Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kids & Family Marketing Day

Jak przygotować skuteczną kampanię marketingową na 2013 rok? Trendy, możliwości, zagrożenia.
Kids&Family admonkey
Warszawa, 18.04.2013 r.

Konferencja przygotowana przez specjalistów i praktyków z branży dziecięcej.

Dlaczego warto wziąć w niej udział?

  • To jedyne wydarzenie w Polsce sprofilowane na marketing dziecięcy.
  • Przedstawimy przegląd aktualnych trendów na rynku, zwyczajów zakupowych oraz roli internetu w życiu dziecka i rodzica.
  • Przedstawimy rozwiązania proponowane na rynkach europejskich oraz możliwości ich wykorzystania w Polsce.
  • Organizatorzy szanują Państwa czas i pieniądze. W ciągu jednego dnia przekażą kompleksową wiedzę o tym, jak kształtować komunikację z dziećmi i ich rodzicami.
czytaj:   H2O Creative dla marki Schweppes

Program Konferencji:

PANEL 1
ANALIZA ZACHOWAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY – prezentacje i wnioski
ANALIZA MEDIÓW, Z KTÓRYCH KORZYSTAJĄ DZIECI – Jak Twoja marka powinna dostosować się do aktualnych trendów?

PANEL 2
ANALIZA ZWYCZAJÓW ZAKUPOWYCH RODZICÓW

PANEL 3
FORMY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI

PANEL 4

  • JAK SPRAWIĆ, ABY DZIECKO POKOCHAŁO TWOJĄ MARKĘ, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE
czytaj:   Andrzej Dudik Social Media Managerem w OS3

PANEL 5
ONLINE MARKETING – DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ

PANEL 6
PRZYKŁADY NAJLEPSZYCH KAMPANII MARKETINGOWYCH WYBRANYCH MAREK

W rolach ekspertów wystąpią:

    • Radosław Pallach, Managing and Creative Director w agencji reklamowej Kid&Young
    • Marcin Maj, OS3 Multimedia Business Development Manager
    • Olga Stępniewska, Brand Manager marki Danonki w firmie Danone
    • Iwona Piasta, odpowiada za rozwój marki KUBUŚ
    • Katarzyna Haczewska – Wierzbicka, Research Manager w Grupie IQS
    • Katarzyna Krzywicka – Zdunek, Business Unit Manager –Grupa IQS
czytaj:   OS3 z trzema Account Directorami i nowymi teamami klienckimi

Po więcej informacji organizatorzy zapraszają na stronę: http://kids-family.pl/

Kontakt:
natalia.mrowinska@forum-press.com.pl
Tel. 61 66 83 123

 

Kids & Family Marketing Day admonkey