Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Konferencja ecommerceSTANDARD – O krok przed konkurencją

Obecność w branży e-commerce to nie tylko sprzedaż i wprowadzanie kolejnych produktów do baz danych. Równie ważne jak bieżąca konserwacja serwisu jest ciągłe poszerzanie i odświeżanie wiedzy marketingowej, pozwalającej mierzyć się z ogromną konkurencją w sieci.

Konferencja ecommerceSTANDARD 2013 to doskonała okazja do zdobycia najświeższej wiedzy dotyczącej marketingu w sieci. To miejsce wymiany doświadczeń i poglądów, okazja do zapoznania się z najciekawszymi case studies podczas licznych wystąpień i paneli dyskusyjnych.

Tegoroczna konferencja ecommerceSTANDARD to już ósma edycja flagowego eventu internetSTANDARD, znanej i cenionej marki na rynku konferencji związanych z marketingiem. Hasło konferencji brzmi „O krok przed konkurencją”. Wieloletnie doświadczenie internetSTANDARD gwarantuje jego pełną realizację.
Kolejny raz spotkamy się w Warszawie, w dniach 19 i 20 września bieżącego roku.

czytaj:   Daniel Kotliński [Magazyn EHANDEL]: e-commerce potrzebuje naszego czasopisma

Podczas konferencji zaprezentujemy wyniki rozbudowanej ankiety dotyczącej aktualnej sytuacji polskiego e-commerce. To już piąty rok z rzędu, kiedy dr inż. Grzegorz Szymański z Politechniki Łódzkiej zaprezentuje dla uczestników ecommerceSTANDARD wyniki szczegółowych badań w tym zakresie.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=HND5MeCtrA0′]

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=JvykQkY9cPc’]

Podczas ecommerceSTANDARD obecnością zaszczyci nas Mateusz Gordon, International e-commerce Segment Manager w Gemius Polska. Wystąpienie eksperta Gemius pt. „Porównanie eCommerce: Polska, Europa, USA, Azja.” nakreśli uczestnikom konferencji najnowsze trendy, zarówno w kontekście zachowania konsumentów, jak i pod kątem rozwoju technologicznego sklepów internetowych. Zaprezentowane zostaną najciekawsze case studies sklepów internetowych, odzwierciedlających poziom rozwoju branży e-commerce w różnych regionach świata. Uczestnicy ecommerceSTANDARD 2013 będą mieli zatem okazję zaobserwować, na jakim etapie rozwoju znajduje się nasze rodzime e-komersy, a także czego warto uczyć się od się od innych, a czego inni mogą uczyć się od nas.

czytaj:   Pierwsza edycja UniFairs Mobile w Warszawie

Konferencję otworzy blok programowy pt. „TRENDY / BADANIA / ANALIZY”. Jednym z prelegentów tej części konferencji będzie specjalny zagraniczny gość, Key note speaker, którego tożsamość ujawnimy już niebawem na dedykowanej stronie z aktualnościami internetSTANDARD.

Zapraszamy do odwiedzenia dedykowanej strony konferencji ecommerceSTANDARD 2013. Przypominamy, że rejestracja do dnia 15 sierpnia br. zapewnia bardzo duży rabat! Zachęcamy do skorzystania ze zniżki grupowej – w tym celu możesz skontaktować się bezpośrednio z zespołem internetSTANDARD. Pragniesz przeszkolić własny zespół? Zapewniamy atrakcyjne warunki! Możesz również potraktować konferencję jako incentive bądź zaprosić partnerów handlowych i kadrę zarządzającą. Możliwości jest bez liku! Zapraszamy na ecommerceSTANDARD 2013, do zobaczenia w Warszawie 19 i 20 września.