniów. Co stoi za jej sukcesem, czym charakteryzuje się sama Łódź i jacy są jej mieszkańcy – o tym wszystkim opowiedziała nam Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO. Jaka jest Łódź? Niedoceniana. Łódź jest trudna, ale zwykle trudne rzeczy są bardziej fascynujące. […]

    Czytaj więcej