Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Komunikacja w dobie Internetu – jak funkcjonują marki z segmentu beauty w erze digital

W zeszłym tygodniu Coty wzięło udział w V Forum Branży Kosmetycznej biorąc udział w panelu dyskusyjnym w temacie: Komunikacja w dobie Internetu

W dobie pokolenia, które nazywamy mianem digital natives, marki kosmetyczne muszą dopasować swoją komunikację do młodego konsumenta, którego życie w coraz większej części toczy się online. To dopasowanie oznacza z jednej strony to, że brandy nauczyły się implementować w swoich działaniach naturalne zachowania swojej grupy docelowej, takie jak np. robienie selfie, czy poszukiwanie opinii na temat produktów u influencerów. Ale zmieniło się również tempo naszej komunikacji z konsumentem. Młodzi ludzie, z generacji Millenialsów, generacji selfie czy generacji Z, żyją szybko i intensywnie, oczekują szybkiej reakcji i odpowiedzi na swoje pytania i potrzeby; to w naturalny sposób wymusza na markach sposób komunikacji. Jeżeli chcemy być konkurencyjni i wiarygodni dla naszych konsumentów, to musimy być w trybie always-on– mówi Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.

czytaj:   50 masek Deadpoola - chwytliwa kampania w social mediach

W dobie Internetu i mediów społecznościowych wzrasta też znaczenie i siła influencerów, którzy są nieodzownym już elementem strategii komunikacyjnych największych marek. Ten trend wynika przede wszystkim z faktu, że influencerzy są w dużej mierze niezależnym a przez to wiarygodnym źródłem informacji dla młodego konsumenta. Coraz częściej angażujemy ich w różnego rodzaju aktywacje, włącznie z tym, że współtworzą oni nasze produkty. Dzięki temu są nie tylko źródłem informacji o marce, ale też jej współtwórcą i ambasadorem. – dodaje Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.

czytaj:   Przychody platformy REACHaBLOGGER.pl sięgnęły w 2017 r. niemal 0,4 mln zł, potrojone rok do roku

Komentarz Aleksandry Kujawskiej, eksperta Forum Branży Kosmetycznej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *